Kaip SEO padeda reklamuoti kompiuterius

Kaip SEO padeda reklamuoti kompiuterius

SEO paslaugosUžduotis tikrai ne iš lengvųjų – tai patvirtins visi kompiuterių pardavėjai. Kaip gi išreklamuoti tam tikrą kompiuterio modelį ar seriją, kad žmonės juos rastų natūraliai per paiešką? Padės keletas SEO triukų. Tiksliau tai ne triukai, o normali praktika – čia jokios magijos nėra. Akių irgi niekam dumti nereikia…

Visų pirma, reikia sukurti parduodantį puslapį. Jei turite el. parduotuvę, tai gali būti ir galutinis prekės puslapis. Bet jei reikia parduoti visą seriją, rekomenduojama pasidaryti specialų nukreipimo puslapį (landing page), skirtą būtent tam.

SEO paslaugų tiekėjai nelabai dažnai vartoja šį terminą Lietuvoje (galbūt nežino, o galbūt nemano, kad jis svarbus) – turinio klasteris. Tai savotiškas mini puslapis, kuris susideda iš pagrindinio puslapio ir kelių šalutinių, labai susijusių tematiškai. Google dabar vertina ne raktinius žodžius, o temas, todėl turint tokį 10-15 turinio vienetų spiečių, galima gana nesunkiai Google duoti žinoti, jog pagrindinis puslapis yra svarbus.

SEO patarimai - turinio klasteris

Ką daryti kompiuterių reklamos atveju?

Padaryti keletą straipsnių apie norimus parduoti kompiuterius. Reiktų pasigilinti, kaip žmonės ieško ir ko konkrečiai tikisi iš turinio. Ar jie ieško „Dell Latitude remontas“? O gal „Kiek laiko Toshiba Satellite baterija“? O kaip dėl „kiek kainuoja Lenovo Thinkpad 2018“? Visi šie klausimai – puikiausios temos neilgiems informatyviems straipsniams apie parduodamą kompiuterį. Tokių straipsnių gali būti 10-15 ar net daugiau. Jie gali būti publikuojami ne iš karto, palaipsniui. Ypač, jei to kompiuterio pardavimai tęsiasi kurį laiką, atsiranda naujų produktų ir pan.

Pagrindinis puslapis tuo tarpu turėtų būti išsamus kompiuterio pristatymas ir parduodantis tekstas. Čia turėtų būti modeliai su kainomis, akcijos ir t.t. Taip pat ir techninės detalės. Puslapis turėtų būti gerai iliustruotas (paprastai el. parduotuvės „pasiskolina“ paveikslėlius iš oficialių gamintojų, kurie nelabai ir pyksta…).

Po pardaviminių ir techninių tekstų, turėtų būti ir tam tikri tekstai, kuriuose būtų nuorodos į kiekvieną iš jau paruoštų šalutinių straipsnių. Tegul tai būna DUK pavidalo turinys – klausimas ir atsakymas su nuoroda Plačiau. Esmė ta, kad iš pagrindinio puslapio turi būti nuoroda į šalutinį ir atgal. Tarpusavyje šalutinių puslapių sieti nuorodomis visiškai nebūtina.

Visa tai daroma savame puslapyje. Jei yra galimybės, reiktų pasinaudoti proga ir paruošti keletą įdomių informacinio pobūdžio straipsnių ir publikuoti su aktyvia nuoroda kituose puslapiuose. Bet reiktų pasirūpinti geresnės reputacijos puslapiais, pavyzdžiui, Medium.com straipsni, LinkedIn straipsnis, Facebook straipsnis arba video, Youtube video su aktyvia nuoroda aprašyme ir t.t.

Papildomai galima užsakyti keletą SEO straipsnių vedančių į pagrindinį puslapį (ne šalutinius). Tik persistengti nereiktų, nes tikslaus raktinio nereikia – geriau tegul tai būna prekės ženklas. Dabar „brandines“ nuorodas Google labai mėgsta.

Negaila dar 20 eurų reklamai? Dėl viso pikto paleiskite nedidelę Facebook kampaniją, kad kuo daugiau žmonių apsilankytų tame puslapyje.

Kodėl visi laurai tik pagrindiniam, o ne šalutiniams? Juk jų daugiau? SEO specialistai sutinka, kad ši praktika gali būti palaikyta nuorodų tinklu. Google tokius tinklus atidžiai seka, todėl jų nuorodų kokybė gali būti dirbtinai sumažinta. Nereikia Google leisti sudirbti viso kelių mėnesių triūso dėl kelių nuorodų. Geriau dirbti atsargiau ir daryti turinio klasterį, o ne nuorodų tinklą.

Kas mėnesį reiktų papildyti šalutinių puslapių sąrašą nauju įrašu. Tai gali būti naujo modelio pristatymas, naujienos iš gamintojų, 5 patarimai kaip pačiam susiremontuoti kompiuterį ir t.t. Neilgas straipsnis, už kurį sumokėsite 20-30 eurų tikrai išliks vertingas dar ne vienerius metus. Išbandykite tokį būdą, nes Lietuvoje to dar nelabai dažnai sutiksite.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *