Žyma: internetinės svetainės

  • Internetinių svetainių kūrimas: raktas į sėkmingą el. prekybą Lietuvoje

    Internetinių svetainių kūrimas, Elektroninių parduotuvių kūrimas

    Elektroninė komercija Lietuvoje pastaraisiais metais sparčiai auga, tačiau verslininkai susiduria su didelės konkurencijos ir vartotojų pasitikėjimo trūkumo iššūkiais. Nors vis daugiau įmonių perkelia savo veiklą į internetą, išsiskirti iš minios tampa vis sudėtingiau. Be to, vartotojai dažnai abejoja naujų el. parduotuvių patikimumu, o tai gali lemti mažesnius pardavimus.

    Internetinių svetainių kūrimo svarba el. komercijoje

    Norint įveikti šiuos iššūkius, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių kūrimą. Kokybiška svetainė ne tik pritraukia lankytojus, bet ir skatina juos tapti klientais. Svarbu, kad svetainė būtų patogi naudoti, greitai veiktų ir atitiktų šiuolaikinius dizaino standartus. Taip pat būtina užtikrinti, kad svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, nes vis daugiau vartotojų apsiperka naudodamiesi telefonais ar planšetėmis. Elektroninių parduotuvių kūrimas Lietuvoje yra pakankamai gerai išvystytas, tad kūrėjų surasti nėra sudėtinga.

    Elektroninių parduotuvių kūrimo etapai

    Kuriant elektroninę parduotuvę, svarbu atkreipti dėmesį į kelis pagrindinius etapus:

    1. Rinkos tyrimas ir tikslinės auditorijos nustatymas: supraskite, ko nori jūsų potencialūs klientai ir kaip galite patenkinti jų poreikius.
    2. Platformos pasirinkimas: pasirinkite tinkamą el. prekybos platformą, atsižvelgdami į savo verslo poreikius ir biudžetą. Populiarios platformos Lietuvoje yra „WooCommerce“, „Shopify“, „OpenCart“, „Prestashop“ ir „Magento“.
    3. Dizainas ir funkcionalumas: sukurkite patrauklų ir intuityvų dizainą, užtikrinkite, kad svetainė būtų lengvai naršoma ir turėtų visas būtinas funkcijas, tokias kaip prekių filtravimas, paieška, saugūs mokėjimo būdai.
    4. Turinio kūrimas: paruoškite kokybiškus prekių aprašymus, nuotraukas ir kitą turinį, kuris padės klientams priimti sprendimą pirkti.
    5. Testavimas ir paleidimas: prieš paleidžiant parduotuvę, išbandykite jos funkcionalumą, kad įsitikintumėte, jog viskas veikia sklandžiai.

    SEO ir rinkodaros strategijos

    Sukūrus elektroninę parduotuvę, būtina investuoti į SEO (optimizavimą paieškos sistemoms) ir kitas rinkodaros strategijas. Tai padės padidinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau lankytojų. Naudokite socialinius tinklus, el. pašto rinkodarą ir kitus kanalus, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją. Atminkite, kad internetinių svetainių kūrimas turi būti itin kokybiškas, nes nuo techninio išpildymo priklauso ir SEO rezultatai.

    Vartotojų pasitikėjimo stiprinimas

    Norint įgyti vartotojų pasitikėjimą, svarbu užtikrinti saugius mokėjimo būdus, aiškiai pateikti grąžinimo politiką ir teikti kokybišką klientų aptarnavimą. Teigiami klientų atsiliepimai taip pat padeda kurti patikimą įvaizdį.

    Elektroninės komercijos ateitis Lietuvoje

    Elektroninė komercija Lietuvoje turi didelį augimo potencialą. Nors šiuo metu el. prekybos dalis sudaro apie 10 proc. visos prekybos apimties, pasaulinis vidurkis siekia 22 proc. (rašo Verslo žinios). Tai rodo, kad Lietuvos verslininkai turi daug galimybių plėsti savo veiklą internete ir pasiekti platesnę auditoriją.

    Elektroninė komercija Lietuvoje sparčiai vystosi, tačiau norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių ir elektroninių parduotuvių kūrimą. Kokybiška svetainė, efektyvios rinkodaros strategijos ir vartotojų pasitikėjimo stiprinimas padės jūsų verslui augti ir klestėti skaitmeninėje erdvėje.

  • 3 priežastys, kodėl jūsų verslui reikalingas tinklalapis?

    Pradedant savo verslą, yra daugybė darbų, kuriuos reikia atlikti. Sąrašas ilgas. Kurioje darbo sąrašo ir prioritetų eilėje stovi užduotis „susikurti svetainę“? Kartais šios užduoties net nėra prioritetų sąraše, nes atrodo, jog tinklalapio net nereikia. Viską galima pasiekti naudojantis socialiniais tinklais.

    Ir nors iš dalies tai tiesa šiais laikais, tačiau tinklalapyje galima dalintis informacija bei pateikti pasiūlymus, kurie socialiniuose tinkluose liktų nepastebėti. O ir esama daugiau priežasčių turėti savo verslo, net jei tai smulkus verslas, tinklalapį. Tad pirmyn – kodėl jums reikalingas tinklalapis?

    Tinklalapis prideda patikimumo

    Žmonėms reikia priežasties pasitikėti jumis ir jūsų verslu. Profesionalios interneto svetainės kūrimas yra mažas žingsnis didelių pasiekimų link. Žmonės labiau pasitiki verslu, kuris yra atviras, pateikia informaciją vienoje vietoje, suteikia papildomos naudingos informacijos savo tinklalapyje.

    Žinoma, reklama ir šokinėjančiais baneriais apkrautas tinklalapis naudos nesuteiks, tad yra kelios taisyklės į ką atkreipti dėmesį kuriant tinklalapį:

    • Pasirinkite solidų ir jūsų verslo stilių ar modelį atitinkantį domeną. Pasirinkite patikimai atrodančią galūnę. Lietuvoje įprasta naudoti .lt, tačiau jei planuojate plėstis į užsienio rinkas, galite iš karto rinktis .com ar kitą atpažįstamą domeno galūnę.
    • Skirkite laiko dizainui. Pirmas įspūdis svarbiausias, tad įsitikinkite, jog jūsų tinklalapio išvaizda yra patraukli, nerėžia akies, yra lengvai suprantamos struktūros ir atrodo patikimai.
    • Pasitikrinkite gramatiką ir stilių. Netaisyklingai parašyti žodžiai, pamestos galūnės ir lietuviškos raidės ar praleisti kableliai gali atbaidyti akylesnius jūsų klientus.
    • Turėkite kontaktų puslapį. Klientai įėję į jūsų tinklalapį turi rasti informaciją kaip su jumis susisiekti, taip pat dažniausiai užduodamus klausimus bei  kitą informaciją apie įmonę, kuri įrodo, jog jūs neišgalvoti ar apgavikai, o rimtai dirbantys specialistai.

    Tinklalapis sukuriamas labai lengvai

    Šiais laikais sukurti tinklalapį netrunka ilgai ir daug nekainuoja Yra daugybė įrankių, platformų, specialistų, kurie šį darbą padaro paprastu ir greitu. Jums tereikia turėti viziją ir idėją, ką norite patiekti potencialiems klientams tinklalapyje, ar tai turėtų būti informacinis tinklalapis, vizitinė kortelė ar pardavimų kanalas –  visa kita atliekama pagal šią viziją.

    Tinklalapis pritraukia naujų klientų

    Net jei jums atrodo, kad užtenka atliekamų  pardavimų socialiniuose tinkluose, tačiau tinklalapis yra randamas paieškos sistemose ir iš ten gali atvesti jums klientų. Galbūt žmogus apie jus girdėjo, gavo rekomendaciją, tačiau nenaudoja socialinių tinklų – įvedęs pavadinimą potencialus pirkėjas randa jūsų tinklalapį ir pradeda savo, kaip jūsų kliento kelionę.

    Tai tik trys mažos priežastys, kodėl verta turėti savo tinklalapį. Priežasčių yra daug daugiau, tad neverta dvejoti, o pradėkite veikti – laikas susikurti savo verslo tinklalapį!

  • Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

    Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

    Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

    Suformuojamas verslo veidas

    Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

    Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

    Stipresnis pirmasis įspūdis

    Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

    Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

    Geresnė verslo reputacija

    Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

    Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

    Didina pasitikėjimą

    Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

    Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

    Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

    Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

    Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

  • Koks turi būti geras svetainių talpinimas

    Kaip žinoti, ar jūsų svetainių talpinimo paslauga (website hosting) yra gera ar nelabai? Duosime keletą įžvalgų, kaip suprasti, kad paslauga tikrai verta mokamų pinigų.

    Viskas tik automatiškai

    Hostingo paslaugos yra visiškai technologinis procesas, kuriam reikia labai mažai sistemų administratoriaus įsikišimo. Dėl to jo kaina ir yra labai nedidelė – viską galima padaryti automatizuotai, kelių mygtukų paspaudimais. Norite įdiegti naują svetainę? Tai užtruks minutę – pridėti naujos svetainės domeną ir įdiegti WordPress turinio valdymo sistemą. Kai procesai taip automatizuoti, hostingas tikrai geras.

    Jokių FTP klientų

    Geras hostingas nereikalauja specialių FTP valdymo programų ir žinių. Viską galima atlikti per naršyklę iš bet kurio įrenginio. Tai galima padaryti iš bet kur ir bet kuriuo metu.

    Jei svetainių talpinimas be FTP įrankių neapsieina, deja, kažkas iki galo neatliko savo darbo.

    PHP versijų pasirinkimas

    Kai dirbama su skirtingomis internetinėmis programomis ir įrankiais, gali būti reikalingos skirtingos PHP versijos. Tik geras hostingas turi platų PHP versijų pasirinkimą. Paprastai tai galima padaryti vos kelių mygtukų paspaudimu per valdymo panelę.

    El. paštas sukuriamas per minutę

    Reikia naujo el. pašto adreso naujam darbuotojui? Jei viskas veikia tinkamai, sugaišite 30-60 sekundžių jam sukurti. Tiesiog reikia nueiti iki specialaus pašto valdymo blokelio ir įrašyti norimą pašto adresą. Viskas, jokių programavimo žinių nebereikia. Jei jūsų IT administratoriai sako, kad tai užima daug laiko, vadinasi, jie sukčiauja…

    Problemų paaiškinimai

    Vienas iš gero hostingo bruožų yra pagalbinė informacija. Klientų aptarnavimo tarnybos specialistai paprastai į užklausas atsakinėja gana greitai – per kelias valandas, tačiau kartais kyla problemos, kurių sprendimas galimas kur kas greičiau, nei jie atsakys į laišką ir atsiųs instrukciją. Jei hostingo tarnyba turi savo informacinius paaiškinimus, ką reikia daryti kai neveikia el. paštas, neina įkelti didelio failo į serverį, reikia pasikeisti PHP versiją ir t.t. , reiškia jie dirba profesionaliai.

    Požiūris į klientą

    Hostingo klientų aptarnavimo skyriaus požiūris į klientus labai svarbus. Jei į klientus žiūrima kaip į bukų avinų gaują, kuri tik ir trukdo gyventi, tada nieko gero. Jei klientas priimamas, kaip neišmanėlis, bet tik dėl to, kad tai nėra jo pagrindinis darbas, ir viskas kantriai aiškinama, tada viskas gerai. Technologijos yra sunkiai įkandamos daugybei žmonių, bet tai nereiškia, kad jie negali patys susikurti naujo el. pašto ar įdiegti naują programą serveryje.

    Kainos ir kokybės santykis

    Svetainių talpinimas, kuris kainuoja mažai, greičiausiai nepasižymi labai aukšta kokybe. Pigiai kainuoja tie hostingai, kurie neturi operatyvaus klientų aptarnavimo, ar dažnai patiria įvairius lūžinėjimus. Taip pat tie, kurie neturi savo budinčių IT administratorių, o naudojasi duomenų centrų teikiamomis paslaugomis.

    Kiek yra brangu, nebrangu? 3-5 eurai mėnesiui nėra didelė suma. 10 eurų – jau daugoka, tad reiktų gerai pasvarstyti, už ką mokama, jei techniniai duomenys yra tokie patys, kaip pas konkurentus. Svarbiausia – ar techninė pagalba veikia operatyviai…

     

  • Internetinio puslapio kūrimas: atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus

    Šiais laikais turint verslą būtina jį perkelti į internetinį puslapį, kadangi tai yra pati efektyviausia ir daugiausiai pasiekti padėti galinti reklama. Suprantama, kad platus reklamų pasirinkimas skatina vertinti ir skirtingas galimybes, juolab, daugiausia dėmesio reikia skirti savo auditorijai, kadangi pagal ją galima rasti ir tinkamiausią variantą.

    Tačiau bet kuriuo atveju interneto puslapių kūrimas yra geriausias ir daugiausia naudos pasiekti galintis pasirinkimas. Kadangi šiuo metu tokių puslapio kūrimas yra labai platus ir paslaugas siūlo ne vienas specialistas – visiškai natūralu, kad lengva pasimesti informacijos jūroje. Kad taip nenutiktų nurodysime esminius niuansus, kurie padės paprasčiau susigaudyti internetinio puslapio kūrimo klausymuose.

    • Rinkitės tokias puslapio kūrimo platformas, kurios yra draugiškos seo.
    • Vertinkite individualius dizainus. Daugelis galvoja, kad neverta skirti pinigų, kadangi galima rasti visiškai nemokamų šablonų. Žinoma, galbūt Lietuvoje daugiau nebebus puslapio, kuris turės tą patį šabloną, tačiau juk dizainas turi perteikti ir Jūsų verslo idėją, mintį, tad tai ne tik pastatas, kuriame yra informacija. Tai – Jūsų verslo veidas.
    • Nepamirškite kuo daugiau dėmesio skirti turiniui, kadangi būtent per vizualizacijas bei tekstus pavyksta „užsiauginti“ publiką.
    • Būtinai kuo daugiau dėmesio skirkite smulkmenoms ir geriau visai neleisti svetainės tol, kol ji nebus tinkamai paruošta ir kol nebus tokia, kokios tikrai negėda rodyti. Labai daug –užsakovų nori kuo greitesnio rezultato ir dažniausiai specialistų kartojimas, kad tam reikia laiko – neveikia. Taigi, teks apsišarvuoti kantrybe, kadangi kokybė reikalauja laiko, o kadangi galiausiai interneto svetainė yra ilgalaikis rezultatas – verta skirti laiko tiek, kiek reikia, kad rezultatas būtų geras.
    • Nepamirškite, kad net ir reprezentacinis internetinis puslapis reikalauja nuolatinės priežiūros. Tik tokiu atveju pavyks gauti tikrai skoningai atrodantį puslapį, kuriame daugelis lankysis ne tik dėl konkrečių paslaugų, tačiau pirmiausia – dėl kokybiško turinio.

    Interneto puslapių kūrimas neatsiejamas ir nuo geriausios reklamos pasirinkimo, tad apgalvokite ir šį niuansą, kadangi tik bendras pastangų derinys garantuos, kad turimas internetinis puslapis puikiai atliks jam skirtas funkcijas.

    Interneto puslapio subtilybes pristato savos srities ekspertai. Daugiau sužinosite čia: https://soliduskodas.lt/paslaugos/internetiniu-svetainiu-kurimas

  • Interneto puslapių kūrimas ir „debesis“

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapį kurti kartais užtrunkama. Nesigilinsime į detales, tačiau priežastys yra tikrai aiškios – nesusikalbėjimas ir efektyvaus darbo modulio trūkumas. Kartais ir dėl to, kad nesinaudojama „debesies“ programomis ir sprendimais.

    Kaip interneto puslapių kūrimas susijęs su „debesiu“? Kodėl jie dirba kartu?

    Pirmiausia, tikriausiai žinote, kad „debesies“ technologijos reiškia resursus, kurie yra nusamdomi ir naudojami tik tada, kai reikia. Tai informacija ir duomenys laikomi nutolusiuose vienas nuo kito laikmenose, todėl yra saugu ir patikima. Kokias „debesies“ technologijas naudoja Lietuvos verslininkai ir interneto svetainių kūrėjai?

    Talpinimas

    Interneto puslapis turi būti patalpintas serveryje. Jis gali būti patalpintas įmonės serveryje arba „debesyje“, kur visi duomenys bus saugūs. Rinktis galima ir ten ir ten, taip sukuriamas „hibridinis debesis“, kuris yra ypač populiarus pasaulyje, o Lietuvoje dažniausiai sutinkamas finansiniame sektoriuje. Paprastai interneto svetainei „debesis“ nėra reikalingas tol, kol į ją neplūsta tūkstančiai lankytojų per dieną. Kai srautas padidėja, geriausia ją talpinti būtent galingesnėmis savybėmis pasižyminčioje aplinkoje.

    Projektų valdymas

    Interneto puslapių kūrimas – gana sudėtingas procesas. Jame daug skirtingų žmonių turi padaryti skirtingus darbus, kurie priklauso vienas nuo kito. Klientas nepatvirtino dizaino -> dizaineris negali jo paruošti „karpymui“ -> programuotojas negali pradėti kurti HTML ir „vilkti“ ant turinio valdymo sistemos. Viskas susiję labai tampriai, todėl sugriuvus vienam mechanizmui, išsiderina visas variklis ir projektas stoja. Tam naudojami specialūs „debesies“ įrankiai, padedantys suvaldyti visus procesus. Dažniausiai dirbama Agile principais paremtais įrankiais, kurie naudojami tiek kūrėjų, tiek klientų pusėse.

    „Dropbox“ ir kiti

    Informacijos dalinimasis – svarbiausias bendradarbiavimo momentas. Siuntinėti el. paštu daug duomenų – neefektyvu. Tam naudojamos nemokamos „debesies“ talpyklos, pavyzdžiui, „Dropbox“, Google Diskas, OneDrive iš Office 365 ir kiti. Juose gali būti laikomi projekto aprašymai, eskizai ir kiti reikalingi failai visiems projekte dalyvaujantiems žmonėms – klientams ir kūrėjams. Interneto puslapių kūrimas reikalauja kruopštumo, dokumentacijos, tad nemokamos talpyklos tam kuo puikiausiai tinka.

    Testavimas

    Yra toks dalykas, kaip testavimas. Jo tikslas – patikrinti sistemą ar įrankį prieš paleidžiant į viešumą, kaip jis susitvarko su kritiniais vartotojų srautais. Tai daroma sukuriant tūkstančius netikrų vartotojų („botų“) ir paleidžiant juos į viešai neprieinamą įrankį. Tada stebima, kas stringa, kur galima pasitaisyti, kad būtų vartojama mažiau serverio resursų. Toks testavimas galimas tik turint didelius resursus atsargoje ir specialius „debesies“ įrankius. Jis naudingas visiems įrankiams, kurie gali netikėtai sulaukti daug lankytojų, pavyzdžiui, po paminėjimo užsienio ar Lietuvos žiniasklaidoje.

    „Debesis“ – neatsiejamas interneto svetainių kūrėjų palydovas ir darbo įrankis. Su juo dirbti galima kur kas efektyviau.