Lietuviai – vis labiau perka internetu. Kokie veiksniai tai lemia?

Silver Imac, Apple Magic Keyboard, and Magic Mouse on Wooden Table

Covid-19 išugdė labai daug naujų įpročių, kurie mūsų gyvenime šiomis dienomis jau tapo norma. Vienas iš jų yra internetinė prekyba, kuri šiuo metu džiugina ne tik patogumu, tačiau taip pat ir kur kas mažesnėmis kainomis, kadangi internete jas pamatyti yra kur kas paprasčiau, juolab, mažesnė kaina tikrai nereiškia blogesnės kokybės.

Pirkimas internetu – puiki galimybė gauti geriausią kainos bei kokybės santykį, sutaupyti daug laiko, mėgautis, kai viskas padaryta už Jus. Jeigu iki šiol niekada neteko išdrįskite ir tai atvers Jums patogumo galimybes.

Mažesnė kaina – visada prioritetas

Nesuklysime pasakę, kad lietuviai yra labai taupūs žmonės, tad jie dažniausiai nori investuoti kuo mažiau, tačiau gauti kuo daugiau. Internetinė prekyba suteikia tokią galimybę, kadangi virtualiame pasaulyje galima kur kas paprasčiau pamatyti akcijas, kuris leidžia sutaupyti. 

Žinoma, akcijos nemažina kokybės. Bent jau daugeliu atveju. Štai todėl reikia detaliai susižinoti – kodėl ta akcija yra taikoma. Jeigu ne dėl galimo broko – tokiu atveju siūlome pasinaudoti ja tuo pačiu sutapyti, sumokėti mažiau, tačiau gauti tai, ko Jums reikia.

Žinoma, sekti pasiūlymus internete yra kur kas paprasčiau, tad tai taupo laiką ir tuo pačiu taupo Jūsų pinigus.

Skuba – XXI amžiaus palydovas

Taip pat galima pastebėti, kad šiais laikais žmonės labai daug visko veikia, jie labai daug skuba, tad paprasčiausiai norisi, kad kuo daugiau darbų būtų atlikta už juos. Kadangi internete galima greitai ir paprastai palyginti variantu ir laukti, kol jie bus pristatyti iki namų durų, žinoma, tai tampa paslauga, kurios reikia vis daugiau žmonių.

Svarbiausia rasti patikimą prekybos vietą, kurioje siūlomi ne tik geros kainos bei kokybės gaminiai, tačiau taip pat ir patrauklus jų pristatymas. Dažniausiai tik tiek ir tereikia, kad prekyba būtų kur kas malonesnė.

Pirkimas internetu – patraukli galimybė greitai, pigiau ir paprastai gauti tai, ko Jums reikia, kas taupo Jūsų laiką ir atveria galimybes mėgautis pirkimu.

Parengta pagal IT apžvalgų portalo Įvertink IT pranešimą spaudai.

Sugrįžtantys klientai – parduotuvės sėkmės rodiklis?

el prekyba

Skaitmeninė rinkodara tapo viena svarbiausių strategijų naudojant padidinti pardavimus ir pritraukiant naujus klientus. Jau gerą 10 metų skaitmeninė rinkodara užima svarbiausias pozicijas sekant, analizuojant ir taupant įmonės resursus. Jos dėka, įvairios kompanijos ir pavieniai asmenys sėkmingai pradėjo elektroninę prekybą.

Taikant tam tikras rinkodaros strategijas ir lakantis disciplinos, bei tinkamai valdant biudžetą, galima tikėtis pasiekti norimų rezultatų vos per kelis mėnesius ar netgi greičiau. Puikus išmanymas įvairių socialinių platformų ir analitinių įrankių, parduotuvės matomumą ir žinomumą gali pakelti net keletą kartų. To pasekoje, elektroninę ar bet kurią kitą prekybą vykdantys asmenys sulauks daugiau klientų, žinučių ir susidomėjimo jų produktais ar paslaugomis. Vienintelis klausimas pasiekus ir atkreipus potencialių klientų dėmesį kylą, kaip Juos susigrąžinti atgal, dar ne vienam apsilankymui? Čia ir prasideda sunkiausias darbas. Kaip pavyzdį paminėsiu, puikią apatinio trikotažo parduotuvę – Apatinukai. Tai seksualaus apatinio trikotažo krautuvėlė kuri pirmiausią skiria savo dėmesį nepriekaištingai išvaizdai, reputacijai ir prekių kokybei. Kuomet kokybiškų prekių asortimentas ir pasiūlą yra užtikrinti, tuomet visas dėmesys yra skiriamas klientui. Čia ir yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl seksualaus apatinio trikotažo parduotuvė klesti ir plečiasi. Jūs perskaitėte visiškai teisingai, kad pirmiausia pasirūpinama tinkama pasiūla ir tik tada klientais. Nes jeigu pasiūlos nebus, nebus ir galimybės, kaip tinkamai pasirūpinti savo potencialiu klientu. Šiuo atveju apatinis trikotažas ir seksualūs apatiniai yra aukščiausios kokybės ir už geriausią kainą. Todėl pritaikius tinkamas internetinės rinkodaros strategijas, mes galime skirtį visą dėmesį klientų paieškai ir jų norų patenkinimui. Būtent šias dvi strategijas naudoja Apatinukai parduotuvė. Pasitelkiant aukščiau minėtus internetinės rinkodaros įrankius, galime matyti, kiek per mėnesį klientų sugrįžtą į elektroninę parduotuvę Apatinukai.lt. Būtent kokybiškos prekės ir aptarnavimas leidžia klientams suprasti, jog jie yra visada maloniai laukiami užsukti į fizinę parduotuvę Raugyklos g. 19, Vilnius. Internetinę parduotuvę visada galite rasti adresu: www.apatinukai.lt

Pabaigai norėčiau paminėti, jog darbas su klientais yra begalo svarbi verslo auginimo ir išlaikymo dalis, todėl kiekviena įmonė turėtų skirti daugiau dėmesio savo potencialiems ir esamiems klientams, nes tai juk vienas iš sėkmės rodiklių.

Internetinių parduotuvių kūrimas užtrunka ilgiau? 3 priežastys, kodėl…

internetinių parduotuvių kūrimas

Šis straipsnis skirtas tiek užsakovams, kurie užsako interneto parduotuves, tiek jų kūrėjams, kurie kas dieną kuria el. komercinius projektus ir dažnai nenoriai išlenda iš savo komforto zonos. Kodėl vėluojama su internetinių parduotuvių kūrimu? Pateikiame tris priežastis, kurias išsprendę pagerinsite ir kūrimo procesą, ir kliento lūkesčiai bus patenkinti.

Netiksli techninė užduotis

Internetinių parduotuvių kūrimas ilgiau užtrunka dėl to, kad iš karto su klientu nesusitarta, kas bus reikalinga. Tada proceso metu atsiranda papildomų funkcijų. Labai svarbus yra pirmojo tekstavimo momentas, kai užsakovas pamato beveik realią el. parduotuvę. Iš karto kyla minčių: reikia dar to, ano ir trečio…

Palaukite, ar tikrai tas, anas ir trečias buvo aptartas bendradarbiavimo pradžioje? Gal tie darbai gali būti perkelti į kitą etapą?

Dažnai klientas pats nenori gilintis į techninę užduotį. Sumurma „jūs geriau žinote, kaip daryti“ ir patapšnojęs per petį išlekia savo reikalais. Neleiskite jam tokių dalykų – supažindinkite su visomis funkcijomis, kad jis suvoktų, ką gaus iš tikrųjų. Taip jam pačiam bus daug šoko.

Tekstai ir duomenys

Ne kartą internetinių parduotuvių kūrimas užtruko kelis mėnesius ilgiau, nei planuota, nes trūko tekstų ir realių produktų aprašymų bei iliustracijų. Kūrėjai baksnoja pirštu į kliento pusę – „tai jie nesudėjo, nepasirūpino…“. Kaltė čia abipusė. Vieni neperspėjo, kiti nesirūpino, paliko paskutinei minutei. Rezultatas – keli papildomi mėnesiai, neapmokėtos sąskaitos, stresas, direktorių posėdžiai ir santykių aiškinimasis ir pan.

Kūrėjai turėtų turėti partnerius tekstų rašytojus ir duomenų sukėlėjus, kuriuos galėtų pasiūlyti savo apsnūdusiems klientams į pagalbą. Aišku, ne už dyką.

Prasta komunikacija

Komunikacija yra esminis bet kurios verslo paslaugos momentas. Kai bendraujama padrikai, keičiasi atsakingi asmenys, kyla daug nesusipratimų. Patarimas tik vienas – el. parduotuvės kūrimo procesą turi kontroliuoti vienas žmogus iš kliento pusės ir vienas iš kūrėjų. Kai pastabos ateina iš direktoriaus, biuro administratorės ir valytoja dirbančios direktoriaus žmonos, gana sudėtinga sukurti produktą, kuris tenkintų visas tris personas. O juk būna dar sudėtingesnių situacijų, kai direktorius bendrauja su projektų vadovu, tuo tarpu biuro administratorė viską aptarinėja su programuotoju. Sugedęs telefonas sugaišina labai daug laiko ir išeikvoja resursų, todėl komunikacijos sutvarkymas – prioritetinis uždavinys.

Jei šias tris priežastis pavyktų pažaboti, elektroninių parduotuvių kūrimas vyktų kur kas geriau. Su tuo sutinka ir www.tinkers.lt kūrėjai.

El. parduotuvių kūrimas: mitai ir tikrovė

interneto puslapių kūrimasApie el. parduotuvių kūrimą verslininkai yra prisiklausę gandų ir plepalų iki kaklo… Laikas atversti visas (turimas) kortas ant stalo ir paaiškinti, kas ir kaip. Pabandysime trumpai bet aiškiai pakomentuoti dėl tam tikros informacijos, sklandančios el. komercijos versle jau kurį laiką.

El. parduotuvę susikurti lengva

Paklauskite tų, kurie el. komercija užsiima jau daugiau nei 5 metus. Jie pasakys, ar iš tikrųjų yra sukurti lengva. Galima internete rasti įrankių, kurie padeda greitai susikurti el. parduotuvę. Galima nuomotis, galima ieškoti kitų lengvų būdų pradėti savo internetinį verslą, tačiau patikėkite, el. parduotuvių kūrimas – velniškai sunkus procesas. Jei norite turėti gerą įrankį, tada tikrai lengvu grobiu nesuviliosite nieko.

El. parduotuvė yra ne žaislas. Tai įrankis, padedantis prekiauti. Tai ir vadybininkas, ir parduotuvė viename. Todėl čia nieko negali būti lengvo. Be to, susikūrus parduotuvę pardavimai iš dangaus nekrenta – reikia sunkiai dirbti su srautu, nuolaidomis, akcijomis, partneriais ir interneto rinkodara. Nusiteikite sunkumams, jei patys viską koordinuosite ir organizuosite.

El. parduotuvė = sėkmingas verslas

Neapsigaukite. Verslas yra pati prekyba, o el. parduotuvė yra tik priemonė savo tikslui pasiekti. Tai įrankis, virtualus pagalbininkas. Susikūrus elektroninę parduotuvę dar nereiškia, kad verslas bus sėkmingas. Internete gana mažos pardavimų maržos, todėl uždirbti gana sunku, ypač, jei prekės kainuoja 1-30 eur. Reikia didelių investicijų į reklamą, kad jūsų verslas internete pradėtų „suktis“. Priešingu atveju, būsite pasmerkti klientų laukimui ir savęs žlugdymui. Sėkmė priklauso nuo lankytojų srauto ir reklaminių akcijų. Nauja parduotuvė tokių investicijų dažniausiai negauna, tad apie verslo sėkmę iš karto pasakoti nevertėtų.

Nelegalus verslas?

Kai kas mano, kad interneto parduotuvės yra nelegalus verslas. Pasižiūrėkite kontaktuose – ar ten normali įmonė, ar tik dar vienas žmogus, turintis šiek tiek laisvo laiko ir darantis „biznį“. Visos e.l parduotuvės yra kaip ant delno VMI ir SODRAI. Reikia mokėti mokesčius, samdyti buhalterį. Nuolatos konsultuotis su valdžia – nebūtina, bet kartais naudinga. Jokių neteisėtų sandėrių tiems, kas priprato „kombinuoti“.

El. parduotuvės kūrimas – per 1 dieną

Tai mitų mitas. El. parduotuvių kūrimas geriausiu atveju trunka 1 mėnesį mažiausiai, bet ne dieną. Kartais kuriama ir kelis mėnesius. Per dieną el. verslas neišvystomas, nereikia turėti jokių iliuzijų. Tai nėra greitas darbas, nes ir neturi būti. Pats el. parduotuvių kūrimas yra procesas ne tik programuotojams, dizaineriams, bet ir užsakovui – jis mokos elgtis kiek kitaip, lygina realios ir internetinės prekybos skirtumus, pratinasi prie naujo įrankio, kuris yra gana sudėtingas ir įvairiapusis. Dėl to kūrimo procesas trunka kur kas ilgiau. 5 prekes įsidėti galima, bet ar jau kitą dieną jas parduosite?

Kaip įmanoma išvengti visokių minėtų nesklandumų? Paprasčiausiai – susirasti patikimus partnerius, kurie moka ir gali kurti el. parduotuves.

 

Suknelės internetu – greita ir patogu

suknelės internetuDabartiniais laikais, kai technologijos smarkiai pažengė į priekį, mes galime mėgautis  patogesniu gyvenimu. Suknelės internetu, avalynė internetu, kelionės internetu ir netgi meilė internetu nebėra naujiena. Suprantama, jog galimybė užsisakyti prekes ir paslaugas virtualioje erdvėje, tokias kaip suknelės internetu, kvepalai, batai, sijonai ir apskritai įvairiausios prekės internetu, atnešė galimybę mums rinktis iš daug variantų, ir galime įsigyti bet kokią prekę ar paslaugą virtualioje erdvėje, sutaupant lėšas, laiką, bei galimybę pirkti apgalvojant, ar mums to tikrai reikia. Viena iš tokių internetinių parduotuvių, siūlanti didelį spektrą įvairių drabužių ir ne tik, yra estela.lt. Bet ne taip senai, kai suknelės internetu, kosmetika, ar net pats internetas buvo neįtikėtinas dalykas. Tad gal pažvelkime į suknelių istoriją, kuri prasideda jau nuo seniausių amžių.

Suknelė – tai viršutinis drabužis, kuri pridengia kūną ir neretai kojas. Šiandien suknelės priskiriama moteriškai aprangai, bet jei pažvelgsime keliais amžiais anksčiau, rasime sukneles, kurias vilkėjo vyrai. Tuomet tai buvo visiškai normalu, kadangi neegzistavo diferenciacijos tarp drabužių.

Žmonių evoliucijos procese, keitėsi technologijos ir žmonių poreikiai, todėl keitėsi ir medžiagos bei modeliai, iš kurių kuriamos suknelės. Tokios suknelės kurios įprastos  dabar, atsirado maždaug XV amžiaus viduryje. Jos buvo įliemenuotos, giliomis iškirptėmis, platėjančios žemyn. Taip pat daugelis iš jų turėdavo šleifą ir būdavo labai ligos. Tuomet buvo madinga pabrėžti itin ploną liemenį, todėl suknelės būdavo su korestais. Žinoma prabangias sukneles galėdavo įsigyti turtingi piliečiai.

Rokoko stiliaus suknelėVakarinių suknelių istorija labai įdomi. Jos keitėsi, ir buvo kuriamos nuo labai prabangių suknelių, iki paprastų ir trumpesnių. XX amžiaus pradžioje išpopuliarėjo smėlio laikrodžio formos suknelės, kurios pabrėždavo taliją bei krūtinę. Šiais laikais jas pakeitė patogios suknelės – baltiniai. 1920 m. moterys rinkdavosi aptemptas, ne ilgas sukneles, o dar po 10 metų prasidėjo prabangumo periodas. Moterys rinkdavosi prabangių medžiagų siūtas sukneles, kurios buvo puošiamos įvairia bižuterija, blizgučiais, o kai kurios net deimantais ar perlais.

Suknelių istorijoje, labai didelį vaidmenį suvaidino garsioji Koko Šanel, kai 1926 m. mirė jos meilužis. Ji negalėjo nešioti našlės rūbų, kadangi nebuvo jo žmona. Tačiau Koko rado išeitį. Ji nusprendė moteris aprengti juodai, ir sugalvojo nedidelę juodą suknelę, kurios iki šiol išliko populiarios moterų tarpe. Taigi juodi drabužiai, kurie tuomet buvo nešiojami gedint, tapo labai madinga naujove. Šiuolaikinė moteris juoda suknele puošiasi ne tik į darbą, bet ir priėmimus, susitikimus, ir būdama tokia universali tinka įvairiomis progomis.

Taigi, apibendrinant galima būtų teigti, jog mums išties pasisekė gyventi šiuose laikuose, kai finansinės galimybės leidžia įsigyti drabužius, nežiūrint į socialinę padėtį, ir visi galime vilkėti puošnius drabužius, o stilių pasirinkti patys.

Laikrodžiai internetu – įsigyti patikima, patogu ir paprasta

laikrodžiaiKadangi puošnus, stilingas laikrodis yra puikus aksesuaras tiek moterims, tiek vyrams, jį žmonės vis dažniau mielai įsigyja internetu. Čia visada patogu apsipirkti: didesnis pasirinkimas, galimybė įsigyti prekę bet kuriuo paros metu, nereikia net kojų kelti iš namų. O ką jau kalbėti apie eiles ir mašinų kamščius, kuro sąnaudas. Laikrodžiai internetu – populiari prekė sau ir puiki dovana draugui ar šeimos nariui.

Didžioji dalis auditorijos prisibijo apsipirkti internetu, nes yra perskaitę begales straipsnių apie apgavystes. Visada svarbu atminti ir pirkti tik iš patikimos parduotuvės, kuri nebijo skelbti savo kontaktus. Kai kurios iš jų suteikia ir telefoną, kuriuo galite susisiekti su vadybininku. Jis mielai suteiks konsultaciją apie Jūsų norimą įsigyti laikrodį.

Laikrodį rinktis galite pagal kainą, dizainą, spalvą ar gamintoją. Garsių visame pasaulyje kompanijų Calvin Klein, Guess, Emporio Armani, Esprit, Gattinoni, Hugo Boss, DKNY, Dolce&Gabanna, Fossil,Diesel, Gucci, Perfect, Gino Rossi, Pacific, Tommy Hilfiger laikrodžiai internetu dažniau parduodami pigiau. Jei pirma mintis, šovusi į galvą, kad tai gali būti klastotė, nebūtinai turite būti teisus. Įmonės, parduodamos prekes internetu daug sutaupo, todėl gali pasiūlyti patrauklesnę kainą klientui. Juk joms nereikia rūpintis parduotuvės ir joje dirbančių pardavėjų išlaikymu, prekių sandėliavimu bei kitais biurokratiniais dalykais.

Laikrodis visais amžiais buvo mėgiamas nešioti kišenėlėje, ant kaklo, vėliau – ant rankos. Tai ir praktiška, ir kartu stilinga detalė, papildanti tik tiek moters, tiek vyro stilių. Žinoma, galite rinktis ir interjerui skirtą sieninį, stalinį ar pastatomą laikrodį, kuris neabejotinai visuomet tampa svečių akių traukos objektu. Tai netgi puiki iš kartos į kartą pereinanti tradiciją. Šiuolaikiniuose interjeruose itin prabangiai ir puošniai atrodo senoviški, antikvariniai laikrodžiai. O nešiodami savo senelės ar senelio rankinį, o galbūt dar išlikusį kišeninį, jaučiatės ypatingi. Tokių, primenančių senovinius, vintažinę dvasią skleidžiančius laikrodžius taip pat galite rasti parduodamus specializuotose interneto parduotuvėse.

Tiek norintys ekstravagantiškų ir atkreipiančių dėmesį, tiek subtilių, minimalistinio stiliaus laikrodžių – visi gali rasti atitinkančius savo poreikius laikrodžius specializuotose elektroninėse parduotuvėse. Čia visuomet apsipirkti paprasta, patogu ir tai galima daryti bet kuriuo metu. Laikrodžiai internetu – tai geras būdas atnaujinti savo aksesuarų kolekciją.

Papuošalai internete – rimtas verslas

Papuošalus parduoti yra gana sunku. Ypač, jei jie kainuoja daug, yra rankų darbo. Kalba eina ne apie gintaro dirbinius, kuriuos graibstyte graibsto užsieniečiai, bet apie paprastus papuošalus, kurie neišsiskiria kaina, tačiau išsiskiria savo originalumu.

Taigi, pabandykime susiskirstyti aiškiau Lietuvoje parduodamus papuošalus ir pamatysime įdomių tendencijų.

papuošalai

Tauriųjų metalų papuošalai – tai kategorija papuošalų, kurių pardavimui reikalingas žibantis ir blizgantis, prabanga alsuojantis salonas, kostiumuoti apsaugininkai ir šventiškai pasipuošę pardavėjai-konsultantai. Pirkdami žiedą ar vėrinį už 10 000 litų žmonės nori, kad juos dar ir aptarnautų pakiliai ir iškilmingai. Perkėlus šių papuošalų prekybą į internetą, gautųsi didžiulis šnipštas…

Rankų darbo papuošalai – tai nagingų žmonių sukurti vienetiniai papuošalai iš pačių įvairiausių medžiagų – siūlų, odos, metalo, medžio, gumos ir t.t. Jie originalūs tuo, kad jų pagaminama mažai, tačiau unikalumas garantuotas. Interneto prekyba rankų darbo papuošalais yra prasidėjusi, tačiau kol kas (2012 metais) dar neįgavo pagreičio.

Paprasti papuošalai – tai metalinių, plastmasinių, medinių, odinių papuošalų masė, kuri pasižymi neaukšta kaina, tačiau nėra gaminama rankomis. Tokie papuošalai yra itin mėgstami jaunimo, nes leidžia išsiskirti iš minios gana nebrangiai. Prekyba internetu tokiais papuošalais – klesti.

Gintariniai papuošalai – dažniausiai karoliai ir apyrankės Lietuvoje yra pardavinėjami įvairių gatvės prekeivių, suvenyrų parduotuvių, nes gintaras – Lietuvos auksas. Internete prekyba klesti, bet tik ne Lietuvos pirkėjams tos parduotuvės skirtos. Gintarinių papuošalų gamintojai dirba su užsienio rinkomis, kur jų produkcija yra paklausesnė ir prekyba pelningesnė.

Juvelyrų vienetiniai dirbiniai – meno kūriniai. Internetu jie neparduodami, o eksponuojami įvairiose parodose ir dizainerių salonuose. Šie papuošalai – išskirtiniai, nes juos gamina profesionalūs juvelyrai.

Taigi aiškiai matome, kad internete dažniausiai prekiaujama trimis pagrindinėmis papuošalų grupėmis. Aišku, deimantus ir internete parduoda, taip pat ir vienetinius juvelyro dirbinius, tačiau tai vienetai palyginus prieš dešimtis paprastų papuošalų el. parduotuvių, kurios dygsta kaip grybai po lietaus Dzūkijos pušynuose…

Papuošalai internetu – neblogas verslas, juo labiau, kad tolimųjų rytų gamintojai gali pasiūlyti įvairiausių modelių papuošalų labai maža kaina, o Lietuvoje visada yra žmonių, kuriems nėra itin svarbu taurūs metalai ar deimantai, tad pirkėjų yra tikrai nemažai.