Žyma: Google reklama

  • 8 priežastys kodėl verta rinktis Google reklamą

    person in white long sleeve shirt using imac
    Photo by cottonbro studio on Pexels.com

    Google reklama – puikus būdas pasiekti klientus pateikiant jiems reklamas, kai jie kažko ieško Google arba partnerių platformose, tokiose kaip YouTube. Reklamos bus nukreiptos į tai, ko jie ieško, todėl labiau tikėtina, kad jie paspaus ant jūsų reklamos ir apsilankys jūsų svetainėje arba apsipirks jūsų parduotuvėje. Google reklamos teikia daug privalumų, dėl kurių jos gali tapti veiksmingomis bet kurios rinkodaros strategijos dalimis:

    1. Galite sutaupyti laiko naudodamiesi automatizavimo funkcijomis, pvz., automatinio siūlymo funkcija, kuri leidžia koreguoti siūlymus pagal įvairius veiksnius, pvz., dienos ir savaitės laiką;
    2. Galite lengvai sekti investicijų grąžą naudodami ataskaitas, kuriose nurodoma, kiek kainuoja kiekviena kampanija;
    3. Lengva kurti ir valdyti kampanijas nesamdant eksperto, taip sutaupoma pinigų samdant žmones, kurie atliks šį darbą už jus;
    4. Galite naudoti konkrečius raktinius žodžius ar frazes, susijusias su tuo, ką parduodate, kad jūsų reklamą pamatytų tik tie žmonės, kurie juo domisi (o ne tie, kurie atsitiktinai su juo susidūrė);
    5. Google reklamas galite naudoti viskam – nuo pardavimų didinimo iki prekės ženklo žinomumo ir klientų lojalumo didinimo;
    6. Galite kontroliuoti, kiek tiksliai išleidžiate kiekvienai reklamos kampanijai ir kiek žmonių ją mato. Niekada neišleisite daugiau nei planavote;
    7. Kadangi Google dominuoja rinkoje ir turi didžiulę klientų bazę, paieškos milžinė gali kasdien „siųsti“ puslapiams didžiulį srautą, žinoma, jei šios turi tam skirtą biudžetą;
    8. Kai kurie vertingi Google reklamos duomenys, kuriuos galite sužinoti apie savo klientus, apima raktinius žodžius, kuriuos jie naudoja ieškodami jūsų svetainės, jų buvimo vietą, naudojamus įrenginius, paieškos laiką ir dienas.

    Kaip jau žinome, Google reklamos yra itin galingas įrankis norint pasiekti daugiau potencialių klientų ir sulaukti savo verslo sėkmės. Informaciją, kurią jums suteiks ši reklama, galite naudoti tobulindami savo produktus ir paslaugas, taip pat tobulindami rinkodaros veiksmus, kad nešvaistytumėte pinigų reklamai žmonėms, kurių nedomina tai, ką siūlote.

    Daugiau informacijos – Digitalstar

  • Kaip 2016 pasikeitė „Google Adwords” reklama?

    buk-pirmas.ltTechnologijos nestovi vietoje, o šiemet, kaip niekad, „Google” pasistengė įsiklausyti į vartotojų poreikius ir pateikė naujų „Adwords” reklamos sprendimų. Google reklama buk-pirmas.lt ekspertų žodžiais.

    Mobilieji įrenginiai

    Nuo 2016 m. pavasario „Google” sustiprino algoritmo poveikį mobiliesiems įrenginiams. Prieš metus paleistas „mobiliesiems draugiškas” (angl. mobile-friendly) algoritmas tampa vis svarbesnis svetainių kūrėjų, rinkodaros specialistų ir verslininkų gretose.

    Jeigu abejojate ar Jūsų svetainė yra draugiška mobiliesiems įrenginiams paspauskite šią testo nuorodą: https://search.google.com/test/mobile-friendly ir įveskite Jūsų svetainės URL.

    Jeigu svetainė šiandien nedraugauja su mobiliaisiais, rytoj ją pritaikius, paieškos sistema automatiškai perindeksuos svetainę.

    „Google” siunčia vienareikšmius signalus. Mobilieji įrenginiai – ateitis. Nepritaikyta jiems svetainė turi mažesnį srautą iš organinės SEO. Taip pat pagal mobiliuosius keičiasi „Google Adwords” skelbimai.

    Daugiau teksto

    Gera žinia ilgai kalbantiems ir dar daugiau rašyti mėgstantiems. Nuo šių metų „Google Adwords” skelbime leidžiamas didesnis simbolių skaičius. Skelbimo tekstas optimizuojamas pagal daugelio išmaniųjų telefonų ekrano dydį. Pagaliau skelbimą gali sudaryti net trys eilutės (dvi eilutės turinčios po 30 simbolių ir viena –  80 simbolių eilutė). Tai reiškia, kad elementų skaičius „Google Adwords” reklamos skelbime padidėjo beveik 50 proc.

    „Google” atstovai teigia, kad atliktų tyrimų rezultatai neleidžia abejoti ilgesnio teksto nauda. Ilgesnės skelbimų antraštės padeda pateikti daugiau naudingos informacijos lankytojams.

    Nuo šių metų rudens jau negalima kurti įprastų skelbimų tekstų. Taigi, reklamdaviai turi galimybę naudoti išplėstų tekstų skelbimo formatą.

    Interaktyvūs skelbimai

    „Google” reklamos specialistai vis dar neatsigauna po metų pradžioje „Google Adwords” reklamos skelbimų dešinėje monitoriaus pusėje panaikinimo. Tai kas anksčiau buvo laikoma „Google” reklamos vizitinė kortelė, šiemet nuėjo užmarštin, o specialistų reakcija į šį pokytį buvo sunkiai nuspėjama. Padidėjusi konkurencija įpareigojo susiveržti diržus ir pasitempti. Vietoj buvusių vienuolikos liko vos septynios „Google Adwords” reklamos pozicijos virš organinės SEO. Pradėta aktyviai dirbti su paskyromis ir reklamos tikslingumu. Bet, šast, praėjo vos pusmetis ir visi veržiasi diržus dėl interaktyvių „Google Adwords” reklamos skelbimų. Pastarieji atšuoliavo kaip neišvengiama svetainės ir mobiliųjų įrenginių draugystės tąsa.

    Svarbu nepamišti, kad interaktyvių skelbimų dydis, išvaizda ir formatas vis dar koreguojami automatiškai. Dar svarbiau nuolat turėti omenyje, kad interaktyviems skelbimams taikomi tie patys „Google Adwords” reikalavimai, kaip ir įprastoms reklamos kampanijoms. Tekstas neturėtų viršyti daugiau nei 20 proc. vaizdo.

    Taisyklės dabar ir visados

    Yra dalykų, kuriuos „Google Adwords” negailestingai pakeitė ir tobulino, o yra principų, kuriais vadovaujasi ir panašu, kad vadovausis ateityje:

      • Ir toliau reklamdaviai kviečiami naudotis vaizdo reklamas ir taip užtikrinti skelbimo efektyvumą.
      • Nemokami skelbimų šablonai leidžia išbandyti įvairius pranešimus, spalvas, vaizdus.
    • Nepamirškime standarto. Visuose skelbimus ir toliau rasite konkretų mygtuką, raginantį veikti.
  • Svarbiausi Google AdWords privalumai

    google adwordsGoogle AdWords reklama – viena svarbiausių šiuolaikinės internetinės reklamos priemonių, užtikrinanti itin aukštus rezultatus. Kad suprastume, kodėl minėtoji reklama sulaukia vis didesnių investicijų, visų pirma reikėtų pakalbėti apie pačią Google paieškos sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad minėtoji sistema yra populiariausia prekių ir paslaugų paieškos priemonė visame pasaulyje (Lietuvoje Google naudojasi daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų), tai reiškia, kad jei esate verslininkas ir norite padidinti pardavimo rodiklius, turite būti pastebėti. Google AdWords yra priemonė, užtikrinanti jūsų skelbimo matomumą – šis bus rodomas pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Naudotis AdWords reklama nėra sunku, be to, jei patys negalite šiam darbui skirti laiko, internetinės rinkodaros specialistai suteiks visus jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas.

    Tikslinės auditorijos pasiekimas

    Google AdWords orientuojasi į tikslinę auditoriją, t. y. reklama rodoma suinteresuotiems vartotojams, sąmoningai įvedusiems pageidaujamą raktinę frazę į paieškos laukelį, t. y. vartotojams, ieškantiems tam tikros kategorijos prekių ar paslaugų. Tinkamai parinkta reklama atkreips vartotojo dėmesį ir pabrėš jūsų išskirtinumą.

    Rezultatų stebėjimas ir operatyvus valdymas

    Google AdWords užtikrina reklamos stebėjimą realiu laiku ir siūlo lengvai įgyvendinamus redagavimo, atnaujinimo ir tobulinimo darbus. Priešingai nei kitos reklamos priemonės, AdWords sistema leidžia matuoti kampanijos efektyvumą, t. y. jūs galėsite stebėti, kiek žmonių pamatė jūsų reklaminį skelbimą, kiek iš jų susidomėjo jūsų pasiūlymu ir apsilankė jūsų svetainėje. Be to, galėsite analizuoti, kurios prekės ar paslaugos sulaukė didžiausio lankytojų dėmesio ir kuriame svetainės puslapyje klientas praleido daugiausiai laiko. Gauti duomenys leis tiksliau planuoti naujas reklamos priemones ir leis pasiūlyti visus klientų lūkesčius atitinkančius gaminius.

    Reklama, kuri neerzina

    Vienas svarbiausių šios reklamos privalumų yra jos neįkyrumas. Jūsų paslaugos ir prekės siūlomos tik suinteresuotiems klientams, kurie įveda atitinkamą raktinę frazę į paieškos laukelį. Atlikti tyrimai patvirtino, kad per jėga brukama ir nuolatos primenama reklama interneto vartotojus ima erzinti. Tuo tarpu AdWords sistema užtikrina, kad reklama bus pateikiama tik suinteresuotiems vartotojams, kitaip sakant, reklama bus vertinama kaip naudingas informacijos šaltinis, o ne per prievartą brukamas šlamštas.

    Patogi apmokėjimo sistema

    AdWords reklama vertinama dėl itin patogios ir efektyvios mokėjimo sistemos – klientas moka ne už miglotus pažadus, o už rezultatą, t. y. mokama už paspaudimą ant skelbimo, o ne už jo parodymą. Kitaip sakant, mokėti reikia tik tuo atveju, jei potencialus klientas iš tiesų susidomi jūsų reklama ir nusprendžia apsilankyti jūsų tinklalapyje. Mokėjimo sistema nėra ribojama nei laiku, nei minimaliomis išlaidomis – viskas priklauso nuo jūsų norų, lūkesčių ir pageidavimų.