Nuotolinių paslaugų era – kaip tai išnaudoti verslo atstovams

                      Pasaulyje prasidėjusi pandemija sukėlė daug šurmulio ir apvertė aukštyn kojomis visų kasdienybę. Apribotas bendravimas ir judėjimas sukėlė daug nepatogumų ir finansinių iššūkių. Vieniems verslininkams tai tapo nuosprendžiu, kitiems – proga išbandyti naujas nišas. Didžiule problema tapo išankstinis nusistatymas, kad ne visiems pavyks perkelti savo veiklą į virtualią erdvę, todėl net neverta mėginti, tačiau faktai rodo ką kita – beveik visos sritys turi galimybę sėkmingai funkcionuoti ir nuotoliniu būdu.

Internetinės prekybos aukso amžius

                      Apribotos galimybės lankytis parduotuvėse ir prekybos centruose sukėlė tikrą internetinės prekybos renesansą. Ne viena internetinė parduotuvėje per karantiną skaičiavo įspūdingą pelną, o daugelį verslininkų tokia padėtis netgi paskatino kurti ir plėtoti prekybos internetu alternatyvą. Didžiajai daliai prekybininkų ši strategija pasiteisino ir kai kurie iš jų net atsisakė valstybės skirtų lėšų patirtiems nuostoliams padengti. Tiesa, internetu prekiaujantys verslai susidūrė su kitu išbandymu – didžiule konkurencija. Kadangi nuotolinė prekyba kuriam laikui buvo tapusi vienintele galimybe įsigyti tam tikrų prekių, verslininkai dėl pirkėjų varžėsi it tikrame mūšio lauke. Todėl ypatinga svarba teko SEO – kaip kokybiškai ir ar išvis tokios paslaugos buvo teikiamos. Verslai, kurie rūpinosi internetinių svetainių optimizacija kur kas lengviau įveikė konkurencijos iššūkius, nes jų siūlomos prekės pirkėjams buvo lengviau randamos paieškos sistemose. Įmonės, suskubusios pasirūpinti SEO, taip pat skaičiavo didesnį pelną nei tos, kurios tiesiog laukė potencialių pirkėjų.

Maitinimo įstaigos

                      Daugelis maitinimo įstaigų, nors ir patyrė nuostolių, bent dalį jų kompensavo pasiūlę maisto pristatymo į namus paslaugas. Klientai noriai rinkosi patiekalus internetu, o kai kuriems padėtis šalyje netgi išėjo į gerą, nes maitinimo įstaigos išplėtė teritorijas, į kurias pristato maistą. Labai svarbiu aspektu čia ir vėl tapo svetainės optimizacija, kuri palengvino norimų patiekalų paiešką. Net ir grąžinus maitinimo įstaigoms galimybę klientus aptarnauti fiziškai, patiekalų užsakymas į namus nepraranda populiarumo.

Mokymai, seminarai ir kita veikla

                      Nors nuotolinis ugdymo procesas sulaukė daug kritikos, o spragos buvo akivaizdžios, įvairūs mokymai bei seminarai sėkmingai persikėlė į virtualią erdvę. Ir net sulaukė didesnio susidomėjimo nei iki šiol, kadangi suaugusieji pajuto naudą laiko sąnaudų atžvilgiu, susidomėjo galimybe gauti įrašus ir peržiūrėti juos patogiu metu. Karantino metu nuotoliniai mokymai tikrai išpopuliarėjo, o jų sėkmės garantu tapo aktyvi reklama internete – socialiniuose tinkluose bei paieškos sistemose.

Apie tai, kas yra SEO skaitykite šioje nuorodoje.

Apie SEO paslaugas skaitykite šioje nuorodoje.

Straipsnis parengtas pagal Digital Star SEO paslaugos informaciją.

Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

Suformuojamas verslo veidas

Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

Stipresnis pirmasis įspūdis

Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

Geresnė verslo reputacija

Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

Didina pasitikėjimą

Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

7 būdai, kaip optimizuoti savo WordPress internetinę svetainę

https://smartsale.lt/

Jei esate pradedantis verslininkas, galbūt ieškote platformos, kuri galėtų padėti išplėsti jūsų matomumą platesniam klientų ratui. Kalbant apie prekės ženklo žinomumą, žodžiai gali palikti ilgalaikį įspūdį, todėl „WordPress“ svetainėje dauguma verslo atstovų aktyviai veikia. Tai turinio valdymo svetainė, kuri tapo neatsiejama rinkodaros kampanijos dalimi dėl savo socialinės žiniasklaidos integravimo funkcijos.

Tačiau prieš naudojant „WordPress“ kaip verslo platformą reikia atsižvelgti į daugelį svarbių faktų:

Paieškos sistemos optimizavimas 

Naudokite geriausią SEO praktiką kartu su „WordPress“ papildiniais. Tai padės jūsų verslui padidinti prekės ženklo matomumą. Be to, pabandykite nustatyti aktyvų dalyvavimą ir kitose žiniasklaidos platformose, nes jos taip pat yra integruotos su „WordPress“ svetaine.

Mobilioji sąsaja

Šiais laikais dauguma žmonių pradėjo lankytis svetainėse savo mobiliuosiuose įrenginiuose. Todėl jūsų „WordPress“ svetainei reikalinga patogi vartotojui skirta mobilioji sąsaja, kuria vartotojai galėtų naudotis nepatirdami jokių didelių sunkumų.

Saikingai rinkitės pluginus

Jei savo svetainėje naudojate daugybę papildinių, našumas gali būti lėtas. Taigi patartina naudoti tik pasirinktą papildinių, kurie naudojami dažnai, skaičių.

Konfigūracijos

Įdiegdami „WordPress“ savo interneto programų kūrimo serveryje, turite sukonfigūruoti tokias parinktis kaip komentarų skyriai, nuolatinės nuorodos ir SEO papildiniai. Tai padės jums tvarkyti savo svetainę taip, kaip norite.

Naudokite gerai įvertintą URL

Jei esate pasamdę „WordPress“ plėtros kompaniją, labai svarbu paprašyti jų naudoti aukštai įvertintas nuorodas, kurios galėtų pritraukti maksimalų srautą į jūsų svetainę. Nuorodos, kurios naudojamos jūsų „WordPress“ svetainėje, turi būti tinkamos, kad būtų užtikrintas jų optimizavimas.

Naudingas turinys

Naudingas turinys ilgainiui visada padarys jus nugalėtoju. Jei naudojate internetinių svetainių kūrimo paslaugą savo „WordPress“ tinklaraštyje, paprašykite jų pateikti patrauklų ir naudingą turinį savo klientams. Jūsų turinys turi suteikti galimybę pateikti informaciją, susijusią su jūsų tikslinių klientų poreikiais. Be viso to, turėtumėte visada suskaičiuoti turinį, kurį galite sukurti per metus.

Optimizuokite nuotraukas

Paveikslėliai gali pridėti vaizdinį patrauklumą jūsų turiniui. Todėl visada įsitikinkite, kad naudojate „WordPress“ svetainėje esančių vaizdų optimizavimo kriterijus. Pasinaudokite „WordPress“ miniatiūrų funkcija ir gaukite norimo dydžio vaizdą. Taip pat galite išbandyti keletą internetinių programų, išskyrus „Adobe Photoshop“, kad gautumėte aiškų ir modifikuotą vaizdą.

„WordPress“ iškyla kaip stipresnė platforma prekės ženklo populiarinimui ir žodžio apie įvairias paslaugas sklaidai. Jei taip pat tikite turinio galia, pasamdykite gerą internetinių svetainių kūrimo įmonę savo „WordPress“ turinio valdymui ir uždirbkite didesnį prekės ženklo matomumą.

Kaip internetiniai sprendimai gali padėti suplanuoti kelionę ant ratų

 

Turizmo tendencijos kiekvienais metais keičiasi. Jei vienais metai būna populiariau atostogų leistis skrendant lėktuvu, tai kitais metais nemenka dalis turistų gali leistis į keliones autostopu. Tuo tarpu šiandien vis daugiau keliautojų pasirenka keliones ant ratų, atostogauti leisdamiesi autobusais. Žinoma, šiuolaikinis atostogų ir kelionių planavimas yra neatsiejamas nuo internetinių sprendimų, todėl jei jūs nusprendėte suorganizuoti savo pirmąją kelionę, į kurią leistumėtės su didele žmonių grupe, praverstų pasinaudoti keliais praktiškais patarimais.

Pirmiausia internetu sudarykite kelionės maršrutą

Turėtumėte iš anksto apgalvoti, kaip vyks jūsų planuojama kelionė ir ką savo kelionės metu jūs norėsite pamatyti. Internetu galite pasinaudoti tiek virtualiu pasaulio žemėlapiu, tiek ir įvairiais informaciniais internetiniais turizmo tematikos tinklalapiais, kuriuose yra pateikiama daugiau informacijos apie skirtingų užsienio šalių lankytinus objektus. Taip pat yra ne viena virtuali programėlė, kurią galima pasitelkti efektyvesniam ir lengvesniam savo kelionės maršruto planavimui.

Pasinaudokite autobuso nuoma internetu

Planuojant kelionę ant ratų su didesne žmonių grupe, visuomet reikėtų pagalvoti apie autobuso nuomos paslaugas. Autobuso nuoma internetu šiandien pasinaudoti yra gerokai lengviau, kadangi tai suteikia didesnę pasirinkimo laisvę ir padeda efektyviau palyginti skirtingų transporto priemonių nuomos bendrovių išsinuomoti siūlomus autobusų modelius.

Jei pasinaudosite internetiniais tokių paslaugų teikėjų tinklalapiais, galėsite lengviau išsiaiškinti, kokiais privalumais pasižymi skirtingi autobusų modeliai, kokios yra vyraujančios autobusų nuomos kainos ir kokie yra tokių bendrovių keliami reikalavimai. Labai svarbu, kad rinkdamiesi autobusą savo organizuojamai kelionei, jūs būtumėte tikri, jog pasirinksite labai erdvų, komfortišką, techniškai tvarkingą ir visapusiškai jūsų keliamus reikalavimus atitinkantį autobuso modelį.

Internetu rezervuokite viešbučius

Organizuodami savo kelionę, jūs taip pat iš anksto turėtumėte išspręsti ir nakvynės klausimą, pasirūpindami, kad kiekvienos dienos pabaigoje tiek jūs, tiek ir visa jūsų grupė galėtų komfortiškai pailsėti ir atsigauti. Todėl atsižvelgdami į tai, kokiu maršrutu jūs esate numatę keliauti, turėtumėte peržiūrėti internetinius viešbučių rezervavimui skirtus portalus ir išsirinkti tinkamiausius viešbučius.

Interneto pagalba rezervuokite bilietus

Leidžiantis į kelionę autobusu, naudinga internetu rezervuoti ir bilietus į įvairias lankytinas vietas (turistinius objektus). Tai padeda sutaupyti gerokai daugiau kelionės laiko ir leidžia išvengti didelių eilių – ypač prie turistų pamėgtų traukos centrų. Be to, bilietus užsakant didesniais kiekiais, galite tikėtis sulaukti ir palankesnių kainų, tokiu būdu sutaupant daugiau lėšų.

Ir tai tikrai nėra vieninteliai sprendimai, kuriuos mums gali pasiūlyti internetas. Nereikia pamiršti ir turizmo tematikos portaluose keliautojų pateikiamų patarimų, įvairių turistinių vietų apžvalgų, kelionės biudžeto planavimo programėlių ir kt. Visa tai gali prisidėti prie efektyvesnio kelionės planavimo, kartu padedant išvengti papildomo streso, įvairių klaidų ir bereikalingos įtampos.

12 įdomių faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą

 

Tinklalapių kūrimas (https://meevly.com/lt/paslaugos/interneto-tinklapiu-kurimas/) yra tai, kas šiandien būtina kiekvienam verslui, norinčiam padidinti savo matomumą internete. Žvelgiant į istoriją, labai įdomu matyti, kaip sparčiai tinklalapių kūrimo metodikos tobulėjo ir vystėsi, galiausiai suteikiant galimybę vartotojams turėti dinamiškus ir interaktyvius internetinius projektus.

O kadangi internetinių tinklalapių kūrimo istorija yra labai turtinga, įdomu sužinoti keletą faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą.

Internetinių tinklalapių kūrimas – tai, ko nežinojote

  1. Iš tikrųjų PHP nebuvo skirta naudoti kaip programavimo kalba. Rasmus Lerdorf PHP sukūrė tam, kad galėtų valdyti savo asmeninį tinklalapį. Tuo tarpu oficiali PHP versija pasirodė 1997 m. – po daugybės testavimų ir sunkaus darbo.
  2. Pirmoji viešai prieinama interneto naršyklė buvo „line-mode“ tipo naršyklė, kuri pasirodė 1992 m.
  3. 1989 m. yra vadinami tinklalapių dizaino viduramžiais, kadangi tinklalapių dizainas būdavo sudarytas iš simbolių ir tabuliatorių. „Viduramžių“ pavadinimas buvo skirtas todėl, kad tuo laikotarpiu tinklalapiai buvo visiškai juodi ir juose būdavo vos keli monochrominiai pikseliai.
  4. „Amazon“ kompanijos „Block View“ pasirodė dar prieš „Google“ kompanijos „Street View“. Yra daugybė žmonių, kurie nežino, kad 2004 m. „Amazon“ pristatė paieškos sistemą „A9.com“. „Block View“ buvo pradėtas kurti būtent „A9“ komandos. Tai buvo lyg „Geltonieji puslapiai“, kuriuose būdavo pateikiamos parduotuvių ir restoranų fotografijos iš gatvės, su jų kontaktine informacija. „Amazon“ nutraukė „Block View“ projektą 2006 m., o „Google“ „Street View“ projektą pristatė tik 2007 m.
  5. HTML yra programavimo kalba, kurią Tim Berners-Lee pasinaudojo tam, kad sukurtų patį pirmąjį internetinį tinklalapį.
  6. 1985 m. kovo 15 d. buvo užregistruotas pirmasis internetinis adresas – „Symbolics.com“.
  7. Photoshop“ nebuvo vienintelis pavadinimas, apie kurį buvo galvojama kuriant šią visame pasaulyje šiandien puikiai žinomą grafinio dizaino programą. Jo vienas iš kūrėjų Thomas Knoll norėjo šią programą pavadinti „ImagePro“. Tačiau šis pavadinimas jau buvo užimtas, todėl jis sugalvojo „Photoshop“. Šią programą 1989 m. rugsėjo mėn. įsigijo „Adobe“ kompanija.
  8. Google“ iš tikrųjų buvo pradėta kaip tyrimų projektas – dar 1996 m. Šį projektą pradėjo Larry Page ir Sergey Brin, kurie tuo metu studijavo Stanfordo universitete (Kalifornijoje). Savo tyrimų projekto metu jie planavo sukurti paieškos sistemą, kuri reitinguotų tinklalapius, atsižvelgdama į kitų tinklalapių, nukreipiančių į konkretų tinklalapį, skaičių.
  9. Apytiksliai pusė apklaustųjų teigė, kad tinklalapio dizainas yra pirmasis veiksnys, į kurį jie atsižvelgia vertindami verslo patikimumą. Įprastai žmonės tinklalapyje praleidžia 10 sekundžių ir jei tinklalapis jiems neatrodo estetiškai patrauklus, jie neretai tokį tinklalapį palieka.
  10. Java programavimo kalba iš tikrųjų atsirado visiškai atsitiktinai. 1992 m. James Gosling ir jo komanda dirbo „Sun Labs“ kompanijoje. Jie kūrė televizoriaus priedėlį ir pradėjo nuo C++ išvalymo, o tai visai netikėtai nulėmė naujos programavimo kalbos atsiradimą. Pradžioje ji buvo vadinta Oak ir tik vėliau pervadinta į Java.
  11. „Audi.com“ buvo pirmasis prie skirtingų ekranų prisitaikantis tinklalapis, kuris pasirodė 2001 m. pabaigoje.
  12. Ar kada nors susimąstėte, kad skirtingos spalvos gali suteikti jūsų tinklalapiui daugiau savitumo? Žvelgiant iš internetinių tinklalapių dizaino kūrėjų perspektyvos – baltai geltona ir rožinė spalvos atspindi nuoširdumą ir tyrumą; raudona, oranžinė ir geltona siejamos su energija ir gera nuotaika, o ruda ir mėlyna suteikia daugiau pasitikėjimo.

Informacija: Misijaverslas.lt

„Tele2“ asmens duomenų apsaugos sistema rūpinsis WINT

Advokatų kontora WINT laimėjo telekomunikacijų rinkos lyderės „Tele2“ skelbtą asmens duomenų apsaugos teisinės priežiūros konkursą. WINT teisininkų komanda konsultuos „Tele2“ dėl asmens duomenų apsaugos sistemos atitikties Europos Sąjungos Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR). 

Nuo 2018 m. gegužės įsigaliojęs BDAR užtikrina didesnę vartotojų apsaugą ir skatina asmens duomenis naudoti dar atsakingiau. Ypač didelės apimties dokumentas galioja visoje Europos Sąjungoje ir keičia daugelį ankstesnių taisyklių.

„Savo klientų duomenų saugumui skiriame ypač daug dėmesio, todėl renkamės padėsiančius tai užtikrinti ekspertus“, – sakė Edvinas Krasauskas, „Tele2“ teisės skyriaus vadovas.

„Pastebime naują tendenciją – atsakingos įmonės pradeda samdyti išorės ekspertus ne vienkartiniams su BDAR susijusiems darbams, o nuolatinėms konsultacijoms. Įgyvendinant BDAR reikia specifinių žinių bei patirties, o mes turime puikių šią sritį išmanančių specialistų“, – sakė Andrius Iškauskas, WINT partneris.

Projektą įgyvendins 3 žmonių komanda, vadovaujama WINT teisininkės Dijanos Šinkūnienės. D. Šinkūnienė duomenų apsaugos srityje specializuojasi daugiau nei 15 metų.

WINT teikia plataus spektro teisines paslaugas verslui: ginčų, restruktūrizavimo ir bankrotų, baudžiamosios, įmonių ir komercinės teisės, viešųjų pirkimų, mokesčių restruktūrizavimo, asmens duomenų, intelektinės nuosavybės, technologijų, startuolių ir fintech sričių teisinės aplinkos.

SEO Pradžiamokslis. Kas atliekama optimizuojant svetainę?

SEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

Kitaip nei reklaminių kampanijų metu, kurios gyvuoja iki tol, kol už jas yra mokama, ir parodomos nebūtinai suinteresuotiems jūsų  preke klientams. SEO Optimizacijos metu pasiekiamas ilgalaikis rezultatas, be to jūsų svetainę pagal tam tikrą užklausą ras klientas, kuriam jūsų paslauga yra tikrai aktuali.  SEO yra nuolatinis procesas, tačiau pasiekti rezultatai yra ilgalaikiai.

Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?

Atliekamos SEO paslaugos ir jų  kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

  • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
  • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
  • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni optimizacijos darbai.
  • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

SEO paslaugas teikiančios agentūros atliekami darbai

SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.


Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.


Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.


Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.


Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

Apibendrinant

Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

Svetainių kūrimas naujoviškai

interneto puslapių kūrimas

Ar žinojote, kad paprastiems interneto puslapiams galimai nereikia rašyti nė eilutės kodo. O taip, programuotojai neteks darbo… Svetainių kūrimas naujoviškai nebereikalauja nei didelio programuotojo, nei dizainerio indėlio. Bet apie viską iš pradžių.

Svetainių kūrimas seniau

Prieš dešimtmetį, interneto tinklalapiai buvo kuriami kiek kitaip. Svarbiausias žmogus buvo dizaineris, kuris sugalvoja visą koncepciją. Antras pagal svarbumą – programuotojas, kuris viską sudėlioja ir suprogramuoja, naudodamas savo TVS (turinio valdymo sistema). Arba ne savo, o komercinę, kurios licencija buvo pardavinėjama (iPyramid). Trečias pagal svarbą žmogus, kuris turėjo klausyti dizainerio ir programuotojo nurodymų buvo projektų vadovas. Jis turėjo bendrauti su klientu ir dirbti tarpininku tarp programuotojo, dizainerio ir buhalterės…

Puslapį pagaminti trukdavo mažiausiai mėnesį. Ir tai jei klientas nereiklus, o dizainas pavyko geras.

Interneto svetainių kūrimas dabar

Praėjus dešimtmečiui nuo tų „viduramžių“, situacija kiek pasikeitė. Svarbiausias žmogus dabar yra projektų vadovas. Jis parenka jau gatavą dizainą. Aišku, iš mandagumo paklausia ir dizainerio nuomonės, kuris dizainas iš tikrųjų geras. Panašios nuomonės jam reikia ir iš programuotojo, nes kai kurie dizainai yra gana sudėtingai valdomi. Kai parenkami keli dizainai – jie pateikiami klientui. Tada klientas sprendžia, kas jam tinkamiausia. Išsirinkę dizainą, kūrėjai jį nuperka iš dizainų parduotuvės.

Tada projektų vadovas duoda darbo programuotojui, kad jis sukurtų neviešą bandomąjį puslapį, kuriame viską galima būtų keisti. Ir tik tada pradeda formuoti struktūra. Tai daroma su WordPress TVS, kuri yra nemokama ir visi apie tai žino. Mokėti reikia už nestandartinius dalykus arba valandinį įkainį, kiek projektų vadovas sugaišo laiko viską stumdydamas ir dėliodamas.

Užsakovui duodami prisijungimai ir prasideda sunkiausias darbas – tekstų paruošimas ir sudėjimas. Jei puslapis yra perdaromas ir tekstai jau buvo, tai viskas vyksta kur kas greičiau. Naujų tekstų tenka lukterti.

Šiuolaikiškas interneto puslapis sukuriamas per savaitę. Taigi, per mėnesį tokiu pat tempu galima sukurti 4 puslapius. Tokiu būdu interneto puslapių kūrimo kaina per dešimtmetį mažai keitėsi. Jei tada imdavo 2000 litų, tai dabar ima 2000 eurų, tik už mėnesio trukmės projektą. Kadangi per mėnesį padaromi 4 puslapiai, tai jie kainuoja po 500 eurų. Taip susidaro įspūdis, kad dabar interneto svetainių kūrimas yra smarkiai atpigęs.

Kaip susirasti, kas jums sukurtų gerą puslapį? Specialistų ieškokite portale Paslaugos.lt. Tai smulkūs interneto puslapių kūrėjai, kurie gali padėti su nauja svetaine.

7 patarimai kuriantiems interneto svetaines

Internetiniu puslapiu kurimas

Patarimai dalinami paprastai tiems, kas prekę ar paslaugą užsisako. Šį kartą padarykime kiek kitaip – duokime patarimų tiems, kas paslaugą teikia. Taip, tai skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurių viena iš paslaugų yra interneto svetainių kūrimas. Ką galima jiems patarti? Daug ką, ypač, kai šioje rinkoje dirbi 20 metų ir matei savo akimis, kaip vystėsi interneto puslapiai nuo praktiškai nulinės stadijos.

Klientas – ne kvailys. Prieš dešimt metų pardavimų vadybininkai siūlydavo interneto svetainės kūrimo paslaugą verslininkams ir sulaukdavo daug keistų prašymų. Pavyzdžiui, atsinešti to interneto pavyzdžių… Tada buvo galima kalbėti su šiais žmonėmis, kaip su mažais vaikais. Dabar viskas pasikeitė ir klientai žino puikiai, kas tai yra, ir kam to interneto reikia. Nelaikykite jų kvailiais – išvengsite daug nemalonių situacijų.

Mokyti, mokyti ir dar kartą mokyti. Net jei klientai – ne kvailiai, bet nusišnekėti sugeba aukščiausiu lygiu. Atleiskite jiems, nes dėl laiko trūkumo jie neskaito naujausių interneto puslapių kūrimo tendencijas nagrinėjančių straipsnių. Dėl to tik viena ausimi girdėję apie tokį dizainą, kuris susitraukia, kai žiūri per telefono ekraną. Klientus reikia pamokyti, kas yra kas ir su kuo galima valgyti.

Pasiruoškite WordPress mokomąją medžiagą. Nepatingėkite surinkti video klipų anglų ar rusų kalba, kuriuose aiškinama apie WordPress veikimą. Patys galite ir neinvestuoti, bet geriau naudokite patikimus informacijos pranešimus, kad juos bet kada galėtumėte parodyti savo klientams. Sutaupysite laiko aiškinimams.

Reikalaukite turinio. Nebent patys turite savo rašytojus ir galite pasirūpinti turiniu. Kitais atvejais, originalų turinį turi paruošti patys užsakovai. Interneto svetainių kūrimas yra ne tik darbas su dizainu ir kodu, bet ir su turiniu. Reikalingas turinys, kurį sudėję matysite puslapius išvaizdą gyvai.

Padėkite su struktūra. Kai pasakai frazę „puslapio struktūra“, kai kurie užsakovai keistai į tave pasižiūri, kiti išsiviepia sarkastiškai, o treti tiesiog ima ir paklausia: o kas tai yra?.. Taip 3 iš 5 užsakovų tikrai reikės pagalbos su puslapio struktūra, todėl nepatingėkite apsilankyti jų konkurentų svetainėse ir pasiūlykite savo struktūrą, kaip atrodo logiška. Jie bus patenkinti. Geriau kažką išmesti, nei iki puslapio paleidimo galvoti, jog jis turės begales vidinių puslapių su skirtingais išdėstymais…

Bazinis SEO optimizavimas. Tai tiesiog turi būti padaryta. Jei dirbate su WordPress, reikia tik poros įskiepių, kad viskas veiktų taip, kaip reikia. Aiškūs URI, privalomai įvedami MetaTitle ir kiti vidinio SEO optimizavimo dalykai padės jūsų užsakovams greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jie kažką apie tai yra girdėję, bet jūs galite jiems priminti apie vidinį optimizavimą iš savo pusės.

AMP puslapiai. Nereikia klaidinti klientų dėl mobiliųjų svetainių versijų. Jūs jų trikrai nekuriate, nes dabar nebėra tam jokio poreikio. Tiesiog naudokite AMP puslapiams skirtus įskiepius, nebent klientas pats paprašys kažko įmantresnio mobiliesiems įrenginiams. Aišku, tada galėsite sukurti ir ne už dyką.

Būkite sąžiningi. Interneto svetainių kūrimas gali būti tik nuolatinio bendradarbiavimo pradžia. Juk yra daugybė interneto rinkodaros dalykų, kuriuos galite savo klientams pasiūlyti ir vėliau…

Edrauda.lt ir 3 priežastys rinktis draudimą internetu

draudimas internetu

Jeigu domėjotės draudimo paslaugomis, tikėtina, kad internete radote ir https://www.edrauda.lt/. O jei ne, tai neprošal apsilankyti. Yra bent trys priežastys rinktis draudimą internetu.

Tiesą sakant, priežasčių yra gerokai daugiau. Nežinia, gal dešimt, o gal devyniasdešimt šešios… Visgi šiam kartui pakaks ir trijų – trumpai drūtai. Kokios gi tos priežastys? Pirma – jūs neeikvojate savo laiko. Antra – gaunate visą reikiamą informaciją. Trečia – gaunate optimalų draudimo pasiūlymą.

Neeikvojate laiko

Internautai sutinka, kad virtualūs sprendimai padeda tausoti laiką. Ar tai būtų apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje, ar bet koks kitas procesas, pavyksta valdyti laiką taip, kad jo liktų ir kitiems dalykams. Šitai tinka ir kalbant apie draudimą. Nesvarbu, ar ruošiatės drausti būstą, ar automobilį, laiko taupymo mechanizmas veikia efektyviu režimu.

Gaunate reikiamą informaciją

Draudimo variantas https://www.edrauda.lt/ patrauklus tuo, kad internautams atsiveria platūs informacijos klodai. Ir ne šiaip kokios, o aktualios informacijos. Skiltyje DUK pateikta daug klausimų ir atsakymų, tad svarbūs dalykai neslepiami, nebandoma kurti dirbtinės paslapties. Draudimas – tai ne teatras. Laikantis šio principo pavyksta pateikti tokias paslaugas, kurios yra priimtinos bent keliais kriterijais (o gal net devyniasdešimt šešiais, kaip rašėme anksčiau…).

Gaunate optimalų draudimo pasiūlymą

Neeikvojate laiko ir gaunate reikiamą informaciją – šaunu. Nereikia blaškytis, nereikia baimintis, kad jausitės tartum labirinte.

Internetas yra galingas visomis prasmėmis. Čia įvairios sistemos veikia itin greitai ir efektyviai, tad nieko nelaukiant gaunami norimi rezultatai. Viskas apskaičiuojama, pateikiama draudimo kaina. Šiuo požiūriu https://www.edrauda.lt/ atlieka nemažą vaidmenį. Žmonėms patinka, kad geros sąlygos nėra utopija, kad tai ne pasaka, o tikrovė.

Nepriklausomai nuo draudžiamo objekto (pvz., būstas ar automobilis), tinkamiausio draudimo pasiūlymo paieška internete yra ypač tikslinga. Svarbu dar kartą paminėti, kad tai ne visos teigiamos priežastys. Tačiau šis įvadas tikriausiai padės apsispręsti mąstantiems, ar verta draustis internetu. Daug draudimo bendrovių klientų renkasi būtent internetinį variantą. O pasirinkę sutaupo ne tik pinigų, bet ir laiko. Privalumų daug ir visi reikšmingi.

Taigi, prireikus apsidrausti tikėtinos palankios sąlygos.