Reklama Facebook ir daugybė šios reklamos privalumų

Norite sužinoti, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook? Galvojate, kaip galėtumėte Facebook reklamos pagalba padidinti savo verslo rinkodaros strategijos efektyvumą? Žemiau pateikiame jums daugybę Facebook reklamos privalumų, kurie padės jums lengviau suprasti, kaip reklama Facebook galėtų pasitarnauti jūsų verslui.

Jūsų potencialūs klientai didelę dalį savo laiko praleidžia Facebook

Pradėkime nuo faktų! Daugiau nei 80 proc. interneto vartotojų šiandien naudojasi Facebook socialiniu tinklu. Netgi 65 proc. suaugusiųjų, kurių amžius yra 65 ir daugiau, naudojasi Facebook. Šis visame pasaulyje populiariausias socialinis tinklas turi daugiau nei 2,38 mljrd. aktyvių vartotojų. Didelė dalis vartotojų savo Facebook paskyrą peržiūrėti bent keletą kartų per dieną. Ir tai yra viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl verta pasinaudoti reklama Facebook.

Facebook reklama yra viena iš pačių tikslingiausių reklamos formų

Labai svarbus ir reikšmingas Facebook reklamos privalumas yra susijęs su galimybe reklamą nutaikyti į labai konkrečią tikslinę auditoriją. Facebook reklamą galite nutaikyti į vartotojus, segmentuojant juos pagal amžių, pomėgius, elgseną, gyvenamąją vietą ir kt. Jei jūs labai gerai pažįstate savo klientus, Facebook reklamos investicinė grąža (ROI) gali būti milžiniška.

Reklama Facebook yra viena iš pigiausių rinkodaros priemonių

Dar vienas svarbus reklamos šiame socialiniame tinkle privalumas – jos nedidelė kaina. Jūs galite išleisti vos kelis eurus ir pasiekti bent tūkstantį vartotojų. Kai šiuos skaičius palyginate su skaičiais, kurie yra būdingi įvairioms tradicinėms reklamos priemonėms, pamatote akivaizdų skirtumą.

Facebook reklama yra labai greita

Tai yra labai greitas skaitmeninės rinkodaros sprendimas. Rezultatus jūs galite matyti bene iš karto. Vos tik pradėję reklamuotis Facebook socialiniame tinkle, vos per vieną dieną galite pasiekti tūkstančius vartotojų. Todėl jei jūs ieškote greito būdo padidinti lankytojų skaičių ir pagerinti konversijos rodiklį, Facebook reklama yra viena iš efektyviausių priemonių.

Reklama Facebook socialiniame tinkle pagerina prekės ženklo žinomumą

Ši reklamos forma neabejotinai padidina prekės ženklo matomumą ir žinomumą. Tokiu būdu taip pat labai efektyviai galima padidinti vartotojų pasitikėjimą jūsų verslu. Kuo lengviau vartotojai atpažins jūsų prekės ženklą, tuo lengviau jiems bus priimti sprendimą pasinaudoti jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis.

Padidinamas tinklalapio lankomumas

Nereikėtų manyti, kad Facebook reklama padidins tik jūsų įmonės Facebook puslapio matomumą, žinomumą ir lankomumą. Lygiai tas pats gali nutikti ir su jūsų įmonės tinklalapiu. Juolab, kad jūs galite sukurti Facebook reklamos kampanijas, vartotojus nukreipiant į savo tinklalapį. Atsižvelgiant į nedidelę reklamos kainą, tai tampa labai patraukliu skaitmeninės rinkodaros sprendimu.

Facebook reklamos efektyvumas yra labai lengvai pamatuojamas

Kuomet naudojamasi Facebook reklama, nėra jokių spėlionių – jūs galite žinoti kiekvienos savo suformuotos ir įgyvendintos reklamos kampanijos efektyvumą. Skaičiai kalba patys už save, todėl jūs visuomet galite žinoti, kiek žmonių matė jūsų reklamą, kiek paspaudimų ji sulaukė, kokia yra konversija (norint sekti konversiją, savo tinklalapyje turėtumėte įrašyti „Facebook Pixel“) ir kt. Tai palengvina reklamos strategijos formavimą, jos koregavimą ir efektyvumo didinimą.

Facebook reklama sumažina verslo kaštus

Kadangi Facebook reklama yra tokia efektyvi ir pigi, pasitelkę ją savo verslui, jūs galite gerokai sumažinti bendruosius kaštus, kartu sumažindami biudžetą ne tokioms efektyvioms  reklamos priemonėms.

Šios reklamos priemonės pagalba galite sukurti el. laiškų bazę

Reklama Facebook gali palengvinti el. laiškų duomenų bazės suformavimą. Tai yra labai svarbu, jei į savo verslo reklamos strategiją norite įtraukti ir naujienlaiškių rinkodaros sprendimus.

Daugiau apie tai, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook, galite skaityti „APG MEDIA“ tinklalapyje.

Reklama socialiniuose tinkluose – nuoširdus dialogas

reklama socialiniuose tinkluoseTuriu daug sekėjų; draugė papostino nuotrauką iš Turkijos; kiek laikų! – tokios ir panašios frazės yra šių dienų rutina. Socialiniai tinklai taip pavergė žmones, kad kalbos specialistai netgi priėmė nutarimą, jog feisbukas – vartotinas lietuviškas žodis, kuriam nereikės jokių kabučių. Nepaisant kalbinių viražų, daugeliui bene įdomiausias reiškinys yra reklama socialiniuose tinkluose.

Užbėgant įvykiams už akių ir siekiant išvengti netinkamo interpretavimo reikia pabrėžti: reklama socialiniuose tinkluose – ne tas pat kaip socialinė reklama. Žinoma, feisbuke nedraudžiama skelbti socialinio žanro plakatų (t. y. informuojančių apie visuomenės skaudulius, skatinančių laikytis įstatymų, nepasiduoti blogai įtakai, ir pan.). Svarbiausia suprasti, kad socialinis šiuo atveju reiškia vietą (interneto svetainę, kurioje vartotojai bendrauja vieni su kitais, dalijasi įrašais ir nuotraukomis), o ne tai, kad reklama tik pamokomoji.

Socialiniame tinkle atsiras vietos visokioms reklamoms. Ar tai būtų nauji, patys stilingiausi sportbačiai, ar išskirtinai patogūs biuro baldai, feisbuko lankytojai pastebės pateikiamą informaciją ir – tikėtina – susivilios siūlomais produktais. Teisybės dėlei reikia paminėti: suvilioti – ne pats lengviausias uždavinys, bet pasistengti verta. Įmonių savininkai ir rinkodaros skyriaus specialistai pastebi, kad įdėtos pastangos atsiperka.

Kone natūraliai kyla klausimas dėl kainos. Šiuo požiūriu reklama socialiniuose tinkluose patinka nenorintiems išlaidauti. Mokamų sprendimų yra, apskritai geriausia pasisamdyti profesionalus, kurie ištransliuotų intriguojančią žinutę. Tačiau pasitelkus komunikacines galias įmanoma sudominti žmones ir neišleisti nei cento. Tai nėra labai lengva, būtinas nuolatinis dialogo mezgimas. Jei paskelbtumėte konkursą ir pasiūlytumėte laimėti vienkartinių nosinaičių pakelį, internautai nesivargintų dalyvauti jūsų akcijoje. Atvirkštinis variantas, jei prizas didesnis. Ypač sekasi dailių drabužių gamintojams, pardavėjams. Pasidalyti įrašu ir laimėti suknelę? Kodėl ne, bandom! Va tokia vartotojų reakcija įmones nepaprastai džiugina.

Reklama socialiniuose tinkluose džiugina ne tik verslininkus, bet ir kiekvieną internautą. Pardavėjai, paslaugų teikėjai sėkmingai kuria norimą įvaizdį, pasirodo esą nuoširdūs. Ir kaipgi nepasinaudosi mandagiu, vertingu pasiūlymu? Kaipgi nedalyvausi žaidime?.. Paprastas žmogus tampa reklamos dalimi, pratęsia komunikacijos ciklą: pasidalijate įrašu, tada juo susidomi jūsų draugai, tuomet draugų draugai…

Interneto reklama, kuri Lietuvoje neveikia

reklama interneteInterneto reklamos būdų yra daug ir įvairių. Jie populiarūs visame pasaulyje, tačiau su dideliu sunkumu skinasi kelią į Lietuvą. Kaip taip gali būti? Labai paprastai – tam tikroms interneto reklamos formoms reikalinga didelė auditorija, kurios Lietuvoje tiesiog nepakanka. Mes esame maži, todėl ne viskas tinka, kas populiaru JAV ar Didžiojoje Britanijoje. Reklama internete bendrai išgyvena palikimą, tačiau kai kurios jos formos Lietuvoje greičiausiai neįsitvirtins…

Twitter reklama

Twitter socialinis tinklas yra itin populiarus JAV, JK, kitose Europos šalyse, Azijoje. Milijonai žmonių juo naudojasi, nes viską galima daryti telefonu. Prieš pora metų Twitter pradėjo leisti reklaminius pranešimus, iki tol labai daug žmonių parengė strategijas, kaip sėkmingai reklamuotis Twitteryje. Lietuvoje šis socialinis tinklas nepopuliarus, tad ir reklamuotis jame labai sudėtinga. Kam vargti ir leisti žinutę 10 000 lietuvių, jei Facebooke jų per milijoną? Ar kada nors ši reklamos forma veiks? Sunku pasakyti, nebent jis išpopuliarėtų ir pasiektų bent 500 tūkst. Kasdieninių vartotojų ribą.

Partnerystės programos

Reklama internete gali būti patikėta patiems interneto puslapių savininkams. Tereikia su jais pasidalinti pelnu ir jie noriai reklamuos tam tikrus produktus. Viskas gana paprasta, tik Lietuvoje tai neveikia. Partnerystės programų yra apie 20, uždirbti galima vos 1-10 procentų nuo pelno. Norint parduoti kažką per savo puslapį, reikalingi gana dideli lankytojų srautai, o tai reikalauja papildomų investicijų. Žodžiu, didžioji programų dalis yra nenaudojama, nes nelabai apsimoka reklamuotojui. Pasvarstykite patys – ar apsimoka reklamuoti 500 litų kainuojančius telefonus, jei nuo vieno pardavimo galima uždirbti vos 2% komisinių. Tai 10 litų uždarbis! Akivaizdu, kad niekam ši programa neįdomi ir nereikalinga.

Ar situacija pasikeis? Taip, turėtų keistis, bet tik tada, kai lietuviams nebus problema pirkti iš užsienio. Tada bus galima reklamuoti užsienietiškus produktus ir jais prekiauti. Beje, Lietuvoje draudžiama azartinių lošimų reklama, kur uždarbiai yra labai dideli.

Advertorialai

Advertorials – jau nykstanti reklamos rūšis, nes Google kovos su spamu skyriaus vadovas Matt Cutts nevienareikšmiškai pasakė, kad nuorodos tokiose reklamose negaus PR. Bet pradėkim nuo pradžių. Advertorial yra junginys dviejų angliškų žodžių Ad ir Editorial. Ad – reklama, Editorial – redaktoriaus žodis, vedamasis straipsnis. Tai užsakytas straipsnis apie tam tikrą produktą ar reiškinį, kuriame pristatomas tam tikras produktas išsamiai. Šis straipsnis irgi gali būti traktuojamas, kaip reklaminis, tačiau realiai jis nieko nereklamuoja – jokio konkretaus produkto čia nepristatome, tik dalinamės įžvalgomis. Taigi, redakcijos žodis, kuriame pristatomas telefonas, buhalterinių paslaugų įmonė ar su leidinio veikla nesusijęs kitas produktas yra gana populiarus užsienyje. Ypač tarp blogerių, nes jie tam tikrus produktus pristato gana pigiai, o efektas – ilgalaikis, nes turinys nėra atnaujinamas po 100 puslapių per dieną, kaip interneto žiniasklaidoje. Vieno tokio advertorialo parengimo kaina Jungtinėje Karalystėje svyruoja nuo 50 iki 150 svarų (200-600 litų). Lietuvoje jų yra, tačiau labai nedaug, dažniausiai tai telefonų pristatymai, kuriuos užsako tam tikrų gamintojų atstovai, susipažinę su tarptautinėmis rinkodaros strategijomis.

Ar advertorialai Lietuvoje išpopuliarės? Ne, greičiausiai tai taip ir liks nišinė reklama, nes… blogerių Lietuvoje mažėja.

Reklama internete yra galingas ginklas, reikia tik išmokti juo naudotis. Deja, kai kurios taktikos Lietuvos žemėje neveikė prieš tūkstantį metų, neveikia ir dabar.