Kelionės – verslas, reikalaujantis daugiau IT sprendimų nei el. parduotuvės

Lėktuvų bilietų sistemaŠiandien norėtųsi apžvelgti vieną iš elektroninio verslo rūšių, kuris savo IT sprendimais gerokai lenkia jau gana tradicinėmis tapusias el. parduotuves. Tiesa, abu verslai priklauso tai pačiai el. komercijos kategorijai, nes ir vienur, ir kitur piniginiai srautai eina elektroniniu pavidalu, o tai ir yra el. komercijos esmė.

Kelionės yra prabangos prekė/paslauga. Greičiau paslauga, nei prekė, nes neparduodama nieko konkretaus. Iš tikrųjų parduodami tam tikri paslaugų paketai, su kuriais susiduria savarankiškai keliauti susiruošę žmonės.

  1. Apgyvendinimo paslaugos – viešbučiai, apartamentai kartu su patalynės keitimu, valymu ir aptarnavimu;
  2. Lėktuvų bilietai arba nuskraidinimo ir grįžimo paslaugos specialiais arba reguliariais reisais. Jei kelionės autobusu, tai už autobusą;
  3. Transportavimo paslaugos (transfer) – bagažo ir keleivių nuvežimas iš oro uosto iki viešbučio, gido paslaugos.

Iš šių trijų elementų susideda kelionė. Kiekvienai iš šių paslaugų valdyti yra kuriama atskira IT sistema – programa, leidžianti suvesti turimų paslaugų  duomenis ir juos valdyti. Taip pat valdyti antkainius ir parduoti galutiniam vartotojui su tam tikromis nuolaidomis. Tai gana sudėtinga sistema, nes tokiais sprendimais rūpinasi kelionių organizatoriai, o naudojasi kelionių agentūros ir pavieniai agentai. Sistemos leidžia ir iš karto rezervuoti tam tikras paslaugas. Kai kurioms paslaugoms reikia papildomų veiksmų, kitoms viskas vykdoma automatiškai. Kalba eina apie lėktuvų bilietų pardavimus, kuriuose dalyvauja turizmo agentūros, turinčios leidimus prekiauti bilietais.

Naudojamų IT sistemų tikslas – palengvinti agentų darbą ir komunikaciją su paslaugos teikėjais. Įsivaizduokite, kaip būtų sunku apskambinti 10 Egipto ar Turkijos viešbučių, gauti patvirtinimą ar tą dieną laisvų vietų yra, tada rezervuoti lėktuvo bilietus ir dar keleivių ir bagažo pervežimo paslaugas. Tai kelios valandos tarptautinių pokalbių telefonu, 20 faksimilių, patvirtinančių užsakymus, mokėjimus, rezervacijas. Pusė kelionės kainos būtų skiriama agento darbui, o kita pusė – realioms paslaugoms. Tai labai smarkiai pakeltų kelionių kainas visame pasaulyje, o tai reiškia, kad keliauti ir poilsiauti galėtų tik labai turtingi žmonės.

Dėl IT sistemų efektyvumo ir spartumo, kelionės rezervavimui sugaištama iki valandos laiko, tad antkainis nėra labai didelis. Taip uždirba ir kelionių agentūra, ir klientas patenkintas žema kelionės kaina.

Suknelės internetu – greita ir patogu

suknelės internetuDabartiniais laikais, kai technologijos smarkiai pažengė į priekį, mes galime mėgautis  patogesniu gyvenimu. Suknelės internetu, avalynė internetu, kelionės internetu ir netgi meilė internetu nebėra naujiena. Suprantama, jog galimybė užsisakyti prekes ir paslaugas virtualioje erdvėje, tokias kaip suknelės internetu, kvepalai, batai, sijonai ir apskritai įvairiausios prekės internetu, atnešė galimybę mums rinktis iš daug variantų, ir galime įsigyti bet kokią prekę ar paslaugą virtualioje erdvėje, sutaupant lėšas, laiką, bei galimybę pirkti apgalvojant, ar mums to tikrai reikia. Viena iš tokių internetinių parduotuvių, siūlanti didelį spektrą įvairių drabužių ir ne tik, yra estela.lt. Bet ne taip senai, kai suknelės internetu, kosmetika, ar net pats internetas buvo neįtikėtinas dalykas. Tad gal pažvelkime į suknelių istoriją, kuri prasideda jau nuo seniausių amžių.

Suknelė – tai viršutinis drabužis, kuri pridengia kūną ir neretai kojas. Šiandien suknelės priskiriama moteriškai aprangai, bet jei pažvelgsime keliais amžiais anksčiau, rasime sukneles, kurias vilkėjo vyrai. Tuomet tai buvo visiškai normalu, kadangi neegzistavo diferenciacijos tarp drabužių.

Žmonių evoliucijos procese, keitėsi technologijos ir žmonių poreikiai, todėl keitėsi ir medžiagos bei modeliai, iš kurių kuriamos suknelės. Tokios suknelės kurios įprastos  dabar, atsirado maždaug XV amžiaus viduryje. Jos buvo įliemenuotos, giliomis iškirptėmis, platėjančios žemyn. Taip pat daugelis iš jų turėdavo šleifą ir būdavo labai ligos. Tuomet buvo madinga pabrėžti itin ploną liemenį, todėl suknelės būdavo su korestais. Žinoma prabangias sukneles galėdavo įsigyti turtingi piliečiai.

Rokoko stiliaus suknelėVakarinių suknelių istorija labai įdomi. Jos keitėsi, ir buvo kuriamos nuo labai prabangių suknelių, iki paprastų ir trumpesnių. XX amžiaus pradžioje išpopuliarėjo smėlio laikrodžio formos suknelės, kurios pabrėždavo taliją bei krūtinę. Šiais laikais jas pakeitė patogios suknelės – baltiniai. 1920 m. moterys rinkdavosi aptemptas, ne ilgas sukneles, o dar po 10 metų prasidėjo prabangumo periodas. Moterys rinkdavosi prabangių medžiagų siūtas sukneles, kurios buvo puošiamos įvairia bižuterija, blizgučiais, o kai kurios net deimantais ar perlais.

Suknelių istorijoje, labai didelį vaidmenį suvaidino garsioji Koko Šanel, kai 1926 m. mirė jos meilužis. Ji negalėjo nešioti našlės rūbų, kadangi nebuvo jo žmona. Tačiau Koko rado išeitį. Ji nusprendė moteris aprengti juodai, ir sugalvojo nedidelę juodą suknelę, kurios iki šiol išliko populiarios moterų tarpe. Taigi juodi drabužiai, kurie tuomet buvo nešiojami gedint, tapo labai madinga naujove. Šiuolaikinė moteris juoda suknele puošiasi ne tik į darbą, bet ir priėmimus, susitikimus, ir būdama tokia universali tinka įvairiomis progomis.

Taigi, apibendrinant galima būtų teigti, jog mums išties pasisekė gyventi šiuose laikuose, kai finansinės galimybės leidžia įsigyti drabužius, nežiūrint į socialinę padėtį, ir visi galime vilkėti puošnius drabužius, o stilių pasirinkti patys.

IT straipsniai

IT sritis Lietuvoje vystosi bene sparčiausiai, tad natūralu, kad tiek daug dėmesio tenka būtent šiam sektoriui. Nors ir trūksta programuotojų, tačiau kol kas vis dar sugebame aktyviai dirbti su savais resursais ir jėgomis.

Kylantis startupų judėjimas IT sričiai labai smarkiai padeda tiek ryšių su visuomene prasme, tiek edukacine, tiek finansine. Dar turime potencialo pasaulio investuotojų akyse, todėl jie mūsų kraštą laiko itin palankiu investicijoms.

El. komercija taip pat Lietuvoje vis dar auga. Su grupinių nuolaidų portalais išpopuliarėjo pirkimas internetu, todėl artimiausiu metu reikės užimti kitas aukštumas – prekiaujant tais daiktais, kuriuos paprastai reikia paliesti, pasimatuoti. Tai didžiausias iššūkis lietuviškai el. komercijai, kuri tapo smulkaus verslo kilimo pagrindu.

Lietuvoje atsirado naujas juridinis asmuo – Mažoji bendrija. Jai įkurti nereikia kapitalo, rizika nedidelė, todėl daugybė žmonių bandys pradėti savo verslą jau 2013 metais. Mes norime jiems padėti skleisdami žinia apie juos ir jų siūlomus produktus bei paslaugas. Štai tuo tikslu ir pristatome save – naują IT ir el. komercijos puslapį.

Padėsime jums populiarinti savo verslą ir susirasti klientų. Žinome, kaip tai daroma, todėl galite mumis pasitikėti…