Kategorija: El. Komercija

  • Televizoriai – ar lengva išsirinkti?

    televizoriaiRinkoje savo prekes siūlo daugybė televizorių gamintojų. Savo produkciją kiekvienais metais jie vis atnaujina ir papildo. Tad televizorių pasirinkimas milžiniškas, o kaipgi išsirinkti tą vienintelį, jums patį tinkamiausią TV?

    Paprastai pirkėjus labiausiai domina dideli televizoriai. Tačiau atminkite, kad televizorius turėtų stovėti tam tikru atstumu nuo jūsų sėdimų vietų. Tai svarbu tinkamai rodomo vaizdo kokybei. Tad jeigu televizoriaus įstrižainė didelė, tai ir kambario išmatavimai turi būti proporcingi. Žinoma, naujausių technologijų televizorius galima žiūrėti ir iš labai arti, tačiau komforto zoną vis dėlto turėtumėte išlaikyti, rekomenduojama, kad atstumas iki televizoriaus būtų tris kartus didesnis nei jo ekrano įstrižainė.

    Kaip ir visos elektronikos, taip ir televizorių, technologijos, o tuo pačiu ir mados kinta labai sparčiai. Pavyzdžiui, šiuo metu, palyginus nedaug parduodama plazminių televizorių, nes jie  dažniau reikalingi ne namuose, o baruose ar kitos viešose vietose, kadangi jų raiška išlieka puiki iš bet kurios stebėjimo zonos. O štai eiliniai pirkėjai mielai renkasi LCD televizorius su LED foniniu apšvietimu. Šie televizoriai išsiskiria didesniu kontrastu ir aukšta raiška, be to jų mažos energijos sąnaudos, o kaina prieinama.

    Dabar parduotuvėse galima įsigyti ir išmaniųjų televizorių. Tačiau atlikti tyrimai ir apklausos rodo, kad Lietuvoje praktiškai kas antras naudojasi asmeniniu kompiuteriu, o daugiau kaip 90 % kompiuterių yra prijungti prie interneto. Ką jau kalbėti apie išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių panaudojimą. Tad kyla klausimas, kaip labai jums reikalingas dar vienas išmanusis prietaisas, nors televizorius, turintis interneto prieigą, yra labai patogi priemonė, kuria gali naudotis visa šeima savo poreikiams.

    Kaip žinia, televizoriai nuolat papildomi naujomis funkcijomis, kurias eiliniai pirkėjai net ne visuomet ir žino. Tad dažniausiai visos modernios televizoriaus funkcijos nėra išnaudojamos. Tuo tarpu visa tai kelia televizoriaus kainą. Todėl specialistai atkreipia dėmesį, kad, renkantis televizorių, svarbiausi yra vartotojo poreikiai. Tad pirmiausia įvertinkite juos ir tik tada rinkitės patį televizorių, o ne pulkite tiesiog pirkti brangaus, didelio naujausių technologijų prifarširuoto įrenginio, efektas gali būti priešingas ir nuviliantis. Svarbiausia, kad televizoriuje būtų universalios HDMI ir USB jungtys audio ir vaizdo technikai.

     

  • Interneto puslapių kūrimas ir „debesis“

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapį kurti kartais užtrunkama. Nesigilinsime į detales, tačiau priežastys yra tikrai aiškios – nesusikalbėjimas ir efektyvaus darbo modulio trūkumas. Kartais ir dėl to, kad nesinaudojama „debesies“ programomis ir sprendimais.

    Kaip interneto puslapių kūrimas susijęs su „debesiu“? Kodėl jie dirba kartu?

    Pirmiausia, tikriausiai žinote, kad „debesies“ technologijos reiškia resursus, kurie yra nusamdomi ir naudojami tik tada, kai reikia. Tai informacija ir duomenys laikomi nutolusiuose vienas nuo kito laikmenose, todėl yra saugu ir patikima. Kokias „debesies“ technologijas naudoja Lietuvos verslininkai ir interneto svetainių kūrėjai?

    Talpinimas

    Interneto puslapis turi būti patalpintas serveryje. Jis gali būti patalpintas įmonės serveryje arba „debesyje“, kur visi duomenys bus saugūs. Rinktis galima ir ten ir ten, taip sukuriamas „hibridinis debesis“, kuris yra ypač populiarus pasaulyje, o Lietuvoje dažniausiai sutinkamas finansiniame sektoriuje. Paprastai interneto svetainei „debesis“ nėra reikalingas tol, kol į ją neplūsta tūkstančiai lankytojų per dieną. Kai srautas padidėja, geriausia ją talpinti būtent galingesnėmis savybėmis pasižyminčioje aplinkoje.

    Projektų valdymas

    Interneto puslapių kūrimas – gana sudėtingas procesas. Jame daug skirtingų žmonių turi padaryti skirtingus darbus, kurie priklauso vienas nuo kito. Klientas nepatvirtino dizaino -> dizaineris negali jo paruošti „karpymui“ -> programuotojas negali pradėti kurti HTML ir „vilkti“ ant turinio valdymo sistemos. Viskas susiję labai tampriai, todėl sugriuvus vienam mechanizmui, išsiderina visas variklis ir projektas stoja. Tam naudojami specialūs „debesies“ įrankiai, padedantys suvaldyti visus procesus. Dažniausiai dirbama Agile principais paremtais įrankiais, kurie naudojami tiek kūrėjų, tiek klientų pusėse.

    „Dropbox“ ir kiti

    Informacijos dalinimasis – svarbiausias bendradarbiavimo momentas. Siuntinėti el. paštu daug duomenų – neefektyvu. Tam naudojamos nemokamos „debesies“ talpyklos, pavyzdžiui, „Dropbox“, Google Diskas, OneDrive iš Office 365 ir kiti. Juose gali būti laikomi projekto aprašymai, eskizai ir kiti reikalingi failai visiems projekte dalyvaujantiems žmonėms – klientams ir kūrėjams. Interneto puslapių kūrimas reikalauja kruopštumo, dokumentacijos, tad nemokamos talpyklos tam kuo puikiausiai tinka.

    Testavimas

    Yra toks dalykas, kaip testavimas. Jo tikslas – patikrinti sistemą ar įrankį prieš paleidžiant į viešumą, kaip jis susitvarko su kritiniais vartotojų srautais. Tai daroma sukuriant tūkstančius netikrų vartotojų („botų“) ir paleidžiant juos į viešai neprieinamą įrankį. Tada stebima, kas stringa, kur galima pasitaisyti, kad būtų vartojama mažiau serverio resursų. Toks testavimas galimas tik turint didelius resursus atsargoje ir specialius „debesies“ įrankius. Jis naudingas visiems įrankiams, kurie gali netikėtai sulaukti daug lankytojų, pavyzdžiui, po paminėjimo užsienio ar Lietuvos žiniasklaidoje.

    „Debesis“ – neatsiejamas interneto svetainių kūrėjų palydovas ir darbo įrankis. Su juo dirbti galima kur kas efektyviau.

  • SEO paslaugos: tvarka ir populiarumas

    SEO paslaugosJei savo plėtojamą verslą bandote „apgyvendinti” internetinėje erdvėje, Google jums yra tarsi keiksmažodis (o gal – Dievas), kurio pamiršti negalite net ir nakties metu. Dauguma Lietuvos interneto vartotojų naudoją būtent šią  paieškos sistemą, ieškodami jiems aktualios informacijos bei prekių ar paslaugų įsigijmui. Atrodytų, kelias į didesnius lankytojų srautus bei potencialiai augančias pardavimų apimtis aiškus – patekti į aukštą poziciją tarp Google siūlomų nuorodų pagal konkrečius raktinius žodžius.  Problema atsiranda suvokus, jog tai nėra taip paprasta: Google – ne guminis, o norinčių tapti geriau matomais internete – daugybė. SEO paslaugos – stebuklingas receptas, galintis padėti aplenkti konkurentus pozicijos paieškos sistemoje atžvilgiu. Pradedant rimčiau domėtis šia galimybe, pagalvokite, ar iki galo suvokiate šios sąvokos esmę? Tikėtina, jog, susipažinus su esminiais paslaugos aspektais, paaiškės, jog tai yra būtent tai, ko jums ir reikia.

    Kalbant techniškai, SEO – internetinių svetainių pritaikymas paieškos sistemoms. Na, o dabar paprasčiau. Paieškos sistemos turi tam tikrus reikalavimus, remiantis kuriais, nusprendžia, kokia eilės tvarka nuorodas į svetaines, kaip rezultatą pagal konkretų raktinį žodį, pateikti interneto vartotojams. Kaip jau minėjome, kiekvienas geidžia atsidurti aukščiau ir gauti galimybę pirmiau už konkurentus pristatyti siūlomų prekių ar paslaugų asortimentą. SEO paslaugos – tai visuma darbų, atliekamų siekiant gerinti konkrečios svetainės reitingą paieškoje.

    Internetinės svetainės kūrimas – labai konkretus ir šabloniškas veiksmas, tuo tarpu SEO paslaugos apjungia keletą tarpusavyje susijusių darbų, kuriuos atliekant būtina reaguoti į nuolatinių reikalavimų kaitą. Galima išskirti dvi esmines SEO  paslaugų sritis:

    • Darbai svetainės viduje (vidinis SEO).

    Egzistuoja konkretūs reikalavimai, kuriais vadovaujantis, internetinė svetainė turi būti sutvarkyta techniškai. Tik struktūriškai tvarkingą tinklapį paieškos sistemos robotai pastebi ir yra pajėgūs išanalizuoti. Šiame etape pro akis nepraleidžiamas ir tinklapio turinys. Tekstai turi būti orientuoti ne tik į Google reikalavimus (vienas svarbiausių – turinio unikalumas), tačiau būti informatyvūs, suprantami ir įdomūs eiliniam klientui, dėl kurio dėmesio būtent ir stengiamasi.

    • Darbai didinant svetainės populiarumą internetinėje erdvėje (išorinis SEO).

    Kai tinklapis sutvarkytas taip, jog yra priimtinas tiek paieškos robotams, tiek ir realiems asmenims, būtinos SEO paslaugos, orientuotos į informacijos apie jį sklaidą. Dažniausiai pasitelkiami visi legalūs (egzistuoja „juodasis” SEO, žadantis greitesnius, tačiau neleistinais būdais pasiektus rezultatus, už kuriuos taikomos griežtos sankcijos) ir konkrečiai svetainei tinkami būdai: SEO tekstai, tinklaraštis, nuorodų talpinimas panašios tematikos svetainėse, socialiai tinklai, mokama reklama ir kita.

    SEO paslaugos patrauklios tuo, jog sunkiu ir ilgu darbu (tai – pagrindiniai minusai) užtarnauti rezultatai yra ilgalaikiai – iš pasiektos pozicijos paieškos sistemoje taip greit „išspirtas” nebūsi. Tačiau svarbiausia, jog praplečiamas lojalių klientų ratas – tų, kurie pas tave ateina tiesogiai, o ne per tarpininkus (pavyzdžiui, ieškodami informacijos Google).

  • Stacionarūs kompiuteriai prieš nešiojamus – kas geriau?

    stacionarūs kompiuteriaiKompiuteris vis labiau tampa neatsiejama modernios visuomenės gyvenimo dalimi. Be jo sunku būtų neatsilikti nuo naujienų ir viso pasaulio pažangos. Dėka stacionarių ir nešiojamų kompiuterių šiandien galima atlikti pačius netikėčiausius darbus, tačiau rinktis vieną iš šių dviejų būtų nepaprastai sunku. Stacionarūs kompiuteriai ar nešiojami? Pasirinkimas nėra vienas iš lengvųjų, tačiau kiekvienai situacijai galima rasti geriausią sprendimą.

    Kai su kompiuteriu dirbama dažnai ir iš jo paprastai reikalaujama daug, stacionarus kompiuteris šioje situacijoje, ko gero, gali pasitarnauti geriausiai. Daug vietos užimanti aparatinė įranga užtikrina ne vien rimtą technikos įvaizdį, bet ir spartą, patogumą bei komfortą, kuris būtinas siekiant atlikti didelius darbus su sudėtingomis programomis. Erdvi darbo aplinka, keli tarpusavyje sujungti monitoriai bei galingas kompiuteris leidžia pasimėgauti tikra technikos pažanga.

    Tenka pripažinti, jog nebūtinai stacionarūs kompiuteriai gali būti spartūs ir labai galingi. Panašių specifikacijų gali būti gaminami ir nešiojami kompiuteriai, tačiau jie ne visuomet užtikrina geriausius pojūčius dirbant ar pramogaujant. Pernelyg mažas ekranas, atminties stygius ar tiesiog patogumo klausimai gali atgrasyti nuo šio kompiuterio pasirinkimo, tačiau tokį produktą ypač patogu rinktis tuomet, kai su juo planuojama dažnai kur nors keliauti. Jei kompiuteriu naudositės ne vienoje vietoje ir norėsite jį pasiimti kartu su savimi, nešiojamas kompiuteris bus tas gaminys, kurio jums neišvengiamai prireiks.

    Dirbti, mokytis ir pramogauti dabar galima ne tik užsidarius tarp keturių sienų. Dabar kompiuterį juk patogu nešiotis su savimi bet kur. Studentui, moksleiviui ar nepriklausomam piliečiui toks sprendimas yra daugiau nei patogus ir reikalingas. Dabar, kai gyvename pasaulyje, kuriame technologijos valdo mūsų kasdienybę, net ir menkiausias atitrūkimas nuo kompiuterio ir interneto gali prislėgti prie greito gyvenimo tempo prisitaikiusius žmones. Nešiojamas kompiuteris visuomet bus šalia, kai reikės atlikti darbus.

    Mokytis ar dirbti galima įvairiai, todėl nešiojami kompiuteriai tampa pasirinkimu tiems, kurie dažnai keičia aplinką ir svarbią informaciją laiko su savimi. Tuo tarpu stacionarūs kompiuteriai reikalingi tuomet, kai įprastų neužtenka, kai reikia spartesnės ir efektyvesnės pagalbos darbams atlikti. Tai gali būti puikus ir labai patogus įrankis, tad nuvertinti to tikrai nereiktų.

  • Svarbiausi Google AdWords privalumai

    google adwordsGoogle AdWords reklama – viena svarbiausių šiuolaikinės internetinės reklamos priemonių, užtikrinanti itin aukštus rezultatus. Kad suprastume, kodėl minėtoji reklama sulaukia vis didesnių investicijų, visų pirma reikėtų pakalbėti apie pačią Google paieškos sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad minėtoji sistema yra populiariausia prekių ir paslaugų paieškos priemonė visame pasaulyje (Lietuvoje Google naudojasi daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų), tai reiškia, kad jei esate verslininkas ir norite padidinti pardavimo rodiklius, turite būti pastebėti. Google AdWords yra priemonė, užtikrinanti jūsų skelbimo matomumą – šis bus rodomas pirmojo puslapio viršuje arba dešiniame lango šone. Naudotis AdWords reklama nėra sunku, be to, jei patys negalite šiam darbui skirti laiko, internetinės rinkodaros specialistai suteiks visus jūsų lūkesčius atitinkančias paslaugas.

    Tikslinės auditorijos pasiekimas

    Google AdWords orientuojasi į tikslinę auditoriją, t. y. reklama rodoma suinteresuotiems vartotojams, sąmoningai įvedusiems pageidaujamą raktinę frazę į paieškos laukelį, t. y. vartotojams, ieškantiems tam tikros kategorijos prekių ar paslaugų. Tinkamai parinkta reklama atkreips vartotojo dėmesį ir pabrėš jūsų išskirtinumą.

    Rezultatų stebėjimas ir operatyvus valdymas

    Google AdWords užtikrina reklamos stebėjimą realiu laiku ir siūlo lengvai įgyvendinamus redagavimo, atnaujinimo ir tobulinimo darbus. Priešingai nei kitos reklamos priemonės, AdWords sistema leidžia matuoti kampanijos efektyvumą, t. y. jūs galėsite stebėti, kiek žmonių pamatė jūsų reklaminį skelbimą, kiek iš jų susidomėjo jūsų pasiūlymu ir apsilankė jūsų svetainėje. Be to, galėsite analizuoti, kurios prekės ar paslaugos sulaukė didžiausio lankytojų dėmesio ir kuriame svetainės puslapyje klientas praleido daugiausiai laiko. Gauti duomenys leis tiksliau planuoti naujas reklamos priemones ir leis pasiūlyti visus klientų lūkesčius atitinkančius gaminius.

    Reklama, kuri neerzina

    Vienas svarbiausių šios reklamos privalumų yra jos neįkyrumas. Jūsų paslaugos ir prekės siūlomos tik suinteresuotiems klientams, kurie įveda atitinkamą raktinę frazę į paieškos laukelį. Atlikti tyrimai patvirtino, kad per jėga brukama ir nuolatos primenama reklama interneto vartotojus ima erzinti. Tuo tarpu AdWords sistema užtikrina, kad reklama bus pateikiama tik suinteresuotiems vartotojams, kitaip sakant, reklama bus vertinama kaip naudingas informacijos šaltinis, o ne per prievartą brukamas šlamštas.

    Patogi apmokėjimo sistema

    AdWords reklama vertinama dėl itin patogios ir efektyvios mokėjimo sistemos – klientas moka ne už miglotus pažadus, o už rezultatą, t. y. mokama už paspaudimą ant skelbimo, o ne už jo parodymą. Kitaip sakant, mokėti reikia tik tuo atveju, jei potencialus klientas iš tiesų susidomi jūsų reklama ir nusprendžia apsilankyti jūsų tinklalapyje. Mokėjimo sistema nėra ribojama nei laiku, nei minimaliomis išlaidomis – viskas priklauso nuo jūsų norų, lūkesčių ir pageidavimų.

  • Interneto puslapių kūrimas: 5 patarimai

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapius kuriame seniai. Keista, tačiau esame ir kitoje barikadų pusėje – juos užsakome iš kitų kūrėjų. Todėl puikiai žinome ir užsakovo, ir atlikėjo problemas, lūkesčius ir… stereotipus. O taip, stereotipai labai svarbūs mūsų darbe ir kasdieniame bendravime. Juk patys pagauname save sakant, kad „su tais dizaineriais neina susikalbėti“, arba „tie programuotojai – iš kitos planetos“, arba „užsakovas šiandien negavo rytinio sekso, todėl nežino, ko pats nori…“. Mes matome pilną šio reikalo vaizdą, todėl galime leisti sau pasidalinti 5 patarimais užsakovams, kurie padės paprasčiau ir lengviau sukurti svetainę. Interneto puslapių kūrimas – populiarus verslas Lietuvoje. Turime labai platų pasirinkimą, tiek galimybių, tiek kainų atžvilgiu. Mūsų dizaineriai turi puikų estetinį suvokimą ir gali laisvai kurti pasaulinio lygio projektus, kaip ir programuotojai.

    1. Trumpesnis terminas – mažiau streso! Kuo trumpai krapštysitės su savo interneto puslapiu, tuo mažiau streso patirsite patys ir sukelsite kūrėjams. Jums jų reikės nuolatos, tad susigadinti santykių su pirmuoju užsakymu tikrai neverta. Taip pat būkite pragmatiški kalbėdami apie terminus. Viską dauginkite iš 3. Jei kūrėjai sako, kad kažką atliks per savaitę, nusiteikite šiam darbui skirti tris savaites. Tiesiog bus mažiau sužlugdytų vilčių.
    2. Duokite savo svetainei konkrečias užduotis. Baigėsi tie laikai, kai interneto puslapis turėjo būti supergražus, extraišskirtinis ir turboįspūdingas. Dabar yra tas laikas, kai iš interneto puslapio, kaip ir iš kiekvieno pardavimų vadybininko yra reikalaujama rezultatų. Konkrečių! Netinka – prakalbėta 2,5 valandos su klientu, pardavimų – už 0 eur. Jūsų puslapis turi turėti konkrečias užduotis. Pavyzdžiui:
      1. Per mėnesį atvesti 1500 unikalių lankytojų;
      2. Per savaitę surinkti 10 naujų „laikų“ jūsų Facebook puslapiui;
      3. 3 užklausos per dieną iš interneto formos;
      4. Pristatyti naują paslaugą išsamiai ir aiškiai;
      5. Ir t.t.
    3. Ateityje jūsų puslapį reikės perdaryti. Turėkite tai omenyje. Tiesiog technologijos pasikeis per keletą metų dramatiškai ir vieną dieną pajausite, kad jūsų puslapis nebeatitinka laikmečio dvasios. Tada reikės jį perdaryti. Klausimas tik ar reikės pakeisti tik keletą elementų, ar vėl turėsite investuoti į absoliučiai naują interneto puslapį.
    4. Tekstai ruošiami prieš interneto svetainės kūrimą, o ne PO. Viena iš esminių klaidų Lietuvos rinkoje yra ta, kad tekstai kuriami tik sukūrus dizainą ir paleidus puslapį. Tai gali užtrukti, todėl rekomenduojama šiuos du svarbius dalykus atlikti lygiagrečiai. Paleisti puslapį reiktų jau su visais tekstais. Aišku, tobulinti juos galėsite iki begalybės, jei tik turėsite laiko ir noro.
    5. Investuokite į mobiliąją versiją, o ne į prašmatnų dizainą. Jei puslapiui sukurti yra skiriamas fiksuotas biudžetas, tenka pagalvoti, į ką labiau apsimoka investuoti – į unikalų ir išskirtinį puslapio dizainą, kuris kainuoja labai daug ir užima labai ilgai padaryti, ar į mobiliąją versiją ir kitus techninius momentus? Mes rekomenduojame mobiliąją versiją. 5000 eurų unikaliam dizainui galėsite skirti tada, kai jūsų puslapis – virtualus pardavimų vadybininkas būtent tokią sumą jums uždirbs be didesnių pastangų. Jei neuždirbs, reiškia nenusipelno jis unikalaus dizaino. Juk tai jūsų prekės ženklo rūbas internete, kurį, esant reikalui, galima pakeisti. Kam užsisakinėti kostiumą pas siuvėją, jei galima jį nusipirkti internetu ar turguje?..

    Tikimės, kad šie 5 svarbūs patarimai padės jums atrasti tinkamus interneto puslapių kūrėjus, kurie sukurs efektyviai veikiantį puslapį.

  • Kreditai kompiuteriams ar lizingas?

    kreditaiJei jums prireikė kompiuterio arba spausdintuvo „čia ir dabar“, ką ketinate daryti? Iš kur gausite pinigų, jei visas išlaidas jau esate suplanavę? Variantų yra bent du. Pirmasis – pirkti lizingu. Aišku, jei neturite kitų įsipareigojimų bankams ir kitoms institucijoms. Sprendimas suteikti jums lizingą gali užtrukti, todėl įsigysite kompiuterį per keletą dienų. Jei tiek galite laukti, šis variantas jums tinkamas.

    Antrasis būdas – kreditai. Jums reikia tik paimti norimą sumą ir nustatyti, per kiek laiko grąžinsite. Kreditai išduodami labai greitai ir sparčiai, tad jau po valandos galėsite eiti į parduotuvę ir įsigyti kompiuterį. Pigu.lt – yra bene vienintelė elektroninė parduotuvė, siūlanti atsiimti prekes jau po pietų, jei užsakote iki 14 valandos. Aišku, jei prekės yra sandėlyje. Jei reikia kompiuterio skubiai, geriau pirkti iš jų – taip ir sutaupysite, ir tą pačią dieną gausite naują kompiuterį ar kitą kompiuterinės šeimos atstovą.

    Kas apsimoka labiau?

    Čia jau panyrame į skaičiavimus. Lizingas suteikia galimybę pirkti išsimokėtinai – skola atiduodama per 6-18 mėnesių. Mėnesinės palūkanos – apie 15% plius administravimo mokesčiai.

    Kreditai išduodami kiek kitaip. Jų mėnesinės įmokos kiek didesnės, tačiau čia svarbios ir kitos sąlygos, pavyzdžiui, administravimo mokesčiai, galimybės pratęsti grąžinimo terminą, galimybė sumokėti likusią sumą iš karto.

    Bet kuriuo atveju, prekės „pabrangimas“ garantuotas – atiduosite daugiau, nei ta prekė buvo įkainota parduotuvėje. Kompiuteriams tokia praktika itin skausminga, nes po 6 mėnesių tas pats kompiuteris gali kainuoti jau 30% mažiau, tad jausitės smarkiai permokėję. Bet ką padarysi, kai reikia greitai ir iš karto, o piniginėje vėjai švilpauja…

    Tiek lizingas, tiek greitieji kreditai reikalauja atsakingo skolinimosi. Visada ieškokite būdų be jų apsieiti ir tik tada ryžkitės rimtiems ir ilgalaikiams finansiniams įsipareigojimams. Atminkite, kad tai ne žaidimas, ne eilinis triukas su pinigais. Tai rimta veikla, turinti dar rimtesnes pasekmes jums ir jūsų šeimai. Jei kompiuteris reikalingas tik trumpam laikui, gal įmanoma jį pasiskolinti? Juk visada galima kreiptis į draugus pagalbos, o tik tada jau į greitųjų kreditų bendroves, kurios pasiruošusios padėti, bet ar jūs pasiruošę tokią pagalbą priimti?

  • Nešiojami kompiuteriai darbui, pramogoms, laisvalaikiui

    nešiojami kompiuteriai Darbas kompiuteriu itin palengvina žmogaus kasdienybę. Nešiojami kompiuteriai leidžia atlikti tūkstančius įvairiausių funkcijų, padeda atlikti įvairų darbą ir net smagiai praleisti laiką. Būtent dėl šių priežasčių šiandien kompiuteriai tampa būtinybe. Be jų sunku būti atlikti sudėtingą darbą, užmegzti socialinius santykius ir net siekti karjeros aukštumų.

    Kompiuteris gali būti puikus pagalbininkas įvairiose gyvenimo situacijose. Tūkstančiai darbo vietų darbui prie kompiuterio, socialinių santykių plėtros galimybės bei asmeninio tobulėjimo perspektyvos – visas šias galimybes suteikia nešiojami kompiuteriai. Kadangi šie kompiuteriai yra nešiojami, juos patogu pasiimti su savimi į darbo vietą, studijas, keliones ir kitas vietas. Tai padidina produktyvumą, skatina pažinimą bei informacijos kaupimą. Nešiojami kompiuteriai sony vaio puikiai tinka visiems šiems užsiėmimas.

    Interneto atsiradimas bei verslo persikėlimas į virtualią erdvę atvėrė kompiuterinės technikos raidą, tad šiandien nešiojami kompiuteriai yra tarsi būtinybė. Jie gali būti lengvai nešiojami iš vienos vietos į kitą, tad, priešingai nei stiliniai kompiuteriai, jie yra daug patogesni, mažesni ir lengvesni. Nešiojami kompiuteriai dell ar nešiojami kompiuteriai asus yra puikiai pritaikyti kiekvienam vartotojui ir dėl papildomų savo funkcijų gali įtikti net ir išrankiausiam pirkėjui. Būtent dėl šių savybių tai tapo prekėmis, kurias tūkstančiai žmonių siekia įsigyti internetu.

    Taip, nešiojami kompiuteriai internetu parduodami jau ne vienerius metus ir tai itin populiarėjantis apsipirkimo būdas. Jei nori įsigyti pigų kompiuterį asmeniniam ar su darbo santykiais susijusiam naudojimui, pakanka interneto paieškos sistemoje atlikti paiešką su raktažodžiu, kuris gali būti – „nešiojami kompiuteriai akcija“. O ką daryti, jei naujam kompiuteriui trūksta pinigų? Tai ne bėda, kadangi nešiojami kompiuteriai išsimokėtinai parduodami beveik visiems pirkėjams. Taigi, jei neturi pinigų kompiuteriui šiandien, visuomet gali mažomis įmokomis susimokėti per ilgesnį laiko tarpą.

    Aukštųjų technologijų raida įtakojo didžius pokyčius žmonių gyvenime. Dėka to, šiandien nešiojami kompiuteriai prieinami kiekvienam gyventojui. Didžiausias klausimas kyla tuomet, kai reikia išsirinkti tinkamą kompiuterį asmeniniam naudojimui. Nešiojami kompiuteriai žaidimams ir darbui pasirenkami skirtingai, tad svarbu žinoti, kam bus naudojamas naujasis kompiuteris, prieš jį įsigyjant. Svarbu atminti, jog naudoti nešiojami kompiuteriai gali pasiūlyti lygiai tokias pat specifikacijas kaip ir nauja prekė, tad rinktis reikia atsižvelgiant į savo asmeninius poreikius bei finansinę padėtį.

  • Kaip interneto svetainių kūrimas gali sutrumpėti nuo kelių mėnesių iki kelių dienų

    interneto svetainių kūrimasLaikas kainuoja didelius pinigus. Kartais jis būna neįkainojamas. Kiekviename versle, laikas turi savo kainą, todėl jį skaičiuoti būtina. Neseniai kalbėjomės su vienu verslininku, kuris prasitarė, kad labiausiai jam gaila laiko, kurį sugaišo kurdamas savo interneto puslapį. Tai buvo ištisi trys mėnesiai nesusipratimų, trikdžių ir galvos skausmo… Kodėl taip atsitiko? Kaip būtų galima to išvengti? Pabandysime patarti ir atkreipsime dėmesį į tam tikrus dalykus.

    Pagrindinė priežastis, dėl ko jūsų interneto svetainės kūrimas gali užtrukti ilgiau, nei planuojate yra neparuošti namų darbai. Taip, kaip užsakovas privalote paruošti namų darbus. Kitaip juos teks ruošti pertraukų metu ar skubant prieš atsiskaitymą. Rezultatas tokiu atveju netenkins nei užsakovo, nei kūrėjo…

    Namų darbai apima vos dvi sritis:

    1. Rinkodaros strategija;
    2. Turinio strategija.

    Rinkodaros strategija – tai planas, kaip interneto svetainė dalyvaus pardavimų procese, koks krūvis jai teks, kokie tikslai keliami. Pavyzdžiui, per mėnesį iš interneto turi ateiti bent 5 klientai. Arba internetu atėjusių klientų apyvarta turi būti ne mažesnė, nei 1000 eurų. Tokiu būdu bus paprasčiau suformuluoti tikslus tiek rinkodaros skyriui, tiek kūrėjams.

    Turinio strategija – planas, kas ir kaip kurs turinį, jį platins, kokie jo tikslai ir kokių papildomų resursų reikės visa tai įgyvendinti. Tai būdas aiškiai ir iš anksto suformuluoti puslapio struktūrą ir suorganizuoti turinį, paskirti už jį atsakingus darbuotojus ar nusamdyti profesionalus.

    Kartais net ir turinys būna paruošiamas iš anksto, tad sukirtus rankomis su interneto svetainių kūrėjais, galima turinį iš karto atiduoti sukėlimui, jei jo nedaug. Puslapis bus kuriamas jau su realiais tekstais, iliustracijomis, video, o ne kažkokiu lotynišku tekstu…

    Interneto svetainių kūrimas paprastai užtrunka dėl dizaino derinimo ir tekstų. Jei tekstų reikalas bus iš anksto išspręstas, liks tik dizainas. Patarimas: dizaino derinimo procese turi dalyvauti kuo mažiau žmonių. Interneto svetainė yra darbo įrankis rinkodaros skyriui, ne asmeninis direktoriaus žaisliukas ir atvirutė. Dėl šios priežasties profesionalai, kuriems suformuojama konkreti užduotis iš karto pasiūlys tinkamą variantą. Bet velnias slypi smulkmenose… Jų derinimas vis tiek užims nemažai laiko. Jei interneto puslapių kūrėjai „pataiko“ su dizainu, visa kita yra vos kelių dienų darbas. Taip interneto svetainių kūrimas gali sutrumpėti nuo kelių mėnesių iki kelių dienų. Pasitikėkite profesionalais! Jie dirba gerai, bet jei jiems pateikiama konkreti ir aiški užduotis.

     

     

  • Logotipų kūrimas – įmonės įvaizdžio formavimas

    logotipų kūrimasNaujos įmonės įkūrimas – svarbus žingsnis, reikalaujantis nemažai žinių, pastangų ir tinkamų sprendimų. Vienas svarbiausių darbų įmonės kūrimosi stadijoje yra logotipų kūrimas. Logotipas – tai Jūsų įmonės ženklas, simbolis, pareiškimas, moto. Visa tai, ką simbolizuoja Jūsų įmonė turi atsispindėti logotipe. Todėl turėti tinkamą ir gerą logotipą privalu kiekvienai save gerbiančiai įmonei.

    Kaip tai padaryti?

    Norėdami sukurti tinkamą savo logotipą, pirmiausia turėsite gerai apsibrėžti visus svarbiausius su įmone susijusius teiginius. Tai reiškia, kad turite konkrečiai apsibrėžti įmonės veiklą, jos misiją ir viziją, jos vertybes ir darbo nuostatas. Dažniausiai įmonės veiklos pradžioje, norint tinkamai suformuluoti įmonės tikslus ir nuostatas tam skiriama ypač daug dėmesio, dažnai net organizuojami darbuotojų ir vadovų seminarai, diskusijos, kurių metu kiekvienas išsako savo nuomonę, kokia įmonės viziją įsivaizduoja.

    Visa tai turės atsispindėti Jūsų logotipo spalvose, žodžiuose, naudojamuose ženkluose. Štai pavyzdžiui su ekologija susijusioms įmonėms patariama logotipuose naudoti žalius elementus, vengti ryškių laužytų linijų. Kad būtumėte tikri, jog Jūsų kuriamas logotipas atitinka standartus, yra tinkamas ir kokybiškas, pravartu kreiptis pagalbos į profesionalus. Lietuvoje rasite nemažai reklamos įmonių, kurioms logotipų kūrimas – kasdienis darbas. Čia Jums patars dizaineriai, reklamos specialistai, rinkodaros ekspertai.

    Kur naudoti?

    Dažnai verslininkai klausia, kur reikia naudoti logotipą. Kartais atrodo, kad jis reikalingas tik vizitinėms kortelėms. Tačiau iš teisų logotipas gali pagelbėti reklamuojant Jūsų įmonę beveik visur. Pirmiausia tai logotipu galite sužaisti savo ofise. Būtinai pasirūpinkite, kad logotipas Jūsų biure būtų matomoje vietoje. Taip pat pasirūpinkite komandos atributika: sąsiuviniais, rašikliais, marškinėliais su Jūsų įmonės logotipu.

    Kitas žingsnis – išorinė reklama. Kartais verslininkai pamiršta, kad logotipų kūrimas ir jo naudojimas nepasibaigia už biuro teritorijos. Logotipas gali pasitarnauti kaip puiki išorinė reklama. Jį pravartu naudoti visuose savo plakatuose, vidiniuose ir išoriniuose leidiniuose, skrajutėse, ant dovanų kuponų.  Taip pat logotipas pagelbsti jei esate socialiai aktyvi įmonė. Bendradarbiaudami su kitais partneriais ar remdami renginius pasirūpinkite, kad Jūsų logotipas atsidurtų ant partnerių reklamų ar informacinių leidinių. Visa tai leidžia pasiekti platesnį vartotojų srautą ir padidinti įmonės vardo žinomumą.