Pasaulyje prasidėjusi pandemija sukėlė daug šurmulio ir apvertė aukštyn kojomis visų kasdienybę. Apribotas bendravimas ir judėjimas sukėlė daug nepatogumų ir finansinių iššūkių. Vieniems verslininkams tai tapo nuosprendžiu, kitiems – proga išbandyti naujas nišas. Didžiule problema tapo išankstinis nusistatymas, kad ne visiems pavyks perkelti savo veiklą į virtualią erdvę, todėl net neverta mėginti, tačiau faktai rodo ką kita – beveik visos sritys turi galimybę sėkmingai funkcionuoti ir nuotoliniu būdu.
Internetinės prekybos aukso amžius
Apribotos galimybės lankytis parduotuvėse ir prekybos centruose sukėlė tikrą internetinės prekybos renesansą. Ne viena internetinė parduotuvėje per karantiną skaičiavo įspūdingą pelną, o daugelį verslininkų tokia padėtis netgi paskatino kurti ir plėtoti prekybos internetu alternatyvą. Didžiajai daliai prekybininkų ši strategija pasiteisino ir kai kurie iš jų net atsisakė valstybės skirtų lėšų patirtiems nuostoliams padengti. Tiesa, internetu prekiaujantys verslai susidūrė su kitu išbandymu – didžiule konkurencija. Kadangi nuotolinė prekyba kuriam laikui buvo tapusi vienintele galimybe įsigyti tam tikrų prekių, verslininkai dėl pirkėjų varžėsi it tikrame mūšio lauke. Todėl ypatinga svarba teko SEO – kaip kokybiškai ir ar išvis tokios paslaugos buvo teikiamos. Verslai, kurie rūpinosi internetinių svetainių optimizacija kur kas lengviau įveikė konkurencijos iššūkius, nes jų siūlomos prekės pirkėjams buvo lengviau randamos paieškos sistemose. Įmonės, suskubusios pasirūpinti SEO, taip pat skaičiavo didesnį pelną nei tos, kurios tiesiog laukė potencialių pirkėjų.
Maitinimo įstaigos
Daugelis maitinimo įstaigų, nors ir patyrė nuostolių, bent dalį jų kompensavo pasiūlę maisto pristatymo į namus paslaugas. Klientai noriai rinkosi patiekalus internetu, o kai kuriems padėtis šalyje netgi išėjo į gerą, nes maitinimo įstaigos išplėtė teritorijas, į kurias pristato maistą. Labai svarbiu aspektu čia ir vėl tapo svetainės optimizacija, kuri palengvino norimų patiekalų paiešką. Net ir grąžinus maitinimo įstaigoms galimybę klientus aptarnauti fiziškai, patiekalų užsakymas į namus nepraranda populiarumo.
Mokymai, seminarai ir kita veikla
Nors nuotolinis ugdymo procesas sulaukė daug kritikos, o spragos buvo akivaizdžios, įvairūs mokymai bei seminarai sėkmingai persikėlė į virtualią erdvę. Ir net sulaukė didesnio susidomėjimo nei iki šiol, kadangi suaugusieji pajuto naudą laiko sąnaudų atžvilgiu, susidomėjo galimybe gauti įrašus ir peržiūrėti juos patogiu metu. Karantino metu nuotoliniai mokymai tikrai išpopuliarėjo, o jų sėkmės garantu tapo aktyvi reklama internete – socialiniuose tinkluose bei paieškos sistemose.
Apie tai, kas yra SEO skaitykite šioje nuorodoje.
Apie SEO paslaugas skaitykite šioje nuorodoje.
Straipsnis parengtas pagal Digital Star SEO paslaugos informaciją.