Pirkėjų įvertinimai – svarbi interneto rinkodaros dalis

įvertinimai ir atsiliepimai internetuInterneto rinkodaros specialistai kas dieną savo klientų dėmesį atkreipia dėl pirkėjų įvertinimų ir atsiliepimų – rūpinkitės jais ir jūsų el. komercijos projektus lydės sėkmė. Tai aktualu visoms paslaugas teikiančioms įmonėms, ne tik el. parduotuvėms. Teigiami ir neigiami įvertinimai, komentarai ir klientų nuomonė yra labai svarbi. Visada tokia buvo ir ne tik internetiniame pasaulyje. Jei kirpykloje gerai kerpama, o restoranas skaniai maitina ir maloniai aptarnauja klientus, tai garsas apie šias įmones ar jose dirbančius žmones pasklis toli. Reikia tik išnaudoti nemokamas interneto galimybes.

Pasižiūrėkite į didžiausią pasaulyje el. parduotuvę Aliexpress, kur visas verslas pagrįstas atsiliepimais ir lankytojų įvertinimais. Kai lankytojas drąsiai pažymi, kad prekė atėjo laiku, pakuotė nesuplėšyta, o joje dar rado mažą dovanėlę, kitiems tai ženklas pirkti iš šio pirkėjo, o ne kito, siūlančio panašią prekę.

Lietuviškoje erdvėje yra rekvizitai.lt – informacija apie įmones, kur galima komentuoti ir palikti atsiliepimus. Taip pat ir įvertinti įmonę žvaigždutėmis. Tiesa, jos nelabai ką lemia, tačiau nuomonę susidaryti galima.

Dar viena vieta palikti savo įvertinimą – Google Verslui puslapis, kuris rodomas paieškoje. Jį ten reikia specialiai užregistruoti pateikiant adresą, tačiau yra galimybė ir komentuoti bei vertinti. Kai žmogus ieškos įmonės ir pamatys įvertinimus, juos paskaitys, galės susidaryti tinkamą nuomonę apie pardavėją.

Facebook puslapis yra dar viena erdvė, kurioje galima palikti atsiliepimus ir įvertinimus. Tai galima padaryti įmonės Facebook puslapyje, skyrelyje „Reviews“. Tiems, kas specialiai domėsis įmone ir jos veikla socialiniuose tinkluose, tokie atsiliepimai bus naudingi.

Lietuvoje yra dar viena galimybė įvertinti el. parduotuvę. Tai projektas Evertink.lt, kuris siūlo galimybę surinkti objektyvius įvertinimus ir komentarus. Problema mūsų interneto platybėje yra ta, kad nemažai įvertinimų yra iš konkurentų, o ne realių klientų Dėl to objektyvaus vaizdo susidaryti neišeina. Jei 5 klientai įvertins aukščiausiais balais, pakaks konkurentui ateiti iš 5 skirtingų kompiuterių ir pabalsuoti neigiamai. Tada vertinimas sumenks per pusę. Tokia taktika labai paplitusi, todėl ir gimė projektas, kuriame pateikti galima tik objektyvius atsiliepimus ir įvertinimus. Neigiami atsiliepimai ir įvertinimai? Kiekvienas geras rinkodaros specialistas sugebės iš neigiamo gauti daugiau naudos, nei iš teigiamo. Reikia tik kultūringai bendrauti su klientais ir nesileisti į asmeniškumus.

Įvertinimai internete svarbūs, tik gaila, kad daugelis verslininkų dar nesuprato jų naudos ir nesistengia ieškoti sprendimų kurie padėtų gauti daugiau gerų įvertinimų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *