Norėdami parduoti prekę turite turėti parduotuvę. Jei seniau buvo mastoma tik apie fizinį pardavimo tašką, tai šiomis dienomis retas verslas neturi savo el. parduotuvės. Verslininkams naudinga žinoti, kaip sukurti elektroninę parduotuvę. Jos dėka galite pritraukti daugiau klientų. Vadinasi – didesnis šansas, kad Jūsų prekė bus ne tik pamatyta, bet ir nupirkta. Nieko nelaukite ir pradėkite pardavinėti internetu jau šiandien. Tegul būna Jūsų el. parduotuvė ne tik estetiškai graži, bet ir lengvai naudojama.
Išlaikyti visapusiškai gerą ir patogią el. parduotuvę reikalauja ne mažiau pastangų negu fizinę. Taip pat bus platesnis turimas prekių asortimentas, tuo sudėtingiau ją bus valdyti. Nepatingėkite ir išanalizuokite konkurentus bei įvertinkite reklamos biudžetą, apgalvokite kiekvieną savo žingsnį – nuo asortimento parinkimo iki siuntinio supakavimo. Visa tai galite surašyti popieriuje, kad mintys nepasimestų ir galėtume panaudoti kurdami savo el. parduotuvę. Taip Jums bus daug paprasčiau sudaryti sėkmingo internetinio verslo vystymo planą.
Greitai ir lengvai susikurkite internetinę parduotuvę. Viską galėsite daryti patys ir net nereiks sudėtingai programuoti. Parduotuvė veiks be darbo valandų 24/7, net kai miegosite. Kuriant savo el. parduotuvę galėsite pasirinkti asmenines pristatymo parinktis. Beliks pritaikyti rinkodarą ir SEO funkcijas.
Vienas svarbiausių ir lemtingiausių žingsnių elektroninės parduotuvės kūrime – tinkamiausios platformos pasirinkimas. Ją rinkdamiesi, įvertinkite:
- prekių asortimento dydį;
- funkcijas, kurias elektroninė parduotuvė turėtų atlikti;
- rinką – norėsite prekiauti tik Lietuvoje, ar visam pasauliui;
- mokėjimo būdus: atsiskaitymas naudojantis internetine bankininkyste, „Visa“ ar „Mastercard“ kortelėmis, tiesioginis debetas;
- prekių pristatymą;
- jei reikalinga – sujungimą su buhalterine sistema;
- svetainės turinio atnaujinimą bei tobulinimą.
Turėdami el. parduotuvės platformą, registruosite domeną ir rūpinsitės elektroninės parduotuvės dizainu. Dizainas bus glaudžiai susijęs ir su būsimomis produktų nuotraukomis. Tad nepagailėkite nei laiko, nei pinigų kokybiškoms nuotraukoms. Juk tik pagal jas klientai sprendžia – pirkti prekę ar ne. Kuo patrauklesnis ir patogesnis naudoti bus el. parduotuvės dizainas bei nuotraukos, tuo didesnis šansas, kad bus nupirkta būtent Jūsų siūloma prekė. Elektroninė prekyba šiomis dienomis yra svarbiausia Jūsų verslo gairė į sėkmę ir finansinį pasisekimą.