Žyma: turinys

  • Nukreipimo puslapio elementai, neveikiantys svetainės greičio

    Nors interaktyvūs nukreipimo puslapio elementai padeda įtraukti klientus ir padidinti konversijų skaičių, 37 proc. lankytojų tiesiog paliks jūsų svetainę, jeigu jos įkėlimas užtruks ilgiau nei 5 sekundes. Taigi vietoj to pabandykite naudoti sumanius metodus, kad optimizuotumėte savo svetainę konversijoms, nepakenkdami jos greičiui.

    1. Antraštės raginimo veikti (CTA) mygtukas

    Antraštėje esantis raginimo veikti arba CTA (angl. Call to Action) mygtukas yra lengvas nukreipimo puslapio elementas, nemažinantis jo našumo. Tam, kad atkreiptų dėmesį ir vizualiai neapsunkintų svetainės, jį patariama naudoti tuščiame fone. Išvalydami erdvę aplink CTA mygtuką ir suprojektuodami švarų, aiškų puslapį, konversijų skaičių galite padidinti net 232 proc. Vilioja išbandyti, tiesa?

    Jeigu dar tik planuojate kurti savo svetainę ir užregistruoti domeną, galite tai padaryti čia. Nepraleiskite progos pasinaudoti aukščiausios kokybės paslaugomis iš patikimų ir patyrusių rankų.

    2. Įterptasis vaizdo turinys

    Tiesiogiai į svetainę įkeltas vaizdo turinys gali sulėtinti puslapio greitį. Didelio, aukštos kokybės vaizdo turinio įkėlimas yra pakankamai sunkus procesas. Norėdami išspręsti tokią problemą, sutelkite dėmesį į turinio iš išorinių šaltinių, pavyzdžiui, „YouTube“, įterpimą. Vaizdo įrašų įkėlimas į tokias platformas reiškia mažesnį puslapio svorį ir greitesnį jo įkėlimą.

    3. Iššokančios reklamos

    Iššokančių reklamų naudojimas gali padėti padidinti konversijų skaičių nukreipimo puslapyje, nemažinant jo našumo. Vidutinė iššokanti reklama konvertuoja 9,28 proc. laiko. Tai lemia, kad šie elementai yra itin efektyvūs, kalbant apie lankytojų įtraukimo ir pajamų didinimą. Įvertinta, kad geriausios iššokančios reklamos konvertuoja net iki 50 proc. laiko.

    Tačiau svarbu nepamiršti jų įtakos nukreipimo puslapio greičiui. Jei iššokančiuose languose yra labai didelių vaizdų ir vaizdo įrašų, jie gali smarkiai paveikti puslapio našumą. Todėl nepamirškite suglaudinti vaizdų ir naudoti trumpesnių nei 30 sekundžių vaizdo įrašų.

    4. Unikalus pardavimo pasiūlymas (USP)

    Puslapio priekyje ir centre pateiktas unikalus pardavimo pasiūlymas arba USP (angl. Unique Sales Proposition) leidžia pranešti lankytojams, ką veikia jūsų įmonė. Kurdamas išskirtinumą USP nurodo potencialiam pirkėjui susisiekti su jumis. Kadangi maždaug 40 proc. vartotojų yra linkę išleisti daugiau, kad neatsiliktų nuo tendencijų, tokio elemento sukūrimas skatina konversijas.

    5. Viso pločio reklamjuostės vaizdas

    Ryškiame, aukštos kokybės antraštės vaizde gali būti rodomi produktai, kurie yra peržiūrimi, kad nukreiptų tikslinę auditoriją į jūsų turinį. Reklamjuostės vaizdas susiejamas su tuo pačiu turiniu, kaip ir raginimo veikti (CTA) mygtukas, palengvinantis naršymą.

    Tam, kad tokie vaizdai nesulėtintų svetainės įkėlimo greičio, būtinai juos suspauskite. Kadangi viso pločio reklamjuostės vaizdą matys maždaug 80 proc. tikslinės auditorijos, įsitikinkite, kad jis tiksliai apibūdina jūsų produktus ar paslaugas.

    6. Išvardyti privalumai

    Atsižvelgiant į tai, jog sąrašai yra vienas iš populiariausių formatų, kurį mėgsta žmonės, tikslinga juos įtraukti į nukreipimo puslapio dizainą. Tai puikus būdas savo pranašumams pateikti. Sąrašus paprastai sudaro tik tekstas, todėl jie nesumažina puslapio našumo. Naudodami tokį formatą galite lankytojams aiškiai pateikti siūlomų paslaugų rūšis, suteikiamas vertes ir aptarnaujamų klientų tipus. Norint, kad sąrašo turinys būtų vizualiai papildytas, prie atskirų punktų galima pateikti susijusias piktogramas.

    Nukreipimo puslapio elementų, neturinčių įtakos jo greičiui, yra pakankamai daug. Taigi galite lengvai atsirinkti tuos, kurie, jūsų manymu, tinka labiausiai.

  • Kaip SEO padeda reklamuoti kompiuterius

    SEO paslaugosUžduotis tikrai ne iš lengvųjų – tai patvirtins visi kompiuterių pardavėjai. Kaip gi išreklamuoti tam tikrą kompiuterio modelį ar seriją, kad žmonės juos rastų natūraliai per paiešką? Padės keletas SEO triukų. Tiksliau tai ne triukai, o normali praktika – čia jokios magijos nėra. Akių irgi niekam dumti nereikia…

    Visų pirma, reikia sukurti parduodantį puslapį. Jei turite el. parduotuvę, tai gali būti ir galutinis prekės puslapis. Bet jei reikia parduoti visą seriją, rekomenduojama pasidaryti specialų nukreipimo puslapį (landing page), skirtą būtent tam.

    SEO paslaugų tiekėjai nelabai dažnai vartoja šį terminą Lietuvoje (galbūt nežino, o galbūt nemano, kad jis svarbus) – turinio klasteris. Tai savotiškas mini puslapis, kuris susideda iš pagrindinio puslapio ir kelių šalutinių, labai susijusių tematiškai. Google dabar vertina ne raktinius žodžius, o temas, todėl turint tokį 10-15 turinio vienetų spiečių, galima gana nesunkiai Google duoti žinoti, jog pagrindinis puslapis yra svarbus.

    SEO patarimai - turinio klasteris

    Ką daryti kompiuterių reklamos atveju?

    Padaryti keletą straipsnių apie norimus parduoti kompiuterius. Reiktų pasigilinti, kaip žmonės ieško ir ko konkrečiai tikisi iš turinio. Ar jie ieško „Dell Latitude remontas“? O gal „Kiek laiko Toshiba Satellite baterija“? O kaip dėl „kiek kainuoja Lenovo Thinkpad 2018“? Visi šie klausimai – puikiausios temos neilgiems informatyviems straipsniams apie parduodamą kompiuterį. Tokių straipsnių gali būti 10-15 ar net daugiau. Jie gali būti publikuojami ne iš karto, palaipsniui. Ypač, jei to kompiuterio pardavimai tęsiasi kurį laiką, atsiranda naujų produktų ir pan.

    Pagrindinis puslapis tuo tarpu turėtų būti išsamus kompiuterio pristatymas ir parduodantis tekstas. Čia turėtų būti modeliai su kainomis, akcijos ir t.t. Taip pat ir techninės detalės. Puslapis turėtų būti gerai iliustruotas (paprastai el. parduotuvės „pasiskolina“ paveikslėlius iš oficialių gamintojų, kurie nelabai ir pyksta…).

    Po pardaviminių ir techninių tekstų, turėtų būti ir tam tikri tekstai, kuriuose būtų nuorodos į kiekvieną iš jau paruoštų šalutinių straipsnių. Tegul tai būna DUK pavidalo turinys – klausimas ir atsakymas su nuoroda Plačiau. Esmė ta, kad iš pagrindinio puslapio turi būti nuoroda į šalutinį ir atgal. Tarpusavyje šalutinių puslapių sieti nuorodomis visiškai nebūtina.

    Visa tai daroma savame puslapyje. Jei yra galimybės, reiktų pasinaudoti proga ir paruošti keletą įdomių informacinio pobūdžio straipsnių ir publikuoti su aktyvia nuoroda kituose puslapiuose. Bet reiktų pasirūpinti geresnės reputacijos puslapiais, pavyzdžiui, Medium.com straipsni, LinkedIn straipsnis, Facebook straipsnis arba video, Youtube video su aktyvia nuoroda aprašyme ir t.t.

    Papildomai galima užsakyti keletą SEO straipsnių vedančių į pagrindinį puslapį (ne šalutinius). Tik persistengti nereiktų, nes tikslaus raktinio nereikia – geriau tegul tai būna prekės ženklas. Dabar „brandines“ nuorodas Google labai mėgsta.

    Negaila dar 20 eurų reklamai? Dėl viso pikto paleiskite nedidelę Facebook kampaniją, kad kuo daugiau žmonių apsilankytų tame puslapyje.

    Kodėl visi laurai tik pagrindiniam, o ne šalutiniams? Juk jų daugiau? SEO specialistai sutinka, kad ši praktika gali būti palaikyta nuorodų tinklu. Google tokius tinklus atidžiai seka, todėl jų nuorodų kokybė gali būti dirbtinai sumažinta. Nereikia Google leisti sudirbti viso kelių mėnesių triūso dėl kelių nuorodų. Geriau dirbti atsargiau ir daryti turinio klasterį, o ne nuorodų tinklą.

    Kas mėnesį reiktų papildyti šalutinių puslapių sąrašą nauju įrašu. Tai gali būti naujo modelio pristatymas, naujienos iš gamintojų, 5 patarimai kaip pačiam susiremontuoti kompiuterį ir t.t. Neilgas straipsnis, už kurį sumokėsite 20-30 eurų tikrai išliks vertingas dar ne vienerius metus. Išbandykite tokį būdą, nes Lietuvoje to dar nelabai dažnai sutiksite.