Žyma: <span>reklama</span>

SEO Pradžiamokslis. Kas atliekama optimizuojant svetainę?

SEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas. Kitaip nei reklaminių kampanijų metu, kurios gyvuoja iki tol, kol už jas yra mokama, ir parodomos nebūtinai suinteresuotiems jūsų  preke klientams. SEO Optimizacijos metu pasiekiamas …

Kaip 2016 pasikeitė „Google Adwords” reklama?

Technologijos nestovi vietoje, o šiemet, kaip niekad, „Google” pasistengė įsiklausyti į vartotojų poreikius ir pateikė naujų „Adwords” reklamos sprendimų. Google reklama buk-pirmas.lt ekspertų žodžiais. Mobilieji įrenginiai Nuo 2016 m. pavasario „Google” sustiprino algoritmo poveikį mobiliesiems įrenginiams. Prieš metus paleistas „mobiliesiems draugiškas” (angl. mobile-friendly) algoritmas tampa …

SEO paslaugos: tvarka ir populiarumas

Jei savo plėtojamą verslą bandote „apgyvendinti“ internetinėje erdvėje, Google jums yra tarsi keiksmažodis (o gal – Dievas), kurio pamiršti negalite net ir nakties metu. Dauguma Lietuvos interneto vartotojų naudoją būtent šią  paieškos sistemą, ieškodami jiems aktualios informacijos bei prekių ar paslaugų įsigijmui. Atrodytų, kelias į …

Logotipų kūrimas – įmonės įvaizdžio formavimas

Naujos įmonės įkūrimas – svarbus žingsnis, reikalaujantis nemažai žinių, pastangų ir tinkamų sprendimų. Vienas svarbiausių darbų įmonės kūrimosi stadijoje yra logotipų kūrimas. Logotipas – tai Jūsų įmonės ženklas, simbolis, pareiškimas, moto. Visa tai, ką simbolizuoja Jūsų įmonė turi atsispindėti logotipe. Todėl turėti tinkamą ir gerą logotipą …

Naujausiomis technologijomis paremta ateities renginių vizija

Renginių organizavimas, kaip ir daugelis verslų, labai sparčiai pradeda naudotis naujausių technologijų teikiamais privalumais. Žvilgtelėkime, kokia yra naujausiomis technologijomis paremtą ateities renginių vizija ir kokią ją mato savo srities profesionalai. Jau šiandien mums nėra nieko keisto, kai planuojamo renginio reklamai nebenaudojamos tradicinės marketingo priemonės – televizija, laikraščiai, …