Žyma: puslapio dizainas

  • 7 svarbūs veiksniai renkantis svetainių ir logotipų kūrėjus

    dizainasAbejojantiems dėl savo valdomos įmonės internetinės svetainės būtinybės, visuomet vertėtų pabrėžti keletą labai svarbių „būvimo internete“ privalumų. Turėtumėte nepamiršti, kad didžioji dalis šiuolaikinių vartotojų kasdien naudojasi internetu. Jie tai daro ne tik bendraudami ar pramogaudami, tačiau taip pat ir ieškodami jiems aktualios informacijos, vienų ar kitų paslaugų teikėjų ir reikalingų prekių. Todėl jei šiuolaikinis verslas neturi reprezentacinės svetainės, jis praranda didžiulį konkurencinį pranašumą. Be to, interneto pagalba galima daug efektyviau sumažinti verslo patiriamas išlaidas, o naudojamą reklamos strategiją paversti daug efektyvesne. Ką jau kalbėti apie tai, kad pastarieji privalumai anaiptol nėra vieninteliai. Todėl jei dar nespėjote pasirūpinti savo įmonės internetiniu tinklalapiu, pats metas kibti į svetainių ir logotipų kūrėjų paieškas.

    Svetainių ir logotipų kūrėjų paieška bei jų pasirinkimas

    Kadangi internetinių tinklalapių svarba ir būtinybė yra neginčijama, svetainių ir logotipų kūrėjų taip pat yra daugybė. Nors iš pirmo žvilgsnio didelė pasiūla yra privalumas, vis dėlto neretai apie tokias paslaugas galvojantiems vartotojams tampa pakankamai sudėtinga nuspręsti, kurie paslaugų teikėjai jiems tiktų geriausiai. Dėl šios priežasties iš anksto turėtumėte pagalvoti apie keletą svarbių detalių:

    • Paslaugų teikėjų patirtis: Nereikia nė sakyti, kokią didelę reikšmę atliekamo darbo kokybei visuomet turėjo, turi ir turės turima patirtis. Nepaisant to, kokius mokymus yra baigę tokių paslaugų teikėjai, patirtis yra pats svarbiausias veiksnys. Todėl orientuokitės į tuos specialistus, kurie šioje srityje veikia jau daugybę metų.
    • Atliktų darbų pavyzdžiai: Tai dar vienas labai svarbus veiksnys, kuris gali nulemti jūsų sprendimą pasirinkti konkrečią tokias paslaugas siūlančią bendrovę. Kiekvieni ne vienerių metų patirtį šioje rinkoje turintys paslaugų teikėjai savo tinklalapiuose pateikia daugybės atliktų darbų pavyzdžius. Būtent tai gali tapti puikia ir efektyvia priemone, padedančia suprasti, kokia yra bendrovės patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.
    • Buvę/esami klientai: Jei internetiniame tinklalapyje atrandate atliktų darbų pavyzdžius, jūs taip pat neabejotinai matysite ir buvusius ar vis dar esamus klientus. Tai leidžia suprasti, su kokio žinomumo ir kokio lygio klientais dirba konkreti bendrovė.
    • Siūlomų paslaugų įvairovė: Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko skirtingas paslaugas užsakydami skirtingose bendrovėse, tuomet galite atsižvelgti ir į siūlomų paslaugų spektrą. Kuo jis platesnis, tuo jums bus lengviau pasinaudoti visomis jums aktualiomis paslaugomis. Pavyzdžiui, galite apsilankyti logotipų kūrėjų puslapyje ir taip pat netruksite pastebėti, kad jie siūlo ne tik logotipų kūrimo paslaugas, tačiau taip pat gali pasirūpinti ir svetainių, firminio stiliaus ir prekės ženklo kūrimu.
    • Paslaugų kaina: Nepamirškite atsižvelgti ir į teikiamų paslaugų kainą, jokiu būdu nesusitelkiant į pačią žemiausią. Turėtumėte suprasti, kad savo atliekamą darbą vertinantys specialistai taiko adekvačias ir rinkoje vyraujančias kainas. Jei matote, kad paslaugos įkainojamos pernelyg pigiai, tai gali būti neprofesionalumo ženklas.
    • Požiūris į klientą: Labai svarbu pasirinkti tuos paslaugų teikėjus, kurių požiūris į jų klientus yra pats profesionaliausias. Jūs turite sulaukti pačios aukščiausios kokybės aptarnavimo, todėl prieš nuspręsdami, kuriuos specialistus pasirinksite, būtinai su jais tiesiogiai susisiekite.
    • Reprezentacinis tinklalapis: Turbūt ne kartą esate girdėję posakį – „batsiuvys be batų“. Internetinių svetainių ir logotipų kūrėjai privalo turėti savo paslaugas reprezentuojantį tinklalapį. Tai taip pat yra puiki priemonė, kurios pagalba jie savo potencialiems klientams parodo, kokia yra jų patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.

    Jei visą tai tinkamai įvertinsite ir apgalvosite, galiausiai galėsite daug lengviau priimti sėkmingą sprendimą, pasirenkant tikrus profesionalus.

  • Svetainių kūrimas naujoviškai

    interneto puslapių kūrimas

    Ar žinojote, kad paprastiems interneto puslapiams galimai nereikia rašyti nė eilutės kodo. O taip, programuotojai neteks darbo… Svetainių kūrimas naujoviškai nebereikalauja nei didelio programuotojo, nei dizainerio indėlio. Bet apie viską iš pradžių.

    Svetainių kūrimas seniau

    Prieš dešimtmetį, interneto tinklalapiai buvo kuriami kiek kitaip. Svarbiausias žmogus buvo dizaineris, kuris sugalvoja visą koncepciją. Antras pagal svarbumą – programuotojas, kuris viską sudėlioja ir suprogramuoja, naudodamas savo TVS (turinio valdymo sistema). Arba ne savo, o komercinę, kurios licencija buvo pardavinėjama (iPyramid). Trečias pagal svarbą žmogus, kuris turėjo klausyti dizainerio ir programuotojo nurodymų buvo projektų vadovas. Jis turėjo bendrauti su klientu ir dirbti tarpininku tarp programuotojo, dizainerio ir buhalterės…

    Puslapį pagaminti trukdavo mažiausiai mėnesį. Ir tai jei klientas nereiklus, o dizainas pavyko geras.

    Interneto svetainių kūrimas dabar

    Praėjus dešimtmečiui nuo tų „viduramžių“, situacija kiek pasikeitė. Svarbiausias žmogus dabar yra projektų vadovas. Jis parenka jau gatavą dizainą. Aišku, iš mandagumo paklausia ir dizainerio nuomonės, kuris dizainas iš tikrųjų geras. Panašios nuomonės jam reikia ir iš programuotojo, nes kai kurie dizainai yra gana sudėtingai valdomi. Kai parenkami keli dizainai – jie pateikiami klientui. Tada klientas sprendžia, kas jam tinkamiausia. Išsirinkę dizainą, kūrėjai jį nuperka iš dizainų parduotuvės.

    Tada projektų vadovas duoda darbo programuotojui, kad jis sukurtų neviešą bandomąjį puslapį, kuriame viską galima būtų keisti. Ir tik tada pradeda formuoti struktūra. Tai daroma su WordPress TVS, kuri yra nemokama ir visi apie tai žino. Mokėti reikia už nestandartinius dalykus arba valandinį įkainį, kiek projektų vadovas sugaišo laiko viską stumdydamas ir dėliodamas.

    Užsakovui duodami prisijungimai ir prasideda sunkiausias darbas – tekstų paruošimas ir sudėjimas. Jei puslapis yra perdaromas ir tekstai jau buvo, tai viskas vyksta kur kas greičiau. Naujų tekstų tenka lukterti.

    Šiuolaikiškas interneto puslapis sukuriamas per savaitę. Taigi, per mėnesį tokiu pat tempu galima sukurti 4 puslapius. Tokiu būdu interneto puslapių kūrimo kaina per dešimtmetį mažai keitėsi. Jei tada imdavo 2000 litų, tai dabar ima 2000 eurų, tik už mėnesio trukmės projektą. Kadangi per mėnesį padaromi 4 puslapiai, tai jie kainuoja po 500 eurų. Taip susidaro įspūdis, kad dabar interneto svetainių kūrimas yra smarkiai atpigęs.

    Kaip susirasti, kas jums sukurtų gerą puslapį? Specialistų ieškokite portale Paslaugos.lt. Tai smulkūs interneto puslapių kūrėjai, kurie gali padėti su nauja svetaine.

  • 7 patarimai kuriantiems interneto svetaines

    Internetiniu puslapiu kurimas

    Patarimai dalinami paprastai tiems, kas prekę ar paslaugą užsisako. Šį kartą padarykime kiek kitaip – duokime patarimų tiems, kas paslaugą teikia. Taip, tai skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurių viena iš paslaugų yra interneto svetainių kūrimas. Ką galima jiems patarti? Daug ką, ypač, kai šioje rinkoje dirbi 20 metų ir matei savo akimis, kaip vystėsi interneto puslapiai nuo praktiškai nulinės stadijos.

    Klientas – ne kvailys. Prieš dešimt metų pardavimų vadybininkai siūlydavo interneto svetainės kūrimo paslaugą verslininkams ir sulaukdavo daug keistų prašymų. Pavyzdžiui, atsinešti to interneto pavyzdžių… Tada buvo galima kalbėti su šiais žmonėmis, kaip su mažais vaikais. Dabar viskas pasikeitė ir klientai žino puikiai, kas tai yra, ir kam to interneto reikia. Nelaikykite jų kvailiais – išvengsite daug nemalonių situacijų.

    Mokyti, mokyti ir dar kartą mokyti. Net jei klientai – ne kvailiai, bet nusišnekėti sugeba aukščiausiu lygiu. Atleiskite jiems, nes dėl laiko trūkumo jie neskaito naujausių interneto puslapių kūrimo tendencijas nagrinėjančių straipsnių. Dėl to tik viena ausimi girdėję apie tokį dizainą, kuris susitraukia, kai žiūri per telefono ekraną. Klientus reikia pamokyti, kas yra kas ir su kuo galima valgyti.

    Pasiruoškite WordPress mokomąją medžiagą. Nepatingėkite surinkti video klipų anglų ar rusų kalba, kuriuose aiškinama apie WordPress veikimą. Patys galite ir neinvestuoti, bet geriau naudokite patikimus informacijos pranešimus, kad juos bet kada galėtumėte parodyti savo klientams. Sutaupysite laiko aiškinimams.

    Reikalaukite turinio. Nebent patys turite savo rašytojus ir galite pasirūpinti turiniu. Kitais atvejais, originalų turinį turi paruošti patys užsakovai. Interneto svetainių kūrimas yra ne tik darbas su dizainu ir kodu, bet ir su turiniu. Reikalingas turinys, kurį sudėję matysite puslapius išvaizdą gyvai.

    Padėkite su struktūra. Kai pasakai frazę „puslapio struktūra“, kai kurie užsakovai keistai į tave pasižiūri, kiti išsiviepia sarkastiškai, o treti tiesiog ima ir paklausia: o kas tai yra?.. Taip 3 iš 5 užsakovų tikrai reikės pagalbos su puslapio struktūra, todėl nepatingėkite apsilankyti jų konkurentų svetainėse ir pasiūlykite savo struktūrą, kaip atrodo logiška. Jie bus patenkinti. Geriau kažką išmesti, nei iki puslapio paleidimo galvoti, jog jis turės begales vidinių puslapių su skirtingais išdėstymais…

    Bazinis SEO optimizavimas. Tai tiesiog turi būti padaryta. Jei dirbate su WordPress, reikia tik poros įskiepių, kad viskas veiktų taip, kaip reikia. Aiškūs URI, privalomai įvedami MetaTitle ir kiti vidinio SEO optimizavimo dalykai padės jūsų užsakovams greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jie kažką apie tai yra girdėję, bet jūs galite jiems priminti apie vidinį optimizavimą iš savo pusės.

    AMP puslapiai. Nereikia klaidinti klientų dėl mobiliųjų svetainių versijų. Jūs jų trikrai nekuriate, nes dabar nebėra tam jokio poreikio. Tiesiog naudokite AMP puslapiams skirtus įskiepius, nebent klientas pats paprašys kažko įmantresnio mobiliesiems įrenginiams. Aišku, tada galėsite sukurti ir ne už dyką.

    Būkite sąžiningi. Interneto svetainių kūrimas gali būti tik nuolatinio bendradarbiavimo pradžia. Juk yra daugybė interneto rinkodaros dalykų, kuriuos galite savo klientams pasiūlyti ir vėliau…

  • Interneto puslapių kūrimas: 5 patarimai

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapius kuriame seniai. Keista, tačiau esame ir kitoje barikadų pusėje – juos užsakome iš kitų kūrėjų. Todėl puikiai žinome ir užsakovo, ir atlikėjo problemas, lūkesčius ir… stereotipus. O taip, stereotipai labai svarbūs mūsų darbe ir kasdieniame bendravime. Juk patys pagauname save sakant, kad „su tais dizaineriais neina susikalbėti“, arba „tie programuotojai – iš kitos planetos“, arba „užsakovas šiandien negavo rytinio sekso, todėl nežino, ko pats nori…“. Mes matome pilną šio reikalo vaizdą, todėl galime leisti sau pasidalinti 5 patarimais užsakovams, kurie padės paprasčiau ir lengviau sukurti svetainę. Interneto puslapių kūrimas – populiarus verslas Lietuvoje. Turime labai platų pasirinkimą, tiek galimybių, tiek kainų atžvilgiu. Mūsų dizaineriai turi puikų estetinį suvokimą ir gali laisvai kurti pasaulinio lygio projektus, kaip ir programuotojai.

    1. Trumpesnis terminas – mažiau streso! Kuo trumpai krapštysitės su savo interneto puslapiu, tuo mažiau streso patirsite patys ir sukelsite kūrėjams. Jums jų reikės nuolatos, tad susigadinti santykių su pirmuoju užsakymu tikrai neverta. Taip pat būkite pragmatiški kalbėdami apie terminus. Viską dauginkite iš 3. Jei kūrėjai sako, kad kažką atliks per savaitę, nusiteikite šiam darbui skirti tris savaites. Tiesiog bus mažiau sužlugdytų vilčių.
    2. Duokite savo svetainei konkrečias užduotis. Baigėsi tie laikai, kai interneto puslapis turėjo būti supergražus, extraišskirtinis ir turboįspūdingas. Dabar yra tas laikas, kai iš interneto puslapio, kaip ir iš kiekvieno pardavimų vadybininko yra reikalaujama rezultatų. Konkrečių! Netinka – prakalbėta 2,5 valandos su klientu, pardavimų – už 0 eur. Jūsų puslapis turi turėti konkrečias užduotis. Pavyzdžiui:
      1. Per mėnesį atvesti 1500 unikalių lankytojų;
      2. Per savaitę surinkti 10 naujų „laikų“ jūsų Facebook puslapiui;
      3. 3 užklausos per dieną iš interneto formos;
      4. Pristatyti naują paslaugą išsamiai ir aiškiai;
      5. Ir t.t.
    3. Ateityje jūsų puslapį reikės perdaryti. Turėkite tai omenyje. Tiesiog technologijos pasikeis per keletą metų dramatiškai ir vieną dieną pajausite, kad jūsų puslapis nebeatitinka laikmečio dvasios. Tada reikės jį perdaryti. Klausimas tik ar reikės pakeisti tik keletą elementų, ar vėl turėsite investuoti į absoliučiai naują interneto puslapį.
    4. Tekstai ruošiami prieš interneto svetainės kūrimą, o ne PO. Viena iš esminių klaidų Lietuvos rinkoje yra ta, kad tekstai kuriami tik sukūrus dizainą ir paleidus puslapį. Tai gali užtrukti, todėl rekomenduojama šiuos du svarbius dalykus atlikti lygiagrečiai. Paleisti puslapį reiktų jau su visais tekstais. Aišku, tobulinti juos galėsite iki begalybės, jei tik turėsite laiko ir noro.
    5. Investuokite į mobiliąją versiją, o ne į prašmatnų dizainą. Jei puslapiui sukurti yra skiriamas fiksuotas biudžetas, tenka pagalvoti, į ką labiau apsimoka investuoti – į unikalų ir išskirtinį puslapio dizainą, kuris kainuoja labai daug ir užima labai ilgai padaryti, ar į mobiliąją versiją ir kitus techninius momentus? Mes rekomenduojame mobiliąją versiją. 5000 eurų unikaliam dizainui galėsite skirti tada, kai jūsų puslapis – virtualus pardavimų vadybininkas būtent tokią sumą jums uždirbs be didesnių pastangų. Jei neuždirbs, reiškia nenusipelno jis unikalaus dizaino. Juk tai jūsų prekės ženklo rūbas internete, kurį, esant reikalui, galima pakeisti. Kam užsisakinėti kostiumą pas siuvėją, jei galima jį nusipirkti internetu ar turguje?..

    Tikimės, kad šie 5 svarbūs patarimai padės jums atrasti tinkamus interneto puslapių kūrėjus, kurie sukurs efektyviai veikiantį puslapį.