Kategorija: IT verslas

  • Ką turi Toshiba Satellite kompiuteriai, ko neturi konkurentai?

    Toshiba kompiuteriaiTurbūt pastebėjote, kad elektronikos parduotuvių lentynose vis daugėja Toshiba kompiuterių. Ši įmonė jau ne pirmus metus gamina vienus iš pažangiausių kompiuterių, todėl nieko keisto, kad Satellite serijos nešiojami Toshiba kompiuteriai dabar tokie populiarūs. Apžvelkime perkamiausius šios serijos modelius, pavyzdžiui, Toshiba Satellite c855.

    Šis Toshiba modelis susilaukė didelės sėkmės dar 2012 metais, kuomet buvo pirmą kartą išleistas. Tai 2.20 gHz procesorių turintis nešiojamasis kompiuteris, kuris pasižymi puikia optimizacija namų vartotojui. Dabar šis modelis kainuoja vos daugiau nei tūkstantį litų, tad galima drąsiai sakyti, kad šis Toshiba kompiuteris yra ekonominės klasės.

    Išpakavus kompiuterį, visų pirma žvilgsnis užkliūna į baltu apsaugos sluoksniu apvyniotą ekraną – taip padaryta tam, kad kompiuterio monitorius nesusigadintų gabenant. Ir jeigu dauguma ekonominės klasės kompiuterių komplekte turi keletą kompaktinių diskų, tai šiuo atveju mes nieko neišvysime – visi programiniai dalykėliai, originaliai skirti šiam kompiuteriui, jau iš karto yra paruošta naudojimui, kadangi ji yra įrašyta į kietąjį diską.

    Klaviatūra yra gana praktiškai sukurta – Control mygtukas yra pačiame kampe kairėje, kas tikrai labai patogu. Negana to, šis ekonomiškas, ne tiek daug ir kainuojantis kompiuteris turi ir skaičių klaviatūrą nuo 0 iki 9, kas yra gana neįprasta – juk dažniausiai skaičių klaviatūra būna suderinta kartu su lietuviškais (arba kitos kalbos) rašmenimis viršuje.

    Bendrai aprašant dizainą ir išorinį praktiškumą verta pasakyti, kad šis kompiuteris nėra perkrautas nereikalingų mygtukų ir tikrai nėra taip, kad klaviatūroje yra daug tuščios, taip ir neišnaudotos vietos. Pats kompiuteris su savo 15.6 colių ekranu yra tikrai kompaktiškas, kaip dažniausiai Toshiba kompiuteriai ir būna. Turbūt dėl šios priežasties šios firmos kompiuteriai dabar yra itin populiarūs tarp žmonių, kurie daug keliauja bei verslininkų.

    Kompiuterio programinis testavimas yra taip pat labai svarbus. Pavyzdžiui, kompiuterių entuziastai atidžiausiai pratestavo šio kompiuterio originalios baterijos pliusus ir minusus, o svarbiausia – ištvermę. Paaiškėjo, kad neįprastai ilgai baterija gali veikti tik tuo atveju, jeigu baterijos taupymo būsena yra įgalinta per BIOS. Tai reiškia, kad jokie Windows programiniai deriniai šiuo atveju nepadės. Tai yra gana unikalus reiškinys net ir ekonominės klasės kompiuterių pasaulyje.

    Buvo pratestuota ir garso sistema. Jeigu žmogus perka Toshiba Satellite c855 kompiuterį filmų žiūrėjimo ir muzikos klausymo tikslams, tuomet galimas daiktas, kad tokios garso sistemos neužteks – reikės nusipirkti papildomas kolonėles. Problema yra ta, kad garsinė kompiuterio sistema atkuria tik aukštus dažnius, o viduriniai ir žemieji dažniai lieka kažkur už borto. Tačiau, šiais laikais tai ne problema – juk išorines kolonėles galima nusipirkti nebrangiai, net ir tikrai kokybiškas.

    Naudojant kompiuterį ekonominiu rėžimu, įmanoma išlaikyti jį be įkrovimo net keturias valandas. Visgi, jeigu taupymo rėžimas nėra įjungtas ir jūs esate nustatę maksimalų ekrano švietimą, tuomet galimas daiktas, kad kompiuteris be įkrovimo teveiks pusantros valandos.

    Apskritai, šis ir kiti Toshiba kompiuteriai siūlo tikrai puikius variantus namų vartotojams, norintiems kažko įspūdingiau, nei vidutiniškas nešiojamas kompiuteris, tačiau už tokią pačią mažą kainą. Daugiau apie Toshiba kompiuteris ir kitą techniką galite paskaityti Wiki puslapyje apie Toshiba firmą ir jos gaminius.

  • Logotipų kūrimas – įmonės įvaizdžio formavimas

    logotipų kūrimasNaujos įmonės įkūrimas – svarbus žingsnis, reikalaujantis nemažai žinių, pastangų ir tinkamų sprendimų. Vienas svarbiausių darbų įmonės kūrimosi stadijoje yra logotipų kūrimas. Logotipas – tai Jūsų įmonės ženklas, simbolis, pareiškimas, moto. Visa tai, ką simbolizuoja Jūsų įmonė turi atsispindėti logotipe. Todėl turėti tinkamą ir gerą logotipą privalu kiekvienai save gerbiančiai įmonei.

    Kaip tai padaryti?

    Norėdami sukurti tinkamą savo logotipą, pirmiausia turėsite gerai apsibrėžti visus svarbiausius su įmone susijusius teiginius. Tai reiškia, kad turite konkrečiai apsibrėžti įmonės veiklą, jos misiją ir viziją, jos vertybes ir darbo nuostatas. Dažniausiai įmonės veiklos pradžioje, norint tinkamai suformuluoti įmonės tikslus ir nuostatas tam skiriama ypač daug dėmesio, dažnai net organizuojami darbuotojų ir vadovų seminarai, diskusijos, kurių metu kiekvienas išsako savo nuomonę, kokia įmonės viziją įsivaizduoja.

    Visa tai turės atsispindėti Jūsų logotipo spalvose, žodžiuose, naudojamuose ženkluose. Štai pavyzdžiui su ekologija susijusioms įmonėms patariama logotipuose naudoti žalius elementus, vengti ryškių laužytų linijų. Kad būtumėte tikri, jog Jūsų kuriamas logotipas atitinka standartus, yra tinkamas ir kokybiškas, pravartu kreiptis pagalbos į profesionalus. Lietuvoje rasite nemažai reklamos įmonių, kurioms logotipų kūrimas – kasdienis darbas. Čia Jums patars dizaineriai, reklamos specialistai, rinkodaros ekspertai.

    Kur naudoti?

    Dažnai verslininkai klausia, kur reikia naudoti logotipą. Kartais atrodo, kad jis reikalingas tik vizitinėms kortelėms. Tačiau iš teisų logotipas gali pagelbėti reklamuojant Jūsų įmonę beveik visur. Pirmiausia tai logotipu galite sužaisti savo ofise. Būtinai pasirūpinkite, kad logotipas Jūsų biure būtų matomoje vietoje. Taip pat pasirūpinkite komandos atributika: sąsiuviniais, rašikliais, marškinėliais su Jūsų įmonės logotipu.

    Kitas žingsnis – išorinė reklama. Kartais verslininkai pamiršta, kad logotipų kūrimas ir jo naudojimas nepasibaigia už biuro teritorijos. Logotipas gali pasitarnauti kaip puiki išorinė reklama. Jį pravartu naudoti visuose savo plakatuose, vidiniuose ir išoriniuose leidiniuose, skrajutėse, ant dovanų kuponų.  Taip pat logotipas pagelbsti jei esate socialiai aktyvi įmonė. Bendradarbiaudami su kitais partneriais ar remdami renginius pasirūpinkite, kad Jūsų logotipas atsidurtų ant partnerių reklamų ar informacinių leidinių. Visa tai leidžia pasiekti platesnį vartotojų srautą ir padidinti įmonės vardo žinomumą.

     

  • Kam dėkoti už telefoną?

    belo telefonas
    AleksandrasGrahamas Belas vos pora valandų anksčiau užpatentavo savo naują išradimą, nei kitas išradėjas, todėl dabar jis laikomas šiuolaikinio telefono tėvu.

    Telefonas dar 19 amžiaus antroje pusėje buvo išrastas škotų kilmės amerikiečio mokytojo Aleksandro Grehamo Belo. Be abejo, jis gerokai skyrėsi nuo mums šiandien pažįstamo, su juo galima buvo šnekėtis nedideliu nuotoliu, o norint skambinti į užsienį tikrai negelbėdavo net ir tarptautiniai šalių telefonų kodai…

    1875 m. Belas darė gausybę eksperimentų su pirmosiomis telegrafo sistemomis. Šiems eksperimentams būsimasis išradėjas naudojo specialias vibruojančio plieno juosteles, vadinamas liežuvėliais. Belas nustatė, jog vibruojant liežuvėliui viename linijos gale, kitame gale jis pradeda skleisti garsą. Vis dėlto, tai buvo tik pradžių pradžia.

    Nors daugybė žmonių yra įsitikinę, kad šiandien mūsų naudojamą telefoną, kuriuo norint paskambinti į užsienį reikalingi tarptautiniai šalių telefonų kodai, išrado Aleksandras Belas, vis dėlto tikroji telefono išradimo istorija yra kiek sudėtingesnė. Dar prieš Belo išradimus su telegrafu vokiečių mokytojas Filipsas Raisas sukūrė įrenginį, kurį buvo pavadinęs telefonu. Juo laidais buvo perduodama muzika. Jei šiam savo išradimui Raisas būtų skyręs kiek daugiau laiko, būtų sugebėję perduoti ir kalbą.

    Šiuolaikinį mūsų naudojamą telefoną sukūrė du vyrai Aleksandras Belas iš Bostono bei Eliša Grėjus iš Čikagos. Jie jį kūrė atskirtai, bet sukūrė stulbinančiai panašiomis aplinkybėmis. Išradėjai stengėsi pagaminti harmoninį telegrafą, kuris leistų keletui telegrafo signalų sklisti viena ta pačia linija (vėliau ši problema buvo išspręsta Tomo Edisono). Kai nepasisekė sukurti harmoninio telegrafo, abu vyrai pradėjo kurti telefoną. Jie netgi abu padavė prašymus patentuoti išradimą tą pačią dieną – 1876 m. vasario 14 d. Belas į Patentų biurą atvyko pora valandų anksčiau nei Grėjus ir jam buvo suteiktas JAV telefono patentas bei išradėjo vardas.

    Po keleto metų buvo vėl pradėta kalbėti apie prieš tai minėtą Raiso telefoną. Keletas kompanijų bandė sumenkinti Belo išradimą ir parodyti, kad Raiso idėja pirmesnė. Vis dėlto teisme teisėjas nutarė, kad dėl senyvo Raiso amžius jis niekada nebūtų galėję sukurti kalbančio telefono. Taip Belas dar kart laimėjo telefono išradėjo vardą.

    Tiek anksčiau, tiek ir dabar visus telefonus sudaro siųstuvai bei imtuvai. Belas sukūrė du skirtingus siųstuvus, t. y. mikrofonus. Viename jų buvo membrana, prispausta prie metalinio strypelio, įmerkto į silpną rūgštį. Žmogui kalbant į mikrofoną, jo garsas judino membraną, kuri kilojo į rūgštį įmerktą strypelį. Strypelis judėdamas keitė varžą tarp savęs ir indo dugno su rūgštimi. Kalbant į mikrofoną tą indą su rūgštimi reikėjo laikyti rankoje. Kartą beeksperimentuodamas Belas rūgštį išpylė ant savęs ir savo padėjėjui Vatsonui sušuko: “Vatsonai, ateik čia!”. Šie žodžiai ir buvo pati pirma telefonu perduota kalba.

    Kiek vėliau Belas sugalvojom jog norint garsą pakeisti į elektros srovę, reikia panaudoti magnetinės indukcijos reiškinį. Tada indas su rūgštimi buvo pakeistas į tam tikrą membrana, kuri lietė strypelį, esantį vielos spiralėje. Šiame įrenginyje garsas judindamas membraną judino ir strypelį spiralėje. Tokiu būdu susidarydavo elektros srovė. Nors šis įrenginys ir neveikė taip gerai kaip mikrofonas, tačiau jis puikiai veikė kaip garso imtuvas – telefonas. Taigi, net ir šiandieniai mums žinomi telefonai ir garsiakalbiai veikia Belo idėjos pagrindu.

  • Kelionės – verslas, reikalaujantis daugiau IT sprendimų nei el. parduotuvės

    Lėktuvų bilietų sistemaŠiandien norėtųsi apžvelgti vieną iš elektroninio verslo rūšių, kuris savo IT sprendimais gerokai lenkia jau gana tradicinėmis tapusias el. parduotuves. Tiesa, abu verslai priklauso tai pačiai el. komercijos kategorijai, nes ir vienur, ir kitur piniginiai srautai eina elektroniniu pavidalu, o tai ir yra el. komercijos esmė.

    Kelionės yra prabangos prekė/paslauga. Greičiau paslauga, nei prekė, nes neparduodama nieko konkretaus. Iš tikrųjų parduodami tam tikri paslaugų paketai, su kuriais susiduria savarankiškai keliauti susiruošę žmonės.

    1. Apgyvendinimo paslaugos – viešbučiai, apartamentai kartu su patalynės keitimu, valymu ir aptarnavimu;
    2. Lėktuvų bilietai arba nuskraidinimo ir grįžimo paslaugos specialiais arba reguliariais reisais. Jei kelionės autobusu, tai už autobusą;
    3. Transportavimo paslaugos (transfer) – bagažo ir keleivių nuvežimas iš oro uosto iki viešbučio, gido paslaugos.

    Iš šių trijų elementų susideda kelionė. Kiekvienai iš šių paslaugų valdyti yra kuriama atskira IT sistema – programa, leidžianti suvesti turimų paslaugų  duomenis ir juos valdyti. Taip pat valdyti antkainius ir parduoti galutiniam vartotojui su tam tikromis nuolaidomis. Tai gana sudėtinga sistema, nes tokiais sprendimais rūpinasi kelionių organizatoriai, o naudojasi kelionių agentūros ir pavieniai agentai. Sistemos leidžia ir iš karto rezervuoti tam tikras paslaugas. Kai kurioms paslaugoms reikia papildomų veiksmų, kitoms viskas vykdoma automatiškai. Kalba eina apie lėktuvų bilietų pardavimus, kuriuose dalyvauja turizmo agentūros, turinčios leidimus prekiauti bilietais.

    Naudojamų IT sistemų tikslas – palengvinti agentų darbą ir komunikaciją su paslaugos teikėjais. Įsivaizduokite, kaip būtų sunku apskambinti 10 Egipto ar Turkijos viešbučių, gauti patvirtinimą ar tą dieną laisvų vietų yra, tada rezervuoti lėktuvo bilietus ir dar keleivių ir bagažo pervežimo paslaugas. Tai kelios valandos tarptautinių pokalbių telefonu, 20 faksimilių, patvirtinančių užsakymus, mokėjimus, rezervacijas. Pusė kelionės kainos būtų skiriama agento darbui, o kita pusė – realioms paslaugoms. Tai labai smarkiai pakeltų kelionių kainas visame pasaulyje, o tai reiškia, kad keliauti ir poilsiauti galėtų tik labai turtingi žmonės.

    Dėl IT sistemų efektyvumo ir spartumo, kelionės rezervavimui sugaištama iki valandos laiko, tad antkainis nėra labai didelis. Taip uždirba ir kelionių agentūra, ir klientas patenkintas žema kelionės kaina.

  • Suknelės internetu – greita ir patogu

    suknelės internetuDabartiniais laikais, kai technologijos smarkiai pažengė į priekį, mes galime mėgautis  patogesniu gyvenimu. Suknelės internetu, avalynė internetu, kelionės internetu ir netgi meilė internetu nebėra naujiena. Suprantama, jog galimybė užsisakyti prekes ir paslaugas virtualioje erdvėje, tokias kaip suknelės internetu, kvepalai, batai, sijonai ir apskritai įvairiausios prekės internetu, atnešė galimybę mums rinktis iš daug variantų, ir galime įsigyti bet kokią prekę ar paslaugą virtualioje erdvėje, sutaupant lėšas, laiką, bei galimybę pirkti apgalvojant, ar mums to tikrai reikia. Viena iš tokių internetinių parduotuvių, siūlanti didelį spektrą įvairių drabužių ir ne tik, yra estela.lt. Bet ne taip senai, kai suknelės internetu, kosmetika, ar net pats internetas buvo neįtikėtinas dalykas. Tad gal pažvelkime į suknelių istoriją, kuri prasideda jau nuo seniausių amžių.

    Suknelė – tai viršutinis drabužis, kuri pridengia kūną ir neretai kojas. Šiandien suknelės priskiriama moteriškai aprangai, bet jei pažvelgsime keliais amžiais anksčiau, rasime sukneles, kurias vilkėjo vyrai. Tuomet tai buvo visiškai normalu, kadangi neegzistavo diferenciacijos tarp drabužių.

    Žmonių evoliucijos procese, keitėsi technologijos ir žmonių poreikiai, todėl keitėsi ir medžiagos bei modeliai, iš kurių kuriamos suknelės. Tokios suknelės kurios įprastos  dabar, atsirado maždaug XV amžiaus viduryje. Jos buvo įliemenuotos, giliomis iškirptėmis, platėjančios žemyn. Taip pat daugelis iš jų turėdavo šleifą ir būdavo labai ligos. Tuomet buvo madinga pabrėžti itin ploną liemenį, todėl suknelės būdavo su korestais. Žinoma prabangias sukneles galėdavo įsigyti turtingi piliečiai.

    Rokoko stiliaus suknelėVakarinių suknelių istorija labai įdomi. Jos keitėsi, ir buvo kuriamos nuo labai prabangių suknelių, iki paprastų ir trumpesnių. XX amžiaus pradžioje išpopuliarėjo smėlio laikrodžio formos suknelės, kurios pabrėždavo taliją bei krūtinę. Šiais laikais jas pakeitė patogios suknelės – baltiniai. 1920 m. moterys rinkdavosi aptemptas, ne ilgas sukneles, o dar po 10 metų prasidėjo prabangumo periodas. Moterys rinkdavosi prabangių medžiagų siūtas sukneles, kurios buvo puošiamos įvairia bižuterija, blizgučiais, o kai kurios net deimantais ar perlais.

    Suknelių istorijoje, labai didelį vaidmenį suvaidino garsioji Koko Šanel, kai 1926 m. mirė jos meilužis. Ji negalėjo nešioti našlės rūbų, kadangi nebuvo jo žmona. Tačiau Koko rado išeitį. Ji nusprendė moteris aprengti juodai, ir sugalvojo nedidelę juodą suknelę, kurios iki šiol išliko populiarios moterų tarpe. Taigi juodi drabužiai, kurie tuomet buvo nešiojami gedint, tapo labai madinga naujove. Šiuolaikinė moteris juoda suknele puošiasi ne tik į darbą, bet ir priėmimus, susitikimus, ir būdama tokia universali tinka įvairiomis progomis.

    Taigi, apibendrinant galima būtų teigti, jog mums išties pasisekė gyventi šiuose laikuose, kai finansinės galimybės leidžia įsigyti drabužius, nežiūrint į socialinę padėtį, ir visi galime vilkėti puošnius drabužius, o stilių pasirinkti patys.

  • Interneto svetainė – šabloninė ar unikali?

    Šabloninėmis interneto svetainėmis vadinami tokie puslapiai, kurie pagaminami iš jau parengtų dizaino šablonų. Klientas pasirenka kurį nors iš viešai platinamų dizainų, jam suinstaliuojama turinio valdymo sistema ir uždedamas tas dizainas. Turinio valdymo sistema irgi būna standartinė, be jokių individualių funkcijų.

    sablonai

    Unikali interneto svetainė – tai sprendimas, kai dizainas kuriamas individualiai tam klientui. Pagal kliento poreikius nupiešiamas atitinkamo stiliaus ir tematikos dizainas, daromos korekcijos pagal jo pastabas. Taip pat ir turinio valdymo sistemoje gali būti programuojamos individualios funkcijos, skirtos tik tai svetainei.

    Nors pats tokių svetainių kūrimas labai skiriasi, rezultatų skirtumas gali būti ne toks akivaizdus. Esminė šabloninių svetainių savybė – kad jos neturi unikalumo, tuos pačius šablonus perka daug kas ir kuria identiškas svetaines. Tačiau kadangi skirtingų šablonų pasiūla yra labai didelė, tai identiškų svetainių atsiradimas – ne toks dažnas reiškinys, kaip gali atrodyti. Žinoma, jei bus naudojamas tas dizainas, kuris buvo originaliai pridėtas prie pačios turinio valdymo sistemos, arba koks nors populiarus nemokamai platinamas, tai tikrai svetainė atrodys kaip ir šimtai kitų. Bet komerciškai platinami šabloniniai dizainai ne taip smarkiai paplitę, o ir realizuoti dažniausiai būna kokybiškai, todėl eiliniam lankytojui tokia svetainė gali pasirodyti net patrauklesnė, nei su originaliai kurtu dizainu.

    Pagrindinis šabloninių sprendimų trūkumas, kad jie nėra priderinami individualiems kliento poreikiams. Tokios svetainės yra pigios todėl, kad čia neatliekami jokie dizaino ar programavimo darbai, tiesiog parduodamas jau paruoštas dizainas ir turinio valdymo sistema tokie, kokie yra. O net pats nereikliausias klientas dažniausiai vis tiek nori kažkokių individualių pakeitimų. Šablonas iš principo tinka, bet reikia kažką pastumti, išimti, pridėti ir t.t. O tokios, netgi išoriškai nedidelės korekcijos, kartais pareikalauja didelių pakeitimų programiniame kode. Tuo labiau, kai paliečiamas svetainės funkcionalumas, kai ne tikrai atrodyti, bet ir veikti kažkas turi kitaip.

    Todėl šabloninė svetainė gali būti geras pasirinkimas, jei siūlomame dizaine ir turinio valdymo sistemoje viskas tinka iki menkiausių smulkmenų ir nereikia jokių modifikacijų. O turint individualių poreikių ir pageidavimų – reikia unikalaus sprendimo.

  • Kompiuterių valymas – būtinybė

    kompiuteriu valymasŠių dienų visuomenė tikriausiai negalėtų savo kasdienybės įsivaizduoti be kompiuterinių technologijų. Naujienos, pasaulio apžvalgos,  bendravimas su draugais ir net darbas sieja asmeninį žmogaus gyvenimą ir šias modernias naujoves. Noras efektyviai išnaudoti galimybes dažnai siejamas su atsakomybe ir rūpesčiu, todėl net ir tokia veikla kaip kompiuterių valymas smarkiai įtakoja šios pagalbinės įrangos funkcionalumą.  Nepakankamas dėmesys ir abejingumas gali nulemti rimtesnius defektus, todėl svarbu žinoti, kaip nustatyti pirmuosius nesklandumus.

    Abejingas kompiuterio valymas nuo dulkių neatrodo, kad galėtų sukelti didelius nemalonumus, tačiau laikui bėgant visa tai apsunkina procesoriaus darbą ir gali iššaukti ūmius defektus. Nemalonu, kai kompiuterių remontas užkerta kelią, todėl reikia tinkamai įvertinti savo įrenginio būklę, kol dar nevėlu. Jeigu jis pradėjo labiau kaisti, ūžti ar net išsijunginėti, derėtų susirūpinti jo priežiūra. Karštas korpusas gali rodyti pirmuosius netinkamos priežiūros padarinius. Deja, ne vien tai skatina susimąstyti.

    Pernelyg didelis ūžimas ir procesoriaus karštis rodo, jog kompiuterių valymas yra būtinas. Nemalonūs garsai gali reikšti, jog ventiliatoriaus sūkiai padidėjo ir jis nebepajėgia atvėsinti sistemos, vaizdo plokštės ir kitų įrenginių, todėl visas kompiuteris patiria krūvį ir temperatūros šuolį. Priežastis paprasta – aušinimo sistema apsineša dulkėmis, todėl negali efektyviai vėsinti įrenginio, jis perkaista ir patiria persikrovimą. Tai apsauginė reakciją į nenumatytą temperatūros pakilimą. Deja, kompiuteris ne retai išsijungia per vėlai, todėl pažeidimas gali būti neišvengiamas.

    Kompiuterių taisymas yra nemalonus ir nemažai kainuojantis malonumas, tačiau to galima sėkmingai išvengti, jei reguliariai prižiūrėsite ir valysite savo įrenginį. Atsakingas požiūris padės palaikyti kompiuterį tvarkingą ir išlaikyti jo efektyvumą. Ši problema yra labiau aktuali nešiojamiems kompiuteriams, nes jų viduje dažnai nėra pakankamai erdvės, todėl net ir mažas dulkių sluoksnis gali apsunkinti ventiliatoriaus darbą. Valymas yra paprastas ir kiekvienam lengvai prieinamas procesas, o jo dėka nereikės jaudintis dėl ateityje galimos defektų rizikos.

    Laimei, apsaugoti savo įrenginį nuo perkaitimo galima. Reguliarus kompiuterių valymas padės palaikyti efektyvų jų darbą ir švarą. Nereikės nerimauti dėl galimų pavojų, todėl galėsite mėgautis puikiai veikiančiu kompiuteriu. Tiesa, valymas nėra atliekamas paprastai, tai kruopštus ir specialių įrankių reikalaujantis procesas, todėl pasinaudoti profesionalų paslaugomis yra privalumas.

  • Papuošalai internete – rimtas verslas

    Papuošalus parduoti yra gana sunku. Ypač, jei jie kainuoja daug, yra rankų darbo. Kalba eina ne apie gintaro dirbinius, kuriuos graibstyte graibsto užsieniečiai, bet apie paprastus papuošalus, kurie neišsiskiria kaina, tačiau išsiskiria savo originalumu.

    Taigi, pabandykime susiskirstyti aiškiau Lietuvoje parduodamus papuošalus ir pamatysime įdomių tendencijų.

    papuošalai

    Tauriųjų metalų papuošalai – tai kategorija papuošalų, kurių pardavimui reikalingas žibantis ir blizgantis, prabanga alsuojantis salonas, kostiumuoti apsaugininkai ir šventiškai pasipuošę pardavėjai-konsultantai. Pirkdami žiedą ar vėrinį už 10 000 litų žmonės nori, kad juos dar ir aptarnautų pakiliai ir iškilmingai. Perkėlus šių papuošalų prekybą į internetą, gautųsi didžiulis šnipštas…

    Rankų darbo papuošalai – tai nagingų žmonių sukurti vienetiniai papuošalai iš pačių įvairiausių medžiagų – siūlų, odos, metalo, medžio, gumos ir t.t. Jie originalūs tuo, kad jų pagaminama mažai, tačiau unikalumas garantuotas. Interneto prekyba rankų darbo papuošalais yra prasidėjusi, tačiau kol kas (2012 metais) dar neįgavo pagreičio.

    Paprasti papuošalai – tai metalinių, plastmasinių, medinių, odinių papuošalų masė, kuri pasižymi neaukšta kaina, tačiau nėra gaminama rankomis. Tokie papuošalai yra itin mėgstami jaunimo, nes leidžia išsiskirti iš minios gana nebrangiai. Prekyba internetu tokiais papuošalais – klesti.

    Gintariniai papuošalai – dažniausiai karoliai ir apyrankės Lietuvoje yra pardavinėjami įvairių gatvės prekeivių, suvenyrų parduotuvių, nes gintaras – Lietuvos auksas. Internete prekyba klesti, bet tik ne Lietuvos pirkėjams tos parduotuvės skirtos. Gintarinių papuošalų gamintojai dirba su užsienio rinkomis, kur jų produkcija yra paklausesnė ir prekyba pelningesnė.

    Juvelyrų vienetiniai dirbiniai – meno kūriniai. Internetu jie neparduodami, o eksponuojami įvairiose parodose ir dizainerių salonuose. Šie papuošalai – išskirtiniai, nes juos gamina profesionalūs juvelyrai.

    Taigi aiškiai matome, kad internete dažniausiai prekiaujama trimis pagrindinėmis papuošalų grupėmis. Aišku, deimantus ir internete parduoda, taip pat ir vienetinius juvelyro dirbinius, tačiau tai vienetai palyginus prieš dešimtis paprastų papuošalų el. parduotuvių, kurios dygsta kaip grybai po lietaus Dzūkijos pušynuose…

    Papuošalai internetu – neblogas verslas, juo labiau, kad tolimųjų rytų gamintojai gali pasiūlyti įvairiausių modelių papuošalų labai maža kaina, o Lietuvoje visada yra žmonių, kuriems nėra itin svarbu taurūs metalai ar deimantai, tad pirkėjų yra tikrai nemažai.

  • IT straipsniai

    IT sritis Lietuvoje vystosi bene sparčiausiai, tad natūralu, kad tiek daug dėmesio tenka būtent šiam sektoriui. Nors ir trūksta programuotojų, tačiau kol kas vis dar sugebame aktyviai dirbti su savais resursais ir jėgomis.

    Kylantis startupų judėjimas IT sričiai labai smarkiai padeda tiek ryšių su visuomene prasme, tiek edukacine, tiek finansine. Dar turime potencialo pasaulio investuotojų akyse, todėl jie mūsų kraštą laiko itin palankiu investicijoms.

    El. komercija taip pat Lietuvoje vis dar auga. Su grupinių nuolaidų portalais išpopuliarėjo pirkimas internetu, todėl artimiausiu metu reikės užimti kitas aukštumas – prekiaujant tais daiktais, kuriuos paprastai reikia paliesti, pasimatuoti. Tai didžiausias iššūkis lietuviškai el. komercijai, kuri tapo smulkaus verslo kilimo pagrindu.

    Lietuvoje atsirado naujas juridinis asmuo – Mažoji bendrija. Jai įkurti nereikia kapitalo, rizika nedidelė, todėl daugybė žmonių bandys pradėti savo verslą jau 2013 metais. Mes norime jiems padėti skleisdami žinia apie juos ir jų siūlomus produktus bei paslaugas. Štai tuo tikslu ir pristatome save – naują IT ir el. komercijos puslapį.

    Padėsime jums populiarinti savo verslą ir susirasti klientų. Žinome, kaip tai daroma, todėl galite mumis pasitikėti…