Internetinių parduotuvių kūrimas užtrunka ilgiau? 3 priežastys, kodėl…

internetinių parduotuvių kūrimas
internetinių parduotuvių kūrimas

Šis straipsnis skirtas tiek užsakovams, kurie užsako interneto parduotuves, tiek jų kūrėjams, kurie kas dieną kuria el. komercinius projektus ir dažnai nenoriai išlenda iš savo komforto zonos. Kodėl vėluojama su internetinių parduotuvių kūrimu? Pateikiame tris priežastis, kurias išsprendę pagerinsite ir kūrimo procesą, ir kliento lūkesčiai bus patenkinti.

Netiksli techninė užduotis

Internetinių parduotuvių kūrimas ilgiau užtrunka dėl to, kad iš karto su klientu nesusitarta, kas bus reikalinga. Tada proceso metu atsiranda papildomų funkcijų. Labai svarbus yra pirmojo tekstavimo momentas, kai užsakovas pamato beveik realią el. parduotuvę. Iš karto kyla minčių: reikia dar to, ano ir trečio…

Palaukite, ar tikrai tas, anas ir trečias buvo aptartas bendradarbiavimo pradžioje? Gal tie darbai gali būti perkelti į kitą etapą?

Dažnai klientas pats nenori gilintis į techninę užduotį. Sumurma „jūs geriau žinote, kaip daryti“ ir patapšnojęs per petį išlekia savo reikalais. Neleiskite jam tokių dalykų – supažindinkite su visomis funkcijomis, kad jis suvoktų, ką gaus iš tikrųjų. Taip jam pačiam bus daug šoko.

Tekstai ir duomenys

Ne kartą internetinių parduotuvių kūrimas užtruko kelis mėnesius ilgiau, nei planuota, nes trūko tekstų ir realių produktų aprašymų bei iliustracijų. Kūrėjai baksnoja pirštu į kliento pusę – „tai jie nesudėjo, nepasirūpino…“. Kaltė čia abipusė. Vieni neperspėjo, kiti nesirūpino, paliko paskutinei minutei. Rezultatas – keli papildomi mėnesiai, neapmokėtos sąskaitos, stresas, direktorių posėdžiai ir santykių aiškinimasis ir pan.

Kūrėjai turėtų turėti partnerius tekstų rašytojus ir duomenų sukėlėjus, kuriuos galėtų pasiūlyti savo apsnūdusiems klientams į pagalbą. Aišku, ne už dyką.

Prasta komunikacija

Komunikacija yra esminis bet kurios verslo paslaugos momentas. Kai bendraujama padrikai, keičiasi atsakingi asmenys, kyla daug nesusipratimų. Patarimas tik vienas – el. parduotuvės kūrimo procesą turi kontroliuoti vienas žmogus iš kliento pusės ir vienas iš kūrėjų. Kai pastabos ateina iš direktoriaus, biuro administratorės ir valytoja dirbančios direktoriaus žmonos, gana sudėtinga sukurti produktą, kuris tenkintų visas tris personas. O juk būna dar sudėtingesnių situacijų, kai direktorius bendrauja su projektų vadovu, tuo tarpu biuro administratorė viską aptarinėja su programuotoju. Sugedęs telefonas sugaišina labai daug laiko ir išeikvoja resursų, todėl komunikacijos sutvarkymas – prioritetinis uždavinys.

Jei šias tris priežastis pavyktų pažaboti, elektroninių parduotuvių kūrimas vyktų kur kas geriau. Su tuo sutinka ir www.tinkers.lt kūrėjai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.