Žyma: dizainas

  • Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

    Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

    Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

    Suformuojamas verslo veidas

    Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

    Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

    Stipresnis pirmasis įspūdis

    Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

    Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

    Geresnė verslo reputacija

    Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

    Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

    Didina pasitikėjimą

    Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

    Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

    Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

    Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

    Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

  • 12 įdomių faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą

     

    Tinklalapių kūrimas (https://meevly.com/lt/paslaugos/interneto-tinklapiu-kurimas/) yra tai, kas šiandien būtina kiekvienam verslui, norinčiam padidinti savo matomumą internete. Žvelgiant į istoriją, labai įdomu matyti, kaip sparčiai tinklalapių kūrimo metodikos tobulėjo ir vystėsi, galiausiai suteikiant galimybę vartotojams turėti dinamiškus ir interaktyvius internetinius projektus.

    O kadangi internetinių tinklalapių kūrimo istorija yra labai turtinga, įdomu sužinoti keletą faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą.

    Internetinių tinklalapių kūrimas – tai, ko nežinojote

    1. Iš tikrųjų PHP nebuvo skirta naudoti kaip programavimo kalba. Rasmus Lerdorf PHP sukūrė tam, kad galėtų valdyti savo asmeninį tinklalapį. Tuo tarpu oficiali PHP versija pasirodė 1997 m. – po daugybės testavimų ir sunkaus darbo.
    2. Pirmoji viešai prieinama interneto naršyklė buvo „line-mode“ tipo naršyklė, kuri pasirodė 1992 m.
    3. 1989 m. yra vadinami tinklalapių dizaino viduramžiais, kadangi tinklalapių dizainas būdavo sudarytas iš simbolių ir tabuliatorių. „Viduramžių“ pavadinimas buvo skirtas todėl, kad tuo laikotarpiu tinklalapiai buvo visiškai juodi ir juose būdavo vos keli monochrominiai pikseliai.
    4. „Amazon“ kompanijos „Block View“ pasirodė dar prieš „Google“ kompanijos „Street View“. Yra daugybė žmonių, kurie nežino, kad 2004 m. „Amazon“ pristatė paieškos sistemą „A9.com“. „Block View“ buvo pradėtas kurti būtent „A9“ komandos. Tai buvo lyg „Geltonieji puslapiai“, kuriuose būdavo pateikiamos parduotuvių ir restoranų fotografijos iš gatvės, su jų kontaktine informacija. „Amazon“ nutraukė „Block View“ projektą 2006 m., o „Google“ „Street View“ projektą pristatė tik 2007 m.
    5. HTML yra programavimo kalba, kurią Tim Berners-Lee pasinaudojo tam, kad sukurtų patį pirmąjį internetinį tinklalapį.
    6. 1985 m. kovo 15 d. buvo užregistruotas pirmasis internetinis adresas – „Symbolics.com“.
    7. Photoshop“ nebuvo vienintelis pavadinimas, apie kurį buvo galvojama kuriant šią visame pasaulyje šiandien puikiai žinomą grafinio dizaino programą. Jo vienas iš kūrėjų Thomas Knoll norėjo šią programą pavadinti „ImagePro“. Tačiau šis pavadinimas jau buvo užimtas, todėl jis sugalvojo „Photoshop“. Šią programą 1989 m. rugsėjo mėn. įsigijo „Adobe“ kompanija.
    8. Google“ iš tikrųjų buvo pradėta kaip tyrimų projektas – dar 1996 m. Šį projektą pradėjo Larry Page ir Sergey Brin, kurie tuo metu studijavo Stanfordo universitete (Kalifornijoje). Savo tyrimų projekto metu jie planavo sukurti paieškos sistemą, kuri reitinguotų tinklalapius, atsižvelgdama į kitų tinklalapių, nukreipiančių į konkretų tinklalapį, skaičių.
    9. Apytiksliai pusė apklaustųjų teigė, kad tinklalapio dizainas yra pirmasis veiksnys, į kurį jie atsižvelgia vertindami verslo patikimumą. Įprastai žmonės tinklalapyje praleidžia 10 sekundžių ir jei tinklalapis jiems neatrodo estetiškai patrauklus, jie neretai tokį tinklalapį palieka.
    10. Java programavimo kalba iš tikrųjų atsirado visiškai atsitiktinai. 1992 m. James Gosling ir jo komanda dirbo „Sun Labs“ kompanijoje. Jie kūrė televizoriaus priedėlį ir pradėjo nuo C++ išvalymo, o tai visai netikėtai nulėmė naujos programavimo kalbos atsiradimą. Pradžioje ji buvo vadinta Oak ir tik vėliau pervadinta į Java.
    11. „Audi.com“ buvo pirmasis prie skirtingų ekranų prisitaikantis tinklalapis, kuris pasirodė 2001 m. pabaigoje.
    12. Ar kada nors susimąstėte, kad skirtingos spalvos gali suteikti jūsų tinklalapiui daugiau savitumo? Žvelgiant iš internetinių tinklalapių dizaino kūrėjų perspektyvos – baltai geltona ir rožinė spalvos atspindi nuoširdumą ir tyrumą; raudona, oranžinė ir geltona siejamos su energija ir gera nuotaika, o ruda ir mėlyna suteikia daugiau pasitikėjimo.

    Informacija: Misijaverslas.lt

  • 7 svarbūs veiksniai renkantis svetainių ir logotipų kūrėjus

    dizainasAbejojantiems dėl savo valdomos įmonės internetinės svetainės būtinybės, visuomet vertėtų pabrėžti keletą labai svarbių „būvimo internete“ privalumų. Turėtumėte nepamiršti, kad didžioji dalis šiuolaikinių vartotojų kasdien naudojasi internetu. Jie tai daro ne tik bendraudami ar pramogaudami, tačiau taip pat ir ieškodami jiems aktualios informacijos, vienų ar kitų paslaugų teikėjų ir reikalingų prekių. Todėl jei šiuolaikinis verslas neturi reprezentacinės svetainės, jis praranda didžiulį konkurencinį pranašumą. Be to, interneto pagalba galima daug efektyviau sumažinti verslo patiriamas išlaidas, o naudojamą reklamos strategiją paversti daug efektyvesne. Ką jau kalbėti apie tai, kad pastarieji privalumai anaiptol nėra vieninteliai. Todėl jei dar nespėjote pasirūpinti savo įmonės internetiniu tinklalapiu, pats metas kibti į svetainių ir logotipų kūrėjų paieškas.

    Svetainių ir logotipų kūrėjų paieška bei jų pasirinkimas

    Kadangi internetinių tinklalapių svarba ir būtinybė yra neginčijama, svetainių ir logotipų kūrėjų taip pat yra daugybė. Nors iš pirmo žvilgsnio didelė pasiūla yra privalumas, vis dėlto neretai apie tokias paslaugas galvojantiems vartotojams tampa pakankamai sudėtinga nuspręsti, kurie paslaugų teikėjai jiems tiktų geriausiai. Dėl šios priežasties iš anksto turėtumėte pagalvoti apie keletą svarbių detalių:

    • Paslaugų teikėjų patirtis: Nereikia nė sakyti, kokią didelę reikšmę atliekamo darbo kokybei visuomet turėjo, turi ir turės turima patirtis. Nepaisant to, kokius mokymus yra baigę tokių paslaugų teikėjai, patirtis yra pats svarbiausias veiksnys. Todėl orientuokitės į tuos specialistus, kurie šioje srityje veikia jau daugybę metų.
    • Atliktų darbų pavyzdžiai: Tai dar vienas labai svarbus veiksnys, kuris gali nulemti jūsų sprendimą pasirinkti konkrečią tokias paslaugas siūlančią bendrovę. Kiekvieni ne vienerių metų patirtį šioje rinkoje turintys paslaugų teikėjai savo tinklalapiuose pateikia daugybės atliktų darbų pavyzdžius. Būtent tai gali tapti puikia ir efektyvia priemone, padedančia suprasti, kokia yra bendrovės patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.
    • Buvę/esami klientai: Jei internetiniame tinklalapyje atrandate atliktų darbų pavyzdžius, jūs taip pat neabejotinai matysite ir buvusius ar vis dar esamus klientus. Tai leidžia suprasti, su kokio žinomumo ir kokio lygio klientais dirba konkreti bendrovė.
    • Siūlomų paslaugų įvairovė: Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko skirtingas paslaugas užsakydami skirtingose bendrovėse, tuomet galite atsižvelgti ir į siūlomų paslaugų spektrą. Kuo jis platesnis, tuo jums bus lengviau pasinaudoti visomis jums aktualiomis paslaugomis. Pavyzdžiui, galite apsilankyti logotipų kūrėjų puslapyje ir taip pat netruksite pastebėti, kad jie siūlo ne tik logotipų kūrimo paslaugas, tačiau taip pat gali pasirūpinti ir svetainių, firminio stiliaus ir prekės ženklo kūrimu.
    • Paslaugų kaina: Nepamirškite atsižvelgti ir į teikiamų paslaugų kainą, jokiu būdu nesusitelkiant į pačią žemiausią. Turėtumėte suprasti, kad savo atliekamą darbą vertinantys specialistai taiko adekvačias ir rinkoje vyraujančias kainas. Jei matote, kad paslaugos įkainojamos pernelyg pigiai, tai gali būti neprofesionalumo ženklas.
    • Požiūris į klientą: Labai svarbu pasirinkti tuos paslaugų teikėjus, kurių požiūris į jų klientus yra pats profesionaliausias. Jūs turite sulaukti pačios aukščiausios kokybės aptarnavimo, todėl prieš nuspręsdami, kuriuos specialistus pasirinksite, būtinai su jais tiesiogiai susisiekite.
    • Reprezentacinis tinklalapis: Turbūt ne kartą esate girdėję posakį – „batsiuvys be batų“. Internetinių svetainių ir logotipų kūrėjai privalo turėti savo paslaugas reprezentuojantį tinklalapį. Tai taip pat yra puiki priemonė, kurios pagalba jie savo potencialiems klientams parodo, kokia yra jų patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.

    Jei visą tai tinkamai įvertinsite ir apgalvosite, galiausiai galėsite daug lengviau priimti sėkmingą sprendimą, pasirenkant tikrus profesionalus.

  • Svetainių kūrimas naujoviškai

    interneto puslapių kūrimas

    Ar žinojote, kad paprastiems interneto puslapiams galimai nereikia rašyti nė eilutės kodo. O taip, programuotojai neteks darbo… Svetainių kūrimas naujoviškai nebereikalauja nei didelio programuotojo, nei dizainerio indėlio. Bet apie viską iš pradžių.

    Svetainių kūrimas seniau

    Prieš dešimtmetį, interneto tinklalapiai buvo kuriami kiek kitaip. Svarbiausias žmogus buvo dizaineris, kuris sugalvoja visą koncepciją. Antras pagal svarbumą – programuotojas, kuris viską sudėlioja ir suprogramuoja, naudodamas savo TVS (turinio valdymo sistema). Arba ne savo, o komercinę, kurios licencija buvo pardavinėjama (iPyramid). Trečias pagal svarbą žmogus, kuris turėjo klausyti dizainerio ir programuotojo nurodymų buvo projektų vadovas. Jis turėjo bendrauti su klientu ir dirbti tarpininku tarp programuotojo, dizainerio ir buhalterės…

    Puslapį pagaminti trukdavo mažiausiai mėnesį. Ir tai jei klientas nereiklus, o dizainas pavyko geras.

    Interneto svetainių kūrimas dabar

    Praėjus dešimtmečiui nuo tų „viduramžių“, situacija kiek pasikeitė. Svarbiausias žmogus dabar yra projektų vadovas. Jis parenka jau gatavą dizainą. Aišku, iš mandagumo paklausia ir dizainerio nuomonės, kuris dizainas iš tikrųjų geras. Panašios nuomonės jam reikia ir iš programuotojo, nes kai kurie dizainai yra gana sudėtingai valdomi. Kai parenkami keli dizainai – jie pateikiami klientui. Tada klientas sprendžia, kas jam tinkamiausia. Išsirinkę dizainą, kūrėjai jį nuperka iš dizainų parduotuvės.

    Tada projektų vadovas duoda darbo programuotojui, kad jis sukurtų neviešą bandomąjį puslapį, kuriame viską galima būtų keisti. Ir tik tada pradeda formuoti struktūra. Tai daroma su WordPress TVS, kuri yra nemokama ir visi apie tai žino. Mokėti reikia už nestandartinius dalykus arba valandinį įkainį, kiek projektų vadovas sugaišo laiko viską stumdydamas ir dėliodamas.

    Užsakovui duodami prisijungimai ir prasideda sunkiausias darbas – tekstų paruošimas ir sudėjimas. Jei puslapis yra perdaromas ir tekstai jau buvo, tai viskas vyksta kur kas greičiau. Naujų tekstų tenka lukterti.

    Šiuolaikiškas interneto puslapis sukuriamas per savaitę. Taigi, per mėnesį tokiu pat tempu galima sukurti 4 puslapius. Tokiu būdu interneto puslapių kūrimo kaina per dešimtmetį mažai keitėsi. Jei tada imdavo 2000 litų, tai dabar ima 2000 eurų, tik už mėnesio trukmės projektą. Kadangi per mėnesį padaromi 4 puslapiai, tai jie kainuoja po 500 eurų. Taip susidaro įspūdis, kad dabar interneto svetainių kūrimas yra smarkiai atpigęs.

    Kaip susirasti, kas jums sukurtų gerą puslapį? Specialistų ieškokite portale Paslaugos.lt. Tai smulkūs interneto puslapių kūrėjai, kurie gali padėti su nauja svetaine.

  • Interneto svetainė – šabloninė ar unikali?

    Šabloninėmis interneto svetainėmis vadinami tokie puslapiai, kurie pagaminami iš jau parengtų dizaino šablonų. Klientas pasirenka kurį nors iš viešai platinamų dizainų, jam suinstaliuojama turinio valdymo sistema ir uždedamas tas dizainas. Turinio valdymo sistema irgi būna standartinė, be jokių individualių funkcijų.

    sablonai

    Unikali interneto svetainė – tai sprendimas, kai dizainas kuriamas individualiai tam klientui. Pagal kliento poreikius nupiešiamas atitinkamo stiliaus ir tematikos dizainas, daromos korekcijos pagal jo pastabas. Taip pat ir turinio valdymo sistemoje gali būti programuojamos individualios funkcijos, skirtos tik tai svetainei.

    Nors pats tokių svetainių kūrimas labai skiriasi, rezultatų skirtumas gali būti ne toks akivaizdus. Esminė šabloninių svetainių savybė – kad jos neturi unikalumo, tuos pačius šablonus perka daug kas ir kuria identiškas svetaines. Tačiau kadangi skirtingų šablonų pasiūla yra labai didelė, tai identiškų svetainių atsiradimas – ne toks dažnas reiškinys, kaip gali atrodyti. Žinoma, jei bus naudojamas tas dizainas, kuris buvo originaliai pridėtas prie pačios turinio valdymo sistemos, arba koks nors populiarus nemokamai platinamas, tai tikrai svetainė atrodys kaip ir šimtai kitų. Bet komerciškai platinami šabloniniai dizainai ne taip smarkiai paplitę, o ir realizuoti dažniausiai būna kokybiškai, todėl eiliniam lankytojui tokia svetainė gali pasirodyti net patrauklesnė, nei su originaliai kurtu dizainu.

    Pagrindinis šabloninių sprendimų trūkumas, kad jie nėra priderinami individualiems kliento poreikiams. Tokios svetainės yra pigios todėl, kad čia neatliekami jokie dizaino ar programavimo darbai, tiesiog parduodamas jau paruoštas dizainas ir turinio valdymo sistema tokie, kokie yra. O net pats nereikliausias klientas dažniausiai vis tiek nori kažkokių individualių pakeitimų. Šablonas iš principo tinka, bet reikia kažką pastumti, išimti, pridėti ir t.t. O tokios, netgi išoriškai nedidelės korekcijos, kartais pareikalauja didelių pakeitimų programiniame kode. Tuo labiau, kai paliečiamas svetainės funkcionalumas, kai ne tikrai atrodyti, bet ir veikti kažkas turi kitaip.

    Todėl šabloninė svetainė gali būti geras pasirinkimas, jei siūlomame dizaine ir turinio valdymo sistemoje viskas tinka iki menkiausių smulkmenų ir nereikia jokių modifikacijų. O turint individualių poreikių ir pageidavimų – reikia unikalaus sprendimo.