Žyma: logotipų kūrimas

  • 7 svarbūs veiksniai renkantis svetainių ir logotipų kūrėjus

    dizainasAbejojantiems dėl savo valdomos įmonės internetinės svetainės būtinybės, visuomet vertėtų pabrėžti keletą labai svarbių „būvimo internete“ privalumų. Turėtumėte nepamiršti, kad didžioji dalis šiuolaikinių vartotojų kasdien naudojasi internetu. Jie tai daro ne tik bendraudami ar pramogaudami, tačiau taip pat ir ieškodami jiems aktualios informacijos, vienų ar kitų paslaugų teikėjų ir reikalingų prekių. Todėl jei šiuolaikinis verslas neturi reprezentacinės svetainės, jis praranda didžiulį konkurencinį pranašumą. Be to, interneto pagalba galima daug efektyviau sumažinti verslo patiriamas išlaidas, o naudojamą reklamos strategiją paversti daug efektyvesne. Ką jau kalbėti apie tai, kad pastarieji privalumai anaiptol nėra vieninteliai. Todėl jei dar nespėjote pasirūpinti savo įmonės internetiniu tinklalapiu, pats metas kibti į svetainių ir logotipų kūrėjų paieškas.

    Svetainių ir logotipų kūrėjų paieška bei jų pasirinkimas

    Kadangi internetinių tinklalapių svarba ir būtinybė yra neginčijama, svetainių ir logotipų kūrėjų taip pat yra daugybė. Nors iš pirmo žvilgsnio didelė pasiūla yra privalumas, vis dėlto neretai apie tokias paslaugas galvojantiems vartotojams tampa pakankamai sudėtinga nuspręsti, kurie paslaugų teikėjai jiems tiktų geriausiai. Dėl šios priežasties iš anksto turėtumėte pagalvoti apie keletą svarbių detalių:

    • Paslaugų teikėjų patirtis: Nereikia nė sakyti, kokią didelę reikšmę atliekamo darbo kokybei visuomet turėjo, turi ir turės turima patirtis. Nepaisant to, kokius mokymus yra baigę tokių paslaugų teikėjai, patirtis yra pats svarbiausias veiksnys. Todėl orientuokitės į tuos specialistus, kurie šioje srityje veikia jau daugybę metų.
    • Atliktų darbų pavyzdžiai: Tai dar vienas labai svarbus veiksnys, kuris gali nulemti jūsų sprendimą pasirinkti konkrečią tokias paslaugas siūlančią bendrovę. Kiekvieni ne vienerių metų patirtį šioje rinkoje turintys paslaugų teikėjai savo tinklalapiuose pateikia daugybės atliktų darbų pavyzdžius. Būtent tai gali tapti puikia ir efektyvia priemone, padedančia suprasti, kokia yra bendrovės patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.
    • Buvę/esami klientai: Jei internetiniame tinklalapyje atrandate atliktų darbų pavyzdžius, jūs taip pat neabejotinai matysite ir buvusius ar vis dar esamus klientus. Tai leidžia suprasti, su kokio žinomumo ir kokio lygio klientais dirba konkreti bendrovė.
    • Siūlomų paslaugų įvairovė: Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko skirtingas paslaugas užsakydami skirtingose bendrovėse, tuomet galite atsižvelgti ir į siūlomų paslaugų spektrą. Kuo jis platesnis, tuo jums bus lengviau pasinaudoti visomis jums aktualiomis paslaugomis. Pavyzdžiui, galite apsilankyti logotipų kūrėjų puslapyje ir taip pat netruksite pastebėti, kad jie siūlo ne tik logotipų kūrimo paslaugas, tačiau taip pat gali pasirūpinti ir svetainių, firminio stiliaus ir prekės ženklo kūrimu.
    • Paslaugų kaina: Nepamirškite atsižvelgti ir į teikiamų paslaugų kainą, jokiu būdu nesusitelkiant į pačią žemiausią. Turėtumėte suprasti, kad savo atliekamą darbą vertinantys specialistai taiko adekvačias ir rinkoje vyraujančias kainas. Jei matote, kad paslaugos įkainojamos pernelyg pigiai, tai gali būti neprofesionalumo ženklas.
    • Požiūris į klientą: Labai svarbu pasirinkti tuos paslaugų teikėjus, kurių požiūris į jų klientus yra pats profesionaliausias. Jūs turite sulaukti pačios aukščiausios kokybės aptarnavimo, todėl prieš nuspręsdami, kuriuos specialistus pasirinksite, būtinai su jais tiesiogiai susisiekite.
    • Reprezentacinis tinklalapis: Turbūt ne kartą esate girdėję posakį – „batsiuvys be batų“. Internetinių svetainių ir logotipų kūrėjai privalo turėti savo paslaugas reprezentuojantį tinklalapį. Tai taip pat yra puiki priemonė, kurios pagalba jie savo potencialiems klientams parodo, kokia yra jų patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.

    Jei visą tai tinkamai įvertinsite ir apgalvosite, galiausiai galėsite daug lengviau priimti sėkmingą sprendimą, pasirenkant tikrus profesionalus.

  • Logotipų kūrimas – įmonės įvaizdžio formavimas

    logotipų kūrimasNaujos įmonės įkūrimas – svarbus žingsnis, reikalaujantis nemažai žinių, pastangų ir tinkamų sprendimų. Vienas svarbiausių darbų įmonės kūrimosi stadijoje yra logotipų kūrimas. Logotipas – tai Jūsų įmonės ženklas, simbolis, pareiškimas, moto. Visa tai, ką simbolizuoja Jūsų įmonė turi atsispindėti logotipe. Todėl turėti tinkamą ir gerą logotipą privalu kiekvienai save gerbiančiai įmonei.

    Kaip tai padaryti?

    Norėdami sukurti tinkamą savo logotipą, pirmiausia turėsite gerai apsibrėžti visus svarbiausius su įmone susijusius teiginius. Tai reiškia, kad turite konkrečiai apsibrėžti įmonės veiklą, jos misiją ir viziją, jos vertybes ir darbo nuostatas. Dažniausiai įmonės veiklos pradžioje, norint tinkamai suformuluoti įmonės tikslus ir nuostatas tam skiriama ypač daug dėmesio, dažnai net organizuojami darbuotojų ir vadovų seminarai, diskusijos, kurių metu kiekvienas išsako savo nuomonę, kokia įmonės viziją įsivaizduoja.

    Visa tai turės atsispindėti Jūsų logotipo spalvose, žodžiuose, naudojamuose ženkluose. Štai pavyzdžiui su ekologija susijusioms įmonėms patariama logotipuose naudoti žalius elementus, vengti ryškių laužytų linijų. Kad būtumėte tikri, jog Jūsų kuriamas logotipas atitinka standartus, yra tinkamas ir kokybiškas, pravartu kreiptis pagalbos į profesionalus. Lietuvoje rasite nemažai reklamos įmonių, kurioms logotipų kūrimas – kasdienis darbas. Čia Jums patars dizaineriai, reklamos specialistai, rinkodaros ekspertai.

    Kur naudoti?

    Dažnai verslininkai klausia, kur reikia naudoti logotipą. Kartais atrodo, kad jis reikalingas tik vizitinėms kortelėms. Tačiau iš teisų logotipas gali pagelbėti reklamuojant Jūsų įmonę beveik visur. Pirmiausia tai logotipu galite sužaisti savo ofise. Būtinai pasirūpinkite, kad logotipas Jūsų biure būtų matomoje vietoje. Taip pat pasirūpinkite komandos atributika: sąsiuviniais, rašikliais, marškinėliais su Jūsų įmonės logotipu.

    Kitas žingsnis – išorinė reklama. Kartais verslininkai pamiršta, kad logotipų kūrimas ir jo naudojimas nepasibaigia už biuro teritorijos. Logotipas gali pasitarnauti kaip puiki išorinė reklama. Jį pravartu naudoti visuose savo plakatuose, vidiniuose ir išoriniuose leidiniuose, skrajutėse, ant dovanų kuponų.  Taip pat logotipas pagelbsti jei esate socialiai aktyvi įmonė. Bendradarbiaudami su kitais partneriais ar remdami renginius pasirūpinkite, kad Jūsų logotipas atsidurtų ant partnerių reklamų ar informacinių leidinių. Visa tai leidžia pasiekti platesnį vartotojų srautą ir padidinti įmonės vardo žinomumą.