Žyma: rinkodara

  • 3 el. pašto rinkodaros strategijos, kaip padidinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą

    Elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi bet kuriai elektroninei parduotuvei, nes užtikrina tiesioginį ryšį su žmonėmis, kurie domisi jūsų prekės ženklu. Tinkamai vykdoma el. pašto rinkodaros taktika padeda supažindinti naujus prenumeratorius su jūsų prekės ženklu, padidinti pardavimus ir sukurti lojalių klientų bazę.

    Tačiau ta pati sena el. pašto rinkodaros strategija, taikyta prieš 15 ar net 5 metus, nebeveiks. Jūsų tikslinė auditorija kasdien gauna tiek daug rinkodaros el. laiškų, kad, norėdami išsiskirti iš triukšmo, turite būti tikrai ypatingi.

    Jei norite, kad jūsų kampanijos užtikrintų išskirtinę investicijų grąžą, turite turėti veiksmingą el. pašto rinkodaros strategiją, kuri jūsų prenumeratorių sąrašui teiktų aktualų, didelės vertės turinį.

    Šiame straipsnyje apžvelgsime 3 strategijas, kurios padidins kiekvienos jūsų siunčiamos el. pašto rinkodaros kampanijos investicijų grąžą.

    Pažiūrėkime, kokios jos yra!

    1. Segmentuoti prenumeratorius nedarant poveikio registracijos rodikliams

    Jei norite, kad jūsų el. pašto prenumeratoriai nuolat naudotųsi jūsų el. laiškais, turite siųsti jiems turinį, kuris juos iš tikrųjų domina. O tai reiškia, kad turėsite segmentuoti savo prenumeratorius ir siųsti jiems suasmenintus el. laiškus.

    Geriausias būdas suprasti savo lankytojų pageidavimus ir ketinimus pirkti – tiesiogiai jų klausti. Šis procesas vadinamas nulinės šalies duomenų rinkimu ir padės ateityje siųsti geresnius el. laiškus.

    Populiarus būdas šiai informacijai rinkti yra el. pašto prenumeratos procesas. Tai puiki proga rinkti informaciją apie el. pašto adresatus, kai jie prisijungia prie jūsų el. pašto adresatų sąrašo. Pavyzdžiui, kol prašote lankytojo el. pašto adreso, taip pat galite jo paklausti, kokie produktai jį domina.

    Tačiau visada yra rizika, kad į el. pašto rinkodaros registracijos formą įtraukus daugiau laukų gali sumažėti konversijos rodikliai.

    2. Pritaikykite svetainę VIP klientų segmentams

    Daugelis rinkodaros specialistų galvoja apie personalizavimą tik siunčiamuose el. laiškuose. Nors, be abejo, turėtumėte suasmeninti viską – nuo el. laiško temos eilutės iki jame esančio rinkodaros turinio, taip pat turėtumėte suasmeninti ir nukreipimo puslapį, kurį lankytojai mato paspaudę iš jūsų el. pašto kampanijų.

    Taip užtikrinsite, kad jūsų aukštas paspaudimų rodiklis nebūtų iššvaistytas veltui, nes nukreipimo puslapis bus optimizuotas taip pat ir pardavimams didinti. Tai taip pat puikus būdas didinti lojalumą ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratoriai lauktų kitos jūsų kampanijos ar mėnesinio naujienlaiškio.

    Jūsų VIP klientai yra geriausi jūsų klientai, todėl kurdami el. pašto rinkodaros strategiją tikrai norite apie juos galvoti. Jei žengsite papildomą žingsnį ir suasmeninsite nukreipimo puslapį, kurį mato jūsų lojaliausi klientai, pasieksite dar geresnę šio segmento el. pašto kampanijų investicijų grąžą.

    Šiuose nukreipimo puslapiuose galite pritaikyti specialų VIP pasiūlymą ir net padaryti taip, kad antraštė atitiktų el. pašto kampanijos temos eilutę.

    Priminimas klientams apie el. pašto pasiūlymą visoje svetainėje reiškia, kad klientų patirtis svetainėje yra tiesiogiai susijusi su el. pašto turiniu. Ši el. pašto rinkodaros strategija gali padidinti šių segmentų konversijos rodiklį iki 20 %.

    3. Personalizuokite el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapius

    Dauguma įmonių registruodamosi el. paštu prašo savo prenumeratorių vardų, todėl el. laiškuose ir temos eilutėse gali asmeniškai pasveikinti prenumeratorius.

    Kodėl nepanaudojus šių duomenų ir savo el. pašto rinkodaros kampanijų nukreipimo puslapiams suasmeninti?

    Jūsų lankytojai apsidžiaugs atvykę į jūsų nukreipimo puslapius iš el. pašto kampanijos ir pamatę asmeninę antraštę, pavyzdžiui, „Ei, Martyna, sveiki sugrįžę!”.

    Apibendrinimas

    Rinkodara el. paštu yra svarbus kanalas tiek didelėms, tiek mažoms interneto įmonėms, be to, tai yra svarbi bendros skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. Štai kodėl taip svarbu nuolat žinoti naujausias taktikas, kaip pagerinti el. pašto kampanijų investicijų grąžą, patarimais dalinasi rinkodaros specialistai SharkLinker.

  • Kaip įvertinti SEO specialisto profesionalumą?

    Naudodamiesi bet kokiomis paslaugomis visuomet norime tik aukščiausios jų kokybės. Skirtingai nei siuvėjų ar kirpėjų atliktas darbas, SEO paslaugos ir jų kokybė yra sunkiau įvertinamos. Dar tik planuojant kreiptis dėl svetainės optimizavimo kyla klausimas ar konkretus SEO specialistas tikrai vertas dėmesio, o jau naudojantis šiomis paslaugomis – ar SEO paslaugos atliekamos profesionaliai. Abiem atvejais tai galima identifikuoti pagal sekančius kriterijus.

    Atliktų projektų pozicijos

    Niekas geriau nepristato specialisto nei jo jau atlikti darbai. Ketindami pasirašyti paslaugų sutartį paprašykite SEO specialisto nurodyti su kokiomis svetainėmis ar internetinėmis parduotuvėmis jis dirba. Žinoma, jei SEO paslaugos joms tik neseniai pradėtos teikti, rezultatai dar gali būti nematomi. Tačiau jei SEO specialistas nurodo savo sėkmingus įgyvendintus projektus, pasidomėkite svetainių pozicijomis  ir įsitikinsite kokie specialisto darbo rezultatai.

    Komunikacija

    Nors SEO paslaugos yra orientuotos į svetainės ar internetinės parduotuvės optimizavimą, tačiau ne mažiau svarbu ir SEO specialisto komunikacija. Prieš pasirašant paslaugų teikimo sutartį, pasirinktas SEO specialistas turėtų atsakyti į visus kliento klausimus. Kai SEO paslaugos jau teikiamos, užsakovui pagal iš anksto nustatytą laikotarpį turėtų būti pateikiama atliktų darbų ir pasiektų rezultatų ataskaita. Jei šios komunikacijos tarp SEO specialisto ir paslaugų užsakovo nėra, vertėtų atidžiau žvelgti į SEO specialisto profesionalumą ir kompetenciją.

    Suinteresuotumas

    Bendraudami su SEO specialistu pastebėkite kiek dėmesio jis skiria jūsų projektui, ar domisi jūsų verslu ir potencialiais klientais bei kiek jis suinteresuotas pasiekti gerų rezultatų. Jei matote, kad SEO specialistas darbui su jūsų svetaine atiduoda pakankamai energijos ir deda pastangas siekiant rezultatų, būkite ramūs. Na, o jei esate tikri, kad SEO paslaugos jas teikiančiam specialistui tėra papildoma veikla ar dar blogiau – nemaloni pareiga, pagalvokite apie labiau motyvuoto specialisto paieškas.

    Nors internetinės svetainės optimizavimas visuomet atliekamas tuo pačiu principu, tačiau specialistų taikomi metodai gali skirtis. Svarbiausia yra, kad SEO specialistas nenaudotų neleistinų metodų, dėl kurių svetainė gali būti netgi blokuojama. Tad kylant abejonių vienas iš pirmųjų klausimų SEO specialistui turėtų būti ar SEO paslaugos teikiamos naudojant tik skaidrias ir tinkamas strategijas.

  • Naujienlaiškis vis dar aktualus versle

    Ar reikia bijoti vystyti naujienlaiškių marketingo komunikaciją, įsigaliojus Bendriesiems duomenų apsaugos reikalavimams (BDAR)? Iš tiesų ši rinkodaros sritis ir anksčiau buvo reguliuojama, o svarbiausia nuostata yra gauti asmenišką sutikimą duomenų naudojimui.

    Naujienlaiškis dažniausiai yra skirtas palaikyti ryšį su potencialiais ar buvusiais klientais. Tai viena iš paprasčiausių ir labiausiai atsiperkančių rinkodaros sričių.

    Kur gauti adresatus?

    Kaip gauti elektroninių laiškų adresatus? Pagal naująjį įstatymą negalima naudoti viešai internete paliktų adresatų. Taip pat, būtų nusižengimas gauti juos per kitus asmenis, rekomendacijas. Kitaip tariant, jeigu jūs prašote, jog esami klientai pakviestų savo draugą ir įrašytų draugo kontaktus, tai galėsite naudoti juos tik tada, kai gausite asmenišką žmogaus sutikimą.

    Viena iš dažniausiai naudojamų priemonių adresatams gauti – skrajučių dalinimas, įvairios loterijos parodose, seminaruose, konferencijose. Kitas būdas tai prašymas sutikti dėl duomenų naudojimo rinkodaros tikslais žmogui apsiperkant internetu, ar tiesiog užsiregistruoti tam tikroje iššokančioje formoje, kad gautų aktualias naujienas. Visi šie būdai yra tinkamai.

    Sekantis žingsnis – pasveikinamasis naujienlaiškis. Užuot iš karto brukus reklamą, pradžioje reikėtų pasisveikinti su naujai užsiregistravusiuoju. Keliomis laiškų serijomis galima papasakoti apie savo įmonę, veiklą, istoriją, rezultatus ir kokią informaciją ruošiamasi siųsti. Toks priėjimas prie asmens sulauks mažesnės atmetimo reakcijos.

    Kaip dažnai atidaromas naujienlaiškis

    Statistika rodo, kad atidaroma maždaug 15-20 procentų naujienlaiškių. Norint pagerinti šiuos skaičius pravers ir tinkama elektroninių laiškų siuntimo automatizacija, programa.

    Žmonės, davę sutikimą dėl duomenų naudojimo, be abejo, kažko tikisi. Verta atsakyti į šį poreikį ir kurti išskirtinai vertingą turinį. Dažnai naujienlaiškio skaitomumą padidina antraštės su žodžiais: „Akcija“, „Dovana“, „Išpardavimas“.

    Vienas iš konferencijos „Kaip efektyviai pasiekti klientą“ pranešėjų patarė paieškoti asmeninių sąsajų su klientu ir stengtis užmegzti šiltą, draugišką, nuoširdų ryšį. Tiesa, toks ryšys nesusikuria po vieno naujienlaiškio išsiuntimo. Reikia domėtis savo kliento poreikiais ir atrasti kažką bendro. Už pirkimo veiksmo paprastai slypi kita mintis. Ekologija, sveikata, darnūs santykiai, jaukūs namai, finansinis stabilumas – tai temos aktualios daugeliui žmonių. Aktuali tema labiau įtrauks naujienlaiškio gavėją ir paskatins jį perskaityti.

  • Reklama Facebook ir daugybė šios reklamos privalumų

    Norite sužinoti, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook? Galvojate, kaip galėtumėte Facebook reklamos pagalba padidinti savo verslo rinkodaros strategijos efektyvumą? Žemiau pateikiame jums daugybę Facebook reklamos privalumų, kurie padės jums lengviau suprasti, kaip reklama Facebook galėtų pasitarnauti jūsų verslui.

    Jūsų potencialūs klientai didelę dalį savo laiko praleidžia Facebook

    Pradėkime nuo faktų! Daugiau nei 80 proc. interneto vartotojų šiandien naudojasi Facebook socialiniu tinklu. Netgi 65 proc. suaugusiųjų, kurių amžius yra 65 ir daugiau, naudojasi Facebook. Šis visame pasaulyje populiariausias socialinis tinklas turi daugiau nei 2,38 mljrd. aktyvių vartotojų. Didelė dalis vartotojų savo Facebook paskyrą peržiūrėti bent keletą kartų per dieną. Ir tai yra viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl verta pasinaudoti reklama Facebook.

    Facebook reklama yra viena iš pačių tikslingiausių reklamos formų

    Labai svarbus ir reikšmingas Facebook reklamos privalumas yra susijęs su galimybe reklamą nutaikyti į labai konkrečią tikslinę auditoriją. Facebook reklamą galite nutaikyti į vartotojus, segmentuojant juos pagal amžių, pomėgius, elgseną, gyvenamąją vietą ir kt. Jei jūs labai gerai pažįstate savo klientus, Facebook reklamos investicinė grąža (ROI) gali būti milžiniška.

    Reklama Facebook yra viena iš pigiausių rinkodaros priemonių

    Dar vienas svarbus reklamos šiame socialiniame tinkle privalumas – jos nedidelė kaina. Jūs galite išleisti vos kelis eurus ir pasiekti bent tūkstantį vartotojų. Kai šiuos skaičius palyginate su skaičiais, kurie yra būdingi įvairioms tradicinėms reklamos priemonėms, pamatote akivaizdų skirtumą.

    Facebook reklama yra labai greita

    Tai yra labai greitas skaitmeninės rinkodaros sprendimas. Rezultatus jūs galite matyti bene iš karto. Vos tik pradėję reklamuotis Facebook socialiniame tinkle, vos per vieną dieną galite pasiekti tūkstančius vartotojų. Todėl jei jūs ieškote greito būdo padidinti lankytojų skaičių ir pagerinti konversijos rodiklį, Facebook reklama yra viena iš efektyviausių priemonių.

    Reklama Facebook socialiniame tinkle pagerina prekės ženklo žinomumą

    Ši reklamos forma neabejotinai padidina prekės ženklo matomumą ir žinomumą. Tokiu būdu taip pat labai efektyviai galima padidinti vartotojų pasitikėjimą jūsų verslu. Kuo lengviau vartotojai atpažins jūsų prekės ženklą, tuo lengviau jiems bus priimti sprendimą pasinaudoti jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis.

    Padidinamas tinklalapio lankomumas

    Nereikėtų manyti, kad Facebook reklama padidins tik jūsų įmonės Facebook puslapio matomumą, žinomumą ir lankomumą. Lygiai tas pats gali nutikti ir su jūsų įmonės tinklalapiu. Juolab, kad jūs galite sukurti Facebook reklamos kampanijas, vartotojus nukreipiant į savo tinklalapį. Atsižvelgiant į nedidelę reklamos kainą, tai tampa labai patraukliu skaitmeninės rinkodaros sprendimu.

    Facebook reklamos efektyvumas yra labai lengvai pamatuojamas

    Kuomet naudojamasi Facebook reklama, nėra jokių spėlionių – jūs galite žinoti kiekvienos savo suformuotos ir įgyvendintos reklamos kampanijos efektyvumą. Skaičiai kalba patys už save, todėl jūs visuomet galite žinoti, kiek žmonių matė jūsų reklamą, kiek paspaudimų ji sulaukė, kokia yra konversija (norint sekti konversiją, savo tinklalapyje turėtumėte įrašyti „Facebook Pixel“) ir kt. Tai palengvina reklamos strategijos formavimą, jos koregavimą ir efektyvumo didinimą.

    Facebook reklama sumažina verslo kaštus

    Kadangi Facebook reklama yra tokia efektyvi ir pigi, pasitelkę ją savo verslui, jūs galite gerokai sumažinti bendruosius kaštus, kartu sumažindami biudžetą ne tokioms efektyvioms  reklamos priemonėms.

    Šios reklamos priemonės pagalba galite sukurti el. laiškų bazę

    Reklama Facebook gali palengvinti el. laiškų duomenų bazės suformavimą. Tai yra labai svarbu, jei į savo verslo reklamos strategiją norite įtraukti ir naujienlaiškių rinkodaros sprendimus.

    Daugiau apie tai, kokiais privalumais pasižymi reklama Facebook, galite skaityti „APG MEDIA“ tinklalapyje.

  • SEO Pradžiamokslis. Kas atliekama optimizuojant svetainę?

    SEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

    Kitaip nei reklaminių kampanijų metu, kurios gyvuoja iki tol, kol už jas yra mokama, ir parodomos nebūtinai suinteresuotiems jūsų  preke klientams. SEO Optimizacijos metu pasiekiamas ilgalaikis rezultatas, be to jūsų svetainę pagal tam tikrą užklausą ras klientas, kuriam jūsų paslauga yra tikrai aktuali.  SEO yra nuolatinis procesas, tačiau pasiekti rezultatai yra ilgalaikiai.

    Nuo ko priklauso SEO paslaugų kainos?

    Atliekamos SEO paslaugos ir jų  kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

    • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
    • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
    • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni optimizacijos darbai.
    • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

    SEO paslaugas teikiančios agentūros atliekami darbai

    SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.


    Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

    Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.


    Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.


    Turinio optimizavimas – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.


    Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

    Apibendrinant

    Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.