Kategorija: Internetas

  • 3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

    Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę.

    Tačiau ta pati sena el. pašto rinkodaros strategija, taikyta prieš 15 ar net 5 metus, nebeveiks. Jūsų tikslinė auditorija kasdien gauna tiek daug rinkodaros el. laiškų, kad, norėdami išsiskirti iš triukšmo, turite būti tikrai ypatingi.

    Jei norite, kad jūsų kampanijos užtikrintų išskirtinę investicijų grąžą, turite turėti veiksmingą el. pašto rinkodaros strategiją, kuri jūsų prenumeratorių sąrašui teiktų aktualų, didelės vertės turinį.

    Šiame straipsnyje apžvelgsime 3 strategijas, kurios padidins kiekvienos jūsų siunčiamos el. pašto rinkodaros kampanijos investicijų grąžą.

    Pažiūrėkime, kokios jos yra!

    1. Segmentuoti prenumeratorius nedarant poveikio registracijos rodikliams

    Jei norite, kad jūsų el. pašto prenumeratoriai nuolat naudotųsi jūsų el. laiškais, turite siųsti jiems turinį, kuris juos iš tikrųjų domina. O tai reiškia, kad turėsite segmentuoti savo prenumeratorius ir siųsti jiems suasmenintus el. laiškus.

    Geriausias būdas suprasti savo lankytojų pageidavimus ir ketinimus pirkti – tiesiogiai jų klausti. Šis procesas vadinamas nulinės šalies duomenų rinkimu ir padės ateityje siųsti geresnius el. laiškus.

    Populiarus būdas šiai informacijai rinkti yra el. pašto prenumeratos procesas. Tai puiki proga rinkti informaciją apie el. pašto adresatus, kai jie prisijungia prie jūsų el. pašto adresatų sąrašo. Pavyzdžiui, kol prašote lankytojo el. pašto adreso, taip pat galite jo paklausti, kokie produktai jį domina.

    Tačiau visada yra rizika, kad į el. pašto rinkodaros registracijos formą įtraukus daugiau laukų gali sumažėti konversijos rodikliai.

    2. Pritaikykite svetainę VIP klientų segmentams

    Daugelis rinkodaros specialistų galvoja apie personalizavimą tik siunčiamuose el. laiškuose. Nors, be abejo, turėtumėte suasmeninti viską – nuo el. laiško temos eilutės iki jame esančio rinkodaros turinio, taip pat turėtumėte suasmeninti ir nukreipimo puslapį, kurį lankytojai mato paspaudę iš jūsų el. pašto kampanijų.

    Taip užtikrinsite, kad jūsų aukštas paspaudimų rodiklis nebūtų iššvaistytas veltui, nes nukreipimo puslapis bus optimizuotas taip pat ir pardavimams didinti. Tai taip pat puikus būdas didinti lojalumą ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratoriai lauktų kitos jūsų kampanijos ar mėnesinio naujienlaiškio.

    Jūsų VIP klientai yra geriausi jūsų klientai, todėl kurdami el. pašto rinkodaros strategiją tikrai norite apie juos galvoti. Jei žengsite papildomą žingsnį ir suasmeninsite nukreipimo puslapį, kurį mato jūsų lojaliausi klientai, pasieksite dar geresnę šio segmento el. pašto kampanijų investicijų grąžą.

    Šiuose nukreipimo puslapiuose galite pritaikyti specialų VIP pasiūlymą ir net padaryti taip, kad antraštė atitiktų el. pašto kampanijos temos eilutę.

    Priminimas klientams apie el. pašto pasiūlymą visoje svetainėje reiškia, kad klientų patirtis svetainėje yra tiesiogiai susijusi su el. pašto turiniu. Ši el. pašto rinkodaros strategija gali padidinti šių segmentų konversijos rodiklį iki 20 %.

    3. Personalizuokite el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapius

    Dauguma įmonių registruodamosi el. paštu prašo savo prenumeratorių vardų, todėl el. laiškuose ir temos eilutėse gali asmeniškai pasveikinti prenumeratorius.

    Kodėl nepanaudojus šių duomenų ir savo el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapiams suasmeninti?

    Jūsų lankytojai apsidžiaugs atvykę į jūsų nukreipimo puslapius iš el. pašto kampanijos ir pamatę asmeninę antraštę, pavyzdžiui, „Ei, Martyna, sveiki sugrįžę!”.

    Apibendrinimas

    Rinkodara el. paštu yra svarbus kanalas tiek didelėms, tiek mažoms interneto įmonėms, be to, tai yra svarbi bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Štai kodėl taip svarbu nuolat žinoti naujausias taktikas, kaip pagerinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą, patarimais dalinasi rinkodaros specialistai SharkLinker.

  • Kas yra DAO ir kaip jis pakeis pasaulį?

    Praktiškai kas dieną internete atsiranda naujas skambus žodis – „buzzword“. Pastaruoju metu vis dažniau minimas DAO. Tai ne religija iš Tolimųjų Rytų. Tai sutrumpinimas – Decentralised Autonomous Organization. Lietuviškai jis skamba taip pat – decentralizuota autonominė organizacija. Kas yra DAO ir kam ji reikalinga? Apie tai – šiame straipsnyje.

    Kas yra DAO? Paprastai ir aiškiai…

    DAO principas primena kriptovaliutų rinką… Pala, pala! Minėjome, kad viskas bus paprasta ir aišku. Kriptovaliutos yra būtent ta sritis, kuri neaiški 95 procentams visų Lietuvos gyventojų. Pabandykime DAO paaiškinti paprasčiau.

    Įsivaizduokite tradicinę šeimą. Visai šeimai vadovauja senelis. Jo patarėja ir pavaduotoja yra močiutė. Senelis mano, kad jis vadovauja, nors iš tiesų netiesiogiai čia viską valdo močiutė. Yra trys sūnūs ir viena dukra. Senelis valdo keturis vaikus šeimoje. Tie vaikai turi po 2-3 vaikus, senelio anūkus. Visi jie jau yra pakankamai suaugę, todėl šeimoje atlieka tam tikras funkcijas – vieni užsiima pinigų uždirbimu, kiti – maisto ruošimu, treti – prižiūri namus, ketvirti nieko neveikia, tik sėdi socialiniuose tinkluose. Žodžiu, pati normaliausia šeima. Šiai šeimai, kaip ir verslui, būdinga tam tikra valdymo hierarchija – senelis (o gal ir močiutė) yra aukščiausio lygio vadovybė, tada eina vaikai – žemesnio lygio vadovai ir vaikai vaikaičiai – darbuotojai ir padėjėjai. Senelis užsimanė gimtadienį švęsti Trakuose sodyboje, reiškia taip ir bus! Vienas iš vaikų nori atostogų Balyje su žmona? Senelis turi tam pritarti, nes būtent jam su močiute reikės prižiūrėti paliktus vaikus… Akivaizdi hierarchija ir labai mažai demokratijos. Juk neprieštarausi seneliui…

    Kas būtų, jei šeimoje nebūtų jokios hierarchijos. Dėl sprendimo reiktų visiems balsuoti ir taip nuspręsti, kur bus gimtadienis ir ar išleisti ilgoms atostogoms vieną iš sūnų. Visi šeimos nariai turi specialų balsavimo žetoną, kurį turi parodyti, kai ateina laikas balsuoti. To žetono niekas negali pavogti ar kitaip pasinaudoti. Jei žetonas nepanaudotas, reiškia, tas žmogus negalėjo atvykti į balsavimą arba jį pražiopsojo. Kartais gali būti, kad už gerus darbus šeimos labui kai kurie nariai gauna papildomų žetonų. Jie juk daug prisidėjo prie šeimos gerovės, todėl gali balsavime turėti ne vieną, o du ar daugiau balsų.

    Įdomus valdymo būdas, tiesa?

    Visa tai yra decentralizuota autonominė organizacija – DAO. Organizacijoje nėra aukščiausio ar žemesnio lygio vadovų – visi sprendimai priimami visų organizacijos narių balsavime. Balsuojant pateikiamas tokenas – iš kriptovaliutų atėjęs terminas. Kai kurie nariai turi daugiau tokenų, todėl jų balsas yra svaresnis ir gali lemti sprendimus. Tokenus uždirbti galima už indėlį į organizacijos veiklą. Ir galiausiai pagal turimus tokenus yra mokamas mėnesinis atlygis. Dėl to visi stengiasi gerai atlikti savo darbus ir gauti daugiau tokenų, kad ne tik galėtų labiau daryti įtaką sprendimų priėmime, bet ir gauti daugiau pinigų. Sunku įsivaizduoti tokią organizaciją ir verslą? Nereikia toli ieškoti. Tokiu principu veikia naujienų portalas 77.lt. Čia visi darbuotojai turi savo tokenus ir dalyvauja sprendimų priėmime. Svarbiausia – čia nėra vadovo, kuris gali supykti ir atleisti…

    Kodėl DAO gali pakeisti pasaulį?

    DAO yra ateities ekonomikos pranašas. Jis gali pakeisti dalį įmonių ir taip visiškai pakeisti valdymo formą.

    • Įmonėse nebelieka socialinės atskirties, kur vadovai nebendrauja su pavaldiniais, naudojasi tik jiems skirta infrastruktūra.
    • Sprendimai priimami demokratiškai – vidiniu balsavimu (referendumu). Tai klasikinės graikiškos demokratijos pavyzdys, kai polį valdė miestiečiai.
    • Nėra jokios cenzūros ar nepakantumo kitai nuomonei. Visi nariai sprendžia, kokia informacija turi būti pateikiama viešai.
    • Nebelieka korupcinių ir nepotizmo apraiškų, nes sprendimai priimami ne uždarose grupelėse ir karteliuose, o visų narių per atvirą balsavimą.
    • Darbuotojai labai motyvuoti dalyvauti sprendimų priėmime, nes tai viena iš galimybių gauti daugiau tokenų ir uždirbti daugiau.
    • Uždarbis mokamas pagal įmonės pelną praeitą mėnesį. Pelnas išdalinamas proporcingai pagal tokenų skaičių. Kas turi daugiau tokenų – tas gauna daugiau. Visi žino kitų darbuotojų atlyginimus. Nebėra socialinės trinties dėl indėlio į organizacijos gerovę ir atlyginimų santykio.
    • Darbuotojai yra įtraukiami realiai, o ne tik vaidina įsitraukimą į įmonės veiklą, kaip tapo įprasta.

    Revoliucinės idėjos, tiesa? Įgyvendinti jas nėra taip paprasta, nes reikia numatyti labai daug procesų. Kaip bus gaunami tokenai, kaip dalinamas įmonės pelnas? Kaip užkirsti kelią darbuotojų piknaudžiavimui padėtimi ir kiti klausimai sprendžiami pasirašant sutartis. Čia reikia gana nemažo teisininkų ir HR specialistų indėlių, tačiau tai tapo įmanoma susipažinus su kriptovaliutų rinka, kuri iš esmės yra decentralizuota. DAO kai kuriose srityse tikrai pakeist tradicinį valdymą. 77.lt portalas – tik vienas iš startuolių, kurie pasirinko DAO valdymo būdą. Pasižiūrėsime, kaip jiems seksis…

  • Šviesolaidinis internetas: kodėl jį pasirinkti?

    white switch hub turned on
    Photo by Pixabay on Pexels.com

    Šviesolaidinis internetas yra plačiajuostis ryšys, galintis pasiekti iki 940 megabitų per sekundę (Mbps) greitį su mažu delsos laiku. Ši technologija naudoja šviesolaidinį kabelį, kuris gali siųsti duomenis net apie 70% šviesos greičio. Be to, šviesolaidiniai kabeliai nėra tokie jautrūs atšiaurioms oro sąlygoms kaip kitų tipų tradiciniai kabeliai, o tai padeda sumažinti gedimų skaičių. Jie taip pat efektyviai atsparus elektros trukdžiams.

    Kaip veikia šviesolaidinis internetas?

    Šviesolaidinis internetas yra sudėtinga technologija, leidžianti perduoti informaciją šviesos, o ne elektros pavidalu. Yra daug dalių, sudarančių šią pažangią technologiją, tačiau du pagrindiniai komponentai yra optiniai pluoštai ir vadinamoji šviesolaidinio tinklo „paskutinė mylia“. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad pluoštas nenaudoja elektros srovės, kaip tai daro kitų tipų interneto ryšiai. Jame naudojama šviesa, tiekiama per stiklo pluošto šerdį. Interneto technologijos laikui bėgant smarkiai išsivystė.

    Ar šviesolaidinis internetas greitesnis?

    Didelės spartos interneto ryšys perduoda duomenis skirtingu greičiu. Be to, kad šviesolaidis yra greitesnis, jis plačiai laikomas patikimesniu ir yra puikus pasirinkimas nuotoliniu būdu dirbantiems, žaidžiantiems ir tiems namų ūkiams, kuriuose dirba keli vartotojai, ir įmonėms. Galvodami apie greitį, negalite ignoruoti „WiFi“ poveikio. Kasdienis ryšio greitis gali būti apribotas naudojant belaidę technologiją, kuri paprastai praranda signalo stiprumą (tai reiškia sumažintą pralaidumą), palyginti su laidiniu ryšiu, kuris patenka į maršruto parinktuvą, dėl to turi būti pasirinktas tinkamas interneto tiekėjas

    Kuo šviesolaidis naudingas interneto vartotojams?

    Šviesolaidis internetas yra puikus pasirinkimas namų ūkiams, kur keli vartotojai nori transliuoti vaizdo įrašus, žaisti internetinius žaidimus, kurti atsargines duomenų kopijas arba siųsti ir gauti didelius failus tuo pačiu metu, ypač dideliais atstumais. Šviesolaidžiu sujungti namai gali suteikti išskirtinę patirtį visuose įrenginiuose ir prie interneto prijungtose sistemose – nuo ​​namų apsaugos iki išmaniųjų termostatų, orkaičių, šaldytuvų ir kitų prietaisų. Esant didesnei spartai, taip pat negausite tiek daug buferio, kai transliuojama pagal pareikalavimą. „Buferis“ reiškia įkėlimo laiką, kai vaizdo įrašas sustoja ir turi pasivyti. Pavyzdžiui, šviesolaidinis internetas leidžia per kelias sekundes atsisiųsti viso ilgio 4K arba HD filmą.

  • Nukreipimo puslapio elementai, neveikiantys svetainės greičio

    Nors interaktyvūs nukreipimo puslapio elementai padeda įtraukti klientus ir padidinti konversijų skaičių, 37 proc. lankytojų tiesiog paliks jūsų svetainę, jeigu jos įkėlimas užtruks ilgiau nei 5 sekundes. Taigi vietoj to pabandykite naudoti sumanius metodus, kad optimizuotumėte savo svetainę konversijoms, nepakenkdami jos greičiui.

    1. Antraštės raginimo veikti (CTA) mygtukas

    Antraštėje esantis raginimo veikti arba CTA (angl. Call to Action) mygtukas yra lengvas nukreipimo puslapio elementas, nemažinantis jo našumo. Tam, kad atkreiptų dėmesį ir vizualiai neapsunkintų svetainės, jį patariama naudoti tuščiame fone. Išvalydami erdvę aplink CTA mygtuką ir suprojektuodami švarų, aiškų puslapį, konversijų skaičių galite padidinti net 232 proc. Vilioja išbandyti, tiesa?

    Jeigu dar tik planuojate kurti savo svetainę ir užregistruoti domeną, galite tai padaryti čia. Nepraleiskite progos pasinaudoti aukščiausios kokybės paslaugomis iš patikimų ir patyrusių rankų.

    2. Įterptasis vaizdo turinys

    Tiesiogiai į svetainę įkeltas vaizdo turinys gali sulėtinti puslapio greitį. Didelio, aukštos kokybės vaizdo turinio įkėlimas yra pakankamai sunkus procesas. Norėdami išspręsti tokią problemą, sutelkite dėmesį į turinio iš išorinių šaltinių, pavyzdžiui, „YouTube“, įterpimą. Vaizdo įrašų įkėlimas į tokias platformas reiškia mažesnį puslapio svorį ir greitesnį jo įkėlimą.

    3. Iššokančios reklamos

    Iššokančių reklamų naudojimas gali padėti padidinti konversijų skaičių nukreipimo puslapyje, nemažinant jo našumo. Vidutinė iššokanti reklama konvertuoja 9,28 proc. laiko. Tai lemia, kad šie elementai yra itin efektyvūs, kalbant apie lankytojų įtraukimo ir pajamų didinimą. Įvertinta, kad geriausios iššokančios reklamos konvertuoja net iki 50 proc. laiko.

    Tačiau svarbu nepamiršti jų įtakos nukreipimo puslapio greičiui. Jei iššokančiuose languose yra labai didelių vaizdų ir vaizdo įrašų, jie gali smarkiai paveikti puslapio našumą. Todėl nepamirškite suglaudinti vaizdų ir naudoti trumpesnių nei 30 sekundžių vaizdo įrašų.

    4. Unikalus pardavimo pasiūlymas (USP)

    Puslapio priekyje ir centre pateiktas unikalus pardavimo pasiūlymas arba USP (angl. Unique Sales Proposition) leidžia pranešti lankytojams, ką veikia jūsų įmonė. Kurdamas išskirtinumą USP nurodo potencialiam pirkėjui susisiekti su jumis. Kadangi maždaug 40 proc. vartotojų yra linkę išleisti daugiau, kad neatsiliktų nuo tendencijų, tokio elemento sukūrimas skatina konversijas.

    5. Viso pločio reklamjuostės vaizdas

    Ryškiame, aukštos kokybės antraštės vaizde gali būti rodomi produktai, kurie yra peržiūrimi, kad nukreiptų tikslinę auditoriją į jūsų turinį. Reklamjuostės vaizdas susiejamas su tuo pačiu turiniu, kaip ir raginimo veikti (CTA) mygtukas, palengvinantis naršymą.

    Tam, kad tokie vaizdai nesulėtintų svetainės įkėlimo greičio, būtinai juos suspauskite. Kadangi viso pločio reklamjuostės vaizdą matys maždaug 80 proc. tikslinės auditorijos, įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų produktus ar paslaugas.

    6. Išvardyti privalumai

    Atsižvelgiant į tai, jog sąrašai yra vienas iš populiariausių formatų, kurį mėgsta žmonės, tikslinga juos įtraukti į nukreipimo puslapio dizainą. Tai puikus būdas savo pranašumams pateikti. Sąrašus paprastai sudaro tik tekstas, todėl jie nesumažina puslapio našumo. Naudodami tokį formatą galite lankytojams aiškiai pateikti siūlomų paslaugų rūšis, suteikiamas vertes ir aptarnaujamų klientų tipus. Norint, kad sąrašo turinys būtų vizualiai papildytas, prie atskirų punktų galima pateikti susijusias piktogramas.

    Nukreipimo puslapio elementų, neturinčių įtakos jo greičiui, yra pakankamai daug. Taigi galite lengvai atsirinkti tuos, kurie, jūsų manymu, tinka labiausiai.

  • Straipsnių talpinimas padeda rinkti atgalines nuorodas

    Interneto rinkodaroje atgalinės nuorodos yra pakankamai svarbios. Puslapis gali būti sukurtas idealiai, tačiau be nuorodų jis greičiausiai nebus randamas. Šiandien norime pakalbėti apie vieną iš populiariausių būdų, kaip gauti atgalines nuorodas į savo svetainę be didelio vargo ir investicijų.

    Pradėkime nuo to, kad Google vertina jūsų puslapį pagal įeinančias iš kitų puslapių nuorodas. Dėl šios priežasties rekomenduojama nuorodų gauti ne iš vieno, o kelių puslapių.

    Straipsnių katalogai – ideali vieta atgalinėms nuorodoms

    Straipsnių katalogai yra puiki vieta gauti vertingų atgalinių nuorodų. Paprastai straipsnių talpinimas socialiniuose tinkluose neatneš daug naudos SEO. Dėl to rekomenduojama ieškoti straipsnių katalogų, kuriuose straipsniai talpinami mokamai arba nemokamai, pavyzdžiui, e-nuoroda.lt.

    Bet reiktų įsitikinti, ar katalogas yra kokybiškas. Nuo to priklauso jūsų puslapio pozicijos. Baudų vargu ar gausite, nes Lietuvoje tokių katalogų daug nėra, tačiau gaila bus prarasto laiko ir investicijų į parašytus straipsnius. Juk rekomenduojama straipsnių kataloguose talpinti tik unikalius, niekur kitur nenaudotus straipsnius.

    Kodėl straipsnių kataloge nuoroda yra vertinga?

    Nuoroda straipsnių kataloge esančiame straipsnyje yra vertinga dėl kelių priežasčių:

    1. Straipsnyje dedama „dofollow“ nuoroda. Tai reiškia, kad Google ją itin palankiai vertina.
    2. Straipsnis yra rašomas apie tai, kuo užsiima įmonė, todėl atgalinė nuoroda ateina iš tematiškai susijusio turinio. Tai labai svarbu, nes nuorodos iš apatinių rūbų el. parduotuvės, vedančios į autoserviso puslapį nėra itin gerai vertinamos. Straipsnis sukuria tam tikrą temą, todėl tai ir laikoma susijusiu turiniu.
    3. Straipsnyje galima dėti dvi nuorodas. Paprastai viena eina ant pavadinimo ir veda į titulinį puslapį, o kita – ant tikslaus raktinio žodžio ir reklamuoja specifinę paslaugą ar kitą vidinį puslapį. Tokiu būdu nušaunami du zuikiai vienu šūviu. Galima dėti ir daugiau nuorodų, tačiau tada straipsnis turėtų būti didesnis. Santykis – 1 nuoroda į 150 žodžių. Jei reikia 3 nuorodų, straipsnis turėtų būti 450-500 žodžių apimties.
    4. Straipsnyje nuorodas galima bet kada pakeisti. Dažniausiai joks papildomas mokestis už tai neimamas.
    5. Nuorodos straipsnyje lieka visam laikui, kol gyvuoja puslapis. Dažnu atveju net puslapiui dingus, turinys yra perkeliamas į kitą domeną, tad nuoroda nedingsta. Jokių mėnesinių ar metinių planų, nuoroda – AMŽINA.

    Straipsnį galima gausiai iliustruoti, taip pat galima įdėti ir Youtube video. Tai papildoma reklama už… nemokamai 😉

    Straipsnių talpinimas galimas dviem būdais – užsiregistravus arba nusiuntus straipsnį moderatoriui per specialią formą arba el. paštu. Bendrauti su moderatoriumi būtina, nes tik taip galima atlikti reikalingas straipsnio modifikacijas, ištaisyti įsivėlusias klaidas, pakoreguoti nuorodas ar iliustracijas.

  • Nuotolinių paslaugų era – kaip tai išnaudoti verslo atstovams

                          Pasaulyje prasidėjusi pandemija sukėlė daug šurmulio ir apvertė aukštyn kojomis visų kasdienybę. Apribotas bendravimas ir judėjimas sukėlė daug nepatogumų ir finansinių iššūkių. Vieniems verslininkams tai tapo nuosprendžiu, kitiems – proga išbandyti naujas nišas. Didžiule problema tapo išankstinis nusistatymas, kad ne visiems pavyks perkelti savo veiklą į virtualią erdvę, todėl net neverta mėginti, tačiau faktai rodo ką kita – beveik visos sritys turi galimybę sėkmingai funkcionuoti ir nuotoliniu būdu.

    Internetinės prekybos aukso amžius

                          Apribotos galimybės lankytis parduotuvėse ir prekybos centruose sukėlė tikrą internetinės prekybos renesansą. Ne viena internetinė parduotuvėje per karantiną skaičiavo įspūdingą pelną, o daugelį verslininkų tokia padėtis netgi paskatino kurti ir plėtoti prekybos internetu alternatyvą. Didžiajai daliai prekybininkų ši strategija pasiteisino ir kai kurie iš jų net atsisakė valstybės skirtų lėšų patirtiems nuostoliams padengti. Tiesa, internetu prekiaujantys verslai susidūrė su kitu išbandymu – didžiule konkurencija. Kadangi nuotolinė prekyba kuriam laikui buvo tapusi vienintele galimybe įsigyti tam tikrų prekių, verslininkai dėl pirkėjų varžėsi it tikrame mūšio lauke. Todėl ypatinga svarba teko SEO – kaip kokybiškai ir ar išvis tokios paslaugos buvo teikiamos. Verslai, kurie rūpinosi internetinių svetainių optimizacija kur kas lengviau įveikė konkurencijos iššūkius, nes jų siūlomos prekės pirkėjams buvo lengviau randamos paieškos sistemose. Įmonės, suskubusios pasirūpinti SEO, taip pat skaičiavo didesnį pelną nei tos, kurios tiesiog laukė potencialių pirkėjų.

    Maitinimo įstaigos

                          Daugelis maitinimo įstaigų, nors ir patyrė nuostolių, bent dalį jų kompensavo pasiūlę maisto pristatymo į namus paslaugas. Klientai noriai rinkosi patiekalus internetu, o kai kuriems padėtis šalyje netgi išėjo į gerą, nes maitinimo įstaigos išplėtė teritorijas, į kurias pristato maistą. Labai svarbiu aspektu čia ir vėl tapo svetainės optimizacija, kuri palengvino norimų patiekalų paiešką. Net ir grąžinus maitinimo įstaigoms galimybę klientus aptarnauti fiziškai, patiekalų užsakymas į namus nepraranda populiarumo.

    Mokymai, seminarai ir kita veikla

                          Nors nuotolinis ugdymo procesas sulaukė daug kritikos, o spragos buvo akivaizdžios, įvairūs mokymai bei seminarai sėkmingai persikėlė į virtualią erdvę. Ir net sulaukė didesnio susidomėjimo nei iki šiol, kadangi suaugusieji pajuto naudą laiko sąnaudų atžvilgiu, susidomėjo galimybe gauti įrašus ir peržiūrėti juos patogiu metu. Karantino metu nuotoliniai mokymai tikrai išpopuliarėjo, o jų sėkmės garantu tapo aktyvi reklama internete – socialiniuose tinkluose bei paieškos sistemose.

    Apie tai, kas yra SEO skaitykite šioje nuorodoje.

    Apie SEO paslaugas skaitykite šioje nuorodoje.

    Straipsnis parengtas pagal Digital Star SEO paslaugos informaciją.

  • Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

    Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

    Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

    Suformuojamas verslo veidas

    Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

    Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

    Stipresnis pirmasis įspūdis

    Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

    Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

    Geresnė verslo reputacija

    Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

    Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

    Didina pasitikėjimą

    Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

    Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

    Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

    Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

    Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

  • 7 būdai, kaip optimizuoti savo WordPress internetinę svetainę

    https://smartsale.lt/

    Jei esate pradedantis verslininkas, galbūt ieškote platformos, kuri galėtų padėti išplėsti jūsų matomumą platesniam klientų ratui. Kalbant apie prekės ženklo žinomumą, žodžiai gali palikti ilgalaikį įspūdį, todėl „Wordpress“ svetainėje dauguma verslo atstovų aktyviai veikia. Tai turinio valdymo svetainė, kuri tapo neatsiejama rinkodaros kampanijos dalimi dėl savo socialinės žiniasklaidos integravimo funkcijos.

    Tačiau prieš naudojant „Wordpress“ kaip verslo platformą reikia atsižvelgti į daugelį svarbių faktų:

    Paieškos sistemos optimizavimas 

    Naudokite geriausią SEO praktiką kartu su „Wordpress“ papildiniais. Tai padės jūsų verslui padidinti prekės ženklo matomumą. Be to, pabandykite nustatyti aktyvų dalyvavimą ir kitose žiniasklaidos platformose, nes jos taip pat yra integruotos su „Wordpress“ svetaine.

    Mobilioji sąsaja

    Šiais laikais dauguma žmonių pradėjo lankytis svetainėse savo mobiliuosiuose įrenginiuose. Todėl jūsų „Wordpress“ svetainei reikalinga patogi vartotojui skirta mobilioji sąsaja, kuria vartotojai galėtų naudotis nepatirdami jokių didelių sunkumų.

    Saikingai rinkitės pluginus

    Jei savo svetainėje naudojate daugybę papildinių, našumas gali būti lėtas. Taigi patartina naudoti tik pasirinktą papildinių, kurie naudojami dažnai, skaičių.

    Konfigūracijos

    Įdiegdami „Wordpress“ savo interneto programų kūrimo serveryje, turite sukonfigūruoti tokias parinktis kaip komentarų skyriai, nuolatinės nuorodos ir SEO papildiniai. Tai padės jums tvarkyti savo svetainę taip, kaip norite.

    Naudokite gerai įvertintą URL

    Jei esate pasamdę „Wordpress“ plėtros kompaniją, labai svarbu paprašyti jų naudoti aukštai įvertintas nuorodas, kurios galėtų pritraukti maksimalų srautą į jūsų svetainę. Nuorodos, kurios naudojamos jūsų „Wordpress“ svetainėje, turi būti tinkamos, kad būtų užtikrintas jų optimizavimas.

    Naudingas turinys

    Naudingas turinys ilgainiui visada padarys jus nugalėtoju. Jei naudojate internetinių svetainių kūrimo paslaugą savo „Wordpress“ tinklaraštyje, paprašykite jų pateikti patrauklų ir naudingą turinį savo klientams. Jūsų turinys turi suteikti galimybę pateikti informaciją, susijusią su jūsų tikslinių klientų poreikiais. Be viso to, turėtumėte visada suskaičiuoti turinį, kurį galite sukurti per metus.

    Optimizuokite nuotraukas

    Paveikslėliai gali pridėti vaizdinį patrauklumą jūsų turiniui. Todėl visada įsitikinkite, kad naudojate „Wordpress“ svetainėje esančių vaizdų optimizavimo kriterijus. Pasinaudokite „Wordpress“ miniatiūrų funkcija ir gaukite norimo dydžio vaizdą. Taip pat galite išbandyti keletą internetinių programų, išskyrus „Adobe Photoshop“, kad gautumėte aiškų ir modifikuotą vaizdą.

    „Wordpress“ iškyla kaip stipresnė platforma prekės ženklo populiarinimui ir žodžio apie įvairias paslaugas sklaidai. Jei taip pat tikite turinio galia, pasamdykite gerą internetinių svetainių kūrimo įmonę savo „Wordpress“ turinio valdymui ir uždirbkite didesnį prekės ženklo matomumą.

  • Kaip internetiniai sprendimai gali padėti suplanuoti kelionę ant ratų

     

    Turizmo tendencijos kiekvienais metais keičiasi. Jei vienais metai būna populiariau atostogų leistis skrendant lėktuvu, tai kitais metais nemenka dalis turistų gali leistis į keliones autostopu. Tuo tarpu šiandien vis daugiau keliautojų pasirenka keliones ant ratų, atostogauti leisdamiesi autobusais. Žinoma, šiuolaikinis atostogų ir kelionių planavimas yra neatsiejamas nuo internetinių sprendimų, todėl jei jūs nusprendėte suorganizuoti savo pirmąją kelionę, į kurią leistumėtės su didele žmonių grupe, praverstų pasinaudoti keliais praktiškais patarimais.

    Pirmiausia internetu sudarykite kelionės maršrutą

    Turėtumėte iš anksto apgalvoti, kaip vyks jūsų planuojama kelionė ir ką savo kelionės metu jūs norėsite pamatyti. Internetu galite pasinaudoti tiek virtualiu pasaulio žemėlapiu, tiek ir įvairiais informaciniais internetiniais turizmo tematikos tinklalapiais, kuriuose yra pateikiama daugiau informacijos apie skirtingų užsienio šalių lankytinus objektus. Taip pat yra ne viena virtuali programėlė, kurią galima pasitelkti efektyvesniam ir lengvesniam savo kelionės maršruto planavimui.

    Pasinaudokite autobuso nuoma internetu

    Planuojant kelionę ant ratų su didesne žmonių grupe, visuomet reikėtų pagalvoti apie autobuso nuomos paslaugas. Autobuso nuoma internetu šiandien pasinaudoti yra gerokai lengviau, kadangi tai suteikia didesnę pasirinkimo laisvę ir padeda efektyviau palyginti skirtingų transporto priemonių nuomos bendrovių išsinuomoti siūlomus autobusų modelius.

    Jei pasinaudosite internetiniais tokių paslaugų teikėjų tinklalapiais, galėsite lengviau išsiaiškinti, kokiais privalumais pasižymi skirtingi autobusų modeliai, kokios yra vyraujančios autobusų nuomos kainos ir kokie yra tokių bendrovių keliami reikalavimai. Labai svarbu, kad rinkdamiesi autobusą savo organizuojamai kelionei, jūs būtumėte tikri, jog pasirinksite labai erdvų, komfortišką, techniškai tvarkingą ir visapusiškai jūsų keliamus reikalavimus atitinkantį autobuso modelį.

    Internetu rezervuokite viešbučius

    Organizuodami savo kelionę, jūs taip pat iš anksto turėtumėte išspręsti ir nakvynės klausimą, pasirūpindami, kad kiekvienos dienos pabaigoje tiek jūs, tiek ir visa jūsų grupė galėtų komfortiškai pailsėti ir atsigauti. Todėl atsižvelgdami į tai, kokiu maršrutu jūs esate numatę keliauti, turėtumėte peržiūrėti internetinius viešbučių rezervavimui skirtus portalus ir išsirinkti tinkamiausius viešbučius.

    Interneto pagalba rezervuokite bilietus

    Leidžiantis į kelionę autobusu, naudinga internetu rezervuoti ir bilietus į įvairias lankytinas vietas (turistinius objektus). Tai padeda sutaupyti gerokai daugiau kelionės laiko ir leidžia išvengti didelių eilių – ypač prie turistų pamėgtų traukos centrų. Be to, bilietus užsakant didesniais kiekiais, galite tikėtis sulaukti ir palankesnių kainų, tokiu būdu sutaupant daugiau lėšų.

    Ir tai tikrai nėra vieninteliai sprendimai, kuriuos mums gali pasiūlyti internetas. Nereikia pamiršti ir turizmo tematikos portaluose keliautojų pateikiamų patarimų, įvairių turistinių vietų apžvalgų, kelionės biudžeto planavimo programėlių ir kt. Visa tai gali prisidėti prie efektyvesnio kelionės planavimo, kartu padedant išvengti papildomo streso, įvairių klaidų ir bereikalingos įtampos.

  • 12 įdomių faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą

     

    Tinklalapių kūrimas (https://meevly.com/lt/paslaugos/interneto-tinklapiu-kurimas/) yra tai, kas šiandien būtina kiekvienam verslui, norinčiam padidinti savo matomumą internete. Žvelgiant į istoriją, labai įdomu matyti, kaip sparčiai tinklalapių kūrimo metodikos tobulėjo ir vystėsi, galiausiai suteikiant galimybę vartotojams turėti dinamiškus ir interaktyvius internetinius projektus.

    O kadangi internetinių tinklalapių kūrimo istorija yra labai turtinga, įdomu sužinoti keletą faktų apie tinklalapių kūrimą ir jų dizainą.

    Internetinių tinklalapių kūrimas – tai, ko nežinojote

    1. Iš tikrųjų PHP nebuvo skirta naudoti kaip programavimo kalba. Rasmus Lerdorf PHP sukūrė tam, kad galėtų valdyti savo asmeninį tinklalapį. Tuo tarpu oficiali PHP versija pasirodė 1997 m. – po daugybės testavimų ir sunkaus darbo.
    2. Pirmoji viešai prieinama interneto naršyklė buvo „line-mode“ tipo naršyklė, kuri pasirodė 1992 m.
    3. 1989 m. yra vadinami tinklalapių dizaino viduramžiais, kadangi tinklalapių dizainas būdavo sudarytas iš simbolių ir tabuliatorių. „Viduramžių“ pavadinimas buvo skirtas todėl, kad tuo laikotarpiu tinklalapiai buvo visiškai juodi ir juose būdavo vos keli monochrominiai pikseliai.
    4. „Amazon“ kompanijos „Block View“ pasirodė dar prieš „Google“ kompanijos „Street View“. Yra daugybė žmonių, kurie nežino, kad 2004 m. „Amazon“ pristatė paieškos sistemą „A9.com“. „Block View“ buvo pradėtas kurti būtent „A9“ komandos. Tai buvo lyg „Geltonieji puslapiai“, kuriuose būdavo pateikiamos parduotuvių ir restoranų fotografijos iš gatvės, su jų kontaktine informacija. „Amazon“ nutraukė „Block View“ projektą 2006 m., o „Google“ „Street View“ projektą pristatė tik 2007 m.
    5. HTML yra programavimo kalba, kurią Tim Berners-Lee pasinaudojo tam, kad sukurtų patį pirmąjį internetinį tinklalapį.
    6. 1985 m. kovo 15 d. buvo užregistruotas pirmasis internetinis adresas – „Symbolics.com“.
    7. Photoshop“ nebuvo vienintelis pavadinimas, apie kurį buvo galvojama kuriant šią visame pasaulyje šiandien puikiai žinomą grafinio dizaino programą. Jo vienas iš kūrėjų Thomas Knoll norėjo šią programą pavadinti „ImagePro“. Tačiau šis pavadinimas jau buvo užimtas, todėl jis sugalvojo „Photoshop“. Šią programą 1989 m. rugsėjo mėn. įsigijo „Adobe“ kompanija.
    8. Google“ iš tikrųjų buvo pradėta kaip tyrimų projektas – dar 1996 m. Šį projektą pradėjo Larry Page ir Sergey Brin, kurie tuo metu studijavo Stanfordo universitete (Kalifornijoje). Savo tyrimų projekto metu jie planavo sukurti paieškos sistemą, kuri reitinguotų tinklalapius, atsižvelgdama į kitų tinklalapių, nukreipiančių į konkretų tinklalapį, skaičių.
    9. Apytiksliai pusė apklaustųjų teigė, kad tinklalapio dizainas yra pirmasis veiksnys, į kurį jie atsižvelgia vertindami verslo patikimumą. Įprastai žmonės tinklalapyje praleidžia 10 sekundžių ir jei tinklalapis jiems neatrodo estetiškai patrauklus, jie neretai tokį tinklalapį palieka.
    10. Java programavimo kalba iš tikrųjų atsirado visiškai atsitiktinai. 1992 m. James Gosling ir jo komanda dirbo „Sun Labs“ kompanijoje. Jie kūrė televizoriaus priedėlį ir pradėjo nuo C++ išvalymo, o tai visai netikėtai nulėmė naujos programavimo kalbos atsiradimą. Pradžioje ji buvo vadinta Oak ir tik vėliau pervadinta į Java.
    11. „Audi.com“ buvo pirmasis prie skirtingų ekranų prisitaikantis tinklalapis, kuris pasirodė 2001 m. pabaigoje.
    12. Ar kada nors susimąstėte, kad skirtingos spalvos gali suteikti jūsų tinklalapiui daugiau savitumo? Žvelgiant iš internetinių tinklalapių dizaino kūrėjų perspektyvos – baltai geltona ir rožinė spalvos atspindi nuoširdumą ir tyrumą; raudona, oranžinė ir geltona siejamos su energija ir gera nuotaika, o ruda ir mėlyna suteikia daugiau pasitikėjimo.

    Informacija: Misijaverslas.lt