Žyma: naujienlaiškiai

  • 3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

    Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę.

    Tačiau ta pati sena el. pašto rinkodaros strategija, taikyta prieš 15 ar net 5 metus, nebeveiks. Jūsų tikslinė auditorija kasdien gauna tiek daug rinkodaros el. laiškų, kad, norėdami išsiskirti iš triukšmo, turite būti tikrai ypatingi.

    Jei norite, kad jūsų kampanijos užtikrintų išskirtinę investicijų grąžą, turite turėti veiksmingą el. pašto rinkodaros strategiją, kuri jūsų prenumeratorių sąrašui teiktų aktualų, didelės vertės turinį.

    Šiame straipsnyje apžvelgsime 3 strategijas, kurios padidins kiekvienos jūsų siunčiamos el. pašto rinkodaros kampanijos investicijų grąžą.

    Pažiūrėkime, kokios jos yra!

    1. Segmentuoti prenumeratorius nedarant poveikio registracijos rodikliams

    Jei norite, kad jūsų el. pašto prenumeratoriai nuolat naudotųsi jūsų el. laiškais, turite siųsti jiems turinį, kuris juos iš tikrųjų domina. O tai reiškia, kad turėsite segmentuoti savo prenumeratorius ir siųsti jiems suasmenintus el. laiškus.

    Geriausias būdas suprasti savo lankytojų pageidavimus ir ketinimus pirkti – tiesiogiai jų klausti. Šis procesas vadinamas nulinės šalies duomenų rinkimu ir padės ateityje siųsti geresnius el. laiškus.

    Populiarus būdas šiai informacijai rinkti yra el. pašto prenumeratos procesas. Tai puiki proga rinkti informaciją apie el. pašto adresatus, kai jie prisijungia prie jūsų el. pašto adresatų sąrašo. Pavyzdžiui, kol prašote lankytojo el. pašto adreso, taip pat galite jo paklausti, kokie produktai jį domina.

    Tačiau visada yra rizika, kad į el. pašto rinkodaros registracijos formą įtraukus daugiau laukų gali sumažėti konversijos rodikliai.

    2. Pritaikykite svetainę VIP klientų segmentams

    Daugelis rinkodaros specialistų galvoja apie personalizavimą tik siunčiamuose el. laiškuose. Nors, be abejo, turėtumėte suasmeninti viską – nuo el. laiško temos eilutės iki jame esančio rinkodaros turinio, taip pat turėtumėte suasmeninti ir nukreipimo puslapį, kurį lankytojai mato paspaudę iš jūsų el. pašto kampanijų.

    Taip užtikrinsite, kad jūsų aukštas paspaudimų rodiklis nebūtų iššvaistytas veltui, nes nukreipimo puslapis bus optimizuotas taip pat ir pardavimams didinti. Tai taip pat puikus būdas didinti lojalumą ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratoriai lauktų kitos jūsų kampanijos ar mėnesinio naujienlaiškio.

    Jūsų VIP klientai yra geriausi jūsų klientai, todėl kurdami el. pašto rinkodaros strategiją tikrai norite apie juos galvoti. Jei žengsite papildomą žingsnį ir suasmeninsite nukreipimo puslapį, kurį mato jūsų lojaliausi klientai, pasieksite dar geresnę šio segmento el. pašto kampanijų investicijų grąžą.

    Šiuose nukreipimo puslapiuose galite pritaikyti specialų VIP pasiūlymą ir net padaryti taip, kad antraštė atitiktų el. pašto kampanijos temos eilutę.

    Priminimas klientams apie el. pašto pasiūlymą visoje svetainėje reiškia, kad klientų patirtis svetainėje yra tiesiogiai susijusi su el. pašto turiniu. Ši el. pašto rinkodaros strategija gali padidinti šių segmentų konversijos rodiklį iki 20 %.

    3. Personalizuokite el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapius

    Dauguma įmonių registruodamosi el. paštu prašo savo prenumeratorių vardų, todėl el. laiškuose ir temos eilutėse gali asmeniškai pasveikinti prenumeratorius.

    Kodėl nepanaudojus šių duomenų ir savo el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapiams suasmeninti?

    Jūsų lankytojai apsidžiaugs atvykę į jūsų nukreipimo puslapius iš el. pašto kampanijos ir pamatę asmeninę antraštę, pavyzdžiui, „Ei, Martyna, sveiki sugrįžę!”.

    Apibendrinimas

    Rinkodara el. paštu yra svarbus kanalas tiek didelėms, tiek mažoms interneto įmonėms, be to, tai yra svarbi bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Štai kodėl taip svarbu nuolat žinoti naujausias taktikas, kaip pagerinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą, patarimais dalinasi rinkodaros specialistai SharkLinker.

  • Naujienlaiškis vis dar aktualus versle

    Ar reikia bijoti vystyti naujienlaiškių marketingo komunikaciją, įsigaliojus Bendriesiems duomenų apsaugos reikalavimams (BDAR)? Iš tiesų ši rinkodaros sritis ir anksčiau buvo reguliuojama, o svarbiausia nuostata yra gauti asmenišką sutikimą duomenų naudojimui.

    Naujienlaiškis dažniausiai yra skirtas palaikyti ryšį su potencialiais ar buvusiais klientais. Tai viena iš paprasčiausių ir labiausiai atsiperkančių rinkodaros sričių.

    Kur gauti adresatus?

    Kaip gauti elektroninių laiškų adresatus? Pagal naująjį įstatymą negalima naudoti viešai internete paliktų adresatų. Taip pat, būtų nusižengimas gauti juos per kitus asmenis, rekomendacijas. Kitaip tariant, jeigu jūs prašote, jog esami klientai pakviestų savo draugą ir įrašytų draugo kontaktus, tai galėsite naudoti juos tik tada, kai gausite asmenišką žmogaus sutikimą.

    Viena iš dažniausiai naudojamų priemonių adresatams gauti – skrajučių dalinimas, įvairios loterijos parodose, seminaruose, konferencijose. Kitas būdas tai prašymas sutikti dėl duomenų naudojimo rinkodaros tikslais žmogui apsiperkant internetu, ar tiesiog užsiregistruoti tam tikroje iššokančioje formoje, kad gautų aktualias naujienas. Visi šie būdai yra tinkamai.

    Sekantis žingsnis – pasveikinamasis naujienlaiškis. Užuot iš karto brukus reklamą, pradžioje reikėtų pasisveikinti su naujai užsiregistravusiuoju. Keliomis laiškų serijomis galima papasakoti apie savo įmonę, veiklą, istoriją, rezultatus ir kokią informaciją ruošiamasi siųsti. Toks priėjimas prie asmens sulauks mažesnės atmetimo reakcijos.

    Kaip dažnai atidaromas naujienlaiškis

    Statistika rodo, kad atidaroma maždaug 15-20 procentų naujienlaiškių. Norint pagerinti šiuos skaičius pravers ir tinkama elektroninių laiškų siuntimo automatizacija, programa.

    Žmonės, davę sutikimą dėl duomenų naudojimo, be abejo, kažko tikisi. Verta atsakyti į šį poreikį ir kurti išskirtinai vertingą turinį. Dažnai naujienlaiškio skaitomumą padidina antraštės su žodžiais: „Akcija“, „Dovana“, „Išpardavimas“.

    Vienas iš konferencijos „Kaip efektyviai pasiekti klientą“ pranešėjų patarė paieškoti asmeninių sąsajų su klientu ir stengtis užmegzti šiltą, draugišką, nuoširdų ryšį. Tiesa, toks ryšys nesusikuria po vieno naujienlaiškio išsiuntimo. Reikia domėtis savo kliento poreikiais ir atrasti kažką bendro. Už pirkimo veiksmo paprastai slypi kita mintis. Ekologija, sveikata, darnūs santykiai, jaukūs namai, finansinis stabilumas – tai temos aktualios daugeliui žmonių. Aktuali tema labiau įtrauks naujienlaiškio gavėją ir paskatins jį perskaityti.