Google AdWords reklama – viena svarbiausių šiuolaikinės internetinės reklamos priemonių, užtikrinanti itin aukštus rezultatus. Kad suprastume, kodėl minėtoji reklama sulaukia vis didesnių investicijų, visų pirma reikėtų pakalbėti apie pačią Google paieškos sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad minėtoji sistema yra populiariausia prekių ir paslaugų paieškos priemonė visame pasaulyje (Lietuvoje Google naudojasi daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų), tai reiškia, kad jei esate verslininkas ir norite padidinti pardavimo rodiklius, turite būti pastebėti. Google AdWords yra priemonė, užtikrinanti jūsų skelbimo matomumą – šis bus rodomas pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Naudotis AdWords reklama nėra sunku, be to, jei patys negalite šiam darbui skirti laiko, internetinės rinkodaros specialistai suteiks visus jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas.
Tikslinės auditorijos pasiekimas
Google AdWords orientuojasi į tikslinę auditoriją, t. y. reklama rodoma suinteresuotiems vartotojams, sąmoningai įvedusiems pageidaujamą raktinę frazę į paieškos laukelį, t. y. vartotojams, ieškantiems tam tikros kategorijos prekių ar paslaugų. Tinkamai parinkta reklama atkreips vartotojo dėmesį ir pabrėš jūsų išskirtinumą.
Rezultatų stebėjimas ir operatyvus valdymas
Google AdWords užtikrina reklamos stebėjimą realiu laiku ir siūlo lengvai įgyvendinamus redagavimo, atnaujinimo ir tobulinimo darbus. Priešingai nei kitos reklamos priemonės, AdWords sistema leidžia matuoti kampanijos efektyvumą, t. y. jūs galėsite stebėti, kiek žmonių pamatė jūsų reklaminį skelbimą, kiek iš jų susidomėjo jūsų pasiūlymu ir apsilankė jūsų svetainėje. Be to, galėsite analizuoti, kurios prekės ar paslaugos sulaukė didžiausio lankytojų dėmesio ir kuriame svetainės puslapyje klientas praleido daugiausiai laiko. Gauti duomenys leis tiksliau planuoti naujas reklamos priemones ir leis pasiūlyti visus klientų lūkesčius atitinkančius gaminius.
Reklama, kuri neerzina
Vienas svarbiausių šios reklamos privalumų yra jos neįkyrumas. Jūsų paslaugos ir prekės siūlomos tik suinteresuotiems klientams, kurie įveda atitinkamą raktinę frazę į paieškos laukelį. Atlikti tyrimai patvirtino, kad per jėga brukama ir nuolatos primenama reklama interneto vartotojus ima erzinti. Tuo tarpu AdWords sistema užtikrina, kad reklama bus pateikiama tik suinteresuotiems vartotojams, kitaip sakant, reklama bus vertinama kaip naudingas informacijos šaltinis, o ne per prievartą brukamas šlamštas.
Patogi apmokėjimo sistema
AdWords reklama vertinama dėl itin patogios ir efektyvios mokėjimo sistemos – klientas moka ne už miglotus pažadus, o už rezultatą, t. y. mokama už paspaudimą ant skelbimo, o ne už jo parodymą. Kitaip sakant, mokėti reikia tik tuo atveju, jei potencialus klientas iš tiesų susidomi jūsų reklama ir nusprendžia apsilankyti jūsų tinklalapyje. Mokėjimo sistema nėra ribojama nei laiku, nei minimaliomis išlaidomis – viskas priklauso nuo jūsų norų, lūkesčių ir pageidavimų.
Patarkite, kokios kampanijos yra efektyviausios, koki bid geriausiai deti jei pagrindinis raktažodis „autoservisas vilniuje”
dėkui,