Žyma: hostingas

  • Nukreipimo puslapio elementai, neveikiantys svetainės greičio

    Nors interaktyvūs nukreipimo puslapio elementai padeda įtraukti klientus ir padidinti konversijų skaičių, 37 proc. lankytojų tiesiog paliks jūsų svetainę, jeigu jos įkėlimas užtruks ilgiau nei 5 sekundes. Taigi vietoj to pabandykite naudoti sumanius metodus, kad optimizuotumėte savo svetainę konversijoms, nepakenkdami jos greičiui.

    1. Antraštės raginimo veikti (CTA) mygtukas

    Antraštėje esantis raginimo veikti arba CTA (angl. Call to Action) mygtukas yra lengvas nukreipimo puslapio elementas, nemažinantis jo našumo. Tam, kad atkreiptų dėmesį ir vizualiai neapsunkintų svetainės, jį patariama naudoti tuščiame fone. Išvalydami erdvę aplink CTA mygtuką ir suprojektuodami švarų, aiškų puslapį, konversijų skaičių galite padidinti net 232 proc. Vilioja išbandyti, tiesa?

    Jeigu dar tik planuojate kurti savo svetainę ir užregistruoti domeną, galite tai padaryti čia. Nepraleiskite progos pasinaudoti aukščiausios kokybės paslaugomis iš patikimų ir patyrusių rankų.

    2. Įterptasis vaizdo turinys

    Tiesiogiai į svetainę įkeltas vaizdo turinys gali sulėtinti puslapio greitį. Didelio, aukštos kokybės vaizdo turinio įkėlimas yra pakankamai sunkus procesas. Norėdami išspręsti tokią problemą, sutelkite dėmesį į turinio iš išorinių šaltinių, pavyzdžiui, „YouTube“, įterpimą. Vaizdo įrašų įkėlimas į tokias platformas reiškia mažesnį puslapio svorį ir greitesnį jo įkėlimą.

    3. Iššokančios reklamos

    Iššokančių reklamų naudojimas gali padėti padidinti konversijų skaičių nukreipimo puslapyje, nemažinant jo našumo. Vidutinė iššokanti reklama konvertuoja 9,28 proc. laiko. Tai lemia, kad šie elementai yra itin efektyvūs, kalbant apie lankytojų įtraukimo ir pajamų didinimą. Įvertinta, kad geriausios iššokančios reklamos konvertuoja net iki 50 proc. laiko.

    Tačiau svarbu nepamiršti jų įtakos nukreipimo puslapio greičiui. Jei iššokančiuose languose yra labai didelių vaizdų ir vaizdo įrašų, jie gali smarkiai paveikti puslapio našumą. Todėl nepamirškite suglaudinti vaizdų ir naudoti trumpesnių nei 30 sekundžių vaizdo įrašų.

    4. Unikalus pardavimo pasiūlymas (USP)

    Puslapio priekyje ir centre pateiktas unikalus pardavimo pasiūlymas arba USP (angl. Unique Sales Proposition) leidžia pranešti lankytojams, ką veikia jūsų įmonė. Kurdamas išskirtinumą USP nurodo potencialiam pirkėjui susisiekti su jumis. Kadangi maždaug 40 proc. vartotojų yra linkę išleisti daugiau, kad neatsiliktų nuo tendencijų, tokio elemento sukūrimas skatina konversijas.

    5. Viso pločio reklamjuostės vaizdas

    Ryškiame, aukštos kokybės antraštės vaizde gali būti rodomi produktai, kurie yra peržiūrimi, kad nukreiptų tikslinę auditoriją į jūsų turinį. Reklamjuostės vaizdas susiejamas su tuo pačiu turiniu, kaip ir raginimo veikti (CTA) mygtukas, palengvinantis naršymą.

    Tam, kad tokie vaizdai nesulėtintų svetainės įkėlimo greičio, būtinai juos suspauskite. Kadangi viso pločio reklamjuostės vaizdą matys maždaug 80 proc. tikslinės auditorijos, įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų produktus ar paslaugas.

    6. Išvardyti privalumai

    Atsižvelgiant į tai, jog sąrašai yra vienas iš populiariausių formatų, kurį mėgsta žmonės, tikslinga juos įtraukti į nukreipimo puslapio dizainą. Tai puikus būdas savo pranašumams pateikti. Sąrašus paprastai sudaro tik tekstas, todėl jie nesumažina puslapio našumo. Naudodami tokį formatą galite lankytojams aiškiai pateikti siūlomų paslaugų rūšis, suteikiamas vertes ir aptarnaujamų klientų tipus. Norint, kad sąrašo turinys būtų vizualiai papildytas, prie atskirų punktų galima pateikti susijusias piktogramas.

    Nukreipimo puslapio elementų, neturinčių įtakos jo greičiui, yra pakankamai daug. Taigi galite lengvai atsirinkti tuos, kurie, jūsų manymu, tinka labiausiai.

  • Koks turi būti geras svetainių talpinimas

    Kaip žinoti, ar jūsų svetainių talpinimo paslauga (website hosting) yra gera ar nelabai? Duosime keletą įžvalgų, kaip suprasti, kad paslauga tikrai verta mokamų pinigų.

    Viskas tik automatiškai

    Hostingo paslaugos yra visiškai technologinis procesas, kuriam reikia labai mažai sistemų administratoriaus įsikišimo. Dėl to jo kaina ir yra labai nedidelė – viską galima padaryti automatizuotai, kelių mygtukų paspaudimais. Norite įdiegti naują svetainę? Tai užtruks minutę – pridėti naujos svetainės domeną ir įdiegti WordPress turinio valdymo sistemą. Kai procesai taip automatizuoti, hostingas tikrai geras.

    Jokių FTP klientų

    Geras hostingas nereikalauja specialių FTP valdymo programų ir žinių. Viską galima atlikti per naršyklę iš bet kurio įrenginio. Tai galima padaryti iš bet kur ir bet kuriuo metu.

    Jei svetainių talpinimas be FTP įrankių neapsieina, deja, kažkas iki galo neatliko savo darbo.

    PHP versijų pasirinkimas

    Kai dirbama su skirtingomis internetinėmis programomis ir įrankiais, gali būti reikalingos skirtingos PHP versijos. Tik geras hostingas turi platų PHP versijų pasirinkimą. Paprastai tai galima padaryti vos kelių mygtukų paspaudimu per valdymo panelę.

    El. paštas sukuriamas per minutę

    Reikia naujo el. pašto adreso naujam darbuotojui? Jei viskas veikia tinkamai, sugaišite 30-60 sekundžių jam sukurti. Tiesiog reikia nueiti iki specialaus pašto valdymo blokelio ir įrašyti norimą pašto adresą. Viskas, jokių programavimo žinių nebereikia. Jei jūsų IT administratoriai sako, kad tai užima daug laiko, vadinasi, jie sukčiauja…

    Problemų paaiškinimai

    Vienas iš gero hostingo bruožų yra pagalbinė informacija. Klientų aptarnavimo tarnybos specialistai paprastai į užklausas atsakinėja gana greitai – per kelias valandas, tačiau kartais kyla problemos, kurių sprendimas galimas kur kas greičiau, nei jie atsakys į laišką ir atsiųs instrukciją. Jei hostingo tarnyba turi savo informacinius paaiškinimus, ką reikia daryti kai neveikia el. paštas, neina įkelti didelio failo į serverį, reikia pasikeisti PHP versiją ir t.t. , reiškia jie dirba profesionaliai.

    Požiūris į klientą

    Hostingo klientų aptarnavimo skyriaus požiūris į klientus labai svarbus. Jei į klientus žiūrima kaip į bukų avinų gaują, kuri tik ir trukdo gyventi, tada nieko gero. Jei klientas priimamas, kaip neišmanėlis, bet tik dėl to, kad tai nėra jo pagrindinis darbas, ir viskas kantriai aiškinama, tada viskas gerai. Technologijos yra sunkiai įkandamos daugybei žmonių, bet tai nereiškia, kad jie negali patys susikurti naujo el. pašto ar įdiegti naują programą serveryje.

    Kainos ir kokybės santykis

    Svetainių talpinimas, kuris kainuoja mažai, greičiausiai nepasižymi labai aukšta kokybe. Pigiai kainuoja tie hostingai, kurie neturi operatyvaus klientų aptarnavimo, ar dažnai patiria įvairius lūžinėjimus. Taip pat tie, kurie neturi savo budinčių IT administratorių, o naudojasi duomenų centrų teikiamomis paslaugomis.

    Kiek yra brangu, nebrangu? 3-5 eurai mėnesiui nėra didelė suma. 10 eurų – jau daugoka, tad reiktų gerai pasvarstyti, už ką mokama, jei techniniai duomenys yra tokie patys, kaip pas konkurentus. Svarbiausia – ar techninė pagalba veikia operatyviai…