Seniau krovinių gabenimas kėlė didelę dilemą ar krovinys atvyks sveikas ir laiku, žinoma, nuo to laiko kai siuntos buvo gabenamos senais, mediniais laivais, viskas pasikeitė. Dabar nereikia bijoti ar vežėjui viskas gerai, ar krovinys sveikas, o gal klientas nepatenkintas gautos paslaugos kokybe, nes susisiekimas šiandien yra itin modernus ir toks tobulas, kad galime viską sužinoti per kelias sekundes. Kai šiuolaikiniai vežėjai galvoja, kaip čia pervežti krovinį mažomis sąnaudomis, kad klientas būtų patenkintas, kiti mat džiaugiasi tuo, kad investavo į informacines technologijas. Dabar bendrauti transporto vadybininkui su vairuotoju yra itin paprasta ir pigu, nes naudojama išteklių kontrolė , kuri leidžia abiem pusėm susirašinėti.
Logistikos vadybininkas, ekspeditorius ar kas tik yra susijęs su krovinių gabenimo procesu gali perduoti žinią, svarbius dokumentus, kelionės maršrutą, informaciją tiesiog paskirtam vairuotojui į planšetę. Šiuo atveju visi svarbūs pranešimai yra saugomi archyve, todėl yra žinoma, kada ir kas siuntė pranešimą vairuotojui, ir koks buvo jo atsakymas. Žodžiu, viskas yra matoma ir jei viena pusė ištrins susirašinėjimą, kita gali jį turėti.
Taip pat labai geras šios sistemos veikimo principas yra tas, kad krovinių gabenimas gali būti sekamas tiesiogiai, realiu laiku. Nes vairuotojui gavus kelionės maršrutą į planšetinį kompiuterį, sistema automatiškai sugeneruoja navigaciją jo link ir tuo pačiu metu rodo maršrutą siuntėjui, šiuo atveju vadybininkui. Ypač tai gera paslauga tiems, kurie nuolat naudoja vis kitokius pasikrovimo ir išsikrovimo adresus arba tiems, kurie yra nauji vairuotojai bei dar gerai nesigaudo maršrute.
Komunikacija tarp vadybininko ir vairuotojo, tokia pat svarbi kaip ir krovinių gabenimas, todėl efektyvus bendravimo būdas yra itin svarbus ir pačiai įmonei. Šią sistemą nėra sunku įsidiegti, o prie jos galima priprasti ir adaptuotis vos per kelias dienas. Prie sistemos lengvai prisitaiko net tie, kurie su išmaniosiomis technologijomis sunkiai susitvarko. Tai labai patogi sistema transporto vadybininkui ar ekspeditoriui, nes jis žinią gali išsiųsti vienam arba visiems vairuotojams vienu metu. Tokia bendravimo sistema leidžia pigiau bendrauti tarpusavyje nei SMS žinutėmis, nes simbolių kiekis nėra skaičiuojamas. Neribotos paslaugos galimybės leidžia lengviau atlikti svarbius procesus, kurie yra reikalingi sėkmingai pervežant krovinius.
Parašykite komentarą