Žyma: interneto rinkodara

  • 3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

    Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę.

    Tačiau ta pati sena el. pašto rinkodaros strategija, taikyta prieš 15 ar net 5 metus, nebeveiks. Jūsų tikslinė auditorija kasdien gauna tiek daug rinkodaros el. laiškų, kad, norėdami išsiskirti iš triukšmo, turite būti tikrai ypatingi.

    Jei norite, kad jūsų kampanijos užtikrintų išskirtinę investicijų grąžą, turite turėti veiksmingą el. pašto rinkodaros strategiją, kuri jūsų prenumeratorių sąrašui teiktų aktualų, didelės vertės turinį.

    Šiame straipsnyje apžvelgsime 3 strategijas, kurios padidins kiekvienos jūsų siunčiamos el. pašto rinkodaros kampanijos investicijų grąžą.

    Pažiūrėkime, kokios jos yra!

    1. Segmentuoti prenumeratorius nedarant poveikio registracijos rodikliams

    Jei norite, kad jūsų el. pašto prenumeratoriai nuolat naudotųsi jūsų el. laiškais, turite siųsti jiems turinį, kuris juos iš tikrųjų domina. O tai reiškia, kad turėsite segmentuoti savo prenumeratorius ir siųsti jiems suasmenintus el. laiškus.

    Geriausias būdas suprasti savo lankytojų pageidavimus ir ketinimus pirkti – tiesiogiai jų klausti. Šis procesas vadinamas nulinės šalies duomenų rinkimu ir padės ateityje siųsti geresnius el. laiškus.

    Populiarus būdas šiai informacijai rinkti yra el. pašto prenumeratos procesas. Tai puiki proga rinkti informaciją apie el. pašto adresatus, kai jie prisijungia prie jūsų el. pašto adresatų sąrašo. Pavyzdžiui, kol prašote lankytojo el. pašto adreso, taip pat galite jo paklausti, kokie produktai jį domina.

    Tačiau visada yra rizika, kad į el. pašto rinkodaros registracijos formą įtraukus daugiau laukų gali sumažėti konversijos rodikliai.

    2. Pritaikykite svetainę VIP klientų segmentams

    Daugelis rinkodaros specialistų galvoja apie personalizavimą tik siunčiamuose el. laiškuose. Nors, be abejo, turėtumėte suasmeninti viską – nuo el. laiško temos eilutės iki jame esančio rinkodaros turinio, taip pat turėtumėte suasmeninti ir nukreipimo puslapį, kurį lankytojai mato paspaudę iš jūsų el. pašto kampanijų.

    Taip užtikrinsite, kad jūsų aukštas paspaudimų rodiklis nebūtų iššvaistytas veltui, nes nukreipimo puslapis bus optimizuotas taip pat ir pardavimams didinti. Tai taip pat puikus būdas didinti lojalumą ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratoriai lauktų kitos jūsų kampanijos ar mėnesinio naujienlaiškio.

    Jūsų VIP klientai yra geriausi jūsų klientai, todėl kurdami el. pašto rinkodaros strategiją tikrai norite apie juos galvoti. Jei žengsite papildomą žingsnį ir suasmeninsite nukreipimo puslapį, kurį mato jūsų lojaliausi klientai, pasieksite dar geresnę šio segmento el. pašto kampanijų investicijų grąžą.

    Šiuose nukreipimo puslapiuose galite pritaikyti specialų VIP pasiūlymą ir net padaryti taip, kad antraštė atitiktų el. pašto kampanijos temos eilutę.

    Priminimas klientams apie el. pašto pasiūlymą visoje svetainėje reiškia, kad klientų patirtis svetainėje yra tiesiogiai susijusi su el. pašto turiniu. Ši el. pašto rinkodaros strategija gali padidinti šių segmentų konversijos rodiklį iki 20 %.

    3. Personalizuokite el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapius

    Dauguma įmonių registruodamosi el. paštu prašo savo prenumeratorių vardų, todėl el. laiškuose ir temos eilutėse gali asmeniškai pasveikinti prenumeratorius.

    Kodėl nepanaudojus šių duomenų ir savo el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapiams suasmeninti?

    Jūsų lankytojai apsidžiaugs atvykę į jūsų nukreipimo puslapius iš el. pašto kampanijos ir pamatę asmeninę antraštę, pavyzdžiui, „Ei, Martyna, sveiki sugrįžę!”.

    Apibendrinimas

    Rinkodara el. paštu yra svarbus kanalas tiek didelėms, tiek mažoms interneto įmonėms, be to, tai yra svarbi bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Štai kodėl taip svarbu nuolat žinoti naujausias taktikas, kaip pagerinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą, patarimais dalinasi rinkodaros specialistai SharkLinker.

  • 3 priežastys, kodėl jūsų verslui reikalingas tinklalapis?

    Pradedant savo verslą, yra daugybė darbų, kuriuos reikia atlikti. Sąrašas ilgas. Kurioje darbo sąrašo ir prioritetų eilėje stovi užduotis „susikurti svetainę“? Kartais šios užduoties net nėra prioritetų sąraše, nes atrodo, jog tinklalapio net nereikia. Viską galima pasiekti naudojantis socialiniais tinklais.

    Ir nors iš dalies tai tiesa šiais laikais, tačiau tinklalapyje galima dalintis informacija bei pateikti pasiūlymus, kurie socialiniuose tinkluose liktų nepastebėti. O ir esama daugiau priežasčių turėti savo verslo, net jei tai smulkus verslas, tinklalapį. Tad pirmyn – kodėl jums reikalingas tinklalapis?

    Tinklalapis prideda patikimumo

    Žmonėms reikia priežasties pasitikėti jumis ir jūsų verslu. Profesionalios interneto svetainės kūrimas yra mažas žingsnis didelių pasiekimų link. Žmonės labiau pasitiki verslu, kuris yra atviras, pateikia informaciją vienoje vietoje, suteikia papildomos naudingos informacijos savo tinklalapyje.

    Žinoma, reklama ir šokinėjančiais baneriais apkrautas tinklalapis naudos nesuteiks, tad yra kelios taisyklės į ką atkreipti dėmesį kuriant tinklalapį:

    • Pasirinkite solidų ir jūsų verslo stilių ar modelį atitinkantį domeną. Pasirinkite patikimai atrodančią galūnę. Lietuvoje įprasta naudoti .lt, tačiau jei planuojate plėstis į užsienio rinkas, galite iš karto rinktis .com ar kitą atpažįstamą domeno galūnę.
    • Skirkite laiko dizainui. Pirmas įspūdis svarbiausias, tad įsitikinkite, jog jūsų tinklalapio išvaizda yra patraukli, nerėžia akies, yra lengvai suprantamos struktūros ir atrodo patikimai.
    • Pasitikrinkite gramatiką ir stilių. Netaisyklingai parašyti žodžiai, pamestos galūnės ir lietuviškos raidės ar praleisti kableliai gali atbaidyti akylesnius jūsų klientus.
    • Turėkite kontaktų puslapį. Klientai įėję į jūsų tinklalapį turi rasti informaciją kaip su jumis susisiekti, taip pat dažniausiai užduodamus klausimus bei  kitą informaciją apie įmonę, kuri įrodo, jog jūs neišgalvoti ar apgavikai, o rimtai dirbantys specialistai.

    Tinklalapis sukuriamas labai lengvai

    Šiais laikais sukurti tinklalapį netrunka ilgai ir daug nekainuoja Yra daugybė įrankių, platformų, specialistų, kurie šį darbą padaro paprastu ir greitu. Jums tereikia turėti viziją ir idėją, ką norite patiekti potencialiems klientams tinklalapyje, ar tai turėtų būti informacinis tinklalapis, vizitinė kortelė ar pardavimų kanalas –  visa kita atliekama pagal šią viziją.

    Tinklalapis pritraukia naujų klientų

    Net jei jums atrodo, kad užtenka atliekamų  pardavimų socialiniuose tinkluose, tačiau tinklalapis yra randamas paieškos sistemose ir iš ten gali atvesti jums klientų. Galbūt žmogus apie jus girdėjo, gavo rekomendaciją, tačiau nenaudoja socialinių tinklų – įvedęs pavadinimą potencialus pirkėjas randa jūsų tinklalapį ir pradeda savo, kaip jūsų kliento kelionę.

    Tai tik trys mažos priežastys, kodėl verta turėti savo tinklalapį. Priežasčių yra daug daugiau, tad neverta dvejoti, o pradėkite veikti – laikas susikurti savo verslo tinklalapį!

  • Kaip įvertinti SEO specialisto profesionalumą?

    Naudodamiesi bet kokiomis paslaugomis visuomet norime tik aukščiausios jų kokybės. Skirtingai nei siuvėjų ar kirpėjų atliktas darbas, SEO paslaugos ir jų kokybė yra sunkiau įvertinamos. Dar tik planuojant kreiptis dėl svetainės optimizavimo kyla klausimas ar konkretus SEO specialistas tikrai vertas dėmesio, o jau naudojantis šiomis paslaugomis – ar SEO paslaugos atliekamos profesionaliai. Abiem atvejais tai galima identifikuoti pagal sekančius kriterijus.

    Atliktų projektų pozicijos

    Niekas geriau nepristato specialisto nei jo jau atlikti darbai. Ketindami pasirašyti paslaugų sutartį paprašykite SEO specialisto nurodyti su kokiomis svetainėmis ar internetinėmis parduotuvėmis jis dirba. Žinoma, jei SEO paslaugos joms tik neseniai pradėtos teikti, rezultatai dar gali būti nematomi. Tačiau jei SEO specialistas nurodo savo sėkmingus įgyvendintus projektus, pasidomėkite svetainių pozicijomis  ir įsitikinsite kokie specialisto darbo rezultatai.

    Komunikacija

    Nors SEO paslaugos yra orientuotos į svetainės ar internetinės parduotuvės optimizavimą, tačiau ne mažiau svarbu ir SEO specialisto komunikacija. Prieš pasirašant paslaugų teikimo sutartį, pasirinktas SEO specialistas turėtų atsakyti į visus kliento klausimus. Kai SEO paslaugos jau teikiamos, užsakovui pagal iš anksto nustatytą laikotarpį turėtų būti pateikiama atliktų darbų ir pasiektų rezultatų ataskaita. Jei šios komunikacijos tarp SEO specialisto ir paslaugų užsakovo nėra, vertėtų atidžiau žvelgti į SEO specialisto profesionalumą ir kompetenciją.

    Suinteresuotumas

    Bendraudami su SEO specialistu pastebėkite kiek dėmesio jis skiria jūsų projektui, ar domisi jūsų verslu ir potencialiais klientais bei kiek jis suinteresuotas pasiekti gerų rezultatų. Jei matote, kad SEO specialistas darbui su jūsų svetaine atiduoda pakankamai energijos ir deda pastangas siekiant rezultatų, būkite ramūs. Na, o jei esate tikri, kad SEO paslaugos jas teikiančiam specialistui tėra papildoma veikla ar dar blogiau – nemaloni pareiga, pagalvokite apie labiau motyvuoto specialisto paieškas.

    Nors internetinės svetainės optimizavimas visuomet atliekamas tuo pačiu principu, tačiau specialistų taikomi metodai gali skirtis. Svarbiausia yra, kad SEO specialistas nenaudotų neleistinų metodų, dėl kurių svetainė gali būti netgi blokuojama. Tad kylant abejonių vienas iš pirmųjų klausimų SEO specialistui turėtų būti ar SEO paslaugos teikiamos naudojant tik skaidrias ir tinkamas strategijas.

  • Socialinių tinklų administravimas šiais laikais

    Socialinių tinklų administravimas yra vienas svarbiausių dalykų kiekvienam verslui. Per socialinius tinklus ateina daugiausiai naujų potencialių klientų. Socialinių tinklų administravimas apima ne tik turinio pildymą, bet ir reklamas platformose. Dėl esamų algoritmų įvairiose platformose pasiekti klientą darosi vis sunkiau, todėl reklama ir investavimas į socialinių tinklų administravimą tampa vis labiau būtinas. Šiais laikais socialinių tinklų administravimas nebėra tik tekstų rašymas – tai kur kas platesnių galimybių išnaudojimas visuose socialiniuose tinkluose.

    Socialinių tinklų administravimas padeda padidinti puslapio kokybę

    Kuo kokybiškesnis yra socialinis tinklas, tuo daugiau pasitikėjimo jis kelia žmonėms. Socialinių tinklų administravimas gali padėti padidinti puslapio kokybę keliais paprastais būdais. Socialinių tinklų administravimas užtikrina funkcionalų ir naviguoti patogiai leidžiantį socialinį tinklą. Labai svarbu yra išlaikyti harmoniją visoje socialinio tinklo administravimo eigoje. Tai reiškia, jog puslapio aprašymas turi atspindėti jūsų verslą, profilio ir/ar viršelio nuotrauka derintis tarpusavyje ir kurti verslo įvaizdį. Be to, išlaikant ir įrašų vizualus panašių motyvų verslo įvaizdis yra dar geriau vystomas. Socialinių tinklų administravimas turi rūpintis ir naudingai ar dominančiais įrašais, kurie pritraukia žmones. Juos reikia kelti reguliariai ir stengtis būti aktyviam. Jeigu patys neturite laiko rūpintis įrašais, socialinių tinklų administravimą galite perduoti agentūrai. Socialinių tinklų administravimas taip pat turi užsiimti ir patogiu puslapio paruošimu sekėjams – sudaryti jiems patogius būdus naviguoti. Tam galima naudoti įvairius mygtukus puslapio viršuje ar po kiekvienu įrašu, kurti nuotraukų ar reklamu karuseles, kuriose matosi daugiau nei vienas produktas ar paslauga ir, žinoma, teisingai sudėliotos nuorodos. 

    Ar verta socialinių tinklų administravimą perleisti kitiems?

    Socialinių tinklų administravimas gali užimti daug laiko. Norint būti aktyviam reikia pasiruošti daug įrašų temų, tekstų, vizualų. Taip pat kai kuriems veiksmas ar nustatymas padaryti socialinių tinklų administravimas reikalauja patirties ir žinių. Todėl jei norite profesionalaus savo socialinių tinklų administravimo galite kreiptis į reklamos agentūras, kurios turi patirties šioje srityje. Perdavus socialinių tinklų administravimą sutaupysite savo laiko bei išvengsite klaidų, kurias galima padaryti tik pradėjus administruoti socialinius tinklus

  • Straipsnių talpinimas padeda rinkti atgalines nuorodas

    Interneto rinkodaroje atgalinės nuorodos yra pakankamai svarbios. Puslapis gali būti sukurtas idealiai, tačiau be nuorodų jis greičiausiai nebus randamas. Šiandien norime pakalbėti apie vieną iš populiariausių būdų, kaip gauti atgalines nuorodas į savo svetainę be didelio vargo ir investicijų.

    Pradėkime nuo to, kad Google vertina jūsų puslapį pagal įeinančias iš kitų puslapių nuorodas. Dėl šios priežasties rekomenduojama nuorodų gauti ne iš vieno, o kelių puslapių.

    Straipsnių katalogai – ideali vieta atgalinėms nuorodoms

    Straipsnių katalogai yra puiki vieta gauti vertingų atgalinių nuorodų. Paprastai straipsnių talpinimas socialiniuose tinkluose neatneš daug naudos SEO. Dėl to rekomenduojama ieškoti straipsnių katalogų, kuriuose straipsniai talpinami mokamai arba nemokamai, pavyzdžiui, e-nuoroda.lt.

    Bet reiktų įsitikinti, ar katalogas yra kokybiškas. Nuo to priklauso jūsų puslapio pozicijos. Baudų vargu ar gausite, nes Lietuvoje tokių katalogų daug nėra, tačiau gaila bus prarasto laiko ir investicijų į parašytus straipsnius. Juk rekomenduojama straipsnių kataloguose talpinti tik unikalius, niekur kitur nenaudotus straipsnius.

    Kodėl straipsnių kataloge nuoroda yra vertinga?

    Nuoroda straipsnių kataloge esančiame straipsnyje yra vertinga dėl kelių priežasčių:

    1. Straipsnyje dedama „dofollow“ nuoroda. Tai reiškia, kad Google ją itin palankiai vertina.
    2. Straipsnis yra rašomas apie tai, kuo užsiima įmonė, todėl atgalinė nuoroda ateina iš tematiškai susijusio turinio. Tai labai svarbu, nes nuorodos iš apatinių rūbų el. parduotuvės, vedančios į autoserviso puslapį nėra itin gerai vertinamos. Straipsnis sukuria tam tikrą temą, todėl tai ir laikoma susijusiu turiniu.
    3. Straipsnyje galima dėti dvi nuorodas. Paprastai viena eina ant pavadinimo ir veda į titulinį puslapį, o kita – ant tikslaus raktinio žodžio ir reklamuoja specifinę paslaugą ar kitą vidinį puslapį. Tokiu būdu nušaunami du zuikiai vienu šūviu. Galima dėti ir daugiau nuorodų, tačiau tada straipsnis turėtų būti didesnis. Santykis – 1 nuoroda į 150 žodžių. Jei reikia 3 nuorodų, straipsnis turėtų būti 450-500 žodžių apimties.
    4. Straipsnyje nuorodas galima bet kada pakeisti. Dažniausiai joks papildomas mokestis už tai neimamas.
    5. Nuorodos straipsnyje lieka visam laikui, kol gyvuoja puslapis. Dažnu atveju net puslapiui dingus, turinys yra perkeliamas į kitą domeną, tad nuoroda nedingsta. Jokių mėnesinių ar metinių planų, nuoroda – AMŽINA.

    Straipsnį galima gausiai iliustruoti, taip pat galima įdėti ir Youtube video. Tai papildoma reklama už… nemokamai 😉

    Straipsnių talpinimas galimas dviem būdais – užsiregistravus arba nusiuntus straipsnį moderatoriui per specialią formą arba el. paštu. Bendrauti su moderatoriumi būtina, nes tik taip galima atlikti reikalingas straipsnio modifikacijas, ištaisyti įsivėlusias klaidas, pakoreguoti nuorodas ar iliustracijas.