Kategorija: Programos ir įrankiai

  • Laisvai samdomi IT specialistai – uždirba daugiau

    Sutikite, kad šiais laikais IT specialistai dažniausiai nesiskundžia duonos kąsniu. Žinoma, visada bus tokių, kurie tik apsimeta kad dirba, tačiau tie, kurie uoliai mokosi ir siekia kuo daugiau – turi visas galimybes džiaugtis ne tik geru uždarbiu, tačiau ir labai lanksčiomis darbo sąlygomis.

    Tiesa, pastebima, kad vis daugiau lietuvių renkasi darbą sau, tapimą freelanceriu, o ne samdomą darbą, kuris dažniausiai kur kas labiau ribotas. Pirmiausia išsiimama individuali veikla pagal pažymą, o paskui – ieškoma klientų, kurie patiestų kelius sėkmės link.

    Mokytis reikia nuolatos

    Jeigu norite būti tikrais geras IT specialistas, kuris ne tik uždirba neblogai, tačiau taip pat ir džiaugiasi laisvu darbu bei maloniais klientais – tokiu atveju pirmiausia turite būti geras specialistas. Tam, žinoma, dažniausiai reikia kuo daugiau mokytis. Apskritai, kad ir kokias paslaugas teikiate – mokytis reikia aktyviai ir nuolatos, kadangi tai yra galimybė ne tik siekti daugiau, tačiau taip pat ir būti labiau savimi patenkintu. Juk gera, kai esate vertinamas specialistas, kuris visada sulaukia užklausų ir susidomėjimo.

    Paprasta veiklos apskaita

    Kad ir kokia veikla užsiimate, labai svarbu, kad būtų tinkamai vedama veiklos apskaita ir tuo pačiu deklaruojamos pajamos. Tam geriausia yra naudotis sistemomis, kurios padeda sutaupyti daug laiko. Viena tokių yra sąskaita123. Svarbiausia yra ne tik optimizuoti darbus, tačiau ir užtikrinti, kad bus galima išvengti klaidų. Žinoma, kai darbai bus paliekami programoms – klaidos bus paprasčiausiai ne tik retos, tačiau ir daugelių atvejų net neįmanomos.

    Kaip turėti darbo?

    Kai kurie bijo, kad pradės verstis veikla, tačiau darbo nebus. Nors It sfera auga ir sakoma, kad šios srities specialistai visada turės klientų, tačiau natūralu, kad tik dirbant bus už ką gauti atlygį. Dėl to reikia suprasti, kad klientas visada yra teisus, taip pat, kad reikia jam siūlyti ne tik geros kokybės, tačiau ir priimtinos kainos paslaugas. Visa tai veda link gerų rezultatų. Tokių, kurie džiugina kiekvieną.

    Taip, bet kokia nauja pradžia reikalauja laiko, dėmesio, smulkmeniškumo. Tačiau kai galiausiai viskas yra vainikuojama sėkme – tai dažniausiai labai džiugina. Galiausiai, skina siekti daugiau. Įmanoma, kad vėliau Jūsų vykdoma veikla taps verslu, tad svarbiausia yra bandyti.

  • Apskaitos vedimo programos pasirinkimas

    Rūpinantis įmonės apskaita savo pačių jėgomis galima padaryti labai daug įvairių klaidų. Ir tiesą sakant, tai yra labai dažni atvejai, todėl šiomis dienomis vis daugiau įmonių pasitelkia įvairias apskaitos programas, kurių pagalba reikšmingai sumažėja apskaitos vedimo klaidos. Žinoma, kiekvienas verslas yra skirtingas ir lygiai taip pat skiriasi kiekvieno verslo savininko požiūris į tokių klausimų sprendimą. Tačiau jei norima, kad apskaitą tvarkyti būtų lengviau ir kartu būtų išvengiama daugybės galimų klaidų, neabejotinai reikėtų nepamiršti apie šiuolaikines apskaitos vedimo programas.

    Tuo tarpu, jei jūs šią akimirką keliate sau ne vieną klausimą, susijusį su apskaitos vedimui skirtos programos pasirinkimu, pirmiausia jums reikėtų nustatyti savo pagrindinius prioritetus, į kuriuos atsižvelgdami galėtumėte lengviau ieškoti ir jums tinkamiausios apskaitos vedimui pritaikytos programos. Kaip jau buvo minėta, kiekvienas verslas yra skirtingas, todėl ir prioritetai gali skirtis. Tačiau jei jūs juos žinosite, jums bus daug lengviau pasirinkti ir tinkamiausią apskaitos vedimo programą.

    Be to, jūs visuomet galite naudodamiesi internetu apie skirtingas apskaitos programas sužinoti daugiau jums aktualios informacijos, kartu palygindami vienų ar kitų programų privalumus bei trūkumus. Taip pat galite pasidairyti ir kitų vartotojų internete pateikiamų atsiliepimų, kurie gali labai veiksmingai pasitarnauti kiekvienam verslo savininkui, kuris ieško jo verslui geriausiai tinkančios apskaitos vedimo programos.

    Žinoma, kai kalbama apie tokio pobūdžio programų pasirinkimą, ne vienam verslo savininkui gali kilti klausimas, kiekgi tokia programa jam galėtų kainuoti. Todėl taip pat ieškodami informacijos apie tokios apskaitos programas, visuomet galite ir turėtumėte pasidomėti jų kainomis. Kaip bebūtų, kai rinkoje yra tiek daug skirtingų apskaitos programų, jums tikrai neturėtų būti sudėtinga pasirinkti tą, kuri atitiktų jūsų lūkesčius ir numatytą biudžetą.

    Todėl niekur neskubėdami atidžiai įvertinkite jums prieinamus pasirinkimus, palyginkite skirtas apskaitos vedimo programas, atsižvelkite į kitų vartotojų pateikiamus atsiliepimus ir galiausiai priimkite sprendimą, kuris atitiktų jūsų numatytus tikslus.

    Plačiau: Contourenterprise.lt

  • Internetinių parduotuvių kūrimas užtrunka ilgiau? 3 priežastys, kodėl…

    internetinių parduotuvių kūrimas

    Šis straipsnis skirtas tiek užsakovams, kurie užsako interneto parduotuves, tiek jų kūrėjams, kurie kas dieną kuria el. komercinius projektus ir dažnai nenoriai išlenda iš savo komforto zonos. Kodėl vėluojama su internetinių parduotuvių kūrimu? Pateikiame tris priežastis, kurias išsprendę pagerinsite ir kūrimo procesą, ir kliento lūkesčiai bus patenkinti.

    Netiksli techninė užduotis

    Internetinių parduotuvių kūrimas ilgiau užtrunka dėl to, kad iš karto su klientu nesusitarta, kas bus reikalinga. Tada proceso metu atsiranda papildomų funkcijų. Labai svarbus yra pirmojo tekstavimo momentas, kai užsakovas pamato beveik realią el. parduotuvę. Iš karto kyla minčių: reikia dar to, ano ir trečio…

    Palaukite, ar tikrai tas, anas ir trečias buvo aptartas bendradarbiavimo pradžioje? Gal tie darbai gali būti perkelti į kitą etapą?

    Dažnai klientas pats nenori gilintis į techninę užduotį. Sumurma „jūs geriau žinote, kaip daryti“ ir patapšnojęs per petį išlekia savo reikalais. Neleiskite jam tokių dalykų – supažindinkite su visomis funkcijomis, kad jis suvoktų, ką gaus iš tikrųjų. Taip jam pačiam bus daug šoko.

    Tekstai ir duomenys

    Ne kartą internetinių parduotuvių kūrimas užtruko kelis mėnesius ilgiau, nei planuota, nes trūko tekstų ir realių produktų aprašymų bei iliustracijų. Kūrėjai baksnoja pirštu į kliento pusę – „tai jie nesudėjo, nepasirūpino…“. Kaltė čia abipusė. Vieni neperspėjo, kiti nesirūpino, paliko paskutinei minutei. Rezultatas – keli papildomi mėnesiai, neapmokėtos sąskaitos, stresas, direktorių posėdžiai ir santykių aiškinimasis ir pan.

    Kūrėjai turėtų turėti partnerius tekstų rašytojus ir duomenų sukėlėjus, kuriuos galėtų pasiūlyti savo apsnūdusiems klientams į pagalbą. Aišku, ne už dyką.

    Prasta komunikacija

    Komunikacija yra esminis bet kurios verslo paslaugos momentas. Kai bendraujama padrikai, keičiasi atsakingi asmenys, kyla daug nesusipratimų. Patarimas tik vienas – el. parduotuvės kūrimo procesą turi kontroliuoti vienas žmogus iš kliento pusės ir vienas iš kūrėjų. Kai pastabos ateina iš direktoriaus, biuro administratorės ir valytoja dirbančios direktoriaus žmonos, gana sudėtinga sukurti produktą, kuris tenkintų visas tris personas. O juk būna dar sudėtingesnių situacijų, kai direktorius bendrauja su projektų vadovu, tuo tarpu biuro administratorė viską aptarinėja su programuotoju. Sugedęs telefonas sugaišina labai daug laiko ir išeikvoja resursų, todėl komunikacijos sutvarkymas – prioritetinis uždavinys.

    Jei šias tris priežastis pavyktų pažaboti, elektroninių parduotuvių kūrimas vyktų kur kas geriau. Su tuo sutinka ir www.tinkers.lt kūrėjai.

  • 7 svarbūs veiksniai renkantis svetainių ir logotipų kūrėjus

    dizainasAbejojantiems dėl savo valdomos įmonės internetinės svetainės būtinybės, visuomet vertėtų pabrėžti keletą labai svarbių „būvimo internete“ privalumų. Turėtumėte nepamiršti, kad didžioji dalis šiuolaikinių vartotojų kasdien naudojasi internetu. Jie tai daro ne tik bendraudami ar pramogaudami, tačiau taip pat ir ieškodami jiems aktualios informacijos, vienų ar kitų paslaugų teikėjų ir reikalingų prekių. Todėl jei šiuolaikinis verslas neturi reprezentacinės svetainės, jis praranda didžiulį konkurencinį pranašumą. Be to, interneto pagalba galima daug efektyviau sumažinti verslo patiriamas išlaidas, o naudojamą reklamos strategiją paversti daug efektyvesne. Ką jau kalbėti apie tai, kad pastarieji privalumai anaiptol nėra vieninteliai. Todėl jei dar nespėjote pasirūpinti savo įmonės internetiniu tinklalapiu, pats metas kibti į svetainių ir logotipų kūrėjų paieškas.

    Svetainių ir logotipų kūrėjų paieška bei jų pasirinkimas

    Kadangi internetinių tinklalapių svarba ir būtinybė yra neginčijama, svetainių ir logotipų kūrėjų taip pat yra daugybė. Nors iš pirmo žvilgsnio didelė pasiūla yra privalumas, vis dėlto neretai apie tokias paslaugas galvojantiems vartotojams tampa pakankamai sudėtinga nuspręsti, kurie paslaugų teikėjai jiems tiktų geriausiai. Dėl šios priežasties iš anksto turėtumėte pagalvoti apie keletą svarbių detalių:

    • Paslaugų teikėjų patirtis: Nereikia nė sakyti, kokią didelę reikšmę atliekamo darbo kokybei visuomet turėjo, turi ir turės turima patirtis. Nepaisant to, kokius mokymus yra baigę tokių paslaugų teikėjai, patirtis yra pats svarbiausias veiksnys. Todėl orientuokitės į tuos specialistus, kurie šioje srityje veikia jau daugybę metų.
    • Atliktų darbų pavyzdžiai: Tai dar vienas labai svarbus veiksnys, kuris gali nulemti jūsų sprendimą pasirinkti konkrečią tokias paslaugas siūlančią bendrovę. Kiekvieni ne vienerių metų patirtį šioje rinkoje turintys paslaugų teikėjai savo tinklalapiuose pateikia daugybės atliktų darbų pavyzdžius. Būtent tai gali tapti puikia ir efektyvia priemone, padedančia suprasti, kokia yra bendrovės patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.
    • Buvę/esami klientai: Jei internetiniame tinklalapyje atrandate atliktų darbų pavyzdžius, jūs taip pat neabejotinai matysite ir buvusius ar vis dar esamus klientus. Tai leidžia suprasti, su kokio žinomumo ir kokio lygio klientais dirba konkreti bendrovė.
    • Siūlomų paslaugų įvairovė: Jei nenorite gaišti savo brangaus laiko skirtingas paslaugas užsakydami skirtingose bendrovėse, tuomet galite atsižvelgti ir į siūlomų paslaugų spektrą. Kuo jis platesnis, tuo jums bus lengviau pasinaudoti visomis jums aktualiomis paslaugomis. Pavyzdžiui, galite apsilankyti logotipų kūrėjų puslapyje ir taip pat netruksite pastebėti, kad jie siūlo ne tik logotipų kūrimo paslaugas, tačiau taip pat gali pasirūpinti ir svetainių, firminio stiliaus ir prekės ženklo kūrimu.
    • Paslaugų kaina: Nepamirškite atsižvelgti ir į teikiamų paslaugų kainą, jokiu būdu nesusitelkiant į pačią žemiausią. Turėtumėte suprasti, kad savo atliekamą darbą vertinantys specialistai taiko adekvačias ir rinkoje vyraujančias kainas. Jei matote, kad paslaugos įkainojamos pernelyg pigiai, tai gali būti neprofesionalumo ženklas.
    • Požiūris į klientą: Labai svarbu pasirinkti tuos paslaugų teikėjus, kurių požiūris į jų klientus yra pats profesionaliausias. Jūs turite sulaukti pačios aukščiausios kokybės aptarnavimo, todėl prieš nuspręsdami, kuriuos specialistus pasirinksite, būtinai su jais tiesiogiai susisiekite.
    • Reprezentacinis tinklalapis: Turbūt ne kartą esate girdėję posakį – „batsiuvys be batų“. Internetinių svetainių ir logotipų kūrėjai privalo turėti savo paslaugas reprezentuojantį tinklalapį. Tai taip pat yra puiki priemonė, kurios pagalba jie savo potencialiems klientams parodo, kokia yra jų patirtis ir koks yra jų profesionalumo lygis.

    Jei visą tai tinkamai įvertinsite ir apgalvosite, galiausiai galėsite daug lengviau priimti sėkmingą sprendimą, pasirenkant tikrus profesionalus.

  • Kaip išmokti modeliuoti gaminius su SolidWorks

    solidworks mokymai

    Projektuoti įvairius gaminių, statinių ir mechanizmų brėžinius visada buvo didžiulis iššūkis. Prieš 50 metų mokyklose buvo mokomasi braižybos ir tai tikrai nebuvo mėgstamiausia disciplina net tiems, kuriems geometrija ir piešimas sekėsi visai neblogai. Atsiradus kompiuteriams, projektavimas persikėlė būtent į virtualiąją aplinką, kuri gali atlikti tikslius skaičiavimus ir parodyti tam tikrus brėžinio pjūvius. Taip atsirado CAD programos. Niekam ne paslaptis, kad AutoCAD Lietuvoje buvo ir yra viena populiariausių programų, kuria inžinieriai, architektai, mokslininkai kūrė savo detales, mechanizmus ir kitus brėžinius. Atsiradus pažangioms frezavimo staklėms, robotizuotoms gamybos mašinoms, prireikė žmonių, galinčių greitai ir tiksliai suformuoti joms užduotis. SolidWorks ir yra viena tų programų, kuria apdoroti brėžiniai yra perduodami staklėms ir tampa realiomis detalėmis.

    Išmokti modeliuoti ir paruošti gatavus brėžinius staklėms galima tik gerai suprntant programą ir žinant visus principus. Kaip grafikos dizaineris turi mokėti naudotis populiariausiomis vektorinės grafikos kūrimo programomis, taip ir inžinierius, dirbantis prie CNC staklių turi mokėti naudotis CAD programomis. SolidWorks yra viena iš paprastesnių ir greitai išmokstamų programų, tačiau būtini specialūs kursai žmonėms, kuriems reikia su staklėmis dirbti nuolatos.

    Apie SolidWorks kursus galima sužinoti plačiau šiame puslapyje: https://www.techacademy.lt/solidworks-advanced-mokymai/

    Žmonės, išklausę tokių kursų, po jų tikrai galės paruošti gamybai nesudėtingas detales. Būkime atviri – iš karto po kursų prie sudėtingų projektų nesėda net ir talentingiausi studentai. Reikalinga patirtis, įgudimas ir gilesnis išmanymas. Tas galioja ne tik SolidWorks, bet ir kitiems kursams, kad ir fotografavimo.

    Paprastai SolidWorks kursai vyksta gana intensyviai. 5 dienas po 4 valandas po darbo. Jie yra skirti daugiausiai jau dirbantiems žmonėms, norintiems pagilinti savo bazines žinias ir pritaikyti gautą praktiką tiesioginiame savo darbe. Nenuostabu, kad dažniausiai tokius kursus apmoka įmonės, kuriose darbuotojas dirba, nes kaina yra gana nemaža. Aišku, kursų sukuriama vertė itin didelė, nes gerai apmokytas darbuotojas dirba efektyviai ir gali netrukus imtis ir sudėtingų projektų.

    Kursus veda SolidWorks specialistai, kurie turi ilgametę praktinio darbo su šia programa patirtį, todėl jiems galima užduoti ir tikslius klausimus dėl tam tikrų funkcijų. Tai vertingi kursai visomis prasmėmis visiems, kas dirba inžinerijos ir gamybos srityje.

  • Programinė įranga versle nuo A iki Ž

    programinė įranga

    Kiekvienas inovatyvus verslas privalo atsakingai žiūrėti į išmanias technologijas, kurios labai palengvina gyvenimą ir kurios atveria galimybes būti išmaniu, būti ekonomišku bei produktyviu. Programinės įrangos licencijavimas, kurį atlieka profesionalai, šiais laikais yra būtinas, kadangi platus programinių įrankių pasirinkimas kartais gali gluminti.

    Juk galimybių tiek daug, visos jos tokios įvairios, tad tinkamai susidėlioti prioritetus ir apsispręsti gali būti labai sudėtinga ir tai gali pareikalauti daug laiko. Puiki alternatyva yra programinės įrangos profesionalai, kurie yra pasiruošę už jus sudėlioti visus taškus į reikalingas vietas bei padėti produktyviai ir visapusiškai išnaudoti programas, kurio leis siekti maksimalių rezultatų.

    Su profesionalais viskas paprasčiau

    Pirmiausia labai svarbu susirasti geriausius profesionalus, kurie yra pasiruošę suteikti jums pačias geriausias paslaugas ir užtikrinti, kad programinės įrangos licencijavimas bus vainikuojamas ne tik gerai parinktomis ir konkrečiai jums labiausiai tinkamomis programomis, tačiau tuo pačiu ir paaiškins, kaip reikia tiksliai jomis naudotis. Tai gana suprantama, kad atsisiuntus programas pačiam sunku detaliai suvokti, kokios smulkmenos garantuoja tikslingą veikimą. Atrodo, kad visa reikalinga info yra internete, tačiau kai praktiškai iškyla kokios nors problemoms – vienintele išeitimi tampa specialistai, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir kurie yra pasiruošę detaliai paaiškinti kaip tinkamai naudotis programomis, kad viskas darbas būtų sistemingas. Galiausiai, ką daryti, jeigu pati programa sugedo.

    Kaip dirba specialistai?

    Programinės įrangos licencijavimas reikalauja profesionalumo, kadangi žmogus tik taip gali užsitikrinti, kad rasite tai, kas jums labiausiai tinka. Kadangi programinių įrangų pasirinkimams šiuo metu yra platus kaip niekada, suprantama, kad pačiam apsispręsti, ko gali reikėtų – sunku. Ypač tokiu atveju, kai dirbate kitoje sferoje ir jums tai paprasčiausiai neatrasta sfera, kuri gali apsunkinti paieškas. Lygiai taip pat pasirinkus tai, ko jums reikia, jas visas tinkamai sudeginti ir kai kuriais atvejais net įsigyt pigiau – taip pat sunku. Šiuo atveju taip pat reikalingos profesionalumas, kris gali užtikrint, ka viskas bus aukščiausio ilgio ir būtent taip, kaip gali reikėti profesionaliam verslui puoselėti arba užtikrinti biuro darbą. Kuomet jau viskas tinkamai sudiegta – laikas apmokymams. Juos taip pat vykdo tie patys profesionalai, kurie yra atsakingi už įdiegimą ir licencijavimą. Nors atrodo, kad daugelis programų labai aiškios ir nereikia specialistų patyrimų, tačiau išties žmonės dažniausiai žino tik paviršutiniškas smulkmenas, kurios atlieka tik pagrindines programas. Norint susižinoti daugiau – reikia asmens, kuris gali detaliai viską paaiškinti ir tuo pačiu padėti apsispręst, ko reikia ir kas jums labiausiai tinka.

    O kad darbas visada būtų sistemingas ir apgalvotas – reikia pasinaudoti galimybe, kad specialistai teikia konsultacijas ir tuo pačiu taiso gedimus, kurie atsiranda. Siekiant kokybės – teks į ją investuoti, tad kiekvienas norintis būti tikras, kad poreikiai bus pilnai patenkinti – visada turi bendradarbiauti su tais, kurie gali padėti iškilus problemoms.

    Smulkmenos, kurios kuria  visumą

    Programinės įrangos licencijavimas reikalauja profesionalumo, tad ir darbus reikia palikti tiems, kurie geriausiai išmano visas smulkmenas ir gali padėti užsitikrinti, kad viskas veiks sistemingai ir niekada nekils jokių problemų, kurios galėtų apsunkinti darbus. Juk svarbiausia, kad galimybės yra ir jos plačios kaip niekada, tad kiekvienas asmuo renkasi tai, kas jam labiausiai tinka ir kas užtikrina, kad darbas su kompiuteriu bus inovatyvus ir keliaus kartu su visu pasauliu kokybės link.

     

  • Verslo valdymo sistema – ką reikėtų žinoti?

    verslo valdymo sistemaVerslininkai ar bent kiek apie verslą, informacines technologijas nusimanantys žmonės tikrai yra girdėję žodžių junginį „verslo valdymo sistema“ (paprastai trumpinamą VVS). Vis dėlto susipažinti su šia paslauga naudinga kiekvienam, nepriklausomai nuo atliekamos veiklos pobūdžio ar netgi užimamos pozicijos. Juk šiandienos darbo rinka kinta taip greitai, jog, norint prisitaikyti prie tų pokyčių  ir sėkmingai kopti karjeros laiptais, nebe rekomenduotina, o būtina.

    Paprastai tariant, verslo valdymo sistema – tai tam tikra programinė sistema, kurios tikslas apjungti visus konkrečios įmonės verslo procesus – nuo dokumentų, finansų iki darbuotojų bei klientų valdymo. Tokio apjungimo rezultatas – kompiuterizuotas įmonės valdymas, palengvintas apskaitos vedimo procesas, efektyvus turimų resursų išnaudojimas, didesnis konkurencingumas rinkoje. Svarbu dar kartą pabrėžti, jog tokia sistema privalo apimti visus iki vieno bendrovės ar įmonės verslo procesus ir būti integruota su bet kuria kita naudojama programine įranga. Pastarasis žingsnis itin reikalingas, kadangi palengvina darbo procesą, maksimizuoja finansinę naudą, didina efektyvumą, taupo resursus ir, žinoma, padeda išvengti galimų neatitikimų ir klaidų, kurios, kaip žinia, kartais gali kainuoti labai daug.

    Patogu tai, kad VSS gali būti pritaikoma įvairaus pobūdžio veikla užsiimančioms įmonėms – nuo logistikos ir transporto bendrovių iki pramonę, gamybą ar paslaugų sektorių atstovaujančių įmonių. Vis dėlto, verta pastebėti, jog verslo valdymo sistema bei jos įdiegimas – vis dar pakankamai brangus ir sudėtingas procesas. Todėl itin svarbu pasidomėti geriausiais pasiūlymais, išsirinkti paslaugos tiekėją, siūlantį kokybiškas paslaugas, atnešiančias didžiausią naudą įmonei tiek dokumentacijos, personalo bei finansų tvarkymo procesuose, tiek pasiekiant daugiau klientų vidaus ir, esant poreikiui, tarptautinėje rinkoje.

    Taigi, verslo valdymo sistema – ne pigi, kompeksinė, bet daugeliu atveju naudinga ir pasiteisinanti investicija. Jeigu norite tapti savo srities lyderiais rinkoje, maksimizuoti darbo rezultatus ir išvengti lemtingų klaidų, apsvarstykite tokios programinės sistemos pritaikymą ir įdiegimą savo įmonėje. Rezultatai atneš daugiausia naudos, jeigu išsirinksite patikimą paslaugos tiekėją bei pasirūpinsite jau minėta kitos įmonėje naudojamos programinės įrangos integracija ir atsakingai įvertinsite artimiausius savo verslo siekius ir tikslus.

  • Logistika – galimybė paprasčiau gyventi

    3PL logistikaSėkmingi verslininkai dažniausiai nedvejoja dėl logistikos paslaugų, kadangi jiems ir taip atrodo aišku, kad be logistikos nepavyks sėkmingai vystyti verslo. 3PL logistika savo paslaugas Lietuvoje siūlo jau gana seniai. Juolab, tokias paslaugas teikia ne viena įmonė, tad didelė galimybė jos atrasite tokias, kurios Jums labiausiai tinka. 3PL logistika geresnis pasirinkimas nei kad asmeninio sandėlio pirkimas, kurio kainos šiais laikais labai didelės. O net neverta kalbėti apie tai, kad reikia ir papildomai pasirūpinti įranga bei personalu, kurie galėtų padėti užtikrinti kokybišką sandėliavimo darbą.

    Norėdami Jus paskatinti įvertinti privalumus – pateikiame pagrindinius pliusus, kurie yra neginčytini ir neabejotinai patys geriausi.

    PIGUMAS. Trumpai paminėjome, kodėl kur kas geriau yra kreiptis į asmenis teikiančius logistikos paslaugas, o ne pačiam įsigyti sandėlius ir juose laikyti daiktus. Net ir patys didžiausi verslininkai naudojasi logistikos paslaugomis, kadangi taip yra kur kas pigiau, paprasčiau ir patogiau.

    GREITIS. 3PL logistika garantuoja ir greitumą, daugeliui verslininkų norisi padėtas prekes atgauti labai greitai. Žinoma, kiekvienu atveju glaudžiai bendraujama su atsakingais asmenimis, kurie turi pasiruošti, kad konkrečiu metu bus paimamos konkrečios prekės. Tačiau galima pastebėti, kad logistikos įmonės dirba labai greitai ir pagalvotai, taigi galite būti tikras, kad prireikus prekių jas nesunkiai atgausite.

    GARANTIJA. Daugelis įmonių suteikia garantiją, kad sandėliuojami daiktai bus saugiai padėti į jiems atitinkamas vietas ir nebus sugadinti net ir tokiu atveju, jeigu ilgą laiką lauks, kol bus paimami. Tokios garantijos leidžia kur kas labiau pasitikėti logistikos įmone. Svarbiausia, kad sąlygose viskas aptariama,tad galite būti tikras, kad teisiškai būsite apsaugotas.

    PATOGUMAS. Logistikos įmonės turi ir puikų personalą, kuris išmano kaip teisingai sudėti ir suklasifikuoti prekes ir kokybišką įrangą, kuri padeda tas prekes kvalifikuoti paprasčiau, greičiau ir patogiau.

    Tai, kad 3LT logistika verslininkams labai sumažina galvos skausmą yra akivaizdu. Svarbiausia, kad pasirinktumėte tą įmonę, kurios pasiūlymai Jums tikrai labiausiai tiktų. Logistika yra neatsiejama nuo sėkmingo verslo.

  • Kompiuterinio kasos aparato pliusai

    ompiuterinis kasos aparatasNiekas negalėtų paprieštarauti, kad šiuo metu kasos aparatai yra kur kas kokybiškesni ir funkcionalesni nei buvo iki šiol. Kompiuterinis kasos aparatas veikia pagal kiekvieną jį valdančio žmogaus komandos paliepimą. Įdiegtos sistemos vis tobulinamos, kad greitu metu būtų galima pasiūlyti dar kokybiškesnį, geresnį ir funkcionalesnį aparatą.

    Paprastas žmogus labai retai kada pagalvotojo apie tai, kaip veikia kasos aparatai iš kurių mes gauname grąžą kaskart, kai tik užeiname į prekybos vietą. Tie, kurie dirba šioje srityje tvirtina, kad darbas vis lengvėja ir prie to prisideda kompiuterizuoti kasos aparatai. Jeigu anksčiau kasininkės turėjo skaičiuoti kiekvieną centą ir kelis kartus tikrinti, kad nesuklydo – šiuo metu vardan kompiuterizuotų sistemų viskas kur kas greičiau ir paprasčiau.

    Kompiuterinis kasos aparatas žino daugiau apie Jūsų antrą pusę nei Jūs pats. Juose įdiegta sistema, kuri suteikia galimybę išsaugoti visus duomenis apie asmenį, kuris perka naudodamasis kortele. Ši galimybė patogi tiek verslininkams, tiek asmenims. Paprasčiausiai dažnai pasiūlomos įvairios nuolaidos ir klientas gali su 10, 20 ar 50 procentų nuolaida įsigyti jam tinkamiausią produktą. Verslininkai, kurie neturi tokios įrangos, bando duomenis surinkti kitais būdais. Deja, rezultatai būna su labai didele paklaida. Taip pat, surenkamas mažesnis duomenų kiekis, galiausiai, kartais toks rinkimas kainuoja brangiau nei kokybiška kompiuterizuota įranga.

    Lyginant kainos aspektu – kompiuterizuoto aparatai tikrai nėra labai brangesni. Ypač jeigu lyginsime naudą, kurią jie gali atnešti verslininkui.

    Kadangi ir tų pačiu kasos aparatų pasirinkimas šiuo metu labai platus – naudinga palyginti kuo daugiau skirtingų galimybių, kad atrastumėte tą, kuri Jums tinka labiausiai. Juolab, siūlome plačiau pasidomėti apie šiuo metu rinkoje parduodamus gaminius. Kuo daugiau informacijos žinosite – tuo labiau Jums tinkamą variantą pavyks atrasti. Žinoma, nepamirškite, kad konsultacijos internetu su pardavėjais taip pat yra labai naudingos. Net ir virtualus pokalbis Jus gali būti labai naudingas, tad neskubėkite pirkti. Juolab, būtinai pasidomėkite, kokia įranga yra instaliuota ir pasiskaitykite plačiau apie jos suteikiamas funkcijas.

  • Kaip nemokamai susikurti PDF

    Savo kompiuteryje sukurtus failus tikriausiai norėjote kažkaip apsaugoti nuo galimo redagavimo? Tai galima nesunkiai padaryti naudojantis mokamomis ir nemokamomis programomis.

    Pirmiausia, reiktų tiksliai žinoti, kokiomis biuro programomis naudojatės. Office 365 biuro programų paketas yra populiariausias pasaulyje, nors yra ir ne viena nemokama alternatyva. Sakykime, naudojatės Word programa. Jums reikia iš Word dokumento padaryti PDF. Tai galima padaryti 2 būdais.

    spausdinimas1

    1 būdas. Spaudžiate Spausdinti ir pasirenkate ne savo spausdintuvą, o kitą – Microsoft Print to PDF. Tada spaudžiate „Spausdinti“ mygtuką ir viskas – atsiveria jau paverstas PDF dokumentas, kurį galite išsaugoti savo kompiuteryje.

    2 būdas. Kai dokumentas jau išsaugotas Word formatu, spaudžiate „Įrašyti kaip“. Tada formatų stulpelyje pasirenkate PDF formatą. Spaudžiate „Išsaugoti“ ir viskas – jūsų dokumentas išsaugotas PDF formatu.

    išasaugoti PDF

    Naudojantys Office 365 programų paketą PDF failams kurti jau turėjo pastebėti, kad PDF failo sukūrimas iš Word ar Excel failų nėra jau toks sklandus. Pagrindinė problema – Microsoft PDF konverterio netobulumas. Jei dokumente yra bent mažyti paveikslėlis, failas iš karto išsaugomas ne dešimčių, o šimtų kilobaitų dydžio. Tai nelabai patogu. Tada reikia ieškoti papildomų įrankių, kad būtų galima sumažinti PDF dydį. Dėl to nukenčia failo kokybė ir kiti parametrai.

    Kokiais nemokamais PDF įrankiais pasinaudoti, kad jūsų saugomi PDF failai būtų nedideli ir neprarastų kokybės? Adobe PDF yra mokamas, nors peržiūrinėti failus tiks ir jis.

    Siūlome išbandyti PDF Creator nemokamą įrankį. Jį sukūrė PDFforge kompanija iš Vokietijos. Tai įrankis, kuris puikiai tinka paversti jūsų Word, Excel ar iliustracijų failams į PDF. Šis programa instaliuoja PDF Architect programą, kuri gali nesunkiai konvertuoti failus. Maža to, ji sukuria Word ir Excel programose komandų juostas, tad išsaugoti PDF naudojant būtent šią programą galima ir neišeinant iš failo.

    PDF creator juosta

    Jei šios juostos nėra, reikia tik atsidaryti PDF Architect programą ir pasirinkti, ką norite daryti su PDF failu: konvertuoti jį iš Word, ar sujungti kelis failus. Tai labai patogus įrankis, kai reikia sujungti kelis dokumentus į vieną. Taip pat galima sumažinti PDF failo dydį.

    Įdomi funkcija yra Convert and Mail. Dokumentas yra išsaugomas jūsų kompiuteryje ir iš karto įdedamas į jūsų el. pašto programą, kaip naujas laiškas. Lieka tik įrašyti adresatą ir išsiųsti dokumentą. Tai ypač patogu kuriant sąskaitas, komercinius pasiūlymus ir kitą informaciją klientams.

    Vienintelis minusas tas, kad PDF redagavimo moduliai yra mokami. Bet tų funkcijų, kurios yra peteikiamos nemokamai visiškai pakanka.

    Daugiau patarimų, kaip savo kompiuterį išnaudoti efektyviau, rasite ugetfix.com svetainėje anglų kalba.