Kaip žinoti, ar jūsų svetainių talpinimo paslauga (website hosting) yra gera ar nelabai? Duosime keletą įžvalgų, kaip suprasti, kad paslauga tikrai verta mokamų pinigų.
Viskas tik automatiškai
Hostingo paslaugos yra visiškai technologinis procesas, kuriam reikia labai mažai sistemų administratoriaus įsikišimo. Dėl to jo kaina ir yra labai nedidelė – viską galima padaryti automatizuotai, kelių mygtukų paspaudimais. Norite įdiegti naują svetainę? Tai užtruks minutę – pridėti naujos svetainės domeną ir įdiegti WordPress turinio valdymo sistemą. Kai procesai taip automatizuoti, hostingas tikrai geras.
Jokių FTP klientų
Geras hostingas nereikalauja specialių FTP valdymo programų ir žinių. Viską galima atlikti per naršyklę iš bet kurio įrenginio. Tai galima padaryti iš bet kur ir bet kuriuo metu.
Jei svetainių talpinimas be FTP įrankių neapsieina, deja, kažkas iki galo neatliko savo darbo.
PHP versijų pasirinkimas
Kai dirbama su skirtingomis internetinėmis programomis ir įrankiais, gali būti reikalingos skirtingos PHP versijos. Tik geras hostingas turi platų PHP versijų pasirinkimą. Paprastai tai galima padaryti vos kelių mygtukų paspaudimu per valdymo panelę.
El. paštas sukuriamas per minutę
Reikia naujo el. pašto adreso naujam darbuotojui? Jei viskas veikia tinkamai, sugaišite 30-60 sekundžių jam sukurti. Tiesiog reikia nueiti iki specialaus pašto valdymo blokelio ir įrašyti norimą pašto adresą. Viskas, jokių programavimo žinių nebereikia. Jei jūsų IT administratoriai sako, kad tai užima daug laiko, vadinasi, jie sukčiauja…
Problemų paaiškinimai
Vienas iš gero hostingo bruožų yra pagalbinė informacija. Klientų aptarnavimo tarnybos specialistai paprastai į užklausas atsakinėja gana greitai – per kelias valandas, tačiau kartais kyla problemos, kurių sprendimas galimas kur kas greičiau, nei jie atsakys į laišką ir atsiųs instrukciją. Jei hostingo tarnyba turi savo informacinius paaiškinimus, ką reikia daryti kai neveikia el. paštas, neina įkelti didelio failo į serverį, reikia pasikeisti PHP versiją ir t.t. , reiškia jie dirba profesionaliai.
Požiūris į klientą
Hostingo klientų aptarnavimo skyriaus požiūris į klientus labai svarbus. Jei į klientus žiūrima kaip į bukų avinų gaują, kuri tik ir trukdo gyventi, tada nieko gero. Jei klientas priimamas, kaip neišmanėlis, bet tik dėl to, kad tai nėra jo pagrindinis darbas, ir viskas kantriai aiškinama, tada viskas gerai. Technologijos yra sunkiai įkandamos daugybei žmonių, bet tai nereiškia, kad jie negali patys susikurti naujo el. pašto ar įdiegti naują programą serveryje.
Kainos ir kokybės santykis
Svetainių talpinimas, kuris kainuoja mažai, greičiausiai nepasižymi labai aukšta kokybe. Pigiai kainuoja tie hostingai, kurie neturi operatyvaus klientų aptarnavimo, ar dažnai patiria įvairius lūžinėjimus. Taip pat tie, kurie neturi savo budinčių IT administratorių, o naudojasi duomenų centrų teikiamomis paslaugomis.
Kiek yra brangu, nebrangu? 3-5 eurai mėnesiui nėra didelė suma. 10 eurų – jau daugoka, tad reiktų gerai pasvarstyti, už ką mokama, jei techniniai duomenys yra tokie patys, kaip pas konkurentus. Svarbiausia – ar techninė pagalba veikia operatyviai…