Nors interaktyvūs nukreipimo puslapio elementai padeda įtraukti klientus ir padidinti konversijų skaičių, 37 proc. lankytojų tiesiog paliks jūsų svetainę, jeigu jos įkėlimas užtruks ilgiau nei 5 sekundes. Taigi vietoj to pabandykite naudoti sumanius metodus, kad optimizuotumėte savo svetainę konversijoms, nepakenkdami jos greičiui.
1. Antraštės raginimo veikti (CTA) mygtukas
Antraštėje esantis raginimo veikti arba CTA (angl. Call to Action) mygtukas yra lengvas nukreipimo puslapio elementas, nemažinantis jo našumo. Tam, kad atkreiptų dėmesį ir vizualiai neapsunkintų svetainės, jį patariama naudoti tuščiame fone. Išvalydami erdvę aplink CTA mygtuką ir suprojektuodami švarų, aiškų puslapį, konversijų skaičių galite padidinti net 232 proc. Vilioja išbandyti, tiesa?
Jeigu dar tik planuojate kurti savo svetainę ir užregistruoti domeną, galite tai padaryti čia. Nepraleiskite progos pasinaudoti aukščiausios kokybės paslaugomis iš patikimų ir patyrusių rankų.
2. Įterptasis vaizdo turinys
Tiesiogiai į svetainę įkeltas vaizdo turinys gali sulėtinti puslapio greitį. Didelio, aukštos kokybės vaizdo turinio įkėlimas yra pakankamai sunkus procesas. Norėdami išspręsti tokią problemą, sutelkite dėmesį į turinio iš išorinių šaltinių, pavyzdžiui, „YouTube“, įterpimą. Vaizdo įrašų įkėlimas į tokias platformas reiškia mažesnį puslapio svorį ir greitesnį jo įkėlimą.
3. Iššokančios reklamos
Iššokančių reklamų naudojimas gali padėti padidinti konversijų skaičių nukreipimo puslapyje, nemažinant jo našumo. Vidutinė iššokanti reklama konvertuoja 9,28 proc. laiko. Tai lemia, kad šie elementai yra itin efektyvūs, kalbant apie lankytojų įtraukimo ir pajamų didinimą. Įvertinta, kad geriausios iššokančios reklamos konvertuoja net iki 50 proc. laiko.
Tačiau svarbu nepamiršti jų įtakos nukreipimo puslapio greičiui. Jei iššokančiuose languose yra labai didelių vaizdų ir vaizdo įrašų, jie gali smarkiai paveikti puslapio našumą. Todėl nepamirškite suglaudinti vaizdų ir naudoti trumpesnių nei 30 sekundžių vaizdo įrašų.
4. Unikalus pardavimo pasiūlymas (USP)
Puslapio priekyje ir centre pateiktas unikalus pardavimo pasiūlymas arba USP (angl. Unique Sales Proposition) leidžia pranešti lankytojams, ką veikia jūsų įmonė. Kurdamas išskirtinumą USP nurodo potencialiam pirkėjui susisiekti su jumis. Kadangi maždaug 40 proc. vartotojų yra linkę išleisti daugiau, kad neatsiliktų nuo tendencijų, tokio elemento sukūrimas skatina konversijas.
5. Viso pločio reklamjuostės vaizdas
Ryškiame, aukštos kokybės antraštės vaizde gali būti rodomi produktai, kurie yra peržiūrimi, kad nukreiptų tikslinę auditoriją į jūsų turinį. Reklamjuostės vaizdas susiejamas su tuo pačiu turiniu, kaip ir raginimo veikti (CTA) mygtukas, palengvinantis naršymą.
Tam, kad tokie vaizdai nesulėtintų svetainės įkėlimo greičio, būtinai juos suspauskite. Kadangi viso pločio reklamjuostės vaizdą matys maždaug 80 proc. tikslinės auditorijos, įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų produktus ar paslaugas.
6. Išvardyti privalumai
Atsižvelgiant į tai, jog sąrašai yra vienas iš populiariausių formatų, kurį mėgsta žmonės, tikslinga juos įtraukti į nukreipimo puslapio dizainą. Tai puikus būdas savo pranašumams pateikti. Sąrašus paprastai sudaro tik tekstas, todėl jie nesumažina puslapio našumo. Naudodami tokį formatą galite lankytojams aiškiai pateikti siūlomų paslaugų rūšis, suteikiamas vertes ir aptarnaujamų klientų tipus. Norint, kad sąrašo turinys būtų vizualiai papildytas, prie atskirų punktų galima pateikti susijusias piktogramas.
Nukreipimo puslapio elementų, neturinčių įtakos jo greičiui, yra pakankamai daug. Taigi galite lengvai atsirinkti tuos, kurie, jūsų manymu, tinka labiausiai.