Žyma: reklama internete

  • SEO Pradžiamokslis. Kas atliekama optimizuojant svetainę?

    SEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

    Kitaip nei reklaminių kampanijų metu, kurios gyvuoja iki tol, kol už jas yra mokama, ir parodomos nebūtinai suinteresuotiems jūsų  preke klientams. SEO Optimizacijos metu pasiekiamas ilgalaikis rezultatas, be to jūsų svetainę pagal tam tikrą užklausą ras klientas, kuriam jūsų paslauga yra tikrai aktuali.  SEO yra nuolatinis procesas, tačiau pasiekti rezultatai yra ilgalaikiai.

    Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?

    Atliekamos SEO paslaugos ir jų  kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

    • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
    • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
    • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni optimizacijos darbai.
    • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

    SEO paslaugas teikiančios agentūros atliekami darbai

    SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.


    Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

    Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.


    Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.


    Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.


    Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

    Apibendrinant

    Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

  • Naujausiomis technologijomis paremta ateities renginių vizija

    renginiu-vizijaRenginių organizavimas, kaip ir daugelis verslų, labai sparčiai pradeda naudotis naujausių technologijų teikiamais privalumais. Žvilgtelėkime, kokia yra naujausiomis technologijomis paremtą ateities renginių vizija ir kokią ją mato savo srities profesionalai.

    Jau šiandien mums nėra nieko keisto, kai planuojamo renginio reklamai nebenaudojamos tradicinės marketingo priemonės – televizija, laikraščiai, skelbimai spaudoje ar skrajutės į realias pašto dėžutes. Tūkstantines auditorijas galima surinkti sumaniai paskleidus žinutę keliuose socialiniuose tinkluose, el. paštu ar renginiams skirtose mobiliosiose aplikacijose, kurių daugėja kiekvieną dieną ir jos žaibiškai populiarėja. Gera renginių vizija, įdomi idėja socialiniame tinkle keliauja panašiai kaip „iš lūpų į lūpas“ realiame gyvenime. Draugai ir bendraminčiai, kolegos pažįstami vis dažniau pasitelkia socialinius tinklus, kad būtų galima sukviesti svečius į renginį. Tam skirti specialūs puslapiai, kuriuose nurodoma data, vieta, dalyvaujančių žmonių skaičius, renginio dalyviai ir organizatoriai komunikuoja, keičiasi idėjomis ir matoma bendra organizuojamų renginių vizija.

    Einant Lietuvos sostinės senamiesčiu jau dabar nebereikia nieko planuoti iš anksto, poreikius atitinkantys ir populiariausi renginiai su gerai iškomunikuota renginių vizija surandama tiesiog per keletą minučių. Įsijungus išmaniajame telefone įdiegtą programėlę, ji parodo, kur aplink Jus, kokiais atstumais vyksta įvairūs renginiai. Greitai bus galima įsigyti bilietą į norimą tiesiog telefonu ir po 5 min. jame šėlti. Išmanuoju įrenginiu padarytos nuotraukos automatiškai keliauja į žmogaus profilį socialiniame tinkle ir grįžus galima pasidalinti labiausiai patikusiomis nuotraukomis su draugais. Apie būsimą renginį, kuris atitinka žmogaus mėgstamų renginių profilį, sistema informuoja automatiškai el. paštu.

    www.renginiu-organizavimas.lt – naujųjų technologijų panaudojimo tiek organizuojant, tiek planuojant ir vedant renginius, entuziastai. Anot renginių organizavimo profesionalų, šiandien naujausios technologijos ženkliai prisideda prie renginių organizavimo verslo sėkmės. Mobiliosios aplikacijos leidžia tinkamai išreklamuoti ir paskleisti apie renginį Socialiniai tinklai ir medijos, el. marketingas, blogai ir patariamieji informaciniai puslapiai renginių organizavimo įmonėms, kurios naudojasi naujausiomis technologijomis,  tampa išskirtiniu bruožu, dėl kurių jas renkasi verslūs ir technologiškai mąstantys ir naujausiomis technologijomis besinaudojantys klientai.