Kategorija: <span>El. Komercija</span>

3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę. Tačiau ta pati …

Striukės su logotipu – veiksmingas pasirinkimas verslo dovanoms

Šiandien striukės su logotipu yra puikus būdas reklamuoti prekės ženklą, didinti prekės ženklo žinomumą, taip pat praktiška ir gavėjui naudinga dovana. Verslo dovanos yra svarbios, kad jūsų darbuotojai, klientai ir verslo partneriai būtų patenkinti, o striukė su logotipu yra viena geriausių dovanų. Štai keletas striukių …

Noriu sužinoti, kaip sukurti elektroninę parduotuvę

Norėdami parduoti prekę turite turėti parduotuvę. Jei seniau buvo mastoma tik apie fizinį pardavimo tašką, tai šiomis dienomis retas verslas neturi savo el. parduotuvės. Verslininkams naudinga žinoti, kaip sukurti elektroninę parduotuvę. Jos dėka galite pritraukti daugiau klientų. Vadinasi – didesnis šansas, kad Jūsų prekė bus …

Lietuviai – vis labiau perka internetu. Kokie veiksniai tai lemia?

Covid-19 išugdė labai daug naujų įpročių, kurie mūsų gyvenime šiomis dienomis jau tapo norma. Vienas iš jų yra internetinė prekyba, kuri šiuo metu džiugina ne tik patogumu, tačiau taip pat ir kur kas mažesnėmis kainomis, kadangi internete jas pamatyti yra kur kas paprasčiau, juolab, mažesnė …

Sugrįžtantys klientai – parduotuvės sėkmės rodiklis?

Skaitmeninė rinkodara tapo viena svarbiausių strategijų naudojant padidinti pardavimus ir pritraukiant naujus klientus. Jau gerą 10 metų skaitmeninė rinkodara užima svarbiausias pozicijas sekant, analizuojant ir taupant įmonės resursus. Jos dėka, įvairios kompanijos ir pavieniai asmenys sėkmingai pradėjo elektroninę prekybą. Taikant tam tikras rinkodaros strategijas ir …

Internetinių parduotuvių kūrimas užtrunka ilgiau? 3 priežastys, kodėl…

Šis straipsnis skirtas tiek užsakovams, kurie užsako interneto parduotuves, tiek jų kūrėjams, kurie kas dieną kuria el. komercinius projektus ir dažnai nenoriai išlenda iš savo komforto zonos. Kodėl vėluojama su internetinių parduotuvių kūrimu? Pateikiame tris priežastis, kurias išsprendę pagerinsite ir kūrimo procesą, ir kliento lūkesčiai …

Pirkėjų įvertinimai – svarbi interneto rinkodaros dalis

Interneto rinkodaros specialistai kas dieną savo klientų dėmesį atkreipia dėl pirkėjų įvertinimų ir atsiliepimų – rūpinkitės jais ir jūsų el. komercijos projektus lydės sėkmė. Tai aktualu visoms paslaugas teikiančioms įmonėms, ne tik el. parduotuvėms. Teigiami ir neigiami įvertinimai, komentarai ir klientų nuomonė yra labai svarbi. …

El. parduotuvių kūrimas: mitai ir tikrovė

Apie el. parduotuvių kūrimą verslininkai yra prisiklausę gandų ir plepalų iki kaklo… Laikas atversti visas (turimas) kortas ant stalo ir paaiškinti, kas ir kaip. Pabandysime trumpai bet aiškiai pakomentuoti dėl tam tikros informacijos, sklandančios el. komercijos versle jau kurį laiką. El. parduotuvę susikurti lengva Paklauskite …

Televizoriai – ar lengva išsirinkti?

Rinkoje savo prekes siūlo daugybė televizorių gamintojų. Savo produkciją kiekvienais metais jie vis atnaujina ir papildo. Tad televizorių pasirinkimas milžiniškas, o kaipgi išsirinkti tą vienintelį, jums patį tinkamiausią TV? Paprastai pirkėjus labiausiai domina dideli televizoriai. Tačiau atminkite, kad televizorius turėtų stovėti tam tikru atstumu nuo …

Interneto puslapių kūrimas ir „debesis“

Interneto puslapį kurti kartais užtrunkama. Nesigilinsime į detales, tačiau priežastys yra tikrai aiškios – nesusikalbėjimas ir efektyvaus darbo modulio trūkumas. Kartais ir dėl to, kad nesinaudojama „debesies“ programomis ir sprendimais. Kaip interneto puslapių kūrimas susijęs su „debesiu“? Kodėl jie dirba kartu? Pirmiausia, tikriausiai žinote, kad …