Koks turi būti geras svetainių talpinimas

Kaip žinoti, ar jūsų svetainių talpinimo paslauga (website hosting) yra gera ar nelabai? Duosime keletą įžvalgų, kaip suprasti, kad paslauga tikrai verta mokamų pinigų.

Viskas tik automatiškai

Hostingo paslaugos yra visiškai technologinis procesas, kuriam reikia labai mažai sistemų administratoriaus įsikišimo. Dėl to jo kaina ir yra labai nedidelė – viską galima padaryti automatizuotai, kelių mygtukų paspaudimais. Norite įdiegti naują svetainę? Tai užtruks minutę – pridėti naujos svetainės domeną ir įdiegti WordPress turinio valdymo sistemą. Kai procesai taip automatizuoti, hostingas tikrai geras.

Jokių FTP klientų

Geras hostingas nereikalauja specialių FTP valdymo programų ir žinių. Viską galima atlikti per naršyklę iš bet kurio įrenginio. Tai galima padaryti iš bet kur ir bet kuriuo metu.

Jei svetainių talpinimas be FTP įrankių neapsieina, deja, kažkas iki galo neatliko savo darbo.

PHP versijų pasirinkimas

Kai dirbama su skirtingomis internetinėmis programomis ir įrankiais, gali būti reikalingos skirtingos PHP versijos. Tik geras hostingas turi platų PHP versijų pasirinkimą. Paprastai tai galima padaryti vos kelių mygtukų paspaudimu per valdymo panelę.

El. paštas sukuriamas per minutę

Reikia naujo el. pašto adreso naujam darbuotojui? Jei viskas veikia tinkamai, sugaišite 30-60 sekundžių jam sukurti. Tiesiog reikia nueiti iki specialaus pašto valdymo blokelio ir įrašyti norimą pašto adresą. Viskas, jokių programavimo žinių nebereikia. Jei jūsų IT administratoriai sako, kad tai užima daug laiko, vadinasi, jie sukčiauja…

Problemų paaiškinimai

Vienas iš gero hostingo bruožų yra pagalbinė informacija. Klientų aptarnavimo tarnybos specialistai paprastai į užklausas atsakinėja gana greitai – per kelias valandas, tačiau kartais kyla problemos, kurių sprendimas galimas kur kas greičiau, nei jie atsakys į laišką ir atsiųs instrukciją. Jei hostingo tarnyba turi savo informacinius paaiškinimus, ką reikia daryti kai neveikia el. paštas, neina įkelti didelio failo į serverį, reikia pasikeisti PHP versiją ir t.t. , reiškia jie dirba profesionaliai.

Požiūris į klientą

Hostingo klientų aptarnavimo skyriaus požiūris į klientus labai svarbus. Jei į klientus žiūrima kaip į bukų avinų gaują, kuri tik ir trukdo gyventi, tada nieko gero. Jei klientas priimamas, kaip neišmanėlis, bet tik dėl to, kad tai nėra jo pagrindinis darbas, ir viskas kantriai aiškinama, tada viskas gerai. Technologijos yra sunkiai įkandamos daugybei žmonių, bet tai nereiškia, kad jie negali patys susikurti naujo el. pašto ar įdiegti naują programą serveryje.

Kainos ir kokybės santykis

Svetainių talpinimas, kuris kainuoja mažai, greičiausiai nepasižymi labai aukšta kokybe. Pigiai kainuoja tie hostingai, kurie neturi operatyvaus klientų aptarnavimo, ar dažnai patiria įvairius lūžinėjimus. Taip pat tie, kurie neturi savo budinčių IT administratorių, o naudojasi duomenų centrų teikiamomis paslaugomis.

Kiek yra brangu, nebrangu? 3-5 eurai mėnesiui nėra didelė suma. 10 eurų – jau daugoka, tad reiktų gerai pasvarstyti, už ką mokama, jei techniniai duomenys yra tokie patys, kaip pas konkurentus. Svarbiausia – ar techninė pagalba veikia operatyviai…

 

Ką simbolizuoja mėlyna ir ryškiai žalia spalva euroecredit.lt svetainėje?

eurocredit.lt

Paviršutinis ir filosofiškas požiūris – skirtingi dalykai. Štai apsilankius kokioje nors interneto svetainėje galima pasakyti „gražu“ ar „negražu“, „patogu“, „nepatogu“ ir t. t. Arba įvertinti viską per filosofinę prizmę. Besidomint kreditais ir užsukus į https://euroecredit.lt/ dėmesys atkreipiamas į mėlyną ir ryškiai žalią spalvą (kurią galbūt apibūdintume ir kaip salotinę).

Ką simbolizuoja mėlyna ir ryškiai žalia spalva minėtoje svetainėje? Apie tai pakalbėsime, bet pirmiausia – apie spalvų reikšmę rinkodaros procesuose. Kaip manote, į ką atsižvelgiama kuriant prekės ženklo įvaizdį, logotipą, interneto svetainės ar įmonės biuro dizainą? Labai svarbu, kokios yra spalvos. Kiekviena reiškia šį tą savito. Vienokie ar kitokie spalviniai sprendimai padeda kurti prekės ar įmonės identitetą, geriau pozicionuoti rinkoje.

Apie spalvas kalbama ir, pavyzdžiui, renkantis automobilį. Bėgant metams kinta ir populiariausių dažymo variantų tendencijos. Automobiliai, beje, taip pat labai glaudžiai susiję su marketingu, su tam tikromis formuluojamomis ir formuojamomis vertybėmis, reklaminėmis žinutėmis.

Derinys. Ką simbolizuoja mėlyna ir žalia?

Grįžtame prie euroecredit.lt spalvinės gamos. Mėlyna ir žalia. Ką gi jos reiškia? Kaip galima interpretuoti? O gal šis derinys pasirinktas visiškai atsitiktinai?

Mėlyna – sąžiningumas, lojalumas. Tai didelės dalies žmonių mėgstamiausia spalva. Ar kreditus teikiančiai įmonei toks pasirinkimas tinkamas? Netgi labai – juk sąžiningumas ir lojalumas aktualus kiekvienam paslaugų teikėjui.

Ką simbolizuoja žalia? Tai gamta ir džiaugsmas, branda. Gamta ir kreditai galbūt nelabai susiję, tačiau su kitais dviem dalykais sąsajų galima atrasti. O žinote, kas svarbiausia? Žalia taip pat asocijuojasi ir su pigumu – vadinasi, susidaro įspūdis, kad kreditai turėtų būti su palankiomis palūkanomis. Ne tik turėtų – taip ir yra.

Aptarus spalvų reikšmę galima teigti, kad https://euroecredit.lt/ pasirinkimas taiklus, padedantis perteikti norimą žinutę ir reprezentuojantis svarbias ypatybes. Beje, reikėtų paminėti, kad tinkamai parinktos spalvos ir apskritai estetiškas interneto svetainės dizainas – tai ne vien patrauklumas, bet ir patogumas lankytojams. Juk malonaus dizaino puslapiai greitai įvertinami, juose patogiau naršyti. Labai svarbu ir protingas meniu išdėstymas. Kitaip sakant, derinys lemia gerą visumą.

 

 

 

 

Interneto puslapių kūrimas ir „debesis“

interneto puslapių kūrimasInterneto puslapį kurti kartais užtrunkama. Nesigilinsime į detales, tačiau priežastys yra tikrai aiškios – nesusikalbėjimas ir efektyvaus darbo modulio trūkumas. Kartais ir dėl to, kad nesinaudojama „debesies“ programomis ir sprendimais.

Kaip interneto puslapių kūrimas susijęs su „debesiu“? Kodėl jie dirba kartu?

Pirmiausia, tikriausiai žinote, kad „debesies“ technologijos reiškia resursus, kurie yra nusamdomi ir naudojami tik tada, kai reikia. Tai informacija ir duomenys laikomi nutolusiuose vienas nuo kito laikmenose, todėl yra saugu ir patikima. Kokias „debesies“ technologijas naudoja Lietuvos verslininkai ir interneto svetainių kūrėjai?

Talpinimas

Interneto puslapis turi būti patalpintas serveryje. Jis gali būti patalpintas įmonės serveryje arba „debesyje“, kur visi duomenys bus saugūs. Rinktis galima ir ten ir ten, taip sukuriamas „hibridinis debesis“, kuris yra ypač populiarus pasaulyje, o Lietuvoje dažniausiai sutinkamas finansiniame sektoriuje. Paprastai interneto svetainei „debesis“ nėra reikalingas tol, kol į ją neplūsta tūkstančiai lankytojų per dieną. Kai srautas padidėja, geriausia ją talpinti būtent galingesnėmis savybėmis pasižyminčioje aplinkoje.

Projektų valdymas

Interneto puslapių kūrimas – gana sudėtingas procesas. Jame daug skirtingų žmonių turi padaryti skirtingus darbus, kurie priklauso vienas nuo kito. Klientas nepatvirtino dizaino -> dizaineris negali jo paruošti „karpymui“ -> programuotojas negali pradėti kurti HTML ir „vilkti“ ant turinio valdymo sistemos. Viskas susiję labai tampriai, todėl sugriuvus vienam mechanizmui, išsiderina visas variklis ir projektas stoja. Tam naudojami specialūs „debesies“ įrankiai, padedantys suvaldyti visus procesus. Dažniausiai dirbama Agile principais paremtais įrankiais, kurie naudojami tiek kūrėjų, tiek klientų pusėse.

„Dropbox“ ir kiti

Informacijos dalinimasis – svarbiausias bendradarbiavimo momentas. Siuntinėti el. paštu daug duomenų – neefektyvu. Tam naudojamos nemokamos „debesies“ talpyklos, pavyzdžiui, „Dropbox“, Google Diskas, OneDrive iš Office 365 ir kiti. Juose gali būti laikomi projekto aprašymai, eskizai ir kiti reikalingi failai visiems projekte dalyvaujantiems žmonėms – klientams ir kūrėjams. Interneto puslapių kūrimas reikalauja kruopštumo, dokumentacijos, tad nemokamos talpyklos tam kuo puikiausiai tinka.

Testavimas

Yra toks dalykas, kaip testavimas. Jo tikslas – patikrinti sistemą ar įrankį prieš paleidžiant į viešumą, kaip jis susitvarko su kritiniais vartotojų srautais. Tai daroma sukuriant tūkstančius netikrų vartotojų („botų“) ir paleidžiant juos į viešai neprieinamą įrankį. Tada stebima, kas stringa, kur galima pasitaisyti, kad būtų vartojama mažiau serverio resursų. Toks testavimas galimas tik turint didelius resursus atsargoje ir specialius „debesies“ įrankius. Jis naudingas visiems įrankiams, kurie gali netikėtai sulaukti daug lankytojų, pavyzdžiui, po paminėjimo užsienio ar Lietuvos žiniasklaidoje.

„Debesis“ – neatsiejamas interneto svetainių kūrėjų palydovas ir darbo įrankis. Su juo dirbti galima kur kas efektyviau.