Žyma: interneto svetainių dizainas

  • Internetinių svetainių kūrimas: raktas į sėkmingą el. prekybą Lietuvoje

    Internetinių svetainių kūrimas, Elektroninių parduotuvių kūrimas

    Elektroninė komercija Lietuvoje pastaraisiais metais sparčiai auga, tačiau verslininkai susiduria su didelės konkurencijos ir vartotojų pasitikėjimo trūkumo iššūkiais. Nors vis daugiau įmonių perkelia savo veiklą į internetą, išsiskirti iš minios tampa vis sudėtingiau. Be to, vartotojai dažnai abejoja naujų el. parduotuvių patikimumu, o tai gali lemti mažesnius pardavimus.

    Internetinių svetainių kūrimo svarba el. komercijoje

    Norint įveikti šiuos iššūkius, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių kūrimą. Kokybiška svetainė ne tik pritraukia lankytojus, bet ir skatina juos tapti klientais. Svarbu, kad svetainė būtų patogi naudoti, greitai veiktų ir atitiktų šiuolaikinius dizaino standartus. Taip pat būtina užtikrinti, kad svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, nes vis daugiau vartotojų apsiperka naudodamiesi telefonais ar planšetėmis. Elektroninių parduotuvių kūrimas Lietuvoje yra pakankamai gerai išvystytas, tad kūrėjų surasti nėra sudėtinga.

    Elektroninių parduotuvių kūrimo etapai

    Kuriant elektroninę parduotuvę, svarbu atkreipti dėmesį į kelis pagrindinius etapus:

    1. Rinkos tyrimas ir tikslinės auditorijos nustatymas: supraskite, ko nori jūsų potencialūs klientai ir kaip galite patenkinti jų poreikius.
    2. Platformos pasirinkimas: pasirinkite tinkamą el. prekybos platformą, atsižvelgdami į savo verslo poreikius ir biudžetą. Populiarios platformos Lietuvoje yra „WooCommerce“, „Shopify“, „OpenCart“, „Prestashop“ ir „Magento“.
    3. Dizainas ir funkcionalumas: sukurkite patrauklų ir intuityvų dizainą, užtikrinkite, kad svetainė būtų lengvai naršoma ir turėtų visas būtinas funkcijas, tokias kaip prekių filtravimas, paieška, saugūs mokėjimo būdai.
    4. Turinio kūrimas: paruoškite kokybiškus prekių aprašymus, nuotraukas ir kitą turinį, kuris padės klientams priimti sprendimą pirkti.
    5. Testavimas ir paleidimas: prieš paleidžiant parduotuvę, išbandykite jos funkcionalumą, kad įsitikintumėte, jog viskas veikia sklandžiai.

    SEO ir rinkodaros strategijos

    Sukūrus elektroninę parduotuvę, būtina investuoti į SEO (optimizavimą paieškos sistemoms) ir kitas rinkodaros strategijas. Tai padės padidinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau lankytojų. Naudokite socialinius tinklus, el. pašto rinkodarą ir kitus kanalus, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją. Atminkite, kad internetinių svetainių kūrimas turi būti itin kokybiškas, nes nuo techninio išpildymo priklauso ir SEO rezultatai.

    Vartotojų pasitikėjimo stiprinimas

    Norint įgyti vartotojų pasitikėjimą, svarbu užtikrinti saugius mokėjimo būdus, aiškiai pateikti grąžinimo politiką ir teikti kokybišką klientų aptarnavimą. Teigiami klientų atsiliepimai taip pat padeda kurti patikimą įvaizdį.

    Elektroninės komercijos ateitis Lietuvoje

    Elektroninė komercija Lietuvoje turi didelį augimo potencialą. Nors šiuo metu el. prekybos dalis sudaro apie 10 proc. visos prekybos apimties, pasaulinis vidurkis siekia 22 proc. (rašo Verslo žinios). Tai rodo, kad Lietuvos verslininkai turi daug galimybių plėsti savo veiklą internete ir pasiekti platesnę auditoriją.

    Elektroninė komercija Lietuvoje sparčiai vystosi, tačiau norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių ir elektroninių parduotuvių kūrimą. Kokybiška svetainė, efektyvios rinkodaros strategijos ir vartotojų pasitikėjimo stiprinimas padės jūsų verslui augti ir klestėti skaitmeninėje erdvėje.

  • 3 priežastys, kodėl jūsų verslui reikalingas tinklalapis?

    Pradedant savo verslą, yra daugybė darbų, kuriuos reikia atlikti. Sąrašas ilgas. Kurioje darbo sąrašo ir prioritetų eilėje stovi užduotis „susikurti svetainę“? Kartais šios užduoties net nėra prioritetų sąraše, nes atrodo, jog tinklalapio net nereikia. Viską galima pasiekti naudojantis socialiniais tinklais.

    Ir nors iš dalies tai tiesa šiais laikais, tačiau tinklalapyje galima dalintis informacija bei pateikti pasiūlymus, kurie socialiniuose tinkluose liktų nepastebėti. O ir esama daugiau priežasčių turėti savo verslo, net jei tai smulkus verslas, tinklalapį. Tad pirmyn – kodėl jums reikalingas tinklalapis?

    Tinklalapis prideda patikimumo

    Žmonėms reikia priežasties pasitikėti jumis ir jūsų verslu. Profesionalios interneto svetainės kūrimas yra mažas žingsnis didelių pasiekimų link. Žmonės labiau pasitiki verslu, kuris yra atviras, pateikia informaciją vienoje vietoje, suteikia papildomos naudingos informacijos savo tinklalapyje.

    Žinoma, reklama ir šokinėjančiais baneriais apkrautas tinklalapis naudos nesuteiks, tad yra kelios taisyklės į ką atkreipti dėmesį kuriant tinklalapį:

    • Pasirinkite solidų ir jūsų verslo stilių ar modelį atitinkantį domeną. Pasirinkite patikimai atrodančią galūnę. Lietuvoje įprasta naudoti .lt, tačiau jei planuojate plėstis į užsienio rinkas, galite iš karto rinktis .com ar kitą atpažįstamą domeno galūnę.
    • Skirkite laiko dizainui. Pirmas įspūdis svarbiausias, tad įsitikinkite, jog jūsų tinklalapio išvaizda yra patraukli, nerėžia akies, yra lengvai suprantamos struktūros ir atrodo patikimai.
    • Pasitikrinkite gramatiką ir stilių. Netaisyklingai parašyti žodžiai, pamestos galūnės ir lietuviškos raidės ar praleisti kableliai gali atbaidyti akylesnius jūsų klientus.
    • Turėkite kontaktų puslapį. Klientai įėję į jūsų tinklalapį turi rasti informaciją kaip su jumis susisiekti, taip pat dažniausiai užduodamus klausimus bei  kitą informaciją apie įmonę, kuri įrodo, jog jūs neišgalvoti ar apgavikai, o rimtai dirbantys specialistai.

    Tinklalapis sukuriamas labai lengvai

    Šiais laikais sukurti tinklalapį netrunka ilgai ir daug nekainuoja Yra daugybė įrankių, platformų, specialistų, kurie šį darbą padaro paprastu ir greitu. Jums tereikia turėti viziją ir idėją, ką norite patiekti potencialiems klientams tinklalapyje, ar tai turėtų būti informacinis tinklalapis, vizitinė kortelė ar pardavimų kanalas –  visa kita atliekama pagal šią viziją.

    Tinklalapis pritraukia naujų klientų

    Net jei jums atrodo, kad užtenka atliekamų  pardavimų socialiniuose tinkluose, tačiau tinklalapis yra randamas paieškos sistemose ir iš ten gali atvesti jums klientų. Galbūt žmogus apie jus girdėjo, gavo rekomendaciją, tačiau nenaudoja socialinių tinklų – įvedęs pavadinimą potencialus pirkėjas randa jūsų tinklalapį ir pradeda savo, kaip jūsų kliento kelionę.

    Tai tik trys mažos priežastys, kodėl verta turėti savo tinklalapį. Priežasčių yra daug daugiau, tad neverta dvejoti, o pradėkite veikti – laikas susikurti savo verslo tinklalapį!

  • Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

    Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

    Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

    Suformuojamas verslo veidas

    Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

    Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

    Stipresnis pirmasis įspūdis

    Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

    Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

    Geresnė verslo reputacija

    Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

    Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

    Didina pasitikėjimą

    Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

    Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

    Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

    Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

    Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

  • Interneto puslapių kūrimas: 5 patarimai

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapius kuriame seniai. Keista, tačiau esame ir kitoje barikadų pusėje – juos užsakome iš kitų kūrėjų. Todėl puikiai žinome ir užsakovo, ir atlikėjo problemas, lūkesčius ir… stereotipus. O taip, stereotipai labai svarbūs mūsų darbe ir kasdieniame bendravime. Juk patys pagauname save sakant, kad „su tais dizaineriais neina susikalbėti“, arba „tie programuotojai – iš kitos planetos“, arba „užsakovas šiandien negavo rytinio sekso, todėl nežino, ko pats nori…“. Mes matome pilną šio reikalo vaizdą, todėl galime leisti sau pasidalinti 5 patarimais užsakovams, kurie padės paprasčiau ir lengviau sukurti svetainę. Interneto puslapių kūrimas – populiarus verslas Lietuvoje. Turime labai platų pasirinkimą, tiek galimybių, tiek kainų atžvilgiu. Mūsų dizaineriai turi puikų estetinį suvokimą ir gali laisvai kurti pasaulinio lygio projektus, kaip ir programuotojai.

    1. Trumpesnis terminas – mažiau streso! Kuo trumpai krapštysitės su savo interneto puslapiu, tuo mažiau streso patirsite patys ir sukelsite kūrėjams. Jums jų reikės nuolatos, tad susigadinti santykių su pirmuoju užsakymu tikrai neverta. Taip pat būkite pragmatiški kalbėdami apie terminus. Viską dauginkite iš 3. Jei kūrėjai sako, kad kažką atliks per savaitę, nusiteikite šiam darbui skirti tris savaites. Tiesiog bus mažiau sužlugdytų vilčių.
    2. Duokite savo svetainei konkrečias užduotis. Baigėsi tie laikai, kai interneto puslapis turėjo būti supergražus, extraišskirtinis ir turboįspūdingas. Dabar yra tas laikas, kai iš interneto puslapio, kaip ir iš kiekvieno pardavimų vadybininko yra reikalaujama rezultatų. Konkrečių! Netinka – prakalbėta 2,5 valandos su klientu, pardavimų – už 0 eur. Jūsų puslapis turi turėti konkrečias užduotis. Pavyzdžiui:
      1. Per mėnesį atvesti 1500 unikalių lankytojų;
      2. Per savaitę surinkti 10 naujų „laikų“ jūsų Facebook puslapiui;
      3. 3 užklausos per dieną iš interneto formos;
      4. Pristatyti naują paslaugą išsamiai ir aiškiai;
      5. Ir t.t.
    3. Ateityje jūsų puslapį reikės perdaryti. Turėkite tai omenyje. Tiesiog technologijos pasikeis per keletą metų dramatiškai ir vieną dieną pajausite, kad jūsų puslapis nebeatitinka laikmečio dvasios. Tada reikės jį perdaryti. Klausimas tik ar reikės pakeisti tik keletą elementų, ar vėl turėsite investuoti į absoliučiai naują interneto puslapį.
    4. Tekstai ruošiami prieš interneto svetainės kūrimą, o ne PO. Viena iš esminių klaidų Lietuvos rinkoje yra ta, kad tekstai kuriami tik sukūrus dizainą ir paleidus puslapį. Tai gali užtrukti, todėl rekomenduojama šiuos du svarbius dalykus atlikti lygiagrečiai. Paleisti puslapį reiktų jau su visais tekstais. Aišku, tobulinti juos galėsite iki begalybės, jei tik turėsite laiko ir noro.
    5. Investuokite į mobiliąją versiją, o ne į prašmatnų dizainą. Jei puslapiui sukurti yra skiriamas fiksuotas biudžetas, tenka pagalvoti, į ką labiau apsimoka investuoti – į unikalų ir išskirtinį puslapio dizainą, kuris kainuoja labai daug ir užima labai ilgai padaryti, ar į mobiliąją versiją ir kitus techninius momentus? Mes rekomenduojame mobiliąją versiją. 5000 eurų unikaliam dizainui galėsite skirti tada, kai jūsų puslapis – virtualus pardavimų vadybininkas būtent tokią sumą jums uždirbs be didesnių pastangų. Jei neuždirbs, reiškia nenusipelno jis unikalaus dizaino. Juk tai jūsų prekės ženklo rūbas internete, kurį, esant reikalui, galima pakeisti. Kam užsisakinėti kostiumą pas siuvėją, jei galima jį nusipirkti internetu ar turguje?..

    Tikimės, kad šie 5 svarbūs patarimai padės jums atrasti tinkamus interneto puslapių kūrėjus, kurie sukurs efektyviai veikiantį puslapį.