Žyma: svetainės kūrimas

  • Internetinių svetainių kūrimas: raktas į sėkmingą el. prekybą Lietuvoje

    Internetinių svetainių kūrimas, Elektroninių parduotuvių kūrimas

    Elektroninė komercija Lietuvoje pastaraisiais metais sparčiai auga, tačiau verslininkai susiduria su didelės konkurencijos ir vartotojų pasitikėjimo trūkumo iššūkiais. Nors vis daugiau įmonių perkelia savo veiklą į internetą, išsiskirti iš minios tampa vis sudėtingiau. Be to, vartotojai dažnai abejoja naujų el. parduotuvių patikimumu, o tai gali lemti mažesnius pardavimus.

    Internetinių svetainių kūrimo svarba el. komercijoje

    Norint įveikti šiuos iššūkius, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių kūrimą. Kokybiška svetainė ne tik pritraukia lankytojus, bet ir skatina juos tapti klientais. Svarbu, kad svetainė būtų patogi naudoti, greitai veiktų ir atitiktų šiuolaikinius dizaino standartus. Taip pat būtina užtikrinti, kad svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, nes vis daugiau vartotojų apsiperka naudodamiesi telefonais ar planšetėmis. Elektroninių parduotuvių kūrimas Lietuvoje yra pakankamai gerai išvystytas, tad kūrėjų surasti nėra sudėtinga.

    Elektroninių parduotuvių kūrimo etapai

    Kuriant elektroninę parduotuvę, svarbu atkreipti dėmesį į kelis pagrindinius etapus:

    1. Rinkos tyrimas ir tikslinės auditorijos nustatymas: supraskite, ko nori jūsų potencialūs klientai ir kaip galite patenkinti jų poreikius.
    2. Platformos pasirinkimas: pasirinkite tinkamą el. prekybos platformą, atsižvelgdami į savo verslo poreikius ir biudžetą. Populiarios platformos Lietuvoje yra „WooCommerce“, „Shopify“, „OpenCart“, „Prestashop“ ir „Magento“.
    3. Dizainas ir funkcionalumas: sukurkite patrauklų ir intuityvų dizainą, užtikrinkite, kad svetainė būtų lengvai naršoma ir turėtų visas būtinas funkcijas, tokias kaip prekių filtravimas, paieška, saugūs mokėjimo būdai.
    4. Turinio kūrimas: paruoškite kokybiškus prekių aprašymus, nuotraukas ir kitą turinį, kuris padės klientams priimti sprendimą pirkti.
    5. Testavimas ir paleidimas: prieš paleidžiant parduotuvę, išbandykite jos funkcionalumą, kad įsitikintumėte, jog viskas veikia sklandžiai.

    SEO ir rinkodaros strategijos

    Sukūrus elektroninę parduotuvę, būtina investuoti į SEO (optimizavimą paieškos sistemoms) ir kitas rinkodaros strategijas. Tai padės padidinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau lankytojų. Naudokite socialinius tinklus, el. pašto rinkodarą ir kitus kanalus, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją. Atminkite, kad internetinių svetainių kūrimas turi būti itin kokybiškas, nes nuo techninio išpildymo priklauso ir SEO rezultatai.

    Vartotojų pasitikėjimo stiprinimas

    Norint įgyti vartotojų pasitikėjimą, svarbu užtikrinti saugius mokėjimo būdus, aiškiai pateikti grąžinimo politiką ir teikti kokybišką klientų aptarnavimą. Teigiami klientų atsiliepimai taip pat padeda kurti patikimą įvaizdį.

    Elektroninės komercijos ateitis Lietuvoje

    Elektroninė komercija Lietuvoje turi didelį augimo potencialą. Nors šiuo metu el. prekybos dalis sudaro apie 10 proc. visos prekybos apimties, pasaulinis vidurkis siekia 22 proc. (rašo Verslo žinios). Tai rodo, kad Lietuvos verslininkai turi daug galimybių plėsti savo veiklą internete ir pasiekti platesnę auditoriją.

    Elektroninė komercija Lietuvoje sparčiai vystosi, tačiau norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, būtina investuoti į profesionalų internetinių svetainių ir elektroninių parduotuvių kūrimą. Kokybiška svetainė, efektyvios rinkodaros strategijos ir vartotojų pasitikėjimo stiprinimas padės jūsų verslui augti ir klestėti skaitmeninėje erdvėje.

  • 7 patarimai kuriantiems interneto svetaines

    Internetiniu puslapiu kurimas

    Patarimai dalinami paprastai tiems, kas prekę ar paslaugą užsisako. Šį kartą padarykime kiek kitaip – duokime patarimų tiems, kas paslaugą teikia. Taip, tai skaitmeninės rinkodaros agentūros, kurių viena iš paslaugų yra interneto svetainių kūrimas. Ką galima jiems patarti? Daug ką, ypač, kai šioje rinkoje dirbi 20 metų ir matei savo akimis, kaip vystėsi interneto puslapiai nuo praktiškai nulinės stadijos.

    Klientas – ne kvailys. Prieš dešimt metų pardavimų vadybininkai siūlydavo interneto svetainės kūrimo paslaugą verslininkams ir sulaukdavo daug keistų prašymų. Pavyzdžiui, atsinešti to interneto pavyzdžių… Tada buvo galima kalbėti su šiais žmonėmis, kaip su mažais vaikais. Dabar viskas pasikeitė ir klientai žino puikiai, kas tai yra, ir kam to interneto reikia. Nelaikykite jų kvailiais – išvengsite daug nemalonių situacijų.

    Mokyti, mokyti ir dar kartą mokyti. Net jei klientai – ne kvailiai, bet nusišnekėti sugeba aukščiausiu lygiu. Atleiskite jiems, nes dėl laiko trūkumo jie neskaito naujausių interneto puslapių kūrimo tendencijas nagrinėjančių straipsnių. Dėl to tik viena ausimi girdėję apie tokį dizainą, kuris susitraukia, kai žiūri per telefono ekraną. Klientus reikia pamokyti, kas yra kas ir su kuo galima valgyti.

    Pasiruoškite WordPress mokomąją medžiagą. Nepatingėkite surinkti video klipų anglų ar rusų kalba, kuriuose aiškinama apie WordPress veikimą. Patys galite ir neinvestuoti, bet geriau naudokite patikimus informacijos pranešimus, kad juos bet kada galėtumėte parodyti savo klientams. Sutaupysite laiko aiškinimams.

    Reikalaukite turinio. Nebent patys turite savo rašytojus ir galite pasirūpinti turiniu. Kitais atvejais, originalų turinį turi paruošti patys užsakovai. Interneto svetainių kūrimas yra ne tik darbas su dizainu ir kodu, bet ir su turiniu. Reikalingas turinys, kurį sudėję matysite puslapius išvaizdą gyvai.

    Padėkite su struktūra. Kai pasakai frazę „puslapio struktūra“, kai kurie užsakovai keistai į tave pasižiūri, kiti išsiviepia sarkastiškai, o treti tiesiog ima ir paklausia: o kas tai yra?.. Taip 3 iš 5 užsakovų tikrai reikės pagalbos su puslapio struktūra, todėl nepatingėkite apsilankyti jų konkurentų svetainėse ir pasiūlykite savo struktūrą, kaip atrodo logiška. Jie bus patenkinti. Geriau kažką išmesti, nei iki puslapio paleidimo galvoti, jog jis turės begales vidinių puslapių su skirtingais išdėstymais…

    Bazinis SEO optimizavimas. Tai tiesiog turi būti padaryta. Jei dirbate su WordPress, reikia tik poros įskiepių, kad viskas veiktų taip, kaip reikia. Aiškūs URI, privalomai įvedami MetaTitle ir kiti vidinio SEO optimizavimo dalykai padės jūsų užsakovams greičiau pasiekti norimų rezultatų. Jie kažką apie tai yra girdėję, bet jūs galite jiems priminti apie vidinį optimizavimą iš savo pusės.

    AMP puslapiai. Nereikia klaidinti klientų dėl mobiliųjų svetainių versijų. Jūs jų trikrai nekuriate, nes dabar nebėra tam jokio poreikio. Tiesiog naudokite AMP puslapiams skirtus įskiepius, nebent klientas pats paprašys kažko įmantresnio mobiliesiems įrenginiams. Aišku, tada galėsite sukurti ir ne už dyką.

    Būkite sąžiningi. Interneto svetainių kūrimas gali būti tik nuolatinio bendradarbiavimo pradžia. Juk yra daugybė interneto rinkodaros dalykų, kuriuos galite savo klientams pasiūlyti ir vėliau…

  • El. parduotuvių kūrimas: mitai ir tikrovė

    interneto puslapių kūrimasApie el. parduotuvių kūrimą verslininkai yra prisiklausę gandų ir plepalų iki kaklo… Laikas atversti visas (turimas) kortas ant stalo ir paaiškinti, kas ir kaip. Pabandysime trumpai bet aiškiai pakomentuoti dėl tam tikros informacijos, sklandančios el. komercijos versle jau kurį laiką.

    El. parduotuvę susikurti lengva

    Paklauskite tų, kurie el. komercija užsiima jau daugiau nei 5 metus. Jie pasakys, ar iš tikrųjų yra sukurti lengva. Galima internete rasti įrankių, kurie padeda greitai susikurti el. parduotuvę. Galima nuomotis, galima ieškoti kitų lengvų būdų pradėti savo internetinį verslą, tačiau patikėkite, el. parduotuvių kūrimas – velniškai sunkus procesas. Jei norite turėti gerą įrankį, tada tikrai lengvu grobiu nesuviliosite nieko.

    El. parduotuvė yra ne žaislas. Tai įrankis, padedantis prekiauti. Tai ir vadybininkas, ir parduotuvė viename. Todėl čia nieko negali būti lengvo. Be to, susikūrus parduotuvę pardavimai iš dangaus nekrenta – reikia sunkiai dirbti su srautu, nuolaidomis, akcijomis, partneriais ir interneto rinkodara. Nusiteikite sunkumams, jei patys viską koordinuosite ir organizuosite.

    El. parduotuvė = sėkmingas verslas

    Neapsigaukite. Verslas yra pati prekyba, o el. parduotuvė yra tik priemonė savo tikslui pasiekti. Tai įrankis, virtualus pagalbininkas. Susikūrus elektroninę parduotuvę dar nereiškia, kad verslas bus sėkmingas. Internete gana mažos pardavimų maržos, todėl uždirbti gana sunku, ypač, jei prekės kainuoja 1-30 eur. Reikia didelių investicijų į reklamą, kad jūsų verslas internete pradėtų „suktis“. Priešingu atveju, būsite pasmerkti klientų laukimui ir savęs žlugdymui. Sėkmė priklauso nuo lankytojų srauto ir reklaminių akcijų. Nauja parduotuvė tokių investicijų dažniausiai negauna, tad apie verslo sėkmę iš karto pasakoti nevertėtų.

    Nelegalus verslas?

    Kai kas mano, kad interneto parduotuvės yra nelegalus verslas. Pasižiūrėkite kontaktuose – ar ten normali įmonė, ar tik dar vienas žmogus, turintis šiek tiek laisvo laiko ir darantis „biznį“. Visos e.l parduotuvės yra kaip ant delno VMI ir SODRAI. Reikia mokėti mokesčius, samdyti buhalterį. Nuolatos konsultuotis su valdžia – nebūtina, bet kartais naudinga. Jokių neteisėtų sandėrių tiems, kas priprato „kombinuoti“.

    El. parduotuvės kūrimas – per 1 dieną

    Tai mitų mitas. El. parduotuvių kūrimas geriausiu atveju trunka 1 mėnesį mažiausiai, bet ne dieną. Kartais kuriama ir kelis mėnesius. Per dieną el. verslas neišvystomas, nereikia turėti jokių iliuzijų. Tai nėra greitas darbas, nes ir neturi būti. Pats el. parduotuvių kūrimas yra procesas ne tik programuotojams, dizaineriams, bet ir užsakovui – jis mokos elgtis kiek kitaip, lygina realios ir internetinės prekybos skirtumus, pratinasi prie naujo įrankio, kuris yra gana sudėtingas ir įvairiapusis. Dėl to kūrimo procesas trunka kur kas ilgiau. 5 prekes įsidėti galima, bet ar jau kitą dieną jas parduosite?

    Kaip įmanoma išvengti visokių minėtų nesklandumų? Paprasčiausiai – susirasti patikimus partnerius, kurie moka ir gali kurti el. parduotuves.

     

  • Interneto puslapių kūrimas: 5 patarimai

    interneto puslapių kūrimasInterneto puslapius kuriame seniai. Keista, tačiau esame ir kitoje barikadų pusėje – juos užsakome iš kitų kūrėjų. Todėl puikiai žinome ir užsakovo, ir atlikėjo problemas, lūkesčius ir… stereotipus. O taip, stereotipai labai svarbūs mūsų darbe ir kasdieniame bendravime. Juk patys pagauname save sakant, kad „su tais dizaineriais neina susikalbėti“, arba „tie programuotojai – iš kitos planetos“, arba „užsakovas šiandien negavo rytinio sekso, todėl nežino, ko pats nori…“. Mes matome pilną šio reikalo vaizdą, todėl galime leisti sau pasidalinti 5 patarimais užsakovams, kurie padės paprasčiau ir lengviau sukurti svetainę. Interneto puslapių kūrimas – populiarus verslas Lietuvoje. Turime labai platų pasirinkimą, tiek galimybių, tiek kainų atžvilgiu. Mūsų dizaineriai turi puikų estetinį suvokimą ir gali laisvai kurti pasaulinio lygio projektus, kaip ir programuotojai.

    1. Trumpesnis terminas – mažiau streso! Kuo trumpai krapštysitės su savo interneto puslapiu, tuo mažiau streso patirsite patys ir sukelsite kūrėjams. Jums jų reikės nuolatos, tad susigadinti santykių su pirmuoju užsakymu tikrai neverta. Taip pat būkite pragmatiški kalbėdami apie terminus. Viską dauginkite iš 3. Jei kūrėjai sako, kad kažką atliks per savaitę, nusiteikite šiam darbui skirti tris savaites. Tiesiog bus mažiau sužlugdytų vilčių.
    2. Duokite savo svetainei konkrečias užduotis. Baigėsi tie laikai, kai interneto puslapis turėjo būti supergražus, extraišskirtinis ir turboįspūdingas. Dabar yra tas laikas, kai iš interneto puslapio, kaip ir iš kiekvieno pardavimų vadybininko yra reikalaujama rezultatų. Konkrečių! Netinka – prakalbėta 2,5 valandos su klientu, pardavimų – už 0 eur. Jūsų puslapis turi turėti konkrečias užduotis. Pavyzdžiui:
      1. Per mėnesį atvesti 1500 unikalių lankytojų;
      2. Per savaitę surinkti 10 naujų „laikų“ jūsų Facebook puslapiui;
      3. 3 užklausos per dieną iš interneto formos;
      4. Pristatyti naują paslaugą išsamiai ir aiškiai;
      5. Ir t.t.
    3. Ateityje jūsų puslapį reikės perdaryti. Turėkite tai omenyje. Tiesiog technologijos pasikeis per keletą metų dramatiškai ir vieną dieną pajausite, kad jūsų puslapis nebeatitinka laikmečio dvasios. Tada reikės jį perdaryti. Klausimas tik ar reikės pakeisti tik keletą elementų, ar vėl turėsite investuoti į absoliučiai naują interneto puslapį.
    4. Tekstai ruošiami prieš interneto svetainės kūrimą, o ne PO. Viena iš esminių klaidų Lietuvos rinkoje yra ta, kad tekstai kuriami tik sukūrus dizainą ir paleidus puslapį. Tai gali užtrukti, todėl rekomenduojama šiuos du svarbius dalykus atlikti lygiagrečiai. Paleisti puslapį reiktų jau su visais tekstais. Aišku, tobulinti juos galėsite iki begalybės, jei tik turėsite laiko ir noro.
    5. Investuokite į mobiliąją versiją, o ne į prašmatnų dizainą. Jei puslapiui sukurti yra skiriamas fiksuotas biudžetas, tenka pagalvoti, į ką labiau apsimoka investuoti – į unikalų ir išskirtinį puslapio dizainą, kuris kainuoja labai daug ir užima labai ilgai padaryti, ar į mobiliąją versiją ir kitus techninius momentus? Mes rekomenduojame mobiliąją versiją. 5000 eurų unikaliam dizainui galėsite skirti tada, kai jūsų puslapis – virtualus pardavimų vadybininkas būtent tokią sumą jums uždirbs be didesnių pastangų. Jei neuždirbs, reiškia nenusipelno jis unikalaus dizaino. Juk tai jūsų prekės ženklo rūbas internete, kurį, esant reikalui, galima pakeisti. Kam užsisakinėti kostiumą pas siuvėją, jei galima jį nusipirkti internetu ar turguje?..

    Tikimės, kad šie 5 svarbūs patarimai padės jums atrasti tinkamus interneto puslapių kūrėjus, kurie sukurs efektyviai veikiantį puslapį.