Koks turi būti geras svetainių talpinimas

Kaip žinoti, ar jūsų svetainių talpinimo paslauga (website hosting) yra gera ar nelabai? Duosime keletą įžvalgų, kaip suprasti, kad paslauga tikrai verta mokamų pinigų.

Viskas tik automatiškai

Hostingo paslaugos yra visiškai technologinis procesas, kuriam reikia labai mažai sistemų administratoriaus įsikišimo. Dėl to jo kaina ir yra labai nedidelė – viską galima padaryti automatizuotai, kelių mygtukų paspaudimais. Norite įdiegti naują svetainę? Tai užtruks minutę – pridėti naujos svetainės domeną ir įdiegti WordPress turinio valdymo sistemą. Kai procesai taip automatizuoti, hostingas tikrai geras.

Jokių FTP klientų

Geras hostingas nereikalauja specialių FTP valdymo programų ir žinių. Viską galima atlikti per naršyklę iš bet kurio įrenginio. Tai galima padaryti iš bet kur ir bet kuriuo metu.

Jei svetainių talpinimas be FTP įrankių neapsieina, deja, kažkas iki galo neatliko savo darbo.

PHP versijų pasirinkimas

Kai dirbama su skirtingomis internetinėmis programomis ir įrankiais, gali būti reikalingos skirtingos PHP versijos. Tik geras hostingas turi platų PHP versijų pasirinkimą. Paprastai tai galima padaryti vos kelių mygtukų paspaudimu per valdymo panelę.

El. paštas sukuriamas per minutę

Reikia naujo el. pašto adreso naujam darbuotojui? Jei viskas veikia tinkamai, sugaišite 30-60 sekundžių jam sukurti. Tiesiog reikia nueiti iki specialaus pašto valdymo blokelio ir įrašyti norimą pašto adresą. Viskas, jokių programavimo žinių nebereikia. Jei jūsų IT administratoriai sako, kad tai užima daug laiko, vadinasi, jie sukčiauja…

Problemų paaiškinimai

Vienas iš gero hostingo bruožų yra pagalbinė informacija. Klientų aptarnavimo tarnybos specialistai paprastai į užklausas atsakinėja gana greitai – per kelias valandas, tačiau kartais kyla problemos, kurių sprendimas galimas kur kas greičiau, nei jie atsakys į laišką ir atsiųs instrukciją. Jei hostingo tarnyba turi savo informacinius paaiškinimus, ką reikia daryti kai neveikia el. paštas, neina įkelti didelio failo į serverį, reikia pasikeisti PHP versiją ir t.t. , reiškia jie dirba profesionaliai.

Požiūris į klientą

Hostingo klientų aptarnavimo skyriaus požiūris į klientus labai svarbus. Jei į klientus žiūrima kaip į bukų avinų gaują, kuri tik ir trukdo gyventi, tada nieko gero. Jei klientas priimamas, kaip neišmanėlis, bet tik dėl to, kad tai nėra jo pagrindinis darbas, ir viskas kantriai aiškinama, tada viskas gerai. Technologijos yra sunkiai įkandamos daugybei žmonių, bet tai nereiškia, kad jie negali patys susikurti naujo el. pašto ar įdiegti naują programą serveryje.

Kainos ir kokybės santykis

Svetainių talpinimas, kuris kainuoja mažai, greičiausiai nepasižymi labai aukšta kokybe. Pigiai kainuoja tie hostingai, kurie neturi operatyvaus klientų aptarnavimo, ar dažnai patiria įvairius lūžinėjimus. Taip pat tie, kurie neturi savo budinčių IT administratorių, o naudojasi duomenų centrų teikiamomis paslaugomis.

Kiek yra brangu, nebrangu? 3-5 eurai mėnesiui nėra didelė suma. 10 eurų – jau daugoka, tad reiktų gerai pasvarstyti, už ką mokama, jei techniniai duomenys yra tokie patys, kaip pas konkurentus. Svarbiausia – ar techninė pagalba veikia operatyviai…

 

Kaip interneto svetainių kūrimas gali sutrumpėti nuo kelių mėnesių iki kelių dienų

interneto svetainių kūrimasLaikas kainuoja didelius pinigus. Kartais jis būna neįkainojamas. Kiekviename versle, laikas turi savo kainą, todėl jį skaičiuoti būtina. Neseniai kalbėjomės su vienu verslininku, kuris prasitarė, kad labiausiai jam gaila laiko, kurį sugaišo kurdamas savo interneto puslapį. Tai buvo ištisi trys mėnesiai nesusipratimų, trikdžių ir galvos skausmo… Kodėl taip atsitiko? Kaip būtų galima to išvengti? Pabandysime patarti ir atkreipsime dėmesį į tam tikrus dalykus.

Pagrindinė priežastis, dėl ko jūsų interneto svetainės kūrimas gali užtrukti ilgiau, nei planuojate yra neparuošti namų darbai. Taip, kaip užsakovas privalote paruošti namų darbus. Kitaip juos teks ruošti pertraukų metu ar skubant prieš atsiskaitymą. Rezultatas tokiu atveju netenkins nei užsakovo, nei kūrėjo…

Namų darbai apima vos dvi sritis:

  1. Rinkodaros strategija;
  2. Turinio strategija.

Rinkodaros strategija – tai planas, kaip interneto svetainė dalyvaus pardavimų procese, koks krūvis jai teks, kokie tikslai keliami. Pavyzdžiui, per mėnesį iš interneto turi ateiti bent 5 klientai. Arba internetu atėjusių klientų apyvarta turi būti ne mažesnė, nei 1000 eurų. Tokiu būdu bus paprasčiau suformuluoti tikslus tiek rinkodaros skyriui, tiek kūrėjams.

Turinio strategija – planas, kas ir kaip kurs turinį, jį platins, kokie jo tikslai ir kokių papildomų resursų reikės visa tai įgyvendinti. Tai būdas aiškiai ir iš anksto suformuluoti puslapio struktūrą ir suorganizuoti turinį, paskirti už jį atsakingus darbuotojus ar nusamdyti profesionalus.

Kartais net ir turinys būna paruošiamas iš anksto, tad sukirtus rankomis su interneto svetainių kūrėjais, galima turinį iš karto atiduoti sukėlimui, jei jo nedaug. Puslapis bus kuriamas jau su realiais tekstais, iliustracijomis, video, o ne kažkokiu lotynišku tekstu…

Interneto svetainių kūrimas paprastai užtrunka dėl dizaino derinimo ir tekstų. Jei tekstų reikalas bus iš anksto išspręstas, liks tik dizainas. Patarimas: dizaino derinimo procese turi dalyvauti kuo mažiau žmonių. Interneto svetainė yra darbo įrankis rinkodaros skyriui, ne asmeninis direktoriaus žaisliukas ir atvirutė. Dėl šios priežasties profesionalai, kuriems suformuojama konkreti užduotis iš karto pasiūlys tinkamą variantą. Bet velnias slypi smulkmenose… Jų derinimas vis tiek užims nemažai laiko. Jei interneto puslapių kūrėjai „pataiko“ su dizainu, visa kita yra vos kelių dienų darbas. Taip interneto svetainių kūrimas gali sutrumpėti nuo kelių mėnesių iki kelių dienų. Pasitikėkite profesionalais! Jie dirba gerai, bet jei jiems pateikiama konkreti ir aiški užduotis.