Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

Suformuojamas verslo veidas

Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

Stipresnis pirmasis įspūdis

Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

Geresnė verslo reputacija

Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

Didina pasitikėjimą

Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

SEO kursai – norintiems tobulėti

Šiais laikais labiausiai giriamo tos profesijos, kurioms reikalingos kompiuterinis raštingumas. Žinoma, tai nereiškia, kad užtenka mokėti naudotis kompiuteriu, kadangi tik specifinės žinios gali užtikrinti, kad bus galima pasiekti našių rezultatų.

Viena iš gana patrauklių galimybių, kuri Jums gali suteikti galimybę užsidirbti duonos – SEO kursai. Kokio tipo žmonėms jie labiausiai tinka? Ties, kurie mėgsta diena leisti prie kompiuterio ir tuo pačiu tiems, kurie yra labai kruopštūs bei detalūs, kadangi būtent to labiausiai reikalauja SEO sfera.

Užsiimti SEO optimizacija gali ne tik tokias paslaugas teikiantys ar norintys teikti asmenys. Ji yra būtina praktiškai bet kokiam internetiniam verslui, kuris nori turėti didesnį priėjimą prie potencialių klientų, kurie naudojasi paieškos sistemomis. Šiam reikalui galima samdyti SEO specialistus (-ą) arba visų SEO optimizacijos subtilybių galima išmokti per SEO pamokas, kurių Lietuvos internetinėje erdvėje galima aptikti įvairių lygių mokiniams.

Geriausio specialisto pasirinkimas

SEO kursai organizuojami daugelio įmonių, tad ieškodami tos, kuris taps Jūsų mokytoja – skirkite daugiau laiko. Palyginkite variantus įvertinkite patirtį, peržiūrėkite jų pačių atliktus darbus ir galbūt tai padės susidaryti nuomonę – ar tam tikra įmonė patenkins Jūsų poreikius. Taip pat reikia suprasti, kad SEO kursai apima labai daug temų, kadangi kuo daugiau išmoksite – tuo tikresnis galite būti, kad būsite naudingas darbo rinkoje ir tuo pačiu pavyks puikiai užsidirbti. Taigi, kuo daugiau motyvacijos, kuo daugiau atsidavimo – tuo laimingesnis galite būti, kad būsite perkamas, ieškomas ir atrandamas.

Nuolatos mokytis – būtina

Taip turite nepamiršti, kad SEO sritis reikalauja nuolatinio tobulinimosi. Paprasčiausiai jis yra labai lanksti, kiekvienas jo komponentas kinta, tad riekės ne tik dirbti, tačiau taip pat ir domėtis inovacijomis, kurios gali Jums padėti tapti konkurentu. Bene dažniausia problema ir yra ta, kad žmonės baigę mokslus dirba, tačiau nebenori daugiau laiko skirti naujos info įsisavinimui. O juk būtent nauja informacija ir yra pats svarbiausias veiksnys, kuris gali užtikrinti, kad būsite geras savo sferos specialistas.

Kuo daugiau noro ir kuo daugiau laiko – tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų suteikiamos SEO paslaugos bus vertinamos. Tokiu atveju galėsite dirbti ne tik kitam, tačiau ir sau. O tai – puiki galimybė uždirbti daugiau ir tuo pačiu dirbti būtent tai, kas Jums labiausiai tinka. O jei SEO paslaugų teikti nenorėsite, išmanyti šį amatą yra naudinga, nes jis pravers vystant bet kokį verslo projektą.

12 įdomių faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą

 

Tinklalapių kūrimas (https://meevly.com/lt/paslaugos/interneto-tinklapiu-kurimas/) yra tai, kas šiandien būtina kiekvienam verslui, norinčiam padidinti savo matomumą internete. Žvelgiant į istoriją, labai įdomu matyti, kaip sparčiai tinklalapių kūrimo metodikos tobulėjo ir vystėsi, galiausiai suteikiant galimybę vartotojams turėti dinamiškus ir interaktyvius internetinius projektus.

O kadangi internetinių tinklalapių kūrimo istorija yra labai turtinga, įdomu sužinoti keletą faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą.

Internetinių tinklalapių kūrimas – tai, ko nežinojote

  1. Iš tikrųjų PHP nebuvo skirta naudoti kaip programavimo kalba. Rasmus Lerdorf PHP sukūrė tam, kad galėtų valdyti savo asmeninį tinklalapį. Tuo tarpu oficiali PHP versija pasirodė 1997 m. – po daugybės testavimų ir sunkaus darbo.
  2. Pirmoji viešai prieinama interneto naršyklė buvo „line-mode“ tipo naršyklė, kuri pasirodė 1992 m.
  3. 1989 m. yra vadinami tinklalapių dizaino viduramžiais, kadangi tinklalapių dizainas būdavo sudarytas iš simbolių ir tabuliatorių. „Viduramžių“ pavadinimas buvo skirtas todėl, kad tuo laikotarpiu tinklalapiai buvo visiškai juodi ir juose būdavo vos keli monochrominiai pikseliai.
  4. „Amazon“ kompanijos „Block View“ pasirodė dar prieš „Google“ kompanijos „Street View“. Yra daugybė žmonių, kurie nežino, kad 2004 m. „Amazon“ pristatė paieškos sistemą „A9.com“. „Block View“ buvo pradėtas kurti būtent „A9“ komandos. Tai buvo lyg „Geltonieji puslapiai“, kuriuose būdavo pateikiamos parduotuvių ir restoranų fotografijos iš gatvės, su jų kontaktine informacija. „Amazon“ nutraukė „Block View“ projektą 2006 m., o „Google“ „Street View“ projektą pristatė tik 2007 m.
  5. HTML yra programavimo kalba, kurią Tim Berners-Lee pasinaudojo tam, kad sukurtų patį pirmąjį internetinį tinklalapį.
  6. 1985 m. kovo 15 d. buvo užregistruotas pirmasis internetinis adresas – „Symbolics.com“.
  7. Photoshop“ nebuvo vienintelis pavadinimas, apie kurį buvo galvojama kuriant šią visame pasaulyje šiandien puikiai žinomą grafinio dizaino programą. Jo vienas iš kūrėjų Thomas Knoll norėjo šią programą pavadinti „ImagePro“. Tačiau šis pavadinimas jau buvo užimtas, todėl jis sugalvojo „Photoshop“. Šią programą 1989 m. rugsėjo mėn. įsigijo „Adobe“ kompanija.
  8. Google“ iš tikrųjų buvo pradėta kaip tyrimų projektas – dar 1996 m. Šį projektą pradėjo Larry Page ir Sergey Brin, kurie tuo metu studijavo Stanfordo universitete (Kalifornijoje). Savo tyrimų projekto metu jie planavo sukurti paieškos sistemą, kuri reitinguotų tinklalapius, atsižvelgdama į kitų tinklalapių, nukreipiančių į konkretų tinklalapį, skaičių.
  9. Apytiksliai pusė apklaustųjų teigė, kad tinklalapio dizainas yra pirmasis veiksnys, į kurį jie atsižvelgia vertindami verslo patikimumą. Įprastai žmonės tinklalapyje praleidžia 10 sekundžių ir jei tinklalapis jiems neatrodo estetiškai patrauklus, jie neretai tokį tinklalapį palieka.
  10. Java programavimo kalba iš tikrųjų atsirado visiškai atsitiktinai. 1992 m. James Gosling ir jo komanda dirbo „Sun Labs“ kompanijoje. Jie kūrė televizoriaus priedėlį ir pradėjo nuo C++ išvalymo, o tai visai netikėtai nulėmė naujos programavimo kalbos atsiradimą. Pradžioje ji buvo vadinta Oak ir tik vėliau pervadinta į Java.
  11. „Audi.com“ buvo pirmasis prie skirtingų ekranų prisitaikantis tinklalapis, kuris pasirodė 2001 m. pabaigoje.
  12. Ar kada nors susimąstėte, kad skirtingos spalvos gali suteikti jūsų tinklalapiui daugiau savitumo? Žvelgiant iš internetinių tinklalapių dizaino kūrėjų perspektyvos – baltai geltona ir rožinė spalvos atspindi nuoširdumą ir tyrumą; raudona, oranžinė ir geltona siejamos su energija ir gera nuotaika, o ruda ir mėlyna suteikia daugiau pasitikėjimo.

Informacija: Misijaverslas.lt

Reklama Facebook ir daugybė šios reklamos privalumų

Norite sužinoti, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook? Galvojate, kaip galėtumėte Facebook reklamos pagalba padidinti savo verslo rinkodaros strategijos efektyvumą? Žemiau pateikiame jums daugybę Facebook reklamos privalumų, kurie padės jums lengviau suprasti, kaip reklama Facebook galėtų pasitarnauti jūsų verslui.

Jūsų potencialūs klientai didelę dalį savo laiko praleidžia Facebook

Pradėkime nuo faktų! Daugiau nei 80 proc. interneto vartotojų šiandien naudojasi Facebook socialiniu tinklu. Netgi 65 proc. suaugusiųjų, kurių amžius yra 65 ir daugiau, naudojasi Facebook. Šis visame pasaulyje populiariausias socialinis tinklas turi daugiau nei 2,38 mljrd. aktyvių vartotojų. Didelė dalis vartotojų savo Facebook paskyrą peržiūrėti bent keletą kartų per dieną. Ir tai yra viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl verta pasinaudoti reklama Facebook.

Facebook reklama yra viena iš pačių tikslingiausių reklamos formų

Labai svarbus ir reikšmingas Facebook reklamos privalumas yra susijęs su galimybe reklamą nutaikyti į labai konkrečią tikslinę auditoriją. Facebook reklamą galite nutaikyti į vartotojus, segmentuojant juos pagal amžių, pomėgius, elgseną, gyvenamąją vietą ir kt. Jei jūs labai gerai pažįstate savo klientus, Facebook reklamos investicinė grąža (ROI) gali būti milžiniška.

Reklama Facebook yra viena iš pigiausių rinkodaros priemonių

Dar vienas svarbus reklamos šiame socialiniame tinkle privalumas – jos nedidelė kaina. Jūs galite išleisti vos kelis eurus ir pasiekti bent tūkstantį vartotojų. Kai šiuos skaičius palyginate su skaičiais, kurie yra būdingi įvairioms tradicinėms reklamos priemonėms, pamatote akivaizdų skirtumą.

Facebook reklama yra labai greita

Tai yra labai greitas skaitmeninės rinkodaros sprendimas. Rezultatus jūs galite matyti bene iš karto. Vos tik pradėję reklamuotis Facebook socialiniame tinkle, vos per vieną dieną galite pasiekti tūkstančius vartotojų. Todėl jei jūs ieškote greito būdo padidinti lankytojų skaičių ir pagerinti konversijos rodiklį, Facebook reklama yra viena iš efektyviausių priemonių.

Reklama Facebook socialiniame tinkle pagerina prekės ženklo žinomumą

Ši reklamos forma neabejotinai padidina prekės ženklo matomumą ir žinomumą. Tokiu būdu taip pat labai efektyviai galima padidinti vartotojų pasitikėjimą jūsų verslu. Kuo lengviau vartotojai atpažins jūsų prekės ženklą, tuo lengviau jiems bus priimti sprendimą pasinaudoti jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis.

Padidinamas tinklalapio lankomumas

Nereikėtų manyti, kad Facebook reklama padidins tik jūsų įmonės Facebook puslapio matomumą, žinomumą ir lankomumą. Lygiai tas pats gali nutikti ir su jūsų įmonės tinklalapiu. Juolab, kad jūs galite sukurti Facebook reklamos kampanijas, vartotojus nukreipiant į savo tinklalapį. Atsižvelgiant į nedidelę reklamos kainą, tai tampa labai patraukliu skaitmeninės rinkodaros sprendimu.

Facebook reklamos efektyvumas yra labai lengvai pamatuojamas

Kuomet naudojamasi Facebook reklama, nėra jokių spėlionių – jūs galite žinoti kiekvienos savo suformuotos ir įgyvendintos reklamos kampanijos efektyvumą. Skaičiai kalba patys už save, todėl jūs visuomet galite žinoti, kiek žmonių matė jūsų reklamą, kiek paspaudimų ji sulaukė, kokia yra konversija (norint sekti konversiją, savo tinklalapyje turėtumėte įrašyti „Facebook Pixel“) ir kt. Tai palengvina reklamos strategijos formavimą, jos koregavimą ir efektyvumo didinimą.

Facebook reklama sumažina verslo kaštus

Kadangi Facebook reklama yra tokia efektyvi ir pigi, pasitelkę ją savo verslui, jūs galite gerokai sumažinti bendruosius kaštus, kartu sumažindami biudžetą ne tokioms efektyvioms  reklamos priemonėms.

Šios reklamos priemonės pagalba galite sukurti el. laiškų bazę

Reklama Facebook gali palengvinti el. laiškų duomenų bazės suformavimą. Tai yra labai svarbu, jei į savo verslo reklamos strategiją norite įtraukti ir naujienlaiškių rinkodaros sprendimus.

Daugiau apie tai, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook, galite skaityti „APG MEDIA“ tinklalapyje.

Internetinio puslapio kūrimas: atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

Šiais laikais turint verslą būtina jį perkelti į internetinį puslapį, kadangi tai yra pati efektyviausia ir daugiausiai pasiekti padėti galinti reklama. Suprantama, kad platus reklamų pasirinkimas skatina vertinti ir skirtingas galimybes, juolab, daugiausia dėmesio reikia skirti savo auditorijai, kadangi pagal ją galima rasti ir tinkamiausią variantą.

Tačiau bet kuriuo atveju interneto puslapių kūrimas yra geriausias ir daugiausia naudos pasiekti galintis pasirinkimas. Kadangi šiuo metu tokių puslapio kūrimas yra labai platus ir paslaugas siūlo ne vienas specialistas – visiškai natūralu, kad lengva pasimesti informacijos jūroje. Kad taip nenutiktų nurodysime esminius niuansus, kurie padės paprasčiau susigaudyti internetinio puslapio kūrimo klausymuose.

  • Rinkitės tokias puslapio kūrimo platformas, kurios yra draugiškos seo.
  • Vertinkite individualius dizainus. Daugelis galvoja, kad neverta skirti pinigų, kadangi galima rasti visiškai nemokamų šablonų. Žinoma, galbūt Lietuvoje daugiau nebebus puslapio, kuris turės tą patį šabloną, tačiau juk dizainas turi perteikti ir Jūsų verslo idėją, mintį, tad tai ne tik pastatas, kuriame yra informacija. Tai – Jūsų verslo veidas.
  • Nepamirškite kuo daugiau dėmesio skirti turiniui, kadangi būtent per vizualizacijas bei tekstus pavyksta „užsiauginti“ publiką.
  • Būtinai kuo daugiau dėmesio skirkite smulkmenoms ir geriau visai neleisti svetainės tol, kol ji nebus tinkamai paruošta ir kol nebus tokia, kokios tikrai negėda rodyti. Labai daug –užsakovų nori kuo greitesnio rezultato ir dažniausiai specialistų kartojimas, kad tam reikia laiko – neveikia. Taigi, teks apsišarvuoti kantrybe, kadangi kokybė reikalauja laiko, o kadangi galiausiai interneto svetainė yra ilgalaikis rezultatas – verta skirti laiko tiek, kiek reikia, kad rezultatas būtų geras.
  • Nepamirškite, kad net ir reprezentacinis internetinis puslapis reikalauja nuolatinės priežiūros. Tik tokiu atveju pavyks gauti tikrai skoningai atrodantį puslapį, kuriame daugelis lankysis ne tik dėl konkrečių paslaugų, tačiau pirmiausia – dėl kokybiško turinio.

Interneto puslapių kūrimas neatsiejamas ir nuo geriausios reklamos pasirinkimo, tad apgalvokite ir šį niuansą, kadangi tik bendras pastangų derinys garantuos, kad turimas internetinis puslapis puikiai atliks jam skirtas funkcijas.

Interneto puslapio subtilybes pristato savos srities ekspertai. Daugiau sužinosite čia: https://soliduskodas.lt/paslaugos/internetiniu-svetainiu-kurimas

7 patarimai kuriantiems interneto svetaines

Internetiniu puslapiu kurimas

Patarimai dalinami paprastai tiems, kas prekę ar paslaugą užsisako. Šį kartą padarykime kiek kitaip – duokime patarimų tiems, kas paslaugą teikia. Taip, tai skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurių viena iš paslaugų yra interneto svetainių kūrimas. Ką galima jiems patarti? Daug ką, ypač, kai šioje rinkoje dirbi 20 metų ir matei savo akimis, kaip vystėsi interneto puslapiai nuo praktiškai nulinės stadijos.

Klientas – ne kvailys. Prieš dešimt metų pardavimų vadybininkai siūlydavo interneto svetainės kūrimo paslaugą verslininkams ir sulaukdavo daug keistų prašymų. Pavyzdžiui, atsinešti to interneto pavyzdžių… Tada buvo galima kalbėti su šiais žmonėmis, kaip su mažais vaikais. Dabar viskas pasikeitė ir klientai žino puikiai, kas tai yra, ir kam to interneto reikia. Nelaikykite jų kvailiais – išvengsite daug nemalonių situacijų.

Mokyti, mokyti ir dar kartą mokyti. Net jei klientai – ne kvailiai, bet nusišnekėti sugeba aukščiausiu lygiu. Atleiskite jiems, nes dėl laiko trūkumo jie neskaito naujausių interneto puslapių kūrimo tendencijas nagrinėjančių straipsnių. Dėl to tik viena ausimi girdėję apie tokį dizainą, kuris susitraukia, kai žiūri per telefono ekraną. Klientus reikia pamokyti, kas yra kas ir su kuo galima valgyti.

Pasiruoškite WordPress mokomąją medžiagą. Nepatingėkite surinkti video klipų anglų ar rusų kalba, kuriuose aiškinama apie WordPress veikimą. Patys galite ir neinvestuoti, bet geriau naudokite patikimus informacijos pranešimus, kad juos bet kada galėtumėte parodyti savo klientams. Sutaupysite laiko aiškinimams.

Reikalaukite turinio. Nebent patys turite savo rašytojus ir galite pasirūpinti turiniu. Kitais atvejais, originalų turinį turi paruošti patys užsakovai. Interneto svetainių kūrimas yra ne tik darbas su dizainu ir kodu, bet ir su turiniu. Reikalingas turinys, kurį sudėję matysite puslapius išvaizdą gyvai.

Padėkite su struktūra. Kai pasakai frazę „puslapio struktūra“, kai kurie užsakovai keistai į tave pasižiūri, kiti išsiviepia sarkastiškai, o treti tiesiog ima ir paklausia: o kas tai yra?.. Taip 3 iš 5 užsakovų tikrai reikės pagalbos su puslapio struktūra, todėl nepatingėkite apsilankyti jų konkurentų svetainėse ir pasiūlykite savo struktūrą, kaip atrodo logiška. Jie bus patenkinti. Geriau kažką išmesti, nei iki puslapio paleidimo galvoti, jog jis turės begales vidinių puslapių su skirtingais išdėstymais…

Bazinis SEO optimizavimas. Tai tiesiog turi būti padaryta. Jei dirbate su WordPress, reikia tik poros įskiepių, kad viskas veiktų taip, kaip reikia. Aiškūs URI, privalomai įvedami MetaTitle ir kiti vidinio SEO optimizavimo dalykai padės jūsų užsakovams greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jie kažką apie tai yra girdėję, bet jūs galite jiems priminti apie vidinį optimizavimą iš savo pusės.

AMP puslapiai. Nereikia klaidinti klientų dėl mobiliųjų svetainių versijų. Jūs jų trikrai nekuriate, nes dabar nebėra tam jokio poreikio. Tiesiog naudokite AMP puslapiams skirtus įskiepius, nebent klientas pats paprašys kažko įmantresnio mobiliesiems įrenginiams. Aišku, tada galėsite sukurti ir ne už dyką.

Būkite sąžiningi. Interneto svetainių kūrimas gali būti tik nuolatinio bendradarbiavimo pradžia. Juk yra daugybė interneto rinkodaros dalykų, kuriuos galite savo klientams pasiūlyti ir vėliau…

Kaip SEO padeda reklamuoti kompiuterius

SEO paslaugosUžduotis tikrai ne iš lengvųjų – tai patvirtins visi kompiuterių pardavėjai. Kaip gi išreklamuoti tam tikrą kompiuterio modelį ar seriją, kad žmonės juos rastų natūraliai per paiešką? Padės keletas SEO triukų. Tiksliau tai ne triukai, o normali praktika – čia jokios magijos nėra. Akių irgi niekam dumti nereikia…

Visų pirma, reikia sukurti parduodantį puslapį. Jei turite el. parduotuvę, tai gali būti ir galutinis prekės puslapis. Bet jei reikia parduoti visą seriją, rekomenduojama pasidaryti specialų nukreipimo puslapį (landing page), skirtą būtent tam.

SEO paslaugų tiekėjai nelabai dažnai vartoja šį terminą Lietuvoje (galbūt nežino, o galbūt nemano, kad jis svarbus) – turinio klasteris. Tai savotiškas mini puslapis, kuris susideda iš pagrindinio puslapio ir kelių šalutinių, labai susijusių tematiškai. Google dabar vertina ne raktinius žodžius, o temas, todėl turint tokį 10-15 turinio vienetų spiečių, galima gana nesunkiai Google duoti žinoti, jog pagrindinis puslapis yra svarbus.

SEO patarimai - turinio klasteris

Ką daryti kompiuterių reklamos atveju?

Padaryti keletą straipsnių apie norimus parduoti kompiuterius. Reiktų pasigilinti, kaip žmonės ieško ir ko konkrečiai tikisi iš turinio. Ar jie ieško „Dell Latitude remontas“? O gal „Kiek laiko Toshiba Satellite baterija“? O kaip dėl „kiek kainuoja Lenovo Thinkpad 2018“? Visi šie klausimai – puikiausios temos neilgiems informatyviems straipsniams apie parduodamą kompiuterį. Tokių straipsnių gali būti 10-15 ar net daugiau. Jie gali būti publikuojami ne iš karto, palaipsniui. Ypač, jei to kompiuterio pardavimai tęsiasi kurį laiką, atsiranda naujų produktų ir pan.

Pagrindinis puslapis tuo tarpu turėtų būti išsamus kompiuterio pristatymas ir parduodantis tekstas. Čia turėtų būti modeliai su kainomis, akcijos ir t.t. Taip pat ir techninės detalės. Puslapis turėtų būti gerai iliustruotas (paprastai el. parduotuvės „pasiskolina“ paveikslėlius iš oficialių gamintojų, kurie nelabai ir pyksta…).

Po pardaviminių ir techninių tekstų, turėtų būti ir tam tikri tekstai, kuriuose būtų nuorodos į kiekvieną iš jau paruoštų šalutinių straipsnių. Tegul tai būna DUK pavidalo turinys – klausimas ir atsakymas su nuoroda Plačiau. Esmė ta, kad iš pagrindinio puslapio turi būti nuoroda į šalutinį ir atgal. Tarpusavyje šalutinių puslapių sieti nuorodomis visiškai nebūtina.

Visa tai daroma savame puslapyje. Jei yra galimybės, reiktų pasinaudoti proga ir paruošti keletą įdomių informacinio pobūdžio straipsnių ir publikuoti su aktyvia nuoroda kituose puslapiuose. Bet reiktų pasirūpinti geresnės reputacijos puslapiais, pavyzdžiui, Medium.com straipsni, LinkedIn straipsnis, Facebook straipsnis arba video, Youtube video su aktyvia nuoroda aprašyme ir t.t.

Papildomai galima užsakyti keletą SEO straipsnių vedančių į pagrindinį puslapį (ne šalutinius). Tik persistengti nereiktų, nes tikslaus raktinio nereikia – geriau tegul tai būna prekės ženklas. Dabar „brandines“ nuorodas Google labai mėgsta.

Negaila dar 20 eurų reklamai? Dėl viso pikto paleiskite nedidelę Facebook kampaniją, kad kuo daugiau žmonių apsilankytų tame puslapyje.

Kodėl visi laurai tik pagrindiniam, o ne šalutiniams? Juk jų daugiau? SEO specialistai sutinka, kad ši praktika gali būti palaikyta nuorodų tinklu. Google tokius tinklus atidžiai seka, todėl jų nuorodų kokybė gali būti dirbtinai sumažinta. Nereikia Google leisti sudirbti viso kelių mėnesių triūso dėl kelių nuorodų. Geriau dirbti atsargiau ir daryti turinio klasterį, o ne nuorodų tinklą.

Kas mėnesį reiktų papildyti šalutinių puslapių sąrašą nauju įrašu. Tai gali būti naujo modelio pristatymas, naujienos iš gamintojų, 5 patarimai kaip pačiam susiremontuoti kompiuterį ir t.t. Neilgas straipsnis, už kurį sumokėsite 20-30 eurų tikrai išliks vertingas dar ne vienerius metus. Išbandykite tokį būdą, nes Lietuvoje to dar nelabai dažnai sutiksite.

 

Kaip 2016 pasikeitė „Google Adwords” reklama?

buk-pirmas.ltTechnologijos nestovi vietoje, o šiemet, kaip niekad, „Google” pasistengė įsiklausyti į vartotojų poreikius ir pateikė naujų „Adwords” reklamos sprendimų. Google reklama buk-pirmas.lt ekspertų žodžiais.

Mobilieji įrenginiai

Nuo 2016 m. pavasario „Google” sustiprino algoritmo poveikį mobiliesiems įrenginiams. Prieš metus paleistas „mobiliesiems draugiškas” (angl. mobile-friendly) algoritmas tampa vis svarbesnis svetainių kūrėjų, rinkodaros specialistų ir verslininkų gretose.

Jeigu abejojate ar Jūsų svetainė yra draugiška mobiliesiems įrenginiams paspauskite šią testo nuorodą: https://search.google.com/test/mobile-friendly ir įveskite Jūsų svetainės URL.

Jeigu svetainė šiandien nedraugauja su mobiliaisiais, rytoj ją pritaikius, paieškos sistema automatiškai perindeksuos svetainę.

„Google” siunčia vienareikšmius signalus. Mobilieji įrenginiai – ateitis. Nepritaikyta jiems svetainė turi mažesnį srautą iš organinės SEO. Taip pat pagal mobiliuosius keičiasi „Google Adwords” skelbimai.

Daugiau teksto

Gera žinia ilgai kalbantiems ir dar daugiau rašyti mėgstantiems. Nuo šių metų „Google Adwords” skelbime leidžiamas didesnis simbolių skaičius. Skelbimo tekstas optimizuojamas pagal daugelio išmaniųjų telefonų ekrano dydį. Pagaliau skelbimą gali sudaryti net trys eilutės (dvi eilutės turinčios po 30 simbolių ir viena –  80 simbolių eilutė). Tai reiškia, kad elementų skaičius „Google Adwords” reklamos skelbime padidėjo beveik 50 proc.

„Google” atstovai teigia, kad atliktų tyrimų rezultatai neleidžia abejoti ilgesnio teksto nauda. Ilgesnės skelbimų antraštės padeda pateikti daugiau naudingos informacijos lankytojams.

Nuo šių metų rudens jau negalima kurti įprastų skelbimų tekstų. Taigi, reklamdaviai turi galimybę naudoti išplėstų tekstų skelbimo formatą.

Interaktyvūs skelbimai

„Google” reklamos specialistai vis dar neatsigauna po metų pradžioje „Google Adwords” reklamos skelbimų dešinėje monitoriaus pusėje panaikinimo. Tai kas anksčiau buvo laikoma „Google” reklamos vizitinė kortelė, šiemet nuėjo užmarštin, o specialistų reakcija į šį pokytį buvo sunkiai nuspėjama. Padidėjusi konkurencija įpareigojo susiveržti diržus ir pasitempti. Vietoj buvusių vienuolikos liko vos septynios „Google Adwords” reklamos pozicijos virš organinės SEO. Pradėta aktyviai dirbti su paskyromis ir reklamos tikslingumu. Bet, šast, praėjo vos pusmetis ir visi veržiasi diržus dėl interaktyvių „Google Adwords” reklamos skelbimų. Pastarieji atšuoliavo kaip neišvengiama svetainės ir mobiliųjų įrenginių draugystės tąsa.

Svarbu nepamišti, kad interaktyvių skelbimų dydis, išvaizda ir formatas vis dar koreguojami automatiškai. Dar svarbiau nuolat turėti omenyje, kad interaktyviems skelbimams taikomi tie patys „Google Adwords” reikalavimai, kaip ir įprastoms reklamos kampanijoms. Tekstas neturėtų viršyti daugiau nei 20 proc. vaizdo.

Taisyklės dabar ir visados

Yra dalykų, kuriuos „Google Adwords” negailestingai pakeitė ir tobulino, o yra principų, kuriais vadovaujasi ir panašu, kad vadovausis ateityje:

    • Ir toliau reklamdaviai kviečiami naudotis vaizdo reklamas ir taip užtikrinti skelbimo efektyvumą.
    • Nemokami skelbimų šablonai leidžia išbandyti įvairius pranešimus, spalvas, vaizdus.
  • Nepamirškime standarto. Visuose skelbimus ir toliau rasite konkretų mygtuką, raginantį veikti.

Pirkėjų įvertinimai – svarbi interneto rinkodaros dalis

įvertinimai ir atsiliepimai internetuInterneto rinkodaros specialistai kas dieną savo klientų dėmesį atkreipia dėl pirkėjų įvertinimų ir atsiliepimų – rūpinkitės jais ir jūsų el. komercijos projektus lydės sėkmė. Tai aktualu visoms paslaugas teikiančioms įmonėms, ne tik el. parduotuvėms. Teigiami ir neigiami įvertinimai, komentarai ir klientų nuomonė yra labai svarbi. Visada tokia buvo ir ne tik internetiniame pasaulyje. Jei kirpykloje gerai kerpama, o restoranas skaniai maitina ir maloniai aptarnauja klientus, tai garsas apie šias įmones ar jose dirbančius žmones pasklis toli. Reikia tik išnaudoti nemokamas interneto galimybes.

Pasižiūrėkite į didžiausią pasaulyje el. parduotuvę Aliexpress, kur visas verslas pagrįstas atsiliepimais ir lankytojų įvertinimais. Kai lankytojas drąsiai pažymi, kad prekė atėjo laiku, pakuotė nesuplėšyta, o joje dar rado mažą dovanėlę, kitiems tai ženklas pirkti iš šio pirkėjo, o ne kito, siūlančio panašią prekę.

Lietuviškoje erdvėje yra rekvizitai.lt – informacija apie įmones, kur galima komentuoti ir palikti atsiliepimus. Taip pat ir įvertinti įmonę žvaigždutėmis. Tiesa, jos nelabai ką lemia, tačiau nuomonę susidaryti galima.

Dar viena vieta palikti savo įvertinimą – Google Verslui puslapis, kuris rodomas paieškoje. Jį ten reikia specialiai užregistruoti pateikiant adresą, tačiau yra galimybė ir komentuoti bei vertinti. Kai žmogus ieškos įmonės ir pamatys įvertinimus, juos paskaitys, galės susidaryti tinkamą nuomonę apie pardavėją.

Facebook puslapis yra dar viena erdvė, kurioje galima palikti atsiliepimus ir įvertinimus. Tai galima padaryti įmonės Facebook puslapyje, skyrelyje „Reviews“. Tiems, kas specialiai domėsis įmone ir jos veikla socialiniuose tinkluose, tokie atsiliepimai bus naudingi.

Lietuvoje yra dar viena galimybė įvertinti el. parduotuvę. Tai projektas Evertink.lt, kuris siūlo galimybę surinkti objektyvius įvertinimus ir komentarus. Problema mūsų interneto platybėje yra ta, kad nemažai įvertinimų yra iš konkurentų, o ne realių klientų Dėl to objektyvaus vaizdo susidaryti neišeina. Jei 5 klientai įvertins aukščiausiais balais, pakaks konkurentui ateiti iš 5 skirtingų kompiuterių ir pabalsuoti neigiamai. Tada vertinimas sumenks per pusę. Tokia taktika labai paplitusi, todėl ir gimė projektas, kuriame pateikti galima tik objektyvius atsiliepimus ir įvertinimus. Neigiami atsiliepimai ir įvertinimai? Kiekvienas geras rinkodaros specialistas sugebės iš neigiamo gauti daugiau naudos, nei iš teigiamo. Reikia tik kultūringai bendrauti su klientais ir nesileisti į asmeniškumus.

Įvertinimai internete svarbūs, tik gaila, kad daugelis verslininkų dar nesuprato jų naudos ir nesistengia ieškoti sprendimų kurie padėtų gauti daugiau gerų įvertinimų.

Kam reikalingas paieškos optimizavimas?

paieškos optimizavimasSEO – žodžių junginio trumpinys, o jo angliškas terminas – „Search Engine Optimization“. Lietuvoje SEO yra žinomas pavadinimu kaip optimizavimas paieškos sistemoms.

Lietuvoje dažnai galima išgirsti klausimą: „kas yra seo?“. Dažnai žmonės apie seo paslaugas yra girdėję tik viena ausimi, kiti apie tai iš viso nieko nenutuokia, tad šio straipsnio tikslas ir yra paaiškinti kam reikalingas optimizavimas paieškos sistemoms.

Pasaulyje yra žinomos ne viena paieškos sistema. Populiariausios paieškos sistemos: Yandex, Baidu, Bing, Yahoo ir, žinoma, Google. Google paieškos sistema daugiausiai naudojasi europiečiai. Kiekvienas internautas renkasi paieškos sistemą pagal tai, kuri jam labiausiai patinka, kuri yra patogiausia. O paieškos sistemos reikalingos tam, kad žmonės kuo greičiau susirastų jiems reikiamą informaciją ar įmones, teikiančias tam tikras paslaugas bei prekes.

Seo paslaugų tikslas – iškelti tam tikrą kliento svetainę į pirmąsias paieškos sistemos vietas pagal tam tikrą raktažodį. Raktažodžio nustatymas – seo specialisto darbas.

Tam, kad interneto lankytojas rastų seo specialistų optimizuotą svetainę, yra atliekamos vidinė ir išorinė svetainės optimizacija. Taip pat atlikus gilius raktažodžių tyrimus, yra nustatomi tie raktažodžiai, kuriais dažniausiai lankytojai ieško kažkokių specializuotų prekių ar paslaugų. Tinkamai atliktas paieškos optimizavimas garantuoja tikslinę reklamą, didesnius lankytojų srautus į kliento svetainę, svetainės žinomumą, o verslui – pelningumą.

Paieškos optimizavimas reikalingas svetainėms, norinčioms turėti aukštus reitingus paieškos sistemoje. Aukšti reitingai didiną lankytojų skaičių, lankytojų skaičius didina  parduodamas paslaugas, o šios – pelną.