Kategorija: Interneto reklama

  • Kaip efektyviai išrenkamuoti savo kliniką?

    Veiksminga rinkodara odontologijos klinikoje yra labai svarbi norint pritraukti naujų pacientų, užsitarnauti gerą reputaciją ir plėsti savo praktiką. Pateikiame keletą strategijų, padėsiančių veiksmingai reklamuoti odontologijos kliniką, tokią kaip https://www.dentes.lt:

    • Sukurkite profesionalią interneto svetainę: Gerai suprojektuota svetainė yra labai svarbi norint pristatyti savo odontologijos klinikos paslaugas, patirtį ir pacientų atsiliepimus. Užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų patogi vartotojui, pritaikyta mobiliesiems įrenginiams ir optimizuota paieškos sistemoms, kad pritrauktumėte organinį srautą.
    • Optimizuokite vietos SEO: Vietos paieškos sistemų optimizavimas (SEO) yra labai svarbus siekiant užtikrinti, kad jūsų odontologijos klinika būtų rodoma vietos paieškos rezultatuose, kai potencialūs pacientai ieško odontologijos paslaugų jūsų vietovėje. Optimizuokite savo svetainės turinį, metažymas ir Google My Business sąrašą, naudodami atitinkamus raktažodžius ir informaciją apie vietovę.
    • Naudokitės socialine žiniasklaida: Facebook, Instagram ir LinkedIn, kad galėtumėte bendrauti su esamais ir būsimais pacientais. Dalinkitės informatyviu turiniu, pacientų atsiliepimais ir naujienomis apie savo kliniką, kad didintumėte prekės ženklo žinomumą ir puoselėtumėte santykius su auditorija.
    • Siūlykite mokomąjį turinį: Siūlykite vertingą mokomąjį turinį savo svetainėje ir socialinės žiniasklaidos kanaluose, kad įsitvirtintumėte kaip patikimas odontologijos autoritetas. Skelbkite tinklaraščio įrašus, vaizdo įrašus, infografiką ir dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuose aptariamos dažniausiai pasitaikančios odontologinės problemos, procedūros ir burnos higienos patarimai, kad šviestumėte ir informuotumėte savo auditoriją.
    • Skatinkite pacientų atsiliepimus: Teigiami patenkintų pacientų atsiliepimai ir rekomendacijos gali turėti didelės įtakos jūsų klinikos reputacijai ir patikimumui. Skatinkite pacientus palikti atsiliepimus tokiose platformose kaip Google ir greitai bei profesionaliai reaguokite į visus atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus.
    • Įgyvendinkite rekomendacijų programas: Iš lūpų į lūpas perduodami rekomendacijos yra labai veiksminga priemonė naujam verslui odontologijos pramonėje kurti. Įgyvendinkite rekomendavimo programas, kurios skatintų esamus pacientus rekomenduoti draugams ir šeimos nariams jūsų kliniką, pavyzdžiui, siūlydamos nuolaidas būsimoms procedūroms ar odontologiniams produktams.
    • Dalyvaukite bendruomenės renginiuose: Bendradarbiaukite su vietos bendruomene dalyvaudami sveikatos mugėse, mokyklų renginiuose ir kitose bendruomenės informavimo programose. Remkite vietos sporto komandas, organizuokite labdaros renginius arba siūlykite nemokamus dantų tyrimus, kad pademonstruotumėte savo įsipareigojimą rūpintis bendruomenės sveikata ir gerove.

    Daugiau: Dantų plombavimas, karieso gydymas Vilniuje Domus Dentes klinikoje

  • 3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

    Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę.

    Tačiau ta pati sena el. pašto rinkodaros strategija, taikyta prieš 15 ar net 5 metus, nebeveiks. Jūsų tikslinė auditorija kasdien gauna tiek daug rinkodaros el. laiškų, kad, norėdami išsiskirti iš triukšmo, turite būti tikrai ypatingi.

    Jei norite, kad jūsų kampanijos užtikrintų išskirtinę investicijų grąžą, turite turėti veiksmingą el. pašto rinkodaros strategiją, kuri jūsų prenumeratorių sąrašui teiktų aktualų, didelės vertės turinį.

    Šiame straipsnyje apžvelgsime 3 strategijas, kurios padidins kiekvienos jūsų siunčiamos el. pašto rinkodaros kampanijos investicijų grąžą.

    Pažiūrėkime, kokios jos yra!

    1. Segmentuoti prenumeratorius nedarant poveikio registracijos rodikliams

    Jei norite, kad jūsų el. pašto prenumeratoriai nuolat naudotųsi jūsų el. laiškais, turite siųsti jiems turinį, kuris juos iš tikrųjų domina. O tai reiškia, kad turėsite segmentuoti savo prenumeratorius ir siųsti jiems suasmenintus el. laiškus.

    Geriausias būdas suprasti savo lankytojų pageidavimus ir ketinimus pirkti – tiesiogiai jų klausti. Šis procesas vadinamas nulinės šalies duomenų rinkimu ir padės ateityje siųsti geresnius el. laiškus.

    Populiarus būdas šiai informacijai rinkti yra el. pašto prenumeratos procesas. Tai puiki proga rinkti informaciją apie el. pašto adresatus, kai jie prisijungia prie jūsų el. pašto adresatų sąrašo. Pavyzdžiui, kol prašote lankytojo el. pašto adreso, taip pat galite jo paklausti, kokie produktai jį domina.

    Tačiau visada yra rizika, kad į el. pašto rinkodaros registracijos formą įtraukus daugiau laukų gali sumažėti konversijos rodikliai.

    2. Pritaikykite svetainę VIP klientų segmentams

    Daugelis rinkodaros specialistų galvoja apie personalizavimą tik siunčiamuose el. laiškuose. Nors, be abejo, turėtumėte suasmeninti viską – nuo el. laiško temos eilutės iki jame esančio rinkodaros turinio, taip pat turėtumėte suasmeninti ir nukreipimo puslapį, kurį lankytojai mato paspaudę iš jūsų el. pašto kampanijų.

    Taip užtikrinsite, kad jūsų aukštas paspaudimų rodiklis nebūtų iššvaistytas veltui, nes nukreipimo puslapis bus optimizuotas taip pat ir pardavimams didinti. Tai taip pat puikus būdas didinti lojalumą ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratoriai lauktų kitos jūsų kampanijos ar mėnesinio naujienlaiškio.

    Jūsų VIP klientai yra geriausi jūsų klientai, todėl kurdami el. pašto rinkodaros strategiją tikrai norite apie juos galvoti. Jei žengsite papildomą žingsnį ir suasmeninsite nukreipimo puslapį, kurį mato jūsų lojaliausi klientai, pasieksite dar geresnę šio segmento el. pašto kampanijų investicijų grąžą.

    Šiuose nukreipimo puslapiuose galite pritaikyti specialų VIP pasiūlymą ir net padaryti taip, kad antraštė atitiktų el. pašto kampanijos temos eilutę.

    Priminimas klientams apie el. pašto pasiūlymą visoje svetainėje reiškia, kad klientų patirtis svetainėje yra tiesiogiai susijusi su el. pašto turiniu. Ši el. pašto rinkodaros strategija gali padidinti šių segmentų konversijos rodiklį iki 20 %.

    3. Personalizuokite el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapius

    Dauguma įmonių registruodamosi el. paštu prašo savo prenumeratorių vardų, todėl el. laiškuose ir temos eilutėse gali asmeniškai pasveikinti prenumeratorius.

    Kodėl nepanaudojus šių duomenų ir savo el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapiams suasmeninti?

    Jūsų lankytojai apsidžiaugs atvykę į jūsų nukreipimo puslapius iš el. pašto kampanijos ir pamatę asmeninę antraštę, pavyzdžiui, „Ei, Martyna, sveiki sugrįžę!”.

    Apibendrinimas

    Rinkodara el. paštu yra svarbus kanalas tiek didelėms, tiek mažoms interneto įmonėms, be to, tai yra svarbi bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Štai kodėl taip svarbu nuolat žinoti naujausias taktikas, kaip pagerinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą, patarimais dalinasi rinkodaros specialistai SharkLinker.

  • 8 priežastys kodėl verta rinktis Google reklamą

    person in white long sleeve shirt using imac
    Photo by cottonbro studio on Pexels.com

    Google reklama – puikus būdas pasiekti klientus pateikiant jiems reklamas, kai jie kažko ieško Google arba partnerių platformose, tokiose kaip YouTube. Reklamos bus nukreiptos į tai, ko jie ieško, todėl labiau tikėtina, kad jie paspaus ant jūsų reklamos ir apsilankys jūsų svetainėje arba apsipirks jūsų parduotuvėje. Google reklamos teikia daug privalumų, dėl kurių jos gali tapti veiksmingomis bet kurios rinkodaros strategijos dalimis:

    1. Galite sutaupyti laiko naudodamiesi automatizavimo funkcijomis, pvz., automatinio siūlymo funkcija, kuri leidžia koreguoti siūlymus pagal įvairius veiksnius, pvz., dienos ir savaitės laiką;
    2. Galite lengvai sekti investicijų grąžą naudodami ataskaitas, kuriose nurodoma, kiek kainuoja kiekviena kampanija;
    3. Lengva kurti ir valdyti kampanijas nesamdant eksperto, taip sutaupoma pinigų samdant žmones, kurie atliks šį darbą už jus;
    4. Galite naudoti konkrečius raktinius žodžius ar frazes, susijusias su tuo, ką parduodate, kad jūsų reklamą pamatytų tik tie žmonės, kurie juo domisi (o ne tie, kurie atsitiktinai su juo susidūrė);
    5. Google reklamas galite naudoti viskam – nuo pardavimų didinimo iki prekės ženklo žinomumo ir klientų lojalumo didinimo;
    6. Galite kontroliuoti, kiek tiksliai išleidžiate kiekvienai reklamos kampanijai ir kiek žmonių ją mato. Niekada neišleisite daugiau nei planavote;
    7. Kadangi Google dominuoja rinkoje ir turi didžiulę klientų bazę, paieškos milžinė gali kasdien „siųsti“ puslapiams didžiulį srautą, žinoma, jei šios turi tam skirtą biudžetą;
    8. Kai kurie vertingi Google reklamos duomenys, kuriuos galite sužinoti apie savo klientus, apima raktinius žodžius, kuriuos jie naudoja ieškodami jūsų svetainės, jų buvimo vietą, naudojamus įrenginius, paieškos laiką ir dienas.

    Kaip jau žinome, Google reklamos yra itin galingas įrankis norint pasiekti daugiau potencialių klientų ir sulaukti savo verslo sėkmės. Informaciją, kurią jums suteiks ši reklama, galite naudoti tobulindami savo produktus ir paslaugas, taip pat tobulindami rinkodaros veiksmus, kad nešvaistytumėte pinigų reklamai žmonėms, kurių nedomina tai, ką siūlote.

    Daugiau informacijos – Digitalstar

  • 3 priežastys, kodėl jūsų verslui reikalingas tinklalapis?

    Pradedant savo verslą, yra daugybė darbų, kuriuos reikia atlikti. Sąrašas ilgas. Kurioje darbo sąrašo ir prioritetų eilėje stovi užduotis „susikurti svetainę“? Kartais šios užduoties net nėra prioritetų sąraše, nes atrodo, jog tinklalapio net nereikia. Viską galima pasiekti naudojantis socialiniais tinklais.

    Ir nors iš dalies tai tiesa šiais laikais, tačiau tinklalapyje galima dalintis informacija bei pateikti pasiūlymus, kurie socialiniuose tinkluose liktų nepastebėti. O ir esama daugiau priežasčių turėti savo verslo, net jei tai smulkus verslas, tinklalapį. Tad pirmyn – kodėl jums reikalingas tinklalapis?

    Tinklalapis prideda patikimumo

    Žmonėms reikia priežasties pasitikėti jumis ir jūsų verslu. Profesionalios interneto svetainės kūrimas yra mažas žingsnis didelių pasiekimų link. Žmonės labiau pasitiki verslu, kuris yra atviras, pateikia informaciją vienoje vietoje, suteikia papildomos naudingos informacijos savo tinklalapyje.

    Žinoma, reklama ir šokinėjančiais baneriais apkrautas tinklalapis naudos nesuteiks, tad yra kelios taisyklės į ką atkreipti dėmesį kuriant tinklalapį:

    • Pasirinkite solidų ir jūsų verslo stilių ar modelį atitinkantį domeną. Pasirinkite patikimai atrodančią galūnę. Lietuvoje įprasta naudoti .lt, tačiau jei planuojate plėstis į užsienio rinkas, galite iš karto rinktis .com ar kitą atpažįstamą domeno galūnę.
    • Skirkite laiko dizainui. Pirmas įspūdis svarbiausias, tad įsitikinkite, jog jūsų tinklalapio išvaizda yra patraukli, nerėžia akies, yra lengvai suprantamos struktūros ir atrodo patikimai.
    • Pasitikrinkite gramatiką ir stilių. Netaisyklingai parašyti žodžiai, pamestos galūnės ir lietuviškos raidės ar praleisti kableliai gali atbaidyti akylesnius jūsų klientus.
    • Turėkite kontaktų puslapį. Klientai įėję į jūsų tinklalapį turi rasti informaciją kaip su jumis susisiekti, taip pat dažniausiai užduodamus klausimus bei  kitą informaciją apie įmonę, kuri įrodo, jog jūs neišgalvoti ar apgavikai, o rimtai dirbantys specialistai.

    Tinklalapis sukuriamas labai lengvai

    Šiais laikais sukurti tinklalapį netrunka ilgai ir daug nekainuoja Yra daugybė įrankių, platformų, specialistų, kurie šį darbą padaro paprastu ir greitu. Jums tereikia turėti viziją ir idėją, ką norite patiekti potencialiems klientams tinklalapyje, ar tai turėtų būti informacinis tinklalapis, vizitinė kortelė ar pardavimų kanalas –  visa kita atliekama pagal šią viziją.

    Tinklalapis pritraukia naujų klientų

    Net jei jums atrodo, kad užtenka atliekamų  pardavimų socialiniuose tinkluose, tačiau tinklalapis yra randamas paieškos sistemose ir iš ten gali atvesti jums klientų. Galbūt žmogus apie jus girdėjo, gavo rekomendaciją, tačiau nenaudoja socialinių tinklų – įvedęs pavadinimą potencialus pirkėjas randa jūsų tinklalapį ir pradeda savo, kaip jūsų kliento kelionę.

    Tai tik trys mažos priežastys, kodėl verta turėti savo tinklalapį. Priežasčių yra daug daugiau, tad neverta dvejoti, o pradėkite veikti – laikas susikurti savo verslo tinklalapį!

  • Kaip įvertinti SEO specialisto profesionalumą?

    Naudodamiesi bet kokiomis paslaugomis visuomet norime tik aukščiausios jų kokybės. Skirtingai nei siuvėjų ar kirpėjų atliktas darbas, SEO paslaugos ir jų kokybė yra sunkiau įvertinamos. Dar tik planuojant kreiptis dėl svetainės optimizavimo kyla klausimas ar konkretus SEO specialistas tikrai vertas dėmesio, o jau naudojantis šiomis paslaugomis – ar SEO paslaugos atliekamos profesionaliai. Abiem atvejais tai galima identifikuoti pagal sekančius kriterijus.

    Atliktų projektų pozicijos

    Niekas geriau nepristato specialisto nei jo jau atlikti darbai. Ketindami pasirašyti paslaugų sutartį paprašykite SEO specialisto nurodyti su kokiomis svetainėmis ar internetinėmis parduotuvėmis jis dirba. Žinoma, jei SEO paslaugos joms tik neseniai pradėtos teikti, rezultatai dar gali būti nematomi. Tačiau jei SEO specialistas nurodo savo sėkmingus įgyvendintus projektus, pasidomėkite svetainių pozicijomis  ir įsitikinsite kokie specialisto darbo rezultatai.

    Komunikacija

    Nors SEO paslaugos yra orientuotos į svetainės ar internetinės parduotuvės optimizavimą, tačiau ne mažiau svarbu ir SEO specialisto komunikacija. Prieš pasirašant paslaugų teikimo sutartį, pasirinktas SEO specialistas turėtų atsakyti į visus kliento klausimus. Kai SEO paslaugos jau teikiamos, užsakovui pagal iš anksto nustatytą laikotarpį turėtų būti pateikiama atliktų darbų ir pasiektų rezultatų ataskaita. Jei šios komunikacijos tarp SEO specialisto ir paslaugų užsakovo nėra, vertėtų atidžiau žvelgti į SEO specialisto profesionalumą ir kompetenciją.

    Suinteresuotumas

    Bendraudami su SEO specialistu pastebėkite kiek dėmesio jis skiria jūsų projektui, ar domisi jūsų verslu ir potencialiais klientais bei kiek jis suinteresuotas pasiekti gerų rezultatų. Jei matote, kad SEO specialistas darbui su jūsų svetaine atiduoda pakankamai energijos ir deda pastangas siekiant rezultatų, būkite ramūs. Na, o jei esate tikri, kad SEO paslaugos jas teikiančiam specialistui tėra papildoma veikla ar dar blogiau – nemaloni pareiga, pagalvokite apie labiau motyvuoto specialisto paieškas.

    Nors internetinės svetainės optimizavimas visuomet atliekamas tuo pačiu principu, tačiau specialistų taikomi metodai gali skirtis. Svarbiausia yra, kad SEO specialistas nenaudotų neleistinų metodų, dėl kurių svetainė gali būti netgi blokuojama. Tad kylant abejonių vienas iš pirmųjų klausimų SEO specialistui turėtų būti ar SEO paslaugos teikiamos naudojant tik skaidrias ir tinkamas strategijas.

  • Socialinių tinklų administravimas šiais laikais

    Socialinių tinklų administravimas yra vienas svarbiausių dalykų kiekvienam verslui. Per socialinius tinklus ateina daugiausiai naujų potencialių klientų. Socialinių tinklų administravimas apima ne tik turinio pildymą, bet ir reklamas platformose. Dėl esamų algoritmų įvairiose platformose pasiekti klientą darosi vis sunkiau, todėl reklama ir investavimas į socialinių tinklų administravimą tampa vis labiau būtinas. Šiais laikais socialinių tinklų administravimas nebėra tik tekstų rašymas – tai kur kas platesnių galimybių išnaudojimas visuose socialiniuose tinkluose.

    Socialinių tinklų administravimas padeda padidinti puslapio kokybę

    Kuo kokybiškesnis yra socialinis tinklas, tuo daugiau pasitikėjimo jis kelia žmonėms. Socialinių tinklų administravimas gali padėti padidinti puslapio kokybę keliais paprastais būdais. Socialinių tinklų administravimas užtikrina funkcionalų ir naviguoti patogiai leidžiantį socialinį tinklą. Labai svarbu yra išlaikyti harmoniją visoje socialinio tinklo administravimo eigoje. Tai reiškia, jog puslapio aprašymas turi atspindėti jūsų verslą, profilio ir/ar viršelio nuotrauka derintis tarpusavyje ir kurti verslo įvaizdį. Be to, išlaikant ir įrašų vizualus panašių motyvų verslo įvaizdis yra dar geriau vystomas. Socialinių tinklų administravimas turi rūpintis ir naudingai ar dominančiais įrašais, kurie pritraukia žmones. Juos reikia kelti reguliariai ir stengtis būti aktyviam. Jeigu patys neturite laiko rūpintis įrašais, socialinių tinklų administravimą galite perduoti agentūrai. Socialinių tinklų administravimas taip pat turi užsiimti ir patogiu puslapio paruošimu sekėjams – sudaryti jiems patogius būdus naviguoti. Tam galima naudoti įvairius mygtukus puslapio viršuje ar po kiekvienu įrašu, kurti nuotraukų ar reklamu karuseles, kuriose matosi daugiau nei vienas produktas ar paslauga ir, žinoma, teisingai sudėliotos nuorodos. 

    Ar verta socialinių tinklų administravimą perleisti kitiems?

    Socialinių tinklų administravimas gali užimti daug laiko. Norint būti aktyviam reikia pasiruošti daug įrašų temų, tekstų, vizualų. Taip pat kai kuriems veiksmas ar nustatymas padaryti socialinių tinklų administravimas reikalauja patirties ir žinių. Todėl jei norite profesionalaus savo socialinių tinklų administravimo galite kreiptis į reklamos agentūras, kurios turi patirties šioje srityje. Perdavus socialinių tinklų administravimą sutaupysite savo laiko bei išvengsite klaidų, kurias galima padaryti tik pradėjus administruoti socialinius tinklus

  • Straipsnių talpinimas padeda rinkti atgalines nuorodas

    Interneto rinkodaroje atgalinės nuorodos yra pakankamai svarbios. Puslapis gali būti sukurtas idealiai, tačiau be nuorodų jis greičiausiai nebus randamas. Šiandien norime pakalbėti apie vieną iš populiariausių būdų, kaip gauti atgalines nuorodas į savo svetainę be didelio vargo ir investicijų.

    Pradėkime nuo to, kad Google vertina jūsų puslapį pagal įeinančias iš kitų puslapių nuorodas. Dėl šios priežasties rekomenduojama nuorodų gauti ne iš vieno, o kelių puslapių.

    Straipsnių katalogai – ideali vieta atgalinėms nuorodoms

    Straipsnių katalogai yra puiki vieta gauti vertingų atgalinių nuorodų. Paprastai straipsnių talpinimas socialiniuose tinkluose neatneš daug naudos SEO. Dėl to rekomenduojama ieškoti straipsnių katalogų, kuriuose straipsniai talpinami mokamai arba nemokamai, pavyzdžiui, e-nuoroda.lt.

    Bet reiktų įsitikinti, ar katalogas yra kokybiškas. Nuo to priklauso jūsų puslapio pozicijos. Baudų vargu ar gausite, nes Lietuvoje tokių katalogų daug nėra, tačiau gaila bus prarasto laiko ir investicijų į parašytus straipsnius. Juk rekomenduojama straipsnių kataloguose talpinti tik unikalius, niekur kitur nenaudotus straipsnius.

    Kodėl straipsnių kataloge nuoroda yra vertinga?

    Nuoroda straipsnių kataloge esančiame straipsnyje yra vertinga dėl kelių priežasčių:

    1. Straipsnyje dedama „dofollow“ nuoroda. Tai reiškia, kad Google ją itin palankiai vertina.
    2. Straipsnis yra rašomas apie tai, kuo užsiima įmonė, todėl atgalinė nuoroda ateina iš tematiškai susijusio turinio. Tai labai svarbu, nes nuorodos iš apatinių rūbų el. parduotuvės, vedančios į autoserviso puslapį nėra itin gerai vertinamos. Straipsnis sukuria tam tikrą temą, todėl tai ir laikoma susijusiu turiniu.
    3. Straipsnyje galima dėti dvi nuorodas. Paprastai viena eina ant pavadinimo ir veda į titulinį puslapį, o kita – ant tikslaus raktinio žodžio ir reklamuoja specifinę paslaugą ar kitą vidinį puslapį. Tokiu būdu nušaunami du zuikiai vienu šūviu. Galima dėti ir daugiau nuorodų, tačiau tada straipsnis turėtų būti didesnis. Santykis – 1 nuoroda į 150 žodžių. Jei reikia 3 nuorodų, straipsnis turėtų būti 450-500 žodžių apimties.
    4. Straipsnyje nuorodas galima bet kada pakeisti. Dažniausiai joks papildomas mokestis už tai neimamas.
    5. Nuorodos straipsnyje lieka visam laikui, kol gyvuoja puslapis. Dažnu atveju net puslapiui dingus, turinys yra perkeliamas į kitą domeną, tad nuoroda nedingsta. Jokių mėnesinių ar metinių planų, nuoroda – AMŽINA.

    Straipsnį galima gausiai iliustruoti, taip pat galima įdėti ir Youtube video. Tai papildoma reklama už… nemokamai 😉

    Straipsnių talpinimas galimas dviem būdais – užsiregistravus arba nusiuntus straipsnį moderatoriui per specialią formą arba el. paštu. Bendrauti su moderatoriumi būtina, nes tik taip galima atlikti reikalingas straipsnio modifikacijas, ištaisyti įsivėlusias klaidas, pakoreguoti nuorodas ar iliustracijas.

  • Naujienlaiškis vis dar aktualus versle

    Ar reikia bijoti vystyti naujienlaiškių marketingo komunikaciją, įsigaliojus Bendriesiems duomenų apsaugos reikalavimams (BDAR)? Iš tiesų ši rinkodaros sritis ir anksčiau buvo reguliuojama, o svarbiausia nuostata yra gauti asmenišką sutikimą duomenų naudojimui.

    Naujienlaiškis dažniausiai yra skirtas palaikyti ryšį su potencialiais ar buvusiais klientais. Tai viena iš paprasčiausių ir labiausiai atsiperkančių rinkodaros sričių.

    Kur gauti adresatus?

    Kaip gauti elektroninių laiškų adresatus? Pagal naująjį įstatymą negalima naudoti viešai internete paliktų adresatų. Taip pat, būtų nusižengimas gauti juos per kitus asmenis, rekomendacijas. Kitaip tariant, jeigu jūs prašote, jog esami klientai pakviestų savo draugą ir įrašytų draugo kontaktus, tai galėsite naudoti juos tik tada, kai gausite asmenišką žmogaus sutikimą.

    Viena iš dažniausiai naudojamų priemonių adresatams gauti – skrajučių dalinimas, įvairios loterijos parodose, seminaruose, konferencijose. Kitas būdas tai prašymas sutikti dėl duomenų naudojimo rinkodaros tikslais žmogui apsiperkant internetu, ar tiesiog užsiregistruoti tam tikroje iššokančioje formoje, kad gautų aktualias naujienas. Visi šie būdai yra tinkamai.

    Sekantis žingsnis – pasveikinamasis naujienlaiškis. Užuot iš karto brukus reklamą, pradžioje reikėtų pasisveikinti su naujai užsiregistravusiuoju. Keliomis laiškų serijomis galima papasakoti apie savo įmonę, veiklą, istoriją, rezultatus ir kokią informaciją ruošiamasi siųsti. Toks priėjimas prie asmens sulauks mažesnės atmetimo reakcijos.

    Kaip dažnai atidaromas naujienlaiškis

    Statistika rodo, kad atidaroma maždaug 15-20 procentų naujienlaiškių. Norint pagerinti šiuos skaičius pravers ir tinkama elektroninių laiškų siuntimo automatizacija, programa.

    Žmonės, davę sutikimą dėl duomenų naudojimo, be abejo, kažko tikisi. Verta atsakyti į šį poreikį ir kurti išskirtinai vertingą turinį. Dažnai naujienlaiškio skaitomumą padidina antraštės su žodžiais: „Akcija“, „Dovana“, „Išpardavimas“.

    Vienas iš konferencijos „Kaip efektyviai pasiekti klientą“ pranešėjų patarė paieškoti asmeninių sąsajų su klientu ir stengtis užmegzti šiltą, draugišką, nuoširdų ryšį. Tiesa, toks ryšys nesusikuria po vieno naujienlaiškio išsiuntimo. Reikia domėtis savo kliento poreikiais ir atrasti kažką bendro. Už pirkimo veiksmo paprastai slypi kita mintis. Ekologija, sveikata, darnūs santykiai, jaukūs namai, finansinis stabilumas – tai temos aktualios daugeliui žmonių. Aktuali tema labiau įtrauks naujienlaiškio gavėją ir paskatins jį perskaityti.

  • Kodėl smulkiajam verslui grafinio dizaino paslaugos yra tokios svarbios

    Smulkiajam verslui tenka išspręsti daugybę svarbių užduočių, kurios vidutiniam ar stambiam verslui nebeatrodo tokios reikšmingos ir sudėtingos. Vidutinis ir stambus verslas taip pat rečiau susiduria su būtinybe kreiptis į skirtingų paslaugų teikėjus, nes didelei daliai užduočių atlikti jie turi etatinius darbuotojus. Tuo tarpu vienas iš svarbiausių veiksnių pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje žengiančiam verslui yra jo vizualinis identitetas – visa tai, kaip tikslinė auditorija prisimins ir pažins verslą.

    Būtent tuomet grafinio dizaino ir maketavimo paslaugos tampa ypatingai svarbios. Tačiau, deja, bet ne kiekvienas pradedantysis verslas supranta grafinio dizaino svarbą savo sėkmei. O tai reiškia, kad grafinio dizaino sprendimai ne visada yra įtraukiami į verslo rinkodaros strategiją (juolab, kad kartais jos apskritai nebūna). Todėl svarbu susipažinti su pagrindinėmis priežastimis, kodėl smulkusis verslas neturėtų ignoruoti grafinio dizaino svarbos.

    Suformuojamas verslo veidas

    Kiekvienas verslas turi turėti savo veidą, kuris gali būti pristatomas pasitelkiant įvairias rinkodaros priemones. Profesionalių grafinio dizaino paslaugų pagalba galima lengviau suformuoti savo įmonės veidą ir suteikti jam „asmenybę“.

    Grafinio dizaino specialistai išmano ne tik šią sritį, tačiau taip pat ir rinkodaros sprendimus, todėl visą tai jie geba susieti tarpusavyje, sukurdami optimaliausią ir veiksmingiausią galutinį produktą – apčiuopiamą verslo identitetą, kuris bus atpažįstamas vartotojų, galinčių tapti potencialiais klientais.

    Stipresnis pirmasis įspūdis

    Jūsų įmonės logotipas turi didžiulę reikšmę tam, kaip potencialus klientas žvelgs į jūsų verslą. Jei įmonės logotipas yra labai nuobodus arba sunkiai suprantamas, potencialūs klientai jame vargiai įžvelgdami prasmę gali paprasčiausiai nusigręžti ir pasukti kitu keliu.

    Tačiau jei įmonės logotipas atrodo estetiškai, yra patrauklus akiai ir traukia vartotojų dėmesį, potencialūs klientai gerokai lengviau įsimena tokį verslą ir jaučia jam didesnį palankumą. Todėl tinkamų grafinio dizaino elementų pagalba galima sustiprinti pirmąjį įspūdį.

    Geresnė verslo reputacija

    Prastas grafinis dizainas – tai prasta verslo reputacija. Net jei jūsų įmonė siūlys kokybišką produkciją ar teiks profesionalias paslaugas, žemos kokybės grafinis dizainas visą tai gali paversti menkaverčiais veiksniais.

    Į savo verslo sėkmę būtina žvelgti kompleksiškai. Yra labai daug veiksnių, kurie turi įtakos užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir stipresnėms pozicijoms rinkoje. Tačiau vienas iš labai svarbių veiksnių yra profesionalus grafinis dizainas. Jo dėka galima suformuoti kur kas geresnę verslo reputaciją – nepaisant to, kad pradžioje jūs galite neturėti pakankamai daug klientų. Potencialūs klientai jaus didesnį norą išbandyti jūsų siūlomus sprendimus vien dėl jūsų profesionalaus įvaizdžio rinkoje.

    Didina pasitikėjimą

    Pasitikėjimas verslo pasaulyje yra labai svarbus elementas. Jis galėtų būti traktuojamas ir kaip sėkmės sinonimas. Nepakanka savo klientams pasiūlyti naudingą produktą. Jūs taip pat turite jausti savo klientų pasitikėjimą jūsų verslu. O vienas iš būdų didinti potencialių klientų jaučiamą pasitikėjimą jūsų verslu yra grafinis dizainas.

    Vieno atlikto tyrimo, kurio metu buvo bandoma išsiaiškinti, kaip žmonės pasitiki internetiniuose tinklalapiuose pateikiama informacija, rezultatai parodė, kad vartotojams labiau rūpėjo tai, kaip atrodė pats tinklalapis, o ne jame pateikiama informacija.

    Padeda pabrėžti svarbiausius dalykus

    Grafiniai elementai turi labai galingą jėgą pasakojant istoriją ir perteikiant vartotojams norimą žinutę. Grafinio dizaino pagalba visą tai galima padaryti lengviau – gerokai labiau įtraukiančiu būdu. Tačiau tai nėra viskas – grafinis dizainas taip pat padeda veiksmingiau pabrėžti pačius svarbiausius dalykus, tokiu būdu lengviau perteikiant norimą informaciją tiksliniam vartotojui. Jei informacijos yra labai daug, žmogaus smegenys į tai reaguoja neigiamai, tačiau vizualinių elementų dėka svarbiausia informacija gali būti akimirksniu perduoda vartotojui, tokiu būdu padidinant tikimybę, kad jis bus sudomintas ir atliks atitinkamus veiksmus.

    Ir tai nėra vieninteliai grafinio dizaino privalumai smulkiajam verslui, kuriuos būtų galima išskirti, todėl jei žengiate pirmuosius žingsnius – nepamirškite investuoti į profesionalų grafinį dizainą, kuris palengvins jūsų verslo vystymą ir suteiks jums didesnį konkurencinį pranašumą.

  • SEO kursai – norintiems tobulėti

    Šiais laikais labiausiai giriamo tos profesijos, kurioms reikalingos kompiuterinis raštingumas. Žinoma, tai nereiškia, kad užtenka mokėti naudotis kompiuteriu, kadangi tik specifinės žinios gali užtikrinti, kad bus galima pasiekti našių rezultatų.

    Viena iš gana patrauklių galimybių, kuri Jums gali suteikti galimybę užsidirbti duonos – SEO kursai. Kokio tipo žmonėms jie labiausiai tinka? Ties, kurie mėgsta diena leisti prie kompiuterio ir tuo pačiu tiems, kurie yra labai kruopštūs bei detalūs, kadangi būtent to labiausiai reikalauja SEO sfera.

    Užsiimti SEO optimizacija gali ne tik tokias paslaugas teikiantys ar norintys teikti asmenys. Ji yra būtina praktiškai bet kokiam internetiniam verslui, kuris nori turėti didesnį priėjimą prie potencialių klientų, kurie naudojasi paieškos sistemomis. Šiam reikalui galima samdyti SEO specialistus (-ą) arba visų SEO optimizacijos subtilybių galima išmokti per SEO pamokas, kurių Lietuvos internetinėje erdvėje galima aptikti įvairių lygių mokiniams.

    Geriausio specialisto pasirinkimas

    SEO kursai organizuojami daugelio įmonių, tad ieškodami tos, kuris taps Jūsų mokytoja – skirkite daugiau laiko. Palyginkite variantus įvertinkite patirtį, peržiūrėkite jų pačių atliktus darbus ir galbūt tai padės susidaryti nuomonę – ar tam tikra įmonė patenkins Jūsų poreikius. Taip pat reikia suprasti, kad SEO kursai apima labai daug temų, kadangi kuo daugiau išmoksite – tuo tikresnis galite būti, kad būsite naudingas darbo rinkoje ir tuo pačiu pavyks puikiai užsidirbti. Taigi, kuo daugiau motyvacijos, kuo daugiau atsidavimo – tuo laimingesnis galite būti, kad būsite perkamas, ieškomas ir atrandamas.

    Nuolatos mokytis – būtina

    Taip turite nepamiršti, kad SEO sritis reikalauja nuolatinio tobulinimosi. Paprasčiausiai jis yra labai lanksti, kiekvienas jo komponentas kinta, tad riekės ne tik dirbti, tačiau taip pat ir domėtis inovacijomis, kurios gali Jums padėti tapti konkurentu. Bene dažniausia problema ir yra ta, kad žmonės baigę mokslus dirba, tačiau nebenori daugiau laiko skirti naujos info įsisavinimui. O juk būtent nauja informacija ir yra pats svarbiausias veiksnys, kuris gali užtikrinti, kad būsite geras savo sferos specialistas.

    Kuo daugiau noro ir kuo daugiau laiko – tuo didesnė tikimybė, kad Jūsų suteikiamos SEO paslaugos bus vertinamos. Tokiu atveju galėsite dirbti ne tik kitam, tačiau ir sau. O tai – puiki galimybė uždirbti daugiau ir tuo pačiu dirbti būtent tai, kas Jums labiausiai tinka. O jei SEO paslaugų teikti nenorėsite, išmanyti šį amatą yra naudinga, nes jis pravers vystant bet kokį verslo projektą.