Tag Archives: reklama

Kaip 2016 pasikeitė „Google Adwords” reklama?

Technologijos nestovi vietoje, o šiemet, kaip niekad, „Google” pasistengė įsiklausyti į vartotojų poreikius ir pateikė naujų „Adwords” reklamos sprendimų. Google reklama buk-pirmas.lt ekspertų žodžiais. Mobilieji įrenginiai Nuo 2016 m. pavasario „Google” sustiprino algoritmo poveikį mobiliesiems įrenginiams. Prieš metus paleistas „mobiliesiems draugiškas” (angl. mobile-friendly) algoritmas tampa vis svarbesnis svetainių kūrėjų, rinkodaros specialistų ir verslininkų gretose. Jeigu […]

Kam reikalingas paieškos optimizavimas?

SEO – žodžių junginio trumpinys, o jo angliškas terminas – „Search Engine Optimization“. Lietuvoje SEO yra žinomas pavadinimu kaip optimizavimas paieškos sistemoms. Lietuvoje dažnai galima išgirsti klausimą: „kas yra seo?“. Dažnai žmonės apie seo paslaugas yra girdėję tik viena ausimi, kiti apie tai iš viso nieko nenutuokia, tad šio straipsnio tikslas ir yra paaiškinti kam […]

SEO paslaugos: tvarka ir populiarumas

Jei savo plėtojamą verslą bandote „apgyvendinti“ internetinėje erdvėje, Google jums yra tarsi keiksmažodis (o gal – Dievas), kurio pamiršti negalite net ir nakties metu. Dauguma Lietuvos interneto vartotojų naudoją būtent šią  paieškos sistemą, ieškodami jiems aktualios informacijos bei prekių ar paslaugų įsigijmui. Atrodytų, kelias į didesnius lankytojų srautus bei potencialiai augančias pardavimų apimtis aiškus – […]

Logotipų kūrimas – įmonės įvaizdžio formavimas

Naujos įmonės įkūrimas – svarbus žingsnis, reikalaujantis nemažai žinių, pastangų ir tinkamų sprendimų. Vienas svarbiausių darbų įmonės kūrimosi stadijoje yra logotipų kūrimas. Logotipas – tai Jūsų įmonės ženklas, simbolis, pareiškimas, moto. Visa tai, ką simbolizuoja Jūsų įmonė turi atsispindėti logotipe. Todėl turėti tinkamą ir gerą logotipą privalu kiekvienai save gerbiančiai įmonei. Kaip tai padaryti? Norėdami sukurti […]

Naujausiomis technologijomis paremta ateities renginių vizija

Renginių organizavimas, kaip ir daugelis verslų, labai sparčiai pradeda naudotis naujausių technologijų teikiamais privalumais. Žvilgtelėkime, kokia yra naujausiomis technologijomis paremtą ateities renginių vizija ir kokią ją mato savo srities profesionalai. Jau šiandien mums nėra nieko keisto, kai planuojamo renginio reklamai nebenaudojamos tradicinės marketingo priemonės – televizija, laikraščiai, skelbimai spaudoje ar skrajutės į realias pašto dėžutes. Tūkstantines auditorijas […]

Interneto reklama, kuri Lietuvoje neveikia

Interneto reklamos būdų yra daug ir įvairių. Jie populiarūs visame pasaulyje, tačiau su dideliu sunkumu skinasi kelią į Lietuvą. Kaip taip gali būti? Labai paprastai – tam tikroms interneto reklamos formoms reikalinga didelė auditorija, kurios Lietuvoje tiesiog nepakanka. Mes esame maži, todėl ne viskas tinka, kas populiaru JAV ar Didžiojoje Britanijoje. Reklama internete bendrai išgyvena palikimą, tačiau […]